Jump to content
PHOTOCH

Въпрос за климатик

Recommended Posts

Днес като се прибирах от дълъг път, на няколко пъти ми направи впечатление, че при включен климатик от въздуховодите от време на време започва да излиза пара.Това е за около 20-30 секунди и спира.След известно време, пак същото.Иначе охлажда перфектно-без никакви забележки.Нормално ли е това, което става?Колата е Сивик 6 ген. 97 год.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се е случвало.Нормално е :beer: Особено като караш продължително в обороти и свалиш скоростта след това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още едно потвърждение,че това което ти се случва е нормално!Аз съм с Акорд и при мен от време на време е така :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с Акорд 5 генертация, и при мен е така. Не знам дали е нормално, но понякога излиза нещо като пара. Забелязал съм, че не зависи от оборотите на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първи път виждам такова нещо.Карал съм няколко коли с климатик.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно, но се радвам, че не е проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не знам. При мен понякога се усеща само мирис на влага (сякаш на застояла вода), без значение дали съм включил климатика или не. Не съм сменял филтъра, може при мен и от това да е. ;) Приемам съвети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мириса на застояла вода вероятно е от запушване на системата за оттичане на конденза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък се заминавам с климаци в момента,не по колите ама то е почти същото ;)Ако има пара която излиза ви предлагам да проверите фреона(нямам си и идея какво означава това).Възможно е климатика да се заледява,после се топи и изпарява.Мириса идва от питата на изпарителя,това е мястото от кадето идва студеното в купето.Може също така и да е филтър,който трябва да смените.Иначе за мириса има спрей,за марка не мога да ви кажа.В нашата фирма ползваме едни с 2 мириса-на японска гора и лавандула,мисля че ги продават в технополис,може и да попитате във всеки магазин за климатична и хладилна техника.Спрея се пръска от мястото където се слага филтъра,като колата е запалена с пуснат климатик.Идеята е климатика да засмуче спрея и той да попадне на питата,после оставете колата да работи на климатик 5-10 мин ;)Ако има нещо неясно съм готов за нови обяснения,е дано съм бил полезен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една от причините за миризмите са бактерии във въздуховодите. При охлаждането на въздуха от изпарителя, от въздуха се отнема и влага, която кондензира на питата на изпарителя. Тази влага се отвежда навън от купето през дренажен отвор, но не цялята. За това, когато карате на климатик, преди да слезете от колата, изключете климатика и оставете вентилацията да работи на максимум поне 1-2 минути, за да може да изсуши останалата по изпарителя влага. Иначе ако спрете климатика в горещ ден и по изпарителя има влага, това е идеална среда за развъждане на бактерии и мухъл, от където следва и миризмата на застояло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здражеите на вс аз съшо се занимажам с климатици значи по съштество причината за мислизмата е самия прах които като поадне на изпарителя и в следсжие на влагата тои набъбва и със времето се превръшта в тиня която като бачка климатикака вентилатора носи мризма из изкупето.Варианта за почистжане е малко по слойен от един спеи :blink: истината е че тр да се стигне до питата на изпарителя и да се изчисти от прахшта (стажа с обичножена гъба и малко вода не тр никакви препарати заштото прави реакция с алуминия -ламелите в изпарителя и те корозират ) тази плесен е набита мейду ламелите и един спреи не би слършил работата както тр да бъде,филтъра не мисля че тр да го обяснажам :huh: тр да се знае че наи малкото тр поне на 2 месеца да се поглежда.....влагата по изпърителя е нешто взлаимна сжързано с процеса охлаждане варианта ра премахжането и е слад като се изклучи клинатика вентилатора да се остави да издуха влагата от питата за да не се получава после онези тежка влага след повторното му пускане........значи за фреоните попринцип се хвашта всеки които незнае за какво става дума (ништо лично колега) истината е че мръсотиятя по агрегата е първия виновник за главоболията МРЪСЕН ЛИ Е ЖС ПАРАМЕТРИ МУ БЯГАТ ;) започват колебания и първото нешто което ние усештаме е мизизмата,после разликата в отдадения студ (не мойе да се отдаде студа заради мръсотията ) фреона е накрая и се проверява само ако има нужда а за това нешто си има дадените призначи и те не са в купето , а под капака :D

Редактирано от войводата/cls
потребител�т пише "4" и "6" вме�то "ч" и "ш"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...