TYPE-S 1 #1 Публикувано 1 Август, 2009 Колеги нормално ли е или да се притеснявам от факта ,че с 10w40 масло колата ми за 10 000 км и доливам 1,5 литра максимум, или е в норма? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1NG 3 #2 Отговорено 2 Август, 2009 Мъчиш ли я много (дет се вика сцепваш ли и гъза) Защото аз моята само на максимум ускорение я карам, и ми дава 1.5л на 10000км.Горе-долу. И съм се притеснил също де. Ма четох някаде тука, че не е чак ненормално. С какво масло си? Аз карам с 10W40 а нз някой колеги как карат с по рядко масло и не им гори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesso_varna 167 #3 Отговорено 2 Август, 2009 Колега, според мен нямаш никакви причини да се притесняваш. Когато бях на 10w40, изгорих 1.5 л за 7 хил. км. Сега съм с 5w40, което отчитам като грешка - 2 л за 5 хил. км. до сега. Доливам с 10w40. Аз не съм специалист, но чета за колеги, които доливат по 4 л на 10 хил. км. и си карат така. Лошото е, че така замърсяваме околната среда, но пък като помислиш какво прави един икарус от градския транспорт в това отношение... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #4 Отговорено 2 Август, 2009 Аз пък съм карал D13B2, D16Z6 и сега B16A2 и никои не ми е пипал толкова маслото макар и да си ги настъпвам. Дори да харчат, не ми се е налагало да доливам до следващата смяна на маслото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
m.g. 65 #5 Отговорено 2 Август, 2009 И аз на D15-ката не съм доливал никога... много ми се вижда, но може и да съм в грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest #6 Отговорено 2 Август, 2009 Колеги нормално ли е или да се притеснявам от факта ,че с 10w40 масло колата ми за 10 000 км и доливам 1,5 литра максимум, или е в норма? Другия път го смени, вместо да доливаш все пак е на 10 000км. Според мен нямаш никакъв проблем, претеснително става положението когато доливаш 1 литър на 1000 километра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
airbrush 8 #7 Отговорено 2 Август, 2009 Моята D16Z6 за 10000 километра съм долял 500 мл. 5w40 и доста често съм в лютеницата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamendobrev 0 #8 Отговорено 2 Август, 2009 Не си в норма.Смени марката масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mimo13 0 #9 Отговорено 2 Август, 2009 Аз съм карал F20Z1 и никога не ми е пипала маслото. Не считам за нормално един автомобил да гори толкова масло... По-скоро трябва да погледне сервизен специалист. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilias 210 #10 Отговорено 2 Август, 2009 Пробвай с мотул 15в50, при мен намаля (но не е спряло) горенето на маслото и двигателя утихна осезаемо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #11 Отговорено 2 Август, 2009 КОлега няма абсолютно нищо нормално в това да ти гори масло колата ! Почне ли да гори /да пада под минимума от смяна до смяна 10 000км/ значи си заминава двигателя млако или много бързо или бавно всичко е въпрос на време вече. Мойта сега е сервизирана отвсякъде Д16З6 турбо карам до около 8500рпм и съм с 10в60 ню ейдж на кастрол специално масло за турбо бегачки ,колата ми е минала около 5000 6000км и нямам никаква ,като казвам никаква наистина е никаква загубата беше си на средата на щеката и сега пакс и е там маслото.И все пак имай на изпредвид че колата като си я купил съгурно е подмладена и ти си я карал и няма начин рано или късно и идва времето и си иска сервизиране количката.Това не е опасно ,опасно е ако подминеш е лека ръка проблем аи се заблуждаваш че е нормално ,тогава ще почнат да никанат новите проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #12 Отговорено 2 Август, 2009 (Редактирано) Мисля да не се притеснявам, откакто я купих преди 4 години си е все така и то най вече почва да гори когато я карам около 6-7000 оборота карам ли я спокойно не пипа грам, нито пуши нито нищо.Масло слагам само Мотул 10w40 и то един приятел ми го носи от Франция директно, защото си идва често в БГ, поне мога да съм сигурен в качеството.Поздрави и мерси за мненията Редактирано 2 Август, 2009 от TYPE-S Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Involver 0 #13 Отговорено 2 Август, 2009 И аз не съм чул досега, че е нормално да има загуба на масло По-скоро бих се съгласил с колегата JeepersCreepers!И моя кош го гърча редовно, но при мен няма никаква загуба на масло! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesho2 0 #14 Отговорено 4 Август, 2009 Не много отдавна на подобна тема бях отговорил, че моята не гори грам масло (никога не доливам преди смяна и то си е в нормата) и някой ми написа, че за да не гори масло, значи не я карам както трябва. Е такова чудо не бях чул Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #15 Отговорено 6 Август, 2009 И моята ми пипа масло...долу-горе толкова, и то само когато я вкарам в 5000 об.за по-дълго време. Поне за сега не ми дреме...не че не и обръщам внимание (обичам си много колата) -няма да се женя за нея де...но нашите масла са голяма чорба. Направи ми нещо друго впечатление...когато долея с друга марка масло-спира да го гори така осезаемо. За финал да споделя че в сервизната книжка на старото ми Ауди пишеше подчертано че "Не бива да гори масло повече от 1л на 1000 км." Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #16 Отговорено 6 Август, 2009 Моята дава разход около 1л на 1000км, но като я погледна отдолу и се успокоявам че не гори а просто изтича през семерингите на коляновия вал.така че погледни дали не е прекалено омаслено отдолу Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spooner 11 #17 Отговорено 7 Август, 2009 Малко мношко ми се вижда.ПРобвай с друга марка масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gabara 8 #18 Отговорено 7 Август, 2009 (Редактирано) Старата ми D14-ка гореше по 15-17л. на 10k. км писна ми все да и наливам хубаво масло и почнах да я карам с M10D и нищо не и стана.Така че според мен си в норма. Редактирано 7 Август, 2009 от gabara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan100ev 2 #19 Отговорено 7 Август, 2009 Повечето норми доколкото аз знам казват че, разход на масло в границите на1л. на 10.000 км. е допустим нагоре от това означава пак казвам (според мен) имате проблем обьрнете се кьм по компетентни от вас хора и приятели. Разходите от сорта (1л. за 1000км.) са направо КАТАСТРОФА. Мерси за вниманието дано не сьм засегнал някой. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #20 Отговорено 7 Август, 2009 Старата ми D14-ка гореше по 15-17л. на 10k. км писна ми все да и наливам хубаво масло и почнах да я карам с M10D и нищо не и стана.Така че според мен си в норма. Баце ти "утрепа коча с лопатата" , както се казва !! !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CB 650 SC NightHawk '83 0 #21 Отговорено 7 Август, 2009 За финал да споделя че в сервизната книжка на старото ми Ауди пишеше подчертано че "Не бива да гори масло повече от 1л на 1000 км." !!!Моето Ауди е на 230 000 км (като се замисля може и на много повече да е) и за 10 к км ми бута 700 - 800 мл което си е дадено и по каталог колега ти да не си карал RS-ka или S-ka някаква, но и на тях им дават по-малък разход от 1л на 1000 км. Незнам на Хондите сменят ли се гумичките на клапаните без да се сваля главата и има ли някакъв ефект Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #22 Отговорено 7 Август, 2009 Ако наистина я цепиш много е нормално всяка кола е така.. Преди имах друга по мотора беше сменено всичко. Баща ми като я караше не доливаше нищо от смяна до смяна от макс отиваше на средата, като я взех аз за 6000 км 2 литра, така че няма проблеми !!! Сега на тая до 5000 км 400-500 грама доливам ама след 5000 до 8000 км повече лапа според мен е от маслото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gabara 8 #23 Отговорено 7 Август, 2009 (Редактирано) Старата ми D14-ка гореше по 15-17л. на 10k. км писна ми все да и наливам хубаво масло и почнах да я карам с M10D и нищо не и стана.Така че според мен си в норма. Баце ти "утрепа коча с лопатата" , както се казва !! ;) Вярно е.Продадох я.И още си варви колицата. Съгласен сам че не е нормално ама за 1000лв. много масло щтях да сложа.Според мен нормално е за 10к от max да го свали на min Редактирано 7 Август, 2009 от gabara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #24 Отговорено 5 Август, 2011 (Редактирано) Колеги аз съм още нов тука , но искам да споделя за моята че като я взех маслото си беше за смяна ,пропушваше на високите обороти и на краиното гърне си имаше черничко,сметнах че може би като сменя маслото ще се оправи,но уви същата работа и сега съм с що годе добър клас масло на ОМВ 10 на 40 , и пак си пропушва и за 1000км ми е изгорила около 100гр максимум.За момента несмятам че е фатално. Редактирано 5 Август, 2011 от sashko87 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #25 Отговорено 5 Август, 2011 добре дошъл Сашко. как е избра тая тема-мъртвец,отпреди 3 години да пишеш първо в нея. но щом си решил.....да ни беше споделил с ква кола си лиии? що си мислиш,че омв маслата са много хубави? иначе,100 грама на 1000км са нищо.не се притеснявай.има далавера,докато стигнеш 3-4 литра на 10000км. относно припушването-сегменти.всеки майстор би те излъгал за гумички на клапаните.защото играчката е по малка и парите ги прибира по-набръjко.при хонда гумички на клапаните нямат проблем.90% от случаите са сегменти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
futix 0 #26 Отговорено 11 Август, 2011 добре дошъл Сашко. как е избра тая тема-мъртвец,отпреди 3 години да пишеш първо в нея. но щом си решил.....да ни беше споделил с ква кола си лиии? що си мислиш,че омв маслата са много хубави? иначе,100 грама на 1000км са нищо.не се притеснявай.има далавера,докато стигнеш 3-4 литра на 10000км. относно припушването-сегменти.всеки майстор би те излъгал за гумички на клапаните.защото играчката е по малка и парите ги прибира по-набръjко.при хонда гумички на клапаните нямат проблем.90% от случаите са сегментиКолега много си прав ,на мен ми гореше около 2л. на 9к отидох преди месец на майстор и той ми вика 100% гумички зех аз хубави гумички 40лв. и за труд 80лв. та да е намалило малко разхода но към 2к изминати вчера долях около 200-300гр. отговора си е един само сегменти и ще спре но те са с пари а пари нема!Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове