Jump to content
powerhonda

основен ремонт

Recommended Posts

Колеги и аз реших твърдо! искам основен ремонт за мойта втора жена! :) моля ако някой знае горе доло какво ще ми струва това да пише става въпрос за D15Z3....в момента разполагам сгоре доло 2000лева това е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ем за тия кинти ще си купиш още една кола :) сегменти- 100-130 лв, биелни лагери-30-40 лв, г-ра глава-30-70 лв, гумички- 20-40 лв, г-ра капак клапани-20тина, г-ра картер-25 лв, шлаиф глава+пасване клапани-60-80 лв. и кинти за труд. цените са приблизителни(зависи от марка и място на пазаруване). цената за труд също зависи от къде си. може и да съм пропуснал нещо , но тва е основното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Гледай средните стойности, които ти е дал pitbuls. Скоро си правих ремонт и цените са такива. Ако си го правиш сам ти излиза без пари :)

 

+ 10 лв семеринга на колянов вал , +10 лв семеринга на разпределителен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само едно малко допълнение гарнитурите на смукателен и испускателен колектор около 25 кинта евнтуално.Жоро споменаваш /10 лв семеринга на колянов вал/ ако стигне до колянов вал и едни основни лагери 70 80 лв но не съм сигурен моите бяха толко. Аксиални нямам и идея.За всичко по на горе :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе това което ти е дал колегата, са цени за частичен ремонт, а ти питаше за основен, но дори и основен да направиш, трябва да ти артисат половината пари... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и какво по точно трябва да смени при "основен " ремонт ?? двигател ??? Това да не е голф ще да сменяш всичко наред. За Хонда тези части са си "основен ремонт"

 

fenabg, семерингата се сменя без да се сваля вала :D Няма нужда да кихаш още 60 лв за основни лагери :) и Гарнитурата на изпускателния колектор не се сменя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за какво да го прави тоя ремонт, двигатели да искаш :) / и коли /.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и какво по точно трябва да смени при "основен " ремонт ?? двигател ??? Това да не е голф ще да сменяш всичко наред. За Хонда тези части са си "основен ремонт"

 

fenabg, семерингата се сменя без да се сваля вала :D Няма нужда да кихаш още 60 лв за основни лагери :) и Гарнитурата на изпускателния колектор не се сменя :)

За това написах евентуално ,и ако стигне до коляновия вал за смяна на основни, не се изразих правилно, моя грешка.

А за ремонта караш си това което ти си направил и си сигурен че е 6 ,а коли и двигатели много няма спор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за мен си заслужава да си направиш ремонт на двигателя вместо да си взимаш друг. Както казва фена правиш си ремонт и знаеш какво караш. Иначе какво на 2 месеца ще сменям двигатели ??? (горе долу толкова издържат при мен преди да почнат да горят масло )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най важното е да отидеш при качествен майстор,който и преди е виждал ХОНДА.А с тези 2000лв. ще ремонтираш три мотора.Успех с ремонта колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе питбул къде шлайфат глави и напасват клапани за по 60 лева бе хаха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми при нас е толкова братле- шлаиф на глава, смяна гумички, пасване на клапани. ако е с 16 кл- 80 лв. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе питбул къде шлайфат глави и напасват клапани за по 60 лева бе хаха

Колега и при нас е толко кокато питах за моята ми изкаха 70 лева шлаиф , припасване и гумички,друг е вапроса че си я направих главата аз и ми излезна 15лв за шлаифане :P П.п теро да не е от маслото бе фен :huh::D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм привърженик на това да се ремонтира двигателя. Ако се направи качествено и не се икономисват пари от части (тука наблягам на гарнитура за главата), след ремонта забравяш за двигател. Просто спираш да го мислиш. Само сменяш масло и стрелката на оборотомера по лютеницата :huh: Обаче от личен опит съм се убедил че разработването на един двигател след ремонта е около 50% от крайния резултат. Експериментите които съм си правил са били с други марки автомобили, не с Хонда, но сега ми предстой да си ремонтирам и моя двигател и смятам да приложа наученото до тук. Споделям ви го, който иска може да пробва. Нямам претенции че това е най-правилния начин :D просто това е което правя аз и резултатите ми допадат. Ето за какво става дума на кратко - двигателя трябва да се разработва с минерално масло и със стабилна стъпка. Това в никакъв случай не значи сглабяш, наливаш маслото, палиш на място и го форсираш до смърт ... на място разработване НЕ. Само в движение! Налива се минералното масло (има чудесно такова на Aral), пали се двигателя и се оставя да загрее!!! Това е много важно. Може да се загрее и на място, но най-добрия вариант е с леки кръгчета. Когато е достигнал работна температура му се скача на веждите :P Тънкия момент е да се кара под голямо натоварване, редувано с двигателна спирачка. На първа до 5к и отпускате рязко газта, дросела да се затвори и както е набирала изведнъж да забие нос. Това се повтаря и на 2-ра. Няма смисъл да се кара на по-висока предавка от 3. 1-2-3 с рязко ускоряване и рязко спиране със двигател, не със спирачките. Така 20-40км. След това маслото е добре да се смени ... разход на перфектно масло изглежда на пръв поглед, но реално не е така :D После наливате пак от това минералното масълце. Карате още 1000км нормално. Тука е важно да не си провалите упражнението. Мотора още не е готов за дръпки. Това не значи че не може да се пържи, може, но да е за кратко. В смисъл избягвайте да се стига до прекъсвач, 6к оборота са напълно достатъчни. Също така трябва да е за кратко. След като минат тия 1000км (грубо, то още след първите 500-600км се усеща че мотора е готов) сменяте маслото отново. Тука вече аз лично избирам 5в40 ... но може и друго. Важното е да е синтетика. Това е ... вече имате супер стегнат двигател, перфектно уплътнили сегменти и остава само да го карате. Единственото условие е да изчаквате мотора да загрее напълно след като е запалил, преди да започнете да му давате зор! Това важи за двигателите по принцип, не само в този случай.

 

Ако някой е проявил интерес, може да пробва този метод :D

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателният отговор и предложение....аз като маслар се интересувам кое те кара да слагаш 15W40? в началото интересно ми е....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е тука горе доста глупости прочетох, НО всеки да разработва както иска. не си обяснявам изобщо, как ще смениш лагери и сегменти на колата, ще запалиш и след 10 мин като загрее ще я помпиш като луд. не знам кво си разработвал така колега, но този метод е достоен само за комиските :blush1: моторни спирачки, обороти под макса= кви са тия глупости.иначе за по честата смяна на маслото в процеса на разработка съм съгласен с тебе. за разработката в движение също, но с нормално каране- да речем до към 3-4к и то 4 след поне 4-500 км.

Редактирано от pitbuls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата се е убъркал,искал е да каже е те така не се разработва двигател..колега доста щуротии си написал......първите 2-3 хил км стрелката не трябва да минава 4500 оборота!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е тука горе доста глупости прочетох,

Що бре ?Това е някакво ново шоково разработване... :blush1: И ако издържат сегментите и лагерите, значи после ще карат дълго време... :):P :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Shadow^Dancer това разработване от Service Manual-a на Хонда ли го извади :D Недей така че ще вземе да изгори някой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най важното е да отидеш при качествен майстор,който и преди е виждал ХОНДА................................

Ами да, и аз така отидох при такъв майстор и ми взе "приятелска" цена от 400 лв. за труда.Така че моята препоръка е ако имаш място къде да разглобиш дигателя и подходящите инструменти по добре си го направи сам - не е голяма философия, а и все пак всеки достоен фен трябва да е разглабял поне веднъж двигател на Хонда :D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не се ли продават някъде книжки от рода "Аз ремонтирам....."..в случая Хонда каквито имаше едно време предимно за соц возилата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има такива ама за Хонда още не съм виждал . Има цял рафт в една габровска книжарница с такава поредица ама са все за Рено, Фият и WV :D :D

 

Има достатъчно инфо в интеренет. Както каза hondю най-трудната част е да намериш къде да си направиш ремонта, а не самия ремонт. Ако си имате гаражи сте направо 6+ . Пък и да я закъсаш някъде тука винаги ще ти помогне някой я със съвет, я на място :D Също така има повече от достатъчно в сервизните ръководства на Хонда. Там има всичко: кое на колко се стяга, кое как се слага и т.н.

 

Трябват ви най-обикновени инструменти. По специалните са динометричен ключ (ако няма от къде да си вземете в магазина са по 50 лв) и скоба за сегментите (в магазина 18 лв на форс). И за по-голямо улеснение едно удължение за гедоре на 3/8 с камък 12 за него. И естествено 1-2 човека да ти помагат (става доооста по-бързо).

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

традиционалистите пак избързахте да анатемосате новаторите :D все тая, аз съм казал - не претендирам за нищо. който иска - пробва на собствен риск. може и да са глупости, всеки сам си решава какво да прави. ето един линк където са обяснени и нагледно ГЛУПОСТИТЕ :D някой ако има интерес, може да прочете. иначе даже ви съветвам, ако не сте експериментатори и не ви се занимава с нови неща, този метод НЕ Е за вас :D в отговор на колегата по-горе - слага се минерално, защото синтетичното е много проникващо и минава през всичко, а сегментите в началото не са добре уплътнени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...