Jump to content
Wolfcry

гасне ми на свободна

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

привет ;) случи ми се да катеря към смолян 2 пъти в интервал от 1 месец. първият път при слизане към пловдив ми изгасна 2-3 пъти колата за целия път (стотина километра). на пръв поглед под капака всичко изглеждаше наред и не обърнах особено внимание. градско всичко е перфектно. вчера слизам пак от смолян и в момента, в който пусна свободна и оставя колата по инерция гасне още същата секунда. колкото пъти пробвах толкова пъти го направи. освобождавам от скорост и изгасва веднага! някой да е имал такъв проблем ? мерси ;)

Редактирано от Wolfcry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на равно не го прави, само по надолнище. в града никога не ми го е правило никъде.. вероятно минаването на много километри играе някаква роля, не знам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш ли газова ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с газова е напълно нормално да ти го прави, и аз като карах сивика ,той ми беше на газк, и така си правеше голямо количество приток на въздох и те така ;) ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямам газова, никога не бих и го причинил :rolleyes: бензинче, винаги карам на едно и също, не съм сменям бензиностанцията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си на газ запуши малко филтъра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пак да кажа, че нямам газова :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен се случи, гадното беше че ставаше в завоите на Гълъбец и ясно какво става с кормилото като угасне. Някой ми препоръча да сменя бензиновия филтър и тя се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

филтъра ми е от 1 месец

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прави са колегите, че на газ това е често срещан проблемна бензин не би трябвало така да става, МАР сензора отчита повишено налягане в смукателния колектор, и подава повече бензин, да компенсираPGM-FI-то е интелигентно (дори и да е Dual Point) и се опитва (при това доста бързо, и ефективно) да коригира ненормалната работа на двигателя - отчита се намалените обороти, и се отваря допълнително дроселапробвай дали ти работи добре, като запушиш с ръка тръбата на въздуха, докато почнат да падат оборотите - трябва да видиш как компютъра дава повече 'газ'но според мен е МАР сензора - но нека по-запознатите с електрониката да си кажат думата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а може и да е от нещо по делкото..бобина..палец..капачка... може и от кабелите да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съмнява ме да е нещо по високото напрежение - щеше да ги прави тези проблеми и на празен ходWolfcry, пробвай при колко км/ч най-малко гасне, в смисъл ако караш с 20-30км/ч и пуснеш по инерция изгасне, запали я и пробвай дали ще изгасне и като спреш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз го имах същия проблем и се оказа дистр.капачка..имаше едва забележима цепнатина..за всеки случаи смених и палеца..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при 20км и при 100км в час гасне на секундата, пусна ли я на свободна! днес си правих експерименти. прави го САМО, когато е загряла! и пак да кажа, с колкото и да се засиля на равен път, като освободя от скорост всичко е наред. по надолнище като освободя и гасне на секундата, дори не се замисля. ебаси и странните проблеми дето ми се случват постоянно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо се влияе от наклона ?! странно .. Освен бензина в резервоара , кое друго може да е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

резервоарът ми е пълен винаги над половината, не е това. май няма много идеи :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

странен проблемхубавото в случая е, че винаги го прави, и може лесно да се излови

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

резервоарът ми е пълен винаги над половината, не е това. май няма много идеи :tooth:

Според мен:1. Моторче празен ход е за почистване - причина: не може бързо да компенсира от затворен кръг на отворен кръг при TPS когатоа стане на нулево положение.2. Мап датчика се базика в границите на 20 Кпаскала...3. Температуран датчик на входящия въздух се ебава... - причина Еку-то прави корекция на сместта от този поток и обеднява колата при TPS на нула...Това е само за горивната система. Ако проблема от запалителната там други преположения ....Аз бих се сборил с проблема, може би, ама на живо в сервиза...До скоро Charlie Редактирано от charlie

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз си помислих да няма някакъв нагар по моторчето. ще се провери :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми тя колата няма моторче ... кофти :Pпроблема продължава да се появява само по наклон , което означава, че каквото и де е, е свързано с механичен проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

iacv-to го чистя почти всеки месец, защото по едно време имах лек проблем с оборотите та сега си го следя :) и това го отписвам. може ли да е нещо от страна на поемането на въздух ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не съм запознат много със схемите на твоят модел, но да дам и аз една идея. Като изгасне под наклон, запалва ли докато си под наклон или трябва да се изравни колата? Да неби да се влияе от нивата на течностите. Да дам пример със старият Пасат на едно аверче...не палеше защото беше паднало нивото на течноста в стъкломиещото казанче. Но пък тогава би гаснала и на скорост. :D

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вчера цял ден си правих тестове. установих 2 неща:1-няма закономерност, веднъж гасне, веднъж не, не го прави постоянно.2-прави го и на равно, не само под наклон! снощи щях да причиня грандиозна катастрофа на колелото на гарата към руски :balloon:след като смукача е чист, някакви други идеи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с друго Еку ? :balloon: п.п. ебати пасата .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямам откъде да взема друго :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доста неща опитах и почистих, но пак си го прави. и най-после открих проблема ( искрено се извинявам за безобразната си глупост :P )не ми стига ток :lol: просто консумирам повече, от колкото "генерирам". снощи при пуснати фарове, парно на макс и доста силна музика даже часовникът ми изгасна на таблото, при освобождаване на свободна моментално ми изгасна колата. натоварил съм огромно количество музика в колата и това е ефектът :Pискам да попитам има ли начин да си увелича генерацията на ток с един акумулатор, или трябва да сложа втори? и по двата варианта ми трябва доста пояснение, че съм невеж :( някой има ли идеи ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е колко музика пък си натоварил. 2kw? или си за ремонт на алтернатор или имаш хлабава връзка или ти е занимал акумулатора. иди на якумулаторджия да ти замерят твоя и ще видиш алтернатора дали зарежда като хората

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш ли,след баирче и на мен мипадаха много оборотите и понякога ми е изгасвала в движение.Налице беше и трудното палене понякога.След като презапоих главното реле,освен трудното палене се оправи и проблема с оборотите. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами да кажем, че вместо да направя тая музика можех да си купя една d13-ka :) сега ще разглабям отново инжекциона & и ще открия механичния проблем. с големи благодарности за оказаната помощ от teror1sta :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При доста мощна музика е почти задължително да имаш втори амумулатор специално за нея в комплект и с по-мощно динамо което да храни и двата акумулатора, също така преди стъпалото се свързват доста скъпи и мощни кондензатори (поне 1 фарад) който да поемат пиковата консумация на басовите говорители. Може би имаш такива но аз все пак да кажа: това са кондезатори с огромен капацитет, на самите тях има монтиран електронен волтмер-предпазна мярка понеже повечето от мощните крайни стъпала повишават напрежението към себеси чрез инвертори...и сам разбираш че повишеното напрежение вече е опасно за хората и животните в колата. Само да вметна, че опасно напрежение за човек се приема над 36 волта, а за животни на 26 волта. :)

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

упорито продължавам да се боря и няма да се примиря с това, че "тооо тоя двигател така заводско си го прай" итн.. досега съм пробвал следните неща - нови филтри, тръбички, маркучи, въздуховоди, никъде няма луфтове, пукнатини итн, не дърпа въздух от никъде. нови свещи, нови кабели, многократно чистене на целия инжекцион, моторчета, клапани, смукачи итн, всякакви измервания на сензори итн, елкон - нищо.. добавки към горивото за почистване, чистене на дюзо на ултразвук.. последните седмици смених изпускателната система цялостно от-до с нови тръби и гърнета, пробвах с няколко различни видове и марки спортни филтри - проблемът си остана. след многократно чистене на "моторчето за празния ход" реших направо да го сменя - пак нямаше ефект :) закарах я на елкон пак днес - всичко е изправно, човкът разбира, цял следобед съм бил при него, колата дълго стоя "закачена", никакви изменения итн, всичко е перфектно по тоци, компютри, сензори итн... реших да сменя бензиновата помна, утре това ще правя.. то като се замисля май друго не ми остана. ще пиша какво е станало!

Редактирано от Wolfcry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересен проблем, а загледал ли си от какви обороти като изключиш от скорост гасне, а не с каква скорост се движиш? :)

п.п. Някой спомена презапойване на главното реле - това отмени ли го като точка? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гасне ми и при високи и при ниски обороти ( и при скорост от 30км/ч и при 130км/ч примерно ) най-гадното е, че "проблемът" ( хълцане, глъхнене, насичане и гаснене ) не го прави постоянно и затова трудно се хваща :) релето съм го отметнал като проблем, работи чудно. довечера ще пиша за помпата.. логично ми се струва да е от нея, ако губи налягане.. когато ми се "разлигави" колата, също така не мога и да я запаля. но със силно подаване на газ пали и се стабилизира..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновият регулатор проверявал ли си го ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не би бензиновата помпа да не подава достатъчно гориво..проверил ли си това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

регулаторът не съм за съжаление, не се сетих. довечера като сменя помпата, ако няма ефект, преди да се застрелям ще го видя и него :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и как точно ти закачи колата в елкома (или там каквото е) ?? че ми е много чудно :dry: от къде я закачи , от към г*за ? ти лично измери ли си ТПС-а както ти казах ? Ама ТИ, не някой "майстор" ! ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм още, за срам и позор - огледах се за въпросния потенциометър, но не го намерих ;):D:P цял живот се ровя в компютри, не в коли, там ми е проблема - не разбирам кой знае колко :P можеш ли да ми покажеш на снимка къде е това сензорче, или да ми обясниш къде се намира :P ?

 

относно помпата - не е от нея.. поредните пари дадени на вятъра.. като цяло колата се държи доста по-прилично с новата помпа ( досега я въртях, направих стотина км. ) но когато от висока скорост пусна на свободна оборотите заплашително падат до 100 и се вдигат до към 800 или направо си изгасва колата и после не мога да я запаля, ако не изфорсирам яко газта !!!

 

бензиновия регулатор или FPR fuel pressure regulator това ли е - Публикувано изображение ?? ако не е - би ли ми казал някой къде е ? и как по-точно и с какво се замерва ?

Редактирано от Wolfcry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение Номер 20 от схемата

Публикувано изображение проверката дали работи става така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...