plamendobrev 0 #1 Публикувано 2 Август, 2009 Здравейте!Преди две години си купих Хонда d14a2 много добра,бяга,малко гори.В последствие излезе проблем "пие валко вода"Мислех,че е теч,ама не е!И тъка две години /тя гори аз доливам/1000 км. 300гр.около.Несъм я прегрявалОтварям главата шлайф 0,08мм пасване на клапаните,гумички зглабям!И сега проблема ГЪСТ БЯЛ ПУШЕК гори масло като шантава!За около 60км.1ЛИТЪР!Като я напъна хората зад мен си пускат фароветеУЖАС Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamendobrev 0 #2 Отговорено 2 Август, 2009 В "мазата "не е влизано!Преди това гореше масло 0,500-0,600гр. на 10000км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
taz1 4 #3 Отговорено 2 Август, 2009 Колега каква гарнитура си сложил, и ако е метална: сигурен ли си че си я стегнал както трябва! не си я наранил когато си слагал главата точно около цилиндрите!Ако е кингиритова може да си я духнал съвсем възможно.А какъв бял пушек като на вода или като на масло. Ако е като на вода гарнитура пак, ако не на масло отваряй пак капака на клапаните и гледай гумичките сигурно не са сложени както трябва или не са били хубави. А ако това не помогне гедай как ти е компресята да не би да е духнала и сегменти!Поздрави и успех дано я оправиш.Ако си с газ нещата са по различни ако имаш нужда от съвет пиши на лични ще помагам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamendobrev 0 #4 Отговорено 2 Август, 2009 Компресия 11-12 на топъл двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamendobrev 0 #5 Отговорено 2 Август, 2009 Гарнитура метална 67 nm перфекни гумички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #6 Отговорено 2 Август, 2009 (Редактирано) Като я отвори за бутане по главата, защо не и смени и сигментите ?Вярно оскъпява се малко ремонта, но поне не се занимаваш с повторно отваряне. Редактирано 2 Август, 2009 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamendobrev 0 #7 Отговорено 2 Август, 2009 Непипаше масло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #8 Отговорено 2 Август, 2009 "ГЪСТ БЯЛ ПУШЕК" Кой прави ремонта и губиш антифриз и масло, нали ? П.П. Ако не е тайна, как стегнаха главата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamendobrev 0 #9 Отговорено 2 Август, 2009 По горе е написано.Не губя антифриз само масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #10 Отговорено 2 Август, 2009 Нищо не е написано... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamendobrev 0 #11 Отговорено 2 Август, 2009 Гарнитура метална 67 nm перфекни гумички.Първо с 30nm-67nm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #12 Отговорено 2 Август, 2009 Размерността е Nm.С това "Гарнитура метална 67 nm" никой няма да се сети какво си искал да кажешПоздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamendobrev 0 #13 Отговорено 2 Август, 2009 Колеги на главата всичко е направено както трябва и стегната.Въпроса ми е защо гори яко масло като преди това не? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6estaka 1 #14 Отговорено 2 Август, 2009 здравей колега,при уплътняването на горната част на мотора,тоест главата(гумички и клапани)в рядки случаи но за съжаление се получава точно като при твоя случай,а именно подават сегментите и започва да пуши и да гори масло.Отваряй я наново и сменявай и сегменти,Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamendobrev 0 #15 Отговорено 2 Август, 2009 (Редактирано) Каква е логиката? Редактирано 2 Август, 2009 от plamendobrev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #16 Отговорено 2 Август, 2009 колега дано не сам прав ама имах почти идентичен случаи , колегите са прави сегменти,и ас не се разминах преди години.успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #17 Отговорено 2 Август, 2009 Гарнитура метална 67 nm перфекни гумички.Гумичките да не сте ги пренабили и да се е скъсала някоя...Или пък да не са поставени добре, и някоя да се е измъкнала от водача..Гарнитурата преди да я сложите, поставихте ли си на блока, двете подвеждащи втулки ?.. Ако не сте, има вероятност да са се разместили пластовете на гарнитурата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamendobrev 0 #18 Отговорено 2 Август, 2009 (Редактирано) Всичко е направено перфекно.Гумичките са бели и черни,съответно смукателни и изпускателни.