Jump to content
lyuboo

Хонда Акорд или Алфа 156

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Чудих се дали да пусна темата и се реших най накрая, за да ви чуя и на хонда-маняците мнението. Колите на които съм се спрял са Акорд 97 г, и Алфа 156 2000г, с бензиново мотори, но това не е от значение.Интересува ме комфорта на 2-те коли на дълъг път, шумоизолацията им в купето при високи и ниски скорости, както и стабилността им на пътя. Със сигурност ще взимам Акорда, но реших все пак да попитам и вас. Ще кажете откаде го измисли от Акорд на 156-ца, ми да но това което ме спря на нея беше че е по нова, все пак е 2000г , а са долу горе на една цена с Акорда.Не съм карал нито една от 2-те коли. Kато екстри, знаете винаги има компромиси

Редактирано от lyuboo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм 156 -ца ,Едната беше 1.6,много мъртва въобше не вървеше. Карал съм и 2.0 -невероятен саунд от двигателя.Общо взето всичко спира до тук маи ,като изключим дизаина разбирасе. лоша видимост, недостатъчен комфорт на окачването, жадни бензинови мотори -другите качества според мен :) Преди всичко внимаваи за цялото техническо състояние на колата ,каквато и марка да е . Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ми вероятно си чувал,че Алфа не са от най надежните автомобили така,че е несериозно да ги сравняваш по надежност с която и да било Хонда имам впеачтления от 156 с дизелов двигател който е на Фиат най честия проблем е че от време навреме като,че ли губи мощност(вероятно проблем с турбото) разтропване на предницата въобще окачването не е издръжливо може да очакваш всякави неприятни изненади по всяко време както ми сподели един фен на Алфа,често сменял по нещо а подръжката им все още е доста скъпа.Бензинките знам,че имат големичък разход за да притежаваш Алфа трябва да си им голям фен и с по големи финансови възможности иначе ще се разочароваш,защото италиянаците явно се стараят да колата им да е с красив дизайн,но откъм качество не са на ниво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво друго да се очаква, като мнения във форума ни :P Баща ми има въпросната 156-ца 2001г. 2.4 дизел. Принципно и аз не харесвам италиянски коли, но тая вече я имаме над 2 години и нищо не сме правили по нея. Вече сме и направили около 40000 км освен консумативи нищо друго не сме пипали. Вози малко твърдо, но е стабилна и има добра шумоизолация. Като разход е добре на дълго като се кара до 120 даде около 5 нафта. За вървежа не мога да кажа, че не върви с 200 си караш и не усещаш нищо за разлика от моята примерно :) Лично мен хондата повече ми харесва като цяло, но и алфата не лъже това си е лично мое мнение...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го пиша с злоба:Беги далече от алфата,ако не ти се кара хонда,насочи се към нещо различно от италианска кола.Послушай ме.Голяма сопа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

подкрепям доги, но искам да вмъкна че саунда и вървежа на двойката мотор на алфата е уникален.а относно надеждност няма кво да коментираме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да си взема Хондата, имах Alfa GTV 2.0 , знам че е различен клас от 156, но като цяло си имах доста проблеми с нея. Една седмица след като е взех се почна ходене по майстори. Най - честите проблеми бяха по електрониката, бушони се сменяха през ден, едни кабели в багажника се запалиха по време на движение.... Може да не съм случил на добра кола, но като цяло впечатлението ми е че Алфите имат прекалено много електроника, която често създава проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно сега имам и АЛФА и ако ми даде някой два скутера ще му я дам-такава кочина няма аналог,децата ми,които не разбират от коли не искат да я карат.Не че точно този АКОРД е добър\английси-много лоша сглобка\но 100 пъти по-добре от АЛФАТА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Зависи от Алфата. Има големи дараци, но има и доста подържани, които не дават ядове - засега. 156цата не е лоша като цяло, на предните седалки е добре, но отзад няма много място. В този клас италианците имат малко странни решения, в смисъл, че Акорда е нещо средно между 156 и 166. Дизелаците 1.9 и 2.4 не са лоши, но често имат проблеми с променливата геометрия на турбото. Не е болка за умиране, една профилактика върши работа. Туин спарка върви добре, като изключим 1.6, горят доста и свещите са скъпички - около 280 - 300лв. Возията е добра, стоят добре на пътя, но ходовата им част е лабава. Ако се разтропа шарнир, сменяш целия носач - около 120 - 130лв. бр. За тампоните на стабилизиращата щанга отпред - сваляш цялото магаре, а и тампоните са капсуловани в планките и се разпробиват.При смяна на ангренаж - само в сервиз, защото се сваля капака на клапаните, вади се първа свещ, ГМТ, после със специални пети се фиксират валовете заради вариатора на смукателния вал. С белези не става, а да ги рисуваш...Най много след 3500 об. да изтропа като сенокосачка. С ремъка на балансиращите валове се процедира по същия начин.Друг проблем, за който се сещам - тръбичките и маркучите на хидравликата. Протриват се от захващащите планки и протичат.Много ниска предница, картера е алуминиев и се пукат доста лесно. Незнайно поради каква причина, но под двуцевката на генерацията са сложили планка, която се захваща с четири шпилки за картера, така че да го отнесе половиния при удар. Планката е лесна за махане. Но проблема си остава донякъде заради ниската пробка на маслото.Масло - само СЕЛЕНИЯ, за да не тропат клапаните.Друго странно - комбито има по-малък литраж на багажника от седана.Успех.

Редактирано от Fido Dido

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз когато зимах моят Accord един авер взе 156 2.0 бензин. По мойта освен ремаци ролки който ги смених в началото защото не са кой знае колко пари и два шарнира нищо не съм пипал при все че той си я пази като писана (през павета избягва да минава за малки улички да не говорим). Аз за да отида на работа минавам по възможно най-малките улички. В момента Alfa-та не движи. Този проблем със трабичкитена сервото който Дидо го описа явно е доста често срещан защото го остави един път на пътя. За последно беше счупил някви пластмаси край скоростнич лост. Съединителя му взе да свири на 4 месец. Причината да не я кара явно са му доста износени ремаците, защото не ги смени в началото и са му обяшили и*ахти парите за ремонта да не говорим че частите и те са скъпи. За вървене не върви чак толкова повече от мойто 1.8 но пък за сметка на това си харчи доста повечко градско. Вътре самата кола ми е малко тясна. Вози доста твърдо. Воланът е отвратителен - имитация на дърво абсолютно гладко и ти се изпотяват ръцете. Кефи ме че отзад има изводи на вентилацичта. Огледалта не се прибирит, седалките не падат, багажника е малък.

Редактирано от LUZIFER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 глас от мен за японски акорд 5-а генерация !!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Що се отнася до надеждност, особено за коли втора ръка, въпросът е излишен - хондата 100%.

Редактирано от Glamdring

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ХОНДАТА НЕ СЕ ЛЪЖИ С ТЕЯ АЛФИ КОЛЕГА.:) уСПЕХ В ИЗБОРА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не те плаши скъпа поддръжка купувай Алфа. Определено откъм дизайн са по-добре от Хонда. Похарчват, колкото и икономично да ги караш.Дали са по-здрави? :) Хонда е безсмъртна кола. Определено е нива над Мазда и Алфа по здравина.Гледай само Акорда да е поне 2 литра. Че да не се оплакваш после от липса на вървене ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си позволя скромно да те репликирам и то от опит-по-здравата и дуракоустойчива кола визирам почти всичко до 2000 год. е мазда!!!Сравнявам основно 323 и 626 с хондовите аналози!С две думи къде прасна ти мазда до алфа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз съм имал достаколи (само за последните2 години смених 6). Имал съм АР 156 1.8 и АР 145 1.8. Сега обаче пак карам хонда. Надявам се това отговаря на въпроса ти. Алфата има страхотен звук и МНОГО ДОБРО поведение на пътя. НО:

 

1. Гори безумно много (а не бяга чак толкова)

2. Чупи се безумно често

3. Стандартното обслужване е около 1000 лева за Туин Спарк (няма значение дали е 1.4 или 3.0 V6)

4. Основните проблеми са: дебитомер, ламбда сонда, вариатор, Клуб "Картер", предно окачване, моторче за обороти на празен ход (много са малко алфите,на които стрелката стои неподвижно, когато не си на скорост :) ). Не е за препоръчване да караш повече от 5 минути с над 200. 2.0 ТС мотора е най-проблемен!!!

 

Наистина е много приятна за каране, когато е в перфектно състояние но само до там. Питай старите алфисти в клуба - техни думи са: "Който иска да кара Алфа, трябва да се примири с вечните ремонти". ;)

 

Ако имаш други въпроси питай, но най-добре влез в технически раздел на форума на Алфа. Сам ще си отговориш на всички въпроси.

 

П.С.: Спейса ми не бачка както трябва. Извинявам се ако са останали някакви сляти думи.(уж си ги прегледах)

Редактирано от Димитър Коев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, ако съм прозвучал наивно, но мазди от преди 2000 г. не съм имал. Не знам нищо за тяхната поддръжка. Знам само (усещам го по джоба), че Мазда (настоящите) е по-кекава и определено се поддържа по-скъпо от Хонда. А Алфа по цени на части успешно задминава Мазда. Логиката ми е проста и се извинявам предварително, ако впечатленията са ти по-задълбочени от моите. Няма да излъжа, ако кажа, че двигатели досега не съм поддържал. Наблюденията ми са базирани върху стандартна поддръжка на ходова част и консумативи.И аз искам да те репликирам без да звуча заядливо - сравнявам нови автомобили. Намирам за неподходящо да взема два автомобилни трупа и да правя сравнения, и на тази база съответните генерални изводи. :) Лека..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Баце ша ма извиняваш ама тук сме мноооого малко душиците който можем да си позволим нещо "по-така" демек след 2000 -за теб смешно за нас -жестоката истина!!!Та в тоя ред на мисли имам за продан 323 2.0 sportive 2000 годинка е вервай ми те такъв" труп" не си карал ,малко са по-добре измислените и направени автомобили от този период, визирам и любимите ти "сутиени"-така че изказвай се по-подготвен и уважавай статуса и вкуса на всеки!!!!!!

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми разбра закачката за труповете. Исках да кажа, че избягвам да трупам излишна грешна информация, създадена на базата на "впечатления" от вече употребявани автомобили. Взимаш два сивика - едни години, едни двигатели. Единият умрял, а вторият класен! Попадат в два различни човека и веднага две различни мнения. Съответно всички италиански автомобили са гробници, защото италианците са бедни и не могат да сменят автомобилите така, както американците, например. Купуваш една кола, чийто ресурс е практически изчерпан. Има и добри екземпляри, но колко хора дават за такива 3 пъти цената на умрелите? Малко. Такъв ми беше редът на мислите. Много лично го приемаш моето мнение.И още нещо - не съжалявай, че не можеш да си позволиш нищо чисто ново. Набутване е както и да го смяташ. :P Но пък ти го пожелавам от сърце :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда е безсмъртна кола. Определено е нива над Мазда

...не бих казал,че е вярно макар,че доста хора ми казват,че Хонда е японския мерцедес :angry: Маздата е също много здрав и надежден автомобил и чак нива под Хонда не са :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Само да ти кажа нещо и се оттеглям от темата, че пак ще стане една каша...Мазда е автомобил, който в САЩ НЕ ДЪРЖИ цена. По-скъпи са от Хонда и Тойота. Поддържат се около 2 пъти по-скъпо. Двигателите са им здрави, но ходовата част е като от кекс. Двете Мазди макар и в два различни класа дават абсолютно еднакви дефекти по ходовата част, което ме навежда на мисълта, че се влагат еднакви неща. Което вече е нередно!Хонда много се обича зад океана. Цената й пада минимално. Пазарлъци при покупко-продажби са рядкост. Вече бях споменавал на Виктор как продадох в щатите един Сивик точно за 4 часа :angry: Няма да споменавам колко хиляди мили имаше зад гърба си тази кола. Това са ми впечатленията. Мазда не са толкова издържливи. Горят поне 15% повече (сравнявайки аналогови двигатели). На Хонда недостатъците са два:1. Вози като каруца.2. Шумна е над определени обороти.Други недостатъци не намирам. За гниене няма как да коментирам - не знам. Не ми се е случвало.

Редактирано от Oto Kluge

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате Ото , не се засягай но плещеш глупости....особено за ходовата част...ама ние нали караме дърти кошници и базата ни е нереална абе направо знам какво ще ми отговориш...карам честичко 626 бензин която според годините и твойте представи отдавна е труп,е те тая кола отказва абе ОТКАЗВА ДА СЕ СЧУПИ А СЕ КАРА КАТО СЛУЖЕБНА И ОФРОУД автомобил е те за 80 000 км съм менил 1 шарнир...БЪРКАШ за мазда.......МНОГО..поздрави!!!!!!!!!!!!!!!И още нещо въпросната мазда е с легендарния 2.0 16 v 115 двувалов мотор ,който харчи по-малко от акорда ми с ф 18а3 ......дава ми 8 газ на дълго и 13 градско...а върви два пъти повече от акорда :angry:!!!!!Колата е безумно здрава сглобката е нива над акорда абе....ако сменя хонда знам какво бих избрал :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Колите на които съм се спрял са Акорд 97 г, и Алфа 156 2000г

Едмундо само да ти припомня за кои години коли си говорим! И голф едно е много здрава кола! Повяврвай ми много здрава кола е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такива теми би трябвало да се забранят. Всеки път едно и също. Колко е добро наш'то и колко е зле чуждото. Би трябвало темата да е предимства и недостатъци на Хонда Акорд. Да влезнат тук собственици на такива, да кажат какво се чупи, кое е по-капризно и трябва да му се обърне внимание и т.н. От няколко такива теми да се сглоби една с полезна информация и да се закачи отгоре. Който иска да чете, който не иска... На мен лично ми писна всеки път да се сравнява някоя Хонда с нещо друго и да се предъвкват отново и отново същите глупости. Една тема тук за Хонда, но не анти-Алфа, една в Алфа Ромео форума за 156-цата и бъдещият собственик да си преценява кое го устройва повече. Сигурно има глава на раменете, да я ползва по предназначение. То не беше анти-Алфа, после се мина през Мазди, за да се стигне до неоспоримата класика - Голф. А намеси ли се тежката артилерия (Голф), значи нещата съвсем не отиват на добре. Ако сравняваме темата с човек, тя в момента е на етап кьоркюутук пиян, задаващ си изконния въпрос: "Те мене... у'жа'аш ли ме?!..." :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колите на които съм се спрял са Акорд 97 г, и Алфа 156 2000г

Едмундо само да ти припомня за кои години коли си говорим! И голф едно е много здрава кола! Повяврвай ми много здрава кола е!

 

Предварително се извинявам за офф-а

Ама много зависи кой Голф.

Имам лични наблюдения: Два Голф 2 - здрави като немска каска, Голф 3 - за 3 години по 1500-2000 лв на година за ремонти без консумативите,

2 пъти почти цялото окачване, 2 пъти глава, скорости, машинки на прозорците....., 4-ка не съм карал, 5-ца карах един дизел 2.0 за месец в Австрия - ужасно шумна и тромава кола

 

Към колегата, не го мисли взимай Хондата.

На един приятел Алфата е 5 годишна , скоро му се развали машинка на стъклото. Свалихме корите и вътре имаше на места и ръжда.

Иначе е голям кеф за каране, но приятелчето вече смени 5-та кора под мотора

Успех

 

p.s. "Ма как да не у..жавам бееее " :)

Редактирано от marto_1.8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едмундо, може би трябваше сега да ти напиша един дълъг дълъг пост и да започна да ти обяснявам историята на двете коли. Белким ти влезне нещо в главата. Сравнявайки изработката на Мазда 626 и Мазда 3/MPV, показва колко ти се отдава мисленето. Отговор: николко! По всичко изглежда, че дори и не предполагаш кои са слабите страни на автомобилите с големи двигатели. Извади тефтер и си запиши, защото може да ти потрябва на по-късен етап:Отговор А: Ходова част (защо, ти ще кажеш)Отговор Б: ТрансмисияНо понеже едва ли си имал нещо повече от 2 литра двигател, закупен на преклонен пробег и години, то е нормално да не са ти ясни някои неща. Което не е срамно, стига да можеш да си го признаеш. А не да сравняваш 115 умрели магарета и качествена изработка от преди 15-18 години, с два пъти повече мощност и кекави счетоводни сглобки от последните 3-4 години.Ако имаш нещо за казване - мини на лични бележки, че достатъчно осрахме темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баровец, не давай качествени характеристики просто ей така,сведи наглия сарказъм до минимум и си карай 2-те мазди който незнайно защо си си купил.............те тва е спирам да пиша тук ..поклон пред знанията и интелекта ти,успех!!!!!!!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за последно-съсредоточи се върху въпросната година а именно-2000, маздите от този период са безумно здрави, за твоите mpv и летящи чинии НЯМАМ ПРЕТЕНЦИИ и все пак ако подириш различни тестове за надеждност изготвени от различни асоциации и експерти ,отчитащи степен на надеждност според брой посещения в сервиз ще останеш безкрайно изненадан от позицията на Мазда, всичко това за периода 2000-2009 година,просто сухи факти...тва е успех и без нерви!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оляхте се, колеги. В тази тема се изприказва повече за Мазда, отколкото за Акорд и Алфа. А момчето имаше конкретен въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, Митко. Момчето имаше конкретен въпрос и темата следваше определен ритъм, докато не се намесиха определени персони, които започнаха да поставят под съмнение собствените ми наблюдение.Благодаря за категоризацията. Благодаря и за намеците от друго естество. ЧЕТЕМ АБ и други глуповати списания. Мазда 6 дори беше станала най-сигурната кола за 2006-та. Само дето не си представям същия тоя 100.000 км тест на Балканите :) Не съм толкова тъп, колкото си мислиш. Посещенията в сервиз не ги правя от келешлък. А върху 2000-та година не мога да се съсредоточа, защото няма как да го направя. Не беше толкова трудно да приемеш думите ми за истина, така както аз не поставям под съмнение твоите.Извинявам се за отплесването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, как можеш да сравняваш япоска кола с италиянска :D Талянците друго освен Ламбо и спагети немогат да правят. Тук обаче става на