kalos 37 #1 Публикувано 11 Септември, 2009 След поредната интервенция по двигателя имам проблем, вкарва ми вода в цилиндрите и надува охладителната система.Днес ще пилим главата, проверихме за пукнатини, проверихме и другите гарнитури и остава гарнитура на главата и евентуално болтовете.Интересува някои сменял ли е болтове на главата и ако да от къде си ги е купил, само в Бултрако ги намирам на цена от 200лв, което не ме устройва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #2 Отговорено 11 Септември, 2009 Щом двигателя ти е с няколко интервенции, най добре ги смени и тях...Имаше един магазин Евро-болт, мисля че и сайт имаха в нета...Пусни едно търсене в Гугъла и трябва да ти излезе...При тям мисля, са най нормални цените... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #3 Отговорено 11 Септември, 2009 ми аз се сетих за евроболт, ама незнам дали ще намерят точно такива болтове все си мисля, че трябва да са нещо повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #4 Отговорено 11 Септември, 2009 аз пък никога не съм сменял болтове на главата.... тва да не е Рено бе а и бай японец не е казал да сменят, значи няма нуждаможе да не сте стегнали главата достатъчно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pacho 1 #5 Отговорено 11 Септември, 2009 Привет!Според мен, не би трябвало да се сменят болтовете.Сменя се гарнитурата, натегат се болтовете, след 500 се донатягат и си готов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #6 Отговорено 11 Септември, 2009 благодаря за отговорите!Бях убеден, че тр да сменя болтовете, всички ми обясняват как трябвало да се сменят с гарнитурата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #7 Отговорено 11 Септември, 2009 След поредната интервенция по двигателя имам проблем, вкарва ми вода в цилиндрите и надува охладителната система.Днес ще пилим главата, проверихме за пукнатини, проверихме и другите гарнитури и остава гарнитура на главата и евентуално болтовете.Интересува някои сменял ли е болтове на главата и ако да от къде си ги е купил, само в Бултрако ги намирам на цена от 200лв, което не ме устройва Колегата 1net е прав за случая,японеца е мн. хитър предишната ми кола беше ОПЕЛ при ремонт на двг-то го затворихме с старите болтове и хоп изненада но ги смених и се оправи.Надявам се хондето да не е така.Успех колега в отстраняването на проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Никой 1 #8 Отговорено 11 Септември, 2009 Пробвай със шпилки! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #9 Отговорено 11 Септември, 2009 значи със шпилки е най-хитро .. и както го мислихме - със гайки, като тия на балканчетата -> за бързо развиване .. даже ако се помисли малко могат да се направят динамометрични самите гайк и да можеш да сваляш главата бързо ...П.П. добре , олях се вече - някой да ме бани ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #10 Отговорено 11 Септември, 2009 значи със шпилки е най-хитро .. и както го мислихме - със гайки, като тия на балканчетата -> за бързо развиване .. даже ако се помисли малко могат да се направят динамометрични самите гайк и да можеш да сваляш главата бързо ...П.П. добре , олях се вече - някой да ме бани !СЪЖАЛЯВАМ за офтопика, но колегата lookcho ме разсмя до сълзи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mischaiko 2 #11 Отговорено 11 Септември, 2009 След поредната интервенция по двигателя имам проблем, вкарва ми вода в цилиндрите и надува охладителната система.Днес ще пилим главата, проверихме за пукнатини, проверихме и другите гарнитури и остава гарнитура на главата и евентуално болтовете.Интересува някои сменял ли е болтове на главата и ако да от къде си ги е купил, само в Бултрако ги намирам на цена от 200лв, което не ме устройва да,щом е отварян няколко пьти-болтовете трябва да са нови,НО установихте ли причината за на дуване на сестемата?,иначе.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #12 Отговорено 12 Септември, 2009 За момента остават като варианти:кофти гарнитуране достатъчно затегната главакрива главаНе сменени болтове отпада В понеделник се връща главата от шлаиф и ще видим колко още сме вдигнали компресията Ако нещата не се оправят и след това вече незнам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #13 Отговорено 12 Септември, 2009 Не сменени болтове отпада Не знам защо реши че отпада, след като при толкова интервенции както казваш, не се знае дали не са пренатягани болтовете..Освен това, май не говорим за нова кола, а за такава която преди тебе е имала и други собственици и само можеш да гадаеш, те какво са правили по нея и как са го правили...Дано да не ти се налага да ги сменяш при следващо отваряне...И още нещо, гледам че при вариантите не си включил крив блок, а при прегряване понякога и той се деформира, така че проверете и него и ако има нужда го челосайте... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #14 Отговорено 12 Септември, 2009 нищо им няма на болтовете, проблема по-скоро се крие в майсторите които за слагали главата има вариант и шлайфиста да не го бива. нема се пуашиш, болтовете са корави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #15 Отговорено 12 Септември, 2009 абе взените клоняк към "майстора" дето слага главата т.е. аз блока едва ли се е деформирал.Снощи разбрах че ми е грешна информацията за силата на затягане на болтовете.Някъде четах че били 7.6кг а по инфо на 1нет било 8.5 вярно на 8.2 ги стегнахме ама пак е лабаво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #16 Отговорено 14 Септември, 2009 8.5 е по service manual за б16, казах го само като пример. Но като се замисля, нищо няма да ти стане да стегнеш главата на 8 до 9 кг.Ето какво казват за д16з6 и д15з6... направо ми е странно с тия 6.5кг Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #17 Отговорено 14 Септември, 2009 8.5 е по service manual за б16, казах го само като пример. Но като се замисля, нищо няма да ти стане да стегнеш главата на 8 до 9 кг.Ето какво казват за д16з6 и д15з6... направо ми е странно с тия 6.5кгДо колкото знам , на з6 гарнитурата е доста по дебела от останалите Д серии , предполагам,че именно заради това се стяга по-леко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
taz1 4 #18 Отговорено 14 Септември, 2009 Здравейте, може би не омесно се вклучвам но след доста проби които правех се оказа че болтовете издържат до 7 развивания и завивания , натег до 11 килограма. При д14а2 има един болт малко по дълаг от всички останали и базирайки се на този факт останових че всичките болтове се бяха разтегнали от по 10 стотни до 1 десета но да ви кажа поне в мануал или този който съм чел е хубаво да се сменят, но при 12лв за бройка болт(поне моите бяха толкова), мисля че можеш този път да експериментираш без да ги сменяш но ако наитина има един по дълаг болт гледай да не обаркаш мястото му иначе се набътваш с една гарнитъра. Успех опита се трупа с грешките който човек сам прави. Някой казват смениги други казват не ги сменяй, в сервизите искат да ги сменят за да бъдат сигурни че няма да има разтягане, но след като ти си и майстора направи я както ти решиш важен е крайният резултат. П.С. Изтегли си мануала следвай го стриктно и няма да сгрешиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #19 Отговорено 14 Септември, 2009 7 "развивания" - колега, това не е мотор на К-серия "Ровър", кво става с тая кола ???10 стотни са една десета, колега. П.П. Какво ще рече "кръка" ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
taz1 4 #20 Отговорено 15 Септември, 2009 7 "развивания" - колега, това не е мотор на К-серия "Ровър", кво става с тая кола ???10 стотни са една десета, колега. П.П. Какво ще рече "кръка" ? Проблем с испарителя смених 7 гарнитури, 3 клингиритови(или както там се кават) 4-тири метални. Истински хонда мотор не ровър(е малко сглобявам в англия но все пак на него пише хонда) 6 пъти шлаифане. 18 месец съм се бласкал 60хил километра съм изминал за да разбера от каде ми беше проблема.П.П извинявам се за обаркването на цифрите в предишният пост и за правописната грешка дано това не ме прави половин човек Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #21 Отговорено 16 Септември, 2009 Дай да го видим тоя мануал дето пише че се сменят болтовете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiko 24 #22 Отговорено 19 Септември, 2009 След поредната интервенция по двигателя имам проблем, вкарва ми вода в цилиндрите и надува охладителната система.Днес ще пилим главата, проверихме за пукнатини, проверихме и другите гарнитури и остава гарнитура на главата и евентуално болтовете.Интересува някои сменял ли е болтове на главата и ако да от къде си ги е купил, само в Бултрако ги намирам на цена от 200лв, което не ме устройва Колега не сменяй болтовете на главата а преди затягане подсуши хубаво гнездата и в блока, понякога остава от охлаждащата течност и възпрепядсва завиването на болта до край от което и гарнитурата се оказва все едно нестегната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #23 Отговорено 19 Септември, 2009 въпроса ми е към колегата /taz1/-извинявам се, че не е по темата.колега , къв е тоя изпарител и кво толкова му беше, че си шлайфал и сменял толкова гарнитури??? и по темата- няма смисъл да сменяш болтовете, ще си свършат работата за която са предназначени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове