Jump to content

Ilko_84

Фен
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Ilko_84

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 13.02.1984

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна
  1. Ilko_84

    Майстор

    Здравейте, колеги!Ако може да ви помоля за някой свястен майстор за Д14А5, заремонт е, бута масло. Може да е и ваш човек целта е да свърши работа. Аз съм от Варна, ако има някой, моля пишете! Благодаря Ви предварително
  2. Здравейте колеги!Аз като гледам как пишеш че ти гори 1 литър на 60 км, аз се притеснявам че на мен ми гори 1,5 на 500:))). Както и да е това беше шега. Та, колегите са прави за сегментите, явно и аз ще трябва да сменям, преди няколко дена ви писах за моя Д14А5, че бута масло. Някоий от вас ми беше писал "Защо като си отварял мотора и знаеш че гори масло, не си сменил сегменти" :, ами защо - защото когато ми я отвориха и ми казаха че е за ремонт и че ще струва скъпо, значи с японски оригинални сегменти към 850-900 лв, а ако излезе и още нещо (явно лагери или бутала) към 1500, е затова не смених тогава сегменти, апък аз я отварях защото пътувах към 300км, и изведнъж нещо взе да хълца (бачкаше си на 3 цилиндъра), и се оказа че е клапан, е тогава го смениха и ми казаха да я продавам. Само че има една подробност че съм сменил доста неща по нея и не ми се продава за без пари. Други пък ми викат е колко ще струва ремонта"Нищо работа". При мен не пуши, само като я изцядя над 5000/6000 об. пуши първо синьо, а после докато падат оборотите черно. Направо и аз нз какво да я правя?
  3. Благодаря на всички Е, явно ще трябва пак да я отворят и да видим какъв е наистина проблема и дали да я правя или да я разкарвам, само със смени на масла и проби няма да стана, пък и тя ми издуха клапан на втори цилиндър, смених и й гарнитура на главата, и момчето дето я отваря уж каза че била за сегменти,ама ще ми излезе скъпо с оригинални японски и ми вика да я махам. Имате ли представа колко ще ми струва един такъв ремонт?
  4. Минавам 500км като тръгвам на нормално ниво, а се връщам на подминимума ( някъде към 1 - 1,5 литра)
  5. Здравейте, колеги! Благодаря за съвета за издухания ми мотор, (който ви питах вчера че гори мн масло), ще видя нов ли ще купувам или ще карам тоя докато издъхне, само че незнам какъв модел е (смисъл на талона пише Д14А5, а виждам че в таблицата за двигарели, която е публикувана в сайта е Д14А4, и още нещо- по талон колата я пишат 55 киловата или 75к.с., а по таблицата от сайта е 90к.с. Второто, което искам да Ви питам, е по случай мотора, понеже засега е с 10W40, дали да не я пробвам с по гъсто, щом бута масло, защото някой майстори ми казват да сменя маслото и да пробвам с друго, защото "Явно това не го харесвала", ама не знам какво да сипя, защото нали има минерални, полусинтетика, пълна синтетика, защото и те едни майстори немогат да ми кажат какво да е маслото, все нещо мънкат!? Благодаря Ви предварително
  6. Здравейте, Аз съм съвсем нов във форума и с голямо желание се присъединих към него! Проблема ми е следният:Преди година и половина си купих Хонда Сивик 1.4 моноинжекция, англичанка, 75к.с. Незнам какъв беше късмета ми, взех я с познат но много ме набутаха. Още при регистрирането, разбрах че резервоара ми е спукан, след това диковете ми на спирачките се оказаха криви, след това ауспуховата система поправих и най накрая я позакарпих защото сякаш от нищото се отвориха две огромни дупки на праговете.Когато четете това сигурно не ми вярвате но е така, тя е била внос от Германия и затова явно е била по-изгнила, ама е пооправена временно в България за да се продаде и сега си я имам. Както и да е аз я постегнах,сега има доста добър вид, само че има още нещо и то основно - оказва се че , двигареля ми яко бута масло. На пробег от 500 км, доливам близо литър (тръгвам на нормално ниво на щеката, и се връщам на минимум). А наскоро ми издуха клапан на 2 цилиндър и гарнитура на главата. Смениха ми ги сега е добре. Посаветваха ме да сменя маслото, тя беше с някакво немско Фучс или нещо такова. Смених го, но няма промяна, пак си бута масло. Човека който я отваря каза че е зле и е за ремонт, пък той ще ми излезе скъпо, и незнам какво да правя. Други хора пък ме посъветваха да и сложа присадка и да я продавам. Не знам какво да правя пък не ми се продава, защото няма да и взема парите за които съм я взел даже, пък отделно съм хвърлил още много. А ако и сложа присадка и я карам незная колко време ще изкара така. Иначе пък гори малко бензин (градско 6,7), извън града до към 5 пада. Много странно. Ще бъда благодарен на всички ако си изкажете мненията! :lol:
×
×
  • Създай нов...