Ако сме разместили пластовете на гарнитурата при поставянето то щеше примерно да омеси водата с маслото!Благодаря все пак. Редактирано 2 Август, 2009 от plamendobrev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #19 Отговорено 2 Август, 2009 бутало вадихте ли да видите сегментите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamendobrev 0 #20 Отговорено 2 Август, 2009 (Редактирано) В мазата не е барано.Компресия 11-12 на топъл двигател. Редактирано 2 Август, 2009 от plamendobrev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #21 Отговорено 2 Август, 2009 Нещо не е направено "перфектно". Първа стъпка на стягане / според аутодата - 29Nm, втора - 64Nm /.Не е задължително да смесва...Гумичките / маслообиращите пръстени / за този двигател ли са ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamendobrev 0 #22 Отговорено 2 Август, 2009 sebulba/Неме изпитвай за autodata3.18 и как се стяга глава.Въпроса ми е ако са сигменти защо преди отваряне гореше масло в нормите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #23 Отговорено 2 Август, 2009 колега хондата ми гореше масло като луда а имаше компресия 10.8 11 спря да гори масло след смяна на сегменти. сегментите са два вида нали знаеш има и масло сабирателни .вадено ли е бутало и ако не е сигурен ли си? П.п дано не сабираш мнения с тая главобласканица че се вкарах в ебати размислите.П.п сегменти ,неможе от гуми да губи толко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamendobrev 0 #24 Отговорено 2 Август, 2009 Не събирам мнения,просто имам проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #25 Отговорено 2 Август, 2009 Не събирам мнения,просто имам проблем.хубаво .даи сега за сегментите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #26 Отговорено 3 Август, 2009 Всичко е направено перфекно.Гумичките са бели и черни,съответно смукателни и изпускателни.Ако сме разместили пластовете на гарнитурата при поставянето то щеше примерно да омеси водата с маслото!Благодаря все пак.Не е задължително, да смесва вода с масло...Зависи от къде ще избие гарнитурата...Пак ти казвам, проверете ги тези две неща - гарнитура и гумички...Просто няма от какво друго да е, щом преди ремонта, не ти е дърпала масло...Ако не сте сложили подвеждащите втулки, ще е от гарнитурата, ако не е от нея, имаш измъкнати или скъсани гумички...Трето положение - няма... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamendobrev 0 #27 Отговорено 3 Август, 2009 През ноща я отворих.Не са гумички нито гарнитура,явно сегменти.Благодаря все пак.Отивам в "мазата" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #28 Отговорено 3 Август, 2009 Няма логика да са сегменти, щом преди отварянето е бил добре разхода и нищо там не е пипано... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WILDMAN 1 #29 Отговорено 3 Август, 2009 Колега обърни внимание на сегментите и един малък съвет смени гарнитурата.Знаеш че металната гарнитура има прекалено малък допуск за неравности по блока и главата.Замислисе защо имаш толкова голяма компресия .........сам ще си отговориш .Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #30 Отговорено 3 Август, 2009 През ноща я отворих.Не са гумички нито гарнитура,явно сегменти.Благодаря все пак.Отивам в "мазата"Като излезеш от "мазата" сподели пак какво е станало, но това си е за рубриката "Невероятно но факт" ... Какво може да им е станало на сегментите, след като си свалил главата, та да почне да дърпа масло в промишлени количества... Освен да са се изпарили, след като са глътнали въздух... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #31 Отговорено 3 Август, 2009 скоро сменяхме гарнитура на главата на опел- до преди това не буташе грам масло, нищо не е бутано по бутала и тн, само г-рата и след около седмица почна да гори масло като луда. отваряне на ново- сигменти и проблема е решен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamendobrev 0 #32 Отговорено 3 Август, 2009 Колеги сегментите са компот!Мисля си ,че шибания италиански педераст е опекал хондака и я продал на мен/внос от Италия е/.Като и направих главата съм подобрил пълненето съответно компресията.Това е едното с което я накарах да гори масло,а другото прегрята Хонда /така сам чувал/като и отвориш главата се отпускат ризите.Който е технически грамотен ще ме разбере за какво става въпрос!/ризи,алуминиев блок/Благодаря ви за съветите все пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #33 Отговорено 3 Август, 2009 / прегрята Хонда / даи малко повече информация за този нов термин.моля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #34 Отговорено 3 Август, 2009 .Като и направих главата съм подобрил пълненето съответно компресията.Това е едното с което я накарах да гори масло,а другото прегрята Хонда /така сам чувал/като и отвориш главата се отпускат ризите.Който е технически грамотен ще ме разбере за какво става въпрос!/ризи,алуминиев блок/Благодаря ви за съветите все пак.Аха, ясно.. Значи ако на някой почне да му гори много масло колата, вместо да се набутва за сегменти, да слага по дебела гарнитура(да влоши пълненето) и проблема е решен... ;) Миналата седмица, правих клапани на едно ЦРВ (и то е с ал. блок и ризи) и му смених гумички, интересно как не са се отпуснали ризите, даже клиента се похвали че е спряло да гори масло.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamendobrev 0 #35 Отговорено 3 Август, 2009 Благодаря колеги за съветите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamendobrev 0 #36 Отговорено 4 Август, 2009 Извинявам се на колегите ако съм обидил някого.В този форум помолих за съвет и логика за проблема ми.Съвети получих /за което съм ви признателен/но логика не.Хондака тръгна и жената кара детето по селата при бабите,и ми остави звяра/b16a2/че и горял много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ilko_84 0 #37 Отговорено 4 Август, 2009 Здравейте колеги!Аз като гледам как пишеш че ти гори 1 литър на 60 км, аз се притеснявам че на мен ми гори 1,5 на 500:))). Както и да е това беше шега. Та, колегите са прави за сегментите, явно и аз ще трябва да сменям, преди няколко дена ви писах за моя Д14А5, че бута масло. Някоий от вас ми беше писал "Защо като си отварял мотора и знаеш че гори масло, не си сменил сегменти" :, ами защо - защото когато ми я отвориха и ми казаха че е за ремонт и че ще струва скъпо, значи с японски оригинални сегменти към 850-900 лв, а ако излезе и още нещо (явно лагери или бутала) към 1500, е затова не смених тогава сегменти, апък аз я отварях защото пътувах към 300км, и изведнъж нещо взе да хълца (бачкаше си на 3 цилиндъра), и се оказа че е клапан, е тогава го смениха и ми казаха да я продавам. Само че има една подробност че съм сменил доста неща по нея и не ми се продава за без пари. Други пък ми викат е колко ще струва ремонта"Нищо работа". При мен не пуши, само като я изцядя над 5000/6000 об. пуши първо синьо, а после докато падат оборотите черно. Направо и аз нз какво да я правя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milkobo 2 #38 Отговорено 25 Септември, 2009 Здравейте, имам същата Хонда.Преди три години я взех внос пак от Италия гореше масло като луда и се принудих да правя двигателя! Майстора ми каза, че задължително всичко трябва да се смени като се отваря!Под всичко исках да кажа сегменти гумички и биелни лагери и гарнитури.Всичко с частите ми излезна 740лв.От тогава вече две години никакъв проблем с двигателя да чукна на дърво много съм доволен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Not_Impossible 0 #39 Отговорено 24 Юли, 2012 (Редактирано) Всичко с частите ми излезна 740лве тва определено си е плашешта цифра, имайки впредвид, че и аз съм със същия проблем... П.С.и понеже сега погледнах дата на публикацията на колегата, се надявам 3 години по-късно да има намаление на цената Редактирано 24 Юли, 2012 от Not_Impossible Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Paceto_86 0 #40 Отговорено 17 Януари, 2015 Здравейте колеги , и аз съм със същия проблем със горенето на масло ,гореше ми по 1 литър масло на 250 км. свалих главата смених гумичките на клапаните имах и 4бр. изпускателни клапани криви смених и тях паснах всички клапани и сложих главата на блока и запалих ,не мога да ви опиша за какъв орляк става въпрос направих едно завойче от около 15 ,20 км. и маслото ми в картера намаля с около 1 литър ,утре и аз ще слизам в мазето както се изрази и колегата по горе и аз мисля че ще са сегментите за смяна. Въпроса ми е имали значение за сегментите кой ремонт са след като само те ще се сменят ,няма да се шлайфат цилиндри и да се сменят бутала? Мотора е Д15Б2 Благодаря предварително за съветите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове