Jump to content
Tonchev

360 със сивик ?

Recommended Posts

Здравейте 15 дни карам д13-ка но това не ми пречи да права пироети ;) За сега още се опитвам да направа 360 градуса, но не мога както трябва докарвам колата напречно на пътя.Права го като с 45-50 дръпна ръчната с лек ляв волан и преди да се е обърнала на 180 градуса пускам ръчната и гас на първа с пълен ляв и се изнася още 90 градуса ... но до 360 не мога да го докарам а ме е страх да си права опитите в квартала (Люлин) с повече от 50 пък и тия дупки ... страх ме е за окачването .. Та мисълта ми е кажете дали сте пробвали, с ква техника и така на татък.. Аз с кола със задно го права супер .. със един форд сиерра 115 коня го правех на 2 платна.а миналата ми кошара пак беше с предно но беше много по лека 850 кила опел корса 91 .. а и беше по мощна .. и някак си сама си се парзаляше ... та вое сте :) Нека сички дърпаме ръчни по булевардите ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, тоя въпрос го задай по скоро в някой форум до 15 години. скоро имаше да го наречем поход с който се опитахме да кажем на всички да са по внимателни на пътя, да се огараничат поне малко автопроизшествията ти си седнал да питаш хората как да си доусъваршенстваш глупостите. пораснете малко бе хора.ако тези маневри ги правиш в хола на апартамента си се извинявам, там не застрашаваш никой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Господи,прибери си версиите! :) П.П. Дано КАТ ,скоро ти вземат книжката,преди ти да вземеш на някой невинен живота!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това младежо се прави на полигон или на някое широко място като например писта а не в квартала таа глава не ти е само да те прави по-висок но и да мислиш малко с нея :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги стига сте се правили на много праволинейни бре,много да неказвам всички от нас си правят какви ли не опити с колите си на пътя и всеки кара рисковано поне 2 пъти в седмицата ! Момчето иска да се научи на нещо интересно и няма нищо лошо в това,стига наистина да го прави на безопасно място и по безопасно време ,например вечер като няма движение или на някое място където предразполага за такива чудесии. Та по въпроса гледах клип на черен сивик 5та да го прави това и много ми хареса,мисля че е наш колега от форума ако не се лъжа се пишеше така ника му : Алекс бурдин но на латиница. потърси клипа има го !A ето намерих нещо : Посетете любимата ми страница Колега от форума?

Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

верно е ,че всеки е правил по някоя щуротийка,но наистина трябва да е на безопасно място.повечето май гледат да си покажат мурафетите като има повечко зриители ,иначе като не го е видял никой все едно не го е правил,ей тогава вече е опасно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е в това че скороста ти е адски малка , пробвай като за начало на ПЛИГОН айде не за да не блъснеш някой защото това за повечето рейсъри отсъства като опция , докато не се случи , но поне за да не плачеш после на тате за нов носач и джанта.....после изчакай да завали или да е леко мокро и се засили на 2-ра ти преценяваш колко дърпаш ръчната с бърза чупка във волана и трябва да изчакаш да премине 180градуса и тогава пускаш ръчната и много газ и пълен волан , става правил съм го на мокро и на сняг само на полигони защото не карам каруца за 1000лв. :puke:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

иска се дупце да го направиш но .......... ето как някой го е направил но внимавай :puke:http://vbox7.com/play:13069fa6извинявам се за лошото качество но такъв липа !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вземи от баба ти две тепсий ,сложи ги под задните гуми и дрифти колко искаш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то хубаво ще дрифти с на баба си тепсиите ама сетне да не го заболят ушите кат му ги опъва баба му зарад тепсиите :puke:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоя Civic е със B16 ако не се лъжа и се продава двигателя във форума за 4000лв Алех Бурдин май беше пуснал обявата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да момчето се казва алекс но повече не знам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.vbox7.com/play:252f6ca3 Това е d13b2 :puke: Идеята е да си се засили яко, аз съм го правил без да искам при опит за дрифт.

Това пак е Алекс Бурдин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Права го като с 45-50 дръпна ръчната с лек ляв волан и преди да се е обърнала на 180 градуса пускам ръчната и гас на първа с пълен ляв и се изнася още 90 градуса ... ...

Грешката ти е че държиш постоянно ляв, малко преди колата да се извърти със задницата на пред трябва да започнеш да навиваш на дясно (в обратна посока, с опити ще усетиш точния момент) и ако си с достатъчна засилка колата ще се извърти отново с предницата напред от инерцията си. Но прави опитите на полигон където не застрашаваш никой освен теб самия и колата си, а и има ГОЛЯМА вероятност, ако го правиш по улиците да се спреш в някой бордюр или кратер :) Редактирано от ilias

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , май подхода за цялото упражнение ти е грешен . Като цяло при въртенето на 360 имаш два елемента , който трябва да изпълниш един след друг- въртене на ръчна , което трябва да премине в полицейско обръщане( може и да има вече някое корекомско име за това). Идеята е след завъртането на колата на ръчна ,да продължи да се движи на заден ход с прав волан и достатъчно скорост за да можеш да направиш полицейското с волан обратен на първоначалния. Ако правиш добре и двата елемента по отделно ще стане работата. Имам един клип с сток сивик Д14А3, но няма как да го кача. Все пак , ако колата ти е без стабилизиращи щанги да знаеш , че много се накланя и си е опасно. В идеалния вариант : твърдо окачване, тесни гуми напомпани на 2.5-3.0, широк път без публика , ако е хлъзгаво още по-добре. Успех , и не забравяй БЕЗОПАСТНОСТТА НА ПЪРВО МЯСТО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се че са ви харесали клиповете ми и не сте ги забравили макар и доста стари вече че тоя с VTI e ot 2005-6 .Другия с д13 е от миналата година на картинг писта плевен мисля че е 8-9м широка правата.Имам и с други коли може да ги пусна ако е интересно някому :P.Конкретно по въпроса "някой успявал ли е" дам Аз :) .Даже мога да ти дам съвети които може да са ти полезни :D . 1. Първо не вози никой в колата. 2. Ако не ти е тунинговано окачването поне да е изправно защото може да се обърнеш по таван. 3. Препоръчителна скорост 80-90 може и над 100 но може да я изтаваниш ако си с нормалното окачване и има добро сцепление ( аз съм виждал асвалта доста отблизо :P при някой несполучливи опити като млад това го правя от преди 10 г гледах го в един филм с Луи Дьо Финес с една малка бяла количка дето спира преди един прелез правейки 360) 4.Значи трябвати някакви по кофти гуми за отпред опечени 15 или 14. 5.На мокро е малко по -сложно прави се по съвсем друг начин с финтове незнам дали тоя термин ти говори нещо там идеята е да предадеш голям момент на звъртане на купето. 6. Внимавай !!! че за хората резервни части няма и недей бърза ако ти се отдава и за един следобед може да се научиш като си правиш анализ на грешките. По принцип тия неща искат време 1-2 месеца . Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе и за хората резервно части има,ама да не се стига до там :) Иначе наистина си е сложно това,с не малка скорост е все пак 90 100км си е страшно ,аз лично бих се хванал само на писта или полигон да го направя,но не и на пътя!Иначе слушай колегата явно от доста време ги тренира нещата и ги чува добре :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2. Ако не ти е тунинговано окачването поне да е изправно защото може да се обърнеш по таван.

....човека е написал с подготвена кола да се прави е най добре не си играйте да не се потрошите на състезателите не случайно им изискват предпазни тръби :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има още една лека подробност в оборудването ! Трябва всъщност ръчната ви да може да блокира задните колела при тази скорост и на вас да ви е останала ръка с която да въртите волана ... което трудно може да се каже за 90% от хондите с дискове отзад ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондите си имат перфектни задни спирачки без значение дискови или барабани зависи кой ги е регулирал :thumbs1: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондите си имат перфектни задни спирачки без значение дискови или барабани зависи кой ги е регулирал :thumbs1: .

е тука ще поспорим сериозно ! .. ела да "регулираш" моите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха е скъпичко вземам на час но ако минаваш през исперих може да те открехна как става ;) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле как наядохте човекааа :) То е ясно че тия работи не се учат на улицата ;)Аз бих препоръчал първите опити да са само 180 (полицейско), след това малко опити с т.нар. Scandinavian flick докато почнеш да я увладяваш, после малко опити за 180 в права посока на ръчна в рамките на 1 платно (но не на пътя :D ) и чак след това да се учиш на 360 защото то е комбинация от всичко.За 180 понякога лека спирачка помага да завърти колата около задните гуми... просто внимавай защото дезориентацията е доста сериозна в началото дори при 180, да не говорим за 360.Успех! и внимавай с полигоните и летищата че на не малко от тях настилката е доста абразивна и държи много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дни ще направа клипче и ще го кача, вече става, но може по-добреЗа тая сток д13-ка според мен се справям добре, а за таван гуми таван гуми .. няма страшно. ... подбирам асфалта и гумите ми винаги са на поне 2.5 :tooth: на сичкото отгоре са боклучарски летни гуми :lol::dry: .... Не съм тръгнал да го права с зимните фулда напомпани на 1.8 :dry::ppp:) на най-непоходящия асвалт на слънце при 40 градуса на сянка :bash: Бурдин .. ти си ми идол :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега здравей аз съвети как точно,къде и тем подобни няма да ти давам......Ти си знаеш!!!А колкото до това дали някой го е правил. :P Ми да и аз ;) ;) Нямам клипче защото каквото и да правя го правя сам някъде в някъдето :PПросто трябва да си осетиш колата колкото и смешно да звучи аз техники не изучавам а го правя както го усетя.УСПЕХ ЗА НА ПРЕД ;) ;) А колкото до АЛЕКС БУРДИН :):P:):P:):P :P :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм го правил ,преди с други коли сега с акорд и сивик !!! Не е толкова трудно стига да имаш правилна насока и добра скорост . То наистина до съвети няма много смисъл защото едва ли ще ги слушаш.Но наистина по добре да си сам в колата и на по широко място :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...