Jump to content
TYPE-S

1,5 литра разход на масло на 10 000 км.

Recommended Posts

Колеги нормално ли е или да се притеснявам от факта ,че с 10w40 масло колата ми за 10 000 км и доливам 1,5 литра максимум, или е в норма? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мъчиш ли я много (дет се вика сцепваш ли и гъза) Защото аз моята само на максимум ускорение я карам, и ми дава 1.5л на 10000км.Горе-долу. И съм се притеснил също де. Ма четох някаде тука, че не е чак ненормално. С какво масло си? Аз карам с 10W40 а нз някой колеги как карат с по рядко масло и не им гори :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, според мен нямаш никакви причини да се притесняваш. Когато бях на 10w40, изгорих 1.5 л за 7 хил. км. Сега съм с 5w40, което отчитам като грешка - 2 л за 5 хил. км. до сега. Доливам с 10w40. Аз не съм специалист, но чета за колеги, които доливат по 4 л на 10 хил. км. и си карат така. Лошото е, че така замърсяваме околната среда, но пък като помислиш какво прави един икарус от градския транспорт в това отношение...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм карал D13B2, D16Z6 и сега B16A2 и никои не ми е пипал толкова маслото макар и да си ги настъпвам. Дори да харчат, не ми се е налагало да доливам до следващата смяна на маслото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз на D15-ката не съм доливал никога... много ми се вижда, но може и да съм в грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest

Колеги нормално ли е или да се притеснявам от факта ,че с 10w40 масло колата ми за 10 000 км и доливам 1,5 литра максимум, или е в норма? :lol:

Другия път го смени, вместо да доливаш все пак е на 10 000км. Според мен нямаш никакъв проблем, претеснително става положението когато доливаш 1 литър на 1000 километра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята D16Z6 за 10000 километра съм долял 500 мл. 5w40 и доста често съм в лютеницата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал F20Z1 и никога не ми е пипала маслото. Не считам за нормално един автомобил да гори толкова масло... По-скоро трябва да погледне сервизен специалист.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с мотул 15в50, при мен намаля (но не е спряло) горенето на маслото и двигателя утихна осезаемо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОлега няма абсолютно нищо нормално в това да ти гори масло колата ! Почне ли да гори /да пада под минимума от смяна до смяна 10 000км/ значи си заминава двигателя млако или много бързо или бавно всичко е въпрос на време вече. Мойта сега е сервизирана отвсякъде Д16З6 турбо карам до около 8500рпм и съм с 10в60 ню ейдж на кастрол специално масло за турбо бегачки ,колата ми е минала около 5000 6000км и нямам никаква ,като казвам никаква наистина е никаква загубата беше си на средата на щеката и сега пакс и е там маслото.И все пак имай на изпредвид че колата като си я купил съгурно е подмладена и ти си я карал и няма начин рано или късно и идва времето и си иска сервизиране количката.Това не е опасно ,опасно е ако подминеш е лека ръка проблем аи се заблуждаваш че е нормално ,тогава ще почнат да никанат новите проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да не се притеснявам, откакто я купих преди 4 години си е все така и то най вече почва да гори когато я карам около 6-7000 оборота карам ли я спокойно не пипа грам, нито пуши нито нищо.Масло слагам само Мотул 10w40 и то един приятел ми го носи от Франция директно, защото си идва често в БГ, поне мога да съм сигурен в качеството.Поздрави и мерси за мненията :lol:

Редактирано от TYPE-S

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не съм чул досега, че е нормално да има загуба на масло!!! По-скоро бих се съгласил с колегата JeepersCreepers!И моя кош го гърча редовно, но при мен няма никаква загуба на масло!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не много отдавна на подобна тема бях отговорил, че моята не гори грам масло (никога не доливам преди смяна и то си е в нормата) и някой ми написа, че за да не гори масло, значи не я карам както трябва. Е такова чудо не бях чул :blush1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята ми пипа масло...долу-горе толкова, и то само когато я вкарам в 5000 об.за по-дълго време. Поне за сега не ми дреме...не че не и обръщам внимание (обичам си много колата) -няма да се женя за нея де...но нашите масла са голяма чорба. Направи ми нещо друго впечатление...когато долея с друга марка масло-спира да го гори така осезаемо. За финал да споделя че в сервизната книжка на старото ми Ауди пишеше подчертано че "Не бива да гори масло повече от 1л на 1000 км." :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята дава разход около 1л на 1000км, но като я погледна отдолу и се успокоявам че не гори а просто изтича през семерингите на коляновия вал.така че погледни дали не е прекалено омаслено отдолу :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко мношко ми се вижда.ПРобвай с друга марка масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старата ми D14-ка гореше по 15-17л. на 10k. км писна ми все да и наливам хубаво масло и почнах да я карам с M10D и нищо не и стана.Така че според мен си в норма.

Редактирано от gabara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето норми доколкото аз знам казват че, разход на масло в границите на1л. на 10.000 км. е допустим нагоре от това означава пак казвам (според мен) имате проблем обьрнете се кьм по компетентни от вас хора и приятели. Разходите от сорта (1л. за 1000км.) са направо КАТАСТРОФА. Мерси за вниманието дано не сьм засегнал някой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старата ми D14-ка гореше по 15-17л. на 10k. км писна ми все да и наливам хубаво масло и почнах да я карам с

M10D и нищо не и стана.Така че според мен си в норма.

Баце ти "утрепа коча с лопатата" , както се казва !! !!! :DПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За финал да споделя че в сервизната книжка на старото ми Ауди пишеше подчертано че "Не бива да гори масло повече от 1л на 1000 км." !!!

Моето Ауди е на 230 000 км (като се замисля може и на много повече да е) и за 10 к км ми бута 700 - 800 мл което си е дадено и по каталог :D колега ти да не си карал RS-ka или S-ka някаква, но и на тях им дават по-малък разход от 1л на 1000 км. Незнам на Хондите сменят ли се гумичките на клапаните без да се сваля главата и има ли някакъв ефект

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина я цепиш много е нормално всяка кола е така.. Преди имах друга по мотора беше сменено всичко. Баща ми като я караше не доливаше нищо от смяна до смяна от макс отиваше на средата, като я взех аз за 6000 км 2 литра, така че няма проблеми !!! Сега на тая до 5000 км 400-500 грама доливам ама след 5000 до 8000 км повече лапа според мен е от маслото :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старата ми D14-ка гореше по 15-17л. на 10k. км писна ми все да и наливам хубаво масло и почнах да я карам с

M10D и нищо не и стана.Така че според мен си в норма.

Баце ти "утрепа коча с лопатата" , както се казва !! ;) ;) Публикувано изображение

 

Вярно е.Продадох я.И още си варви колицата. :argue:Съгласен сам че не е нормално ама за 1000лв. много масло щтях да сложа.Според мен нормално е за 10к от max да го свали на min Редактирано от gabara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз съм още нов тука , но искам да споделя за моята че като я взех маслото си беше за смяна ,пропушваше на високите обороти и на краиното гърне си имаше черничко,сметнах че може би като сменя маслото ще се оправи,но уви същата работа и сега съм с що годе добър клас масло на ОМВ 10 на 40 , и пак си пропушва и за 1000км ми е изгорила около 100гр максимум.За момента несмятам че е фатално.

Редактирано от sashko87

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре дошъл Сашко. как е избра тая тема-мъртвец,отпреди 3 години да пишеш първо в нея. :lol: но щом си решил.....да ни беше споделил с ква кола си лиии? :o що си мислиш,че омв маслата са много хубави? :blink: иначе,100 грама на 1000км са нищо.не се притеснявай.има далавера,докато стигнеш 3-4 литра на 10000км. :lol: относно припушването-сегменти.всеки майстор би те излъгал за гумички на клапаните.защото играчката е по малка и парите ги прибира по-набръjко.при хонда гумички на клапаните нямат проблем.90% от случаите са сегменти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре дошъл Сашко. как е избра тая тема-мъртвец,отпреди 3 години да пишеш първо в нея. :lol: но щом си решил.....да ни беше споделил с ква кола си лиии? :o що си мислиш,че омв маслата са много хубави? :blink: иначе,100 грама на 1000км са нищо.не се притеснявай.има далавера,докато стигнеш 3-4 литра на 10000км. :lol: относно припушването-сегменти.всеки майстор би те излъгал за гумички на клапаните.защото играчката е по малка и парите ги прибира по-набръjко.при хонда гумички на клапаните нямат проблем.90% от случаите са сегменти

Колега много си прав ,на мен ми гореше около 2л. на 9к отидох преди месец на майстор и той ми вика 100% гумички зех аз хубави гумички 40лв. и за труд 80лв. та да е намалило малко разхода но към 2к изминати вчера долях около 200-300гр. отговора си е един само сегменти и ще спре но те са с пари а пари нема!Поздрави :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...