Jump to content
doctor

ДРАГ-върти само дясна гума

Recommended Posts

Колата е японски сивик 2врати 6генерация. При потегляне на драг дори със смяна на други гуми, колата върти само дясна гума и тя се истърква осезателно много. От какво може да бъде това чудо че не ми го побира акъла? Трасето е с наклон на горе но все пак е с еднаква настилка и от двете страни на който стъпва колата...хм ето снимка:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересно защо това те учудва :o намаш шпер ,пак и тая кола е мислена да седиш в дясно .просто на лявята гума и е доста по леко и затова :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

просто на лявята гума и е доста по леко и затова :o

Не е ли по-леко на дясната гума, за да се загуби там по-лесно сцеплението ? :) Между другото, не е само на тая кола, загледал съм и доста други марки при равен път основно дясната върти, лявата я зацепи, я не. Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е на мен винаги и двете ми въртят, когато тръгвам направо !!!

Редактирано от rulemaker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в лявата част на колата се намира шофьора,което означава 80 кг +.При значително леките купета това може би си казва думата !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в лявата част на колата се намира шофьора,което означава 80 кг +.При значително леките купета това може би си казва думата !!!

Това имаше предвид и edikoisi. Колата е мислена за десен волан, затова и мотора е от лявата страна.Натежаваш от ляво ти и мотора, нямаш шпер и пържиш дясното колело :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно си е наред според мене.Все едно да се чудиш защо ако вдигнеш една от предните гуми на крик и включиш на скорост докато работи двигателя , тя ще се върти а другата няма да се върти.Просто нямаш сцепление на нея гума според мене.Пробвай с двама души от предна дясна страна и ще видиш каква е разликата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за !!! но според мен колегата иска да каже че колата е ПРОИЗВЕДЕНА в Япония..не че е JDM!Така че най-вероятно колата си е с лява дирекция :D а и без шпер това е съвсем нормално нещо,особено ако настилката под една от двете гуми е изцапана повечко(масло,пясък,вода и т.н)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Бе тя че е с лява дирекция - с лява дирекция е, и точно там е работата. Не случайно казват, че на хондите двигателите "въртяли на обратно". Не си ли забелязал, че на всички опели, фордове и т.н. скоростната им кутия е от ляво (погледнато от вътре), а двг-то е изнесен в дясната част, и компенсира за теглото на шофьора (теоретично !!!). При всички хонди кутията е от дясно, а двигателя от ляво, като при EDM и шофьора се пада от ляво, и по тая логика лявата половина на предницата става много по-лека, и от там по-малкото сцепление на дясната гума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

off:Абе винаги ми е било чудно това "на хонда двигателите въртят наобратно" ако беше вярно, нямаше ли да караме назад? Това, че кутията е от другата страна на двигателя, това не променя посоката на въртене. И в Япония са с дясна дирекция (RHD). Ако двигателя е от ляво, и шофьора е от ляво, няма ли дясната част да е по-лека => по-малко сцепление в дясно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм забелязъл подобна аномалия само че на 5г + мойте 100кг даже и при спиране първо завлачва предно дясно колело и след това другитедаже по едно време мислех да я водя на доктор а то какво било ама кой да се сети !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен това ми е ясно,но колегите си помислиха че колата е с дясна дирекция..още повече без значение дали е JDM,USDM или EDM двигателя и скоростите са еднакво разположени..което ще рече че при JDM теглото малко или много се изравнява защото шофера седи от дясната страна( скоростите) която е по-лека от лявата(двигателя),та там нещата може би са по-балансирани!Факт е обаче че без шпер,кадето и да седиш това нещо винаги може да се случи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре де, ако тва е логиката двигателя да е от ляво (спрямо гледната точка на шофьора), да компенсира теглото на дясно стоящия в Япония, където е проектирана колата, шофьор, тогава как ще обясните "К" серията двигатели? Те също са японски и са проектирани в япония за купетата на колите Хонда, но "К" двигателите са обратни на по старите "B", "D", "H" и пр., т.е. стоят от дясната страна на купето (пак от гледна точка на водача). Съмнявам се че когато инженерите са проектирали къде и как да е двигателя, са вземали предвид че колата ще е само за японския пазар. А и колата не е направена да се вози само водача. Според мен обяснението е именно техническо и икономическо - липсата на блокиращ диференциал, което пък просто и логично може да се обясни с по-ниските разходи за вграждането на именно такъв на масовите коли, които така или иначе не са проектирани за пистови или каквито и да е било други състезания. Колите които като концепция са предвидени за такива неща, виждате че си имат блокировка. Вижте моделите Тайп Р. Говоря предимно за моделите на хонда, които предимно са с предно предаване и за всекидневна употреба в нормални градски или извънградски условия и скорости, където не се налага да се тръгва се едно зад теб земята пропада. Това което мен ме учудва е че хечбеците с 3 врати и модифицация ВТИ с двигател Б16А(1,2,3,4...) нямат блокировка като дават повече сходност със спортна кола, отколкото да кажем английския хеч с 5 врати, отново ВТИ с мотор Б18Ц4, които пък от своя страна си е повече семеен от колкото младежки автомобил, но някои имат блокировка. Може би това се дължи на сходствата с двигателя на модела Интегра, както и със скоростните кутии. Ами надявам се да съм писал разбираемо и да сте ми хванали хаотичната мисъл. !!!

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блокиращия диф е решение, а не причина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неразбрахте ли че всички коли първо излизат RHD дясна дирекция и после с лява :) за това карайте оригиналите стига с тия ментете.Проблема на колегата е защото няма LSD а и пък се пак колата от дясно е по лека и полуоската е по къса там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дарко, то хубаво ментаци, ама я обясни тогава бързата супра к`во праи в бокса? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам я освежават за боядисване :DПък и той човека никога не е твърдял, че му е бърза супрата. Само, че нашите коли са бавни :) хаххаха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, а някой замисли ли се,че обикновенно дясната част на платното у нас е по-замърсена,прашна и т.н.,съответно това е още една причинана дясното колело да му е по лесно да превърти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...