Jump to content
fenabg

как да вдигна мощността на карбураторен мотор

Recommended Posts

Здравейте пиша ви пет минути след като се регистрирах във форума след многократни и неуспешни опити от моя страна :) Карам акорд купе втора генерация от 5 години Наскоро си купих акорд трета генерация 2000сс По нея съм пипнал главата смукателни и изпускателни тръби маховик минус 380грама толкова дойде Ще съм ви много благодарен ако дадете идеии за нещо допълнително и рационално Хондата е 1989г Ако при написването и илзожените от мен въпроси съм допуснал някакви грешки Ви моля да ме извините благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най лесно се вдига мощността,като продадеш колата и си вземеш пълна инжекция..... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е момче човека пита за тунинг ти го занимаваш с глупости при все че е налял някви пари в тас кола. Да не говорим че карб според повечето четиво което изчетох се прави по лесно и по евтино. Друг е въпроса че вече малко хора се занимават с това. Мевжду другото и аз имам интерес към тунинг на такъв двигател. За сега съм се насочил към смяна на карборатора но нищичко не намирам.http://www.clutchmasters.com/ - тук глеах за съединител но евентуално след турбина ако въобще може де. За момента и аз само проучвам. Успех с тунинга дано някой успее да ти помогне и да те насочи. Но със стар двигател е трудно :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не говорим че карб според повечето четиво което изчетох се прави по лесно и по евтино. Друг е въпроса че вече малко хора се занимават с това.

Малко си чел, карбуратора е най-сложното нещо в двигателя. :P Механика на флуидите - сложна работа, сигурен съм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ММ възможно е, не знам не съм пипал. Но все пак настройки с комп ми звучи доста по друдно. Поне действително ли е по евтинко или и тва са митове и легенди ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Луцифер, колко мощност мислиш че ще извлечеш като сложиш по големи дюзи в карбуратора ?...Дори и турбина да монтираш, не можеш да извлечеш кой знае какво от този двигател....Много по лесно се прави кола с компютърно управление, за това му казвам на колегата да не се вкарва във филми, а да я продава и да си търси нещо по мощно...Иначе само наливаш пари, а резултата е минимален...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това което искаш да направиш,по колата,най удачния вариант е да потърсиш,самата инжекция,която се слага на А серия,а именно:А20А3,А20А4.Ако си намериш само смукател+кабелаците по мотора,мога да ти помогна с Ецу,инжектори и бензинова помпа.Ецу-то на тази кола е обд0.Този мотор се среща най-често по акорд аеродек и LX купе.Дано съм бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги май наистин карбуратора ще се окаже по труден за "разпилване" отколкото мислех По принцип съм мислел за изпълнение за друга глава и инжекцион но първо е много разправии по двигателя да се преработи всичко отново а по въпроса за колко конски сили искам да вдигна или колко всъщност ще успея искам поне 30 35 коня нагоре а всяко "магаре" нагоре добре дошло . Всеки един двигател по доколкото знам с малки изключения излиза от завода с 70-75%от капацитет следователно 20%нагоре върху 106коня е 130коня-добре дошли но какМой приятел който се занимава с ремонт на двигатели ми препоръча следното изпълнение - два карбуратора от А14 кончерто и интеркулер. По въпроса за турбината го умувах много време и след доста жокери реших че не е редно да и слагам поради простата причина че двигателя не е изчислен затова налягане било то турбо или компресор доколкото знам има разлика. В случея визирам бутала които се изработват за компресор биали лагери и тн"пари хвърлени на вятъра за този автомобил".Върти ми се из главата и се чудя дали някой няма да даде интересно предложение как да осигуря по голям дебит въздух за карбураторите .Сърдечно благодаря на тези които се отзоваха на въпроса ми .Мога да ви бъда полезен със съвети за озвучаването на вашите автомобили или поне така се надявам защото се занимавам с това нещо от 13г. Дочуване .

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

30-35 коня допълнително от атмосферен карбураторен двигател са трудно постижими.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как да осигуря по голям дебит въздух за карбураторите.

Чрез въздухозаборник, чукни в гуглето "vents или scoops"!След повечето въздух идват и нови настройки.Най-добре ще е да се откажеш от карбуратора.Трябва ти инжекция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

драги колеги карбуратор или не карб това е вапроса?чух и прочетох много и умни предложения обаче.за да се захвана с карбурато и хондичка 89 набор или парата е малко или сам егати ентусиаста в случая и двете. за това продалжавам с 'проекта' .ще ви даржа в течение с резултата двигателя се надявам да го сабера до две седмици .моля всички които имат интерес по темата да споделят опит експерименти итн а сам сигурен че в БГ се движат доста хонди карбуратори.а според мен едните двигатели се тунинговат по електронен пат а другите по механичен моля поправете ако баркам .Вапрос на желание и опит и много желание и много опит.Приятни забавлениа с вашите карбове. :lol: ///fenabg2000@yahoo.com///

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми братле, относно турбото - информацията е от Wikipedia:Most upgrades and modifications to the A-series engines are of the DIY variety, with one of the more popular being a turbo set-up. Because of their closed-deck iron block design, they're especially well-suited for handling boost. Превод:Повечето модификации по А-сериите са от вида направи си сам, като едни от най-популярните е турбо сетъпа. Поради железният closed-deck * дизайн на блока, теса доста добре пригодени да издуржат увеличаване на мощността. *Open/Closed – deck дизайнПри Open deck дизайн цилиндрите са закачени за блока само в основата – което позволява изкривяване при високи нива на мощност. При Closed deck дизайна цилиндрите не са закачени само в основата но и в горната част на блока което е доста по солидно когато искаме да постигнем по голяма мощност. Ако всичко това е вярно мисля че турбинката няма да ти е никак зле. Само евентуално буталата трябва да се подсилят при голям надув.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

имаш ли повече инфо за буталата . много благодаря за информацията.не е проблем да и закача компресор има и кои да го настрои мислиш ли че ще издаржат? трябват ми части за 2 г акорд купе може и цяла

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз това не го знам със сигурност просто чета от форуми и страници. Относно буталата тук съм гледал само оферта, но 100% има по добри оферти. Най-добре прочети отдел проекти и си харесай някой колега който по може да помогне с турбото и има практика.Що се отнася подобна кола продаваха по едно време но не намирам къде т.е. не мога да се сетия дали беше в купува продава части и аксесоари или коли. Но беше Accord 2.0i 86 A20A3 с двигател като този от който колегата doggy ти предлага да вземеш глава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

за какав двигател споменаваш по горе че имаш интерес сащия ''трофей'' ли имаш но хонда все пак .тази другата която я карам е някаква азиатка 85 или 86 незнам ама най интересното е че е с фабричен климатик.скоростите ме напускат и дребни механизми .ровил ли си по твоята или все още проучваш.благодаря за информацията.ако те интересува какво сам пипал точно по моята мога да опишя по точно

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на мен учебната кола ми беше този сивия акорд. В момента бащата продължава да си я кара, като цяло аз я карах последния път преди месец тук в София. Ходовата част има доста тампончета да се сменят и рейка но двигателя е пушка. Като я карах на връщане към Бургас 160 без проблем на газ ( кофти е че от начало не се намираха лесно части по точно бензинова помпа и сме само на газ ). Само една гарнитурката е за смяна ама и на нея ще и дойде времето. Сега правя едно ремонтче в София и няма $ за старата консервичка пък и бащата кат е на работа служебна кара.Та го чакам всеки момент ще я остови и тъй и тъй повече от 1000 на дали ще и вземе, ще отворим двигаля ще видим що живот е останал и ако може ще я доумъртвя. Че и на някой друг трик да се науча преди да троша читав двигател. Та затова съм търсил и чел за този двигател.А за тази детo ти казах че съм я гледал я продават е 3-та генерация само че е инжекция.Accord1 Accord2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

драги колеги стигнах до момента с карбуратора и по точно избора .2 или един неиния.дайте идея решил сам да пробвам да я надуя малко моля компетентен отговор от колегите колко ште понесе тоя мотор.защото твардо искам да продалжа ''проекта'' карб. и а20а2.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега мислил ли си за 4 карбуратора :)

Редактирано от hondaracing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да тва е по добрия вариант,а за оригиналния колкото и да го буташ,освен да вдигнеш разхода друго няма да станеАз лично отдавна зае-ах тунинга с карбовете,поради простата причина че 2 дена работят добре,после не и пак настройкиЗатва хората измислиха инжекциона

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да но за два по рано го споменавам но засега мога да взема от кончерто а14 мотор нямам идея дали ще стане нещо с тях.по принцип по назнаивам по колите но с това не се бях занимавал .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вероятно ще ти дойде малък тоя карб .. имаше двоен от б20 май , който е твоя размер .. а ако пробваш с карбове от CBR може да улучиш десятката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

вероятно ще ти дойде малък тоя карб .. имаше двоен от б20 май , който е твоя размер .. а ако пробваш с карбове от CBR може да улучиш десятката

какав CBR да тарся ?идеята не ми се струва лоша даже напротив. имам намерения да ги надуя малко вапреки че по рано се бях почти отказал.А от друг тип автомоил нямали да станат? Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЦБР над литър мисля, че до 88-ма са със карбове .. вероятно греша с годината де ... друго не мога да ти кажа конкретно - правено е и може дасе направи .. за другия тип автомобил нямам никаква представа - даже не знам какво ще да значи "тип" в случая :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз единственото което мога да намеря над 1000cc e Honda CBR1100XX Blackbird. Първата му модификация е 1997 е с 42 mm карб и явно са голяма рядкост след, 1999 е със PGM FI. В ебау най-голямият карб който се намира е от CBR1000.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ЦБР над литър мисля, че до 88-ма са със карбове .. вероятно греша с годината де ... друго не мога да ти кажа конкретно - правено е и може дасе направи .. за другия тип автомобил нямам никаква представа - даже не знам какво ще да значи "тип" в случая :)

извинявам се марка. идеята е на един колега два от голф 1.6 карб 89, 90г но ми звучи като осквернение. :P :P А за цбр ще поразпитам все пак сам в меката на авто и мото бизнеса Дупница. Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това са карбове от 60 коня мърша ... съмнява ме да хранят даже и колкото сегашния ти , но аз приключвам по темата, защото съм много бос и ще ме линчуват ! :) успех все-пак и стискам палци да се получи нещо добро !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Идеята на карбураторите е да могат да хранят с повече гориво двигателя (в товя случай или по точно това което искаш да постигнеш), та за това най-добрия ти вариант е 4 карбуратор от CBR със фланец и може би един air box. Има не малък проблем с това да настроиш и регулираш карбураторите, но това не е нещо което трябва да те спре. Само да ти кажа че един от тези четри карбуратора спокойно си прави разход от 27/30 литра на 100 километра имай и това в предвид. Ако ще ти е кола за всеки ден по-добре се ориентирай към голям двукамерен карбуратор или два малко по-малки пак двукамерни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и ас като децата ''знам го от опит'' след одговора пак вапрос как да разбера моя ставали за нещо?Сажелявам за исцепката с голф :whistle: ,обаче сортирам мнения .каде да проверя и как скакав карб разполагам .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Най-просто казано карураторите имат големина на дросела и дифузьор и дебит на жигльорите а без тези неща на карбураторите които сравняваш няма как да помогнем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е там е проблема че не сами ясни карбовете давам някакви сравнения защото някой е подметнал или препорачал и аз тарся компетентно мнение :whistle: сажелявам ако досаждам с луди вапроси.

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ще ви помоля да ме светнете:{редактирано}какви са основните карбове ползвани в моторите на хонда, модели...трябва ли ми турбина ,знам че има тема за ел чарджарите но ме интересува за карб знам че за инжекц. не варшат работа .хиляди благодарности пак на всички които помагат и на всички които прочетоха написаното досега. надявам се че темата ще продалжи своето развтие както до сега и ще баде полезна не само на мен.и нека не забравяме че карба е ''баща'' на инжекцията.//fenabg//

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги зрдавейте пак с едно питане отново.Попаднах на малко инфо ама на английски но с картинки :D .Там видях следното карб като моя на който бьзнаха един жиглйор и направиха двете клапи да работят заедно .Та каква е идеята се пита.Ще опитам за неделя да я сабера та да я пробвам на организираното мероприятие !!!А под двигателя има една напречна греда та на нея има тампон кам скоростите ако някой се сеща за какво иде реч и от каде да си намеря моля да помогне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

а защо не праснеш 4 КЕЙХЕН по 39 или 41 мм виж в ютуб за какво става върпос само че съм чувал че разхода доста се вдига с тея карбове но пък ефекта бил голямhttp://www.youtube.com/watch?v=5jXDvausgWUhttp://cgi.ebay.co.uk/Keihin-FCR-41-Carbs-...93%3A1|294%3A50успех с начинанието

Редактирано от NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

а защо не праснеш 4 КЕЙХЕН по 39 или 41 мм виж в ютуб за какво става върпос само че съм чувал че разхода доста се вдига с тея карбове но пък ефекта бил голямДай идея за цена в БГ . Много добро беше това което видях.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

потърси в обявите в сайта имa един колегa NCN той продаваше за 600лв мисля

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

потърси в обявите в сайта имa един колегa NCN той продаваше за 600лв мисля

 

благодаря. !!! ще потарся.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://cgi.ebay.co.uk/KEIHIN-CARBS-PAIR-VB...%3A1|240%3A1318ето това също е добър вариант с 2 колата ще върви по малко от 4 ама и ще гори по прилчно,ако тази кола ти е за всекидневно каране те съветвам да не правиш такъв упрейд че после ще съжаляваш щото ще я караш веднъж в месеца !!! но ако е за пилажи само....давай,между другото аз също съм с карб и на 2-рата дроселова имах сложен фабричен ограничител и се отваряше съвсем малко ,сега обаче е махнат и клапана се отваря на макс и колата върви значително по добре,разхода се вдигна с към 1 литър и то само ако я вкарам в обороти (след 4000 аз така си я направих) а ако карам под 4к си гори колкота преди та... мисълта ми е че най вероятно и ти може да имаш такава глупост дето спира втория ти клапан да се отваря и ако напрвавиш същото ще има ефект и то с задоволителен разход но тук вече аз не мога да ти помагна трябва да се включи колега с такъв двигател който е разглобвал поне веднаж карба да го чисти и е видял как работипоздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм чувал че слагат карбове от супербайкове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По принцип имам намерение да си карам по редовно .обаче от друга страна смукателни колектори се сменяват сравните лно барзо.Силно се надявам да я сабера до тази неделя да я пробвам.утре слагам главата и ще видя дали ще се разгори безпроблемно ...Колеги моля даите инфо какьв дебит вьздух дьрпа карба в нормален режим на работа или поне средно.моля .важно ми е.Благодаря.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

функция на оборотите е ...дебит = обем * обороти в секунда * ефективност на пълненето / 2 ( това варира от да кажем 0.3( за много сгъбясан атмосферен двигател ) до към 5 (за много много много надут турбо двигател ) .. мосля че в нормалния случай е около 0.5-0.6 ама нямам как да съм сигурен ... т.е. обема на двигателя се пълни до някакво налягане при всеки 2 оборота ...ако говорим за атмосферен 2 литра на 6К оборота имаме 1*100*(0.5 до 1 ) = 50 до 100 л в секунда .. ама колко точно :cool: трябва или да имам апаратура или да съм медиум ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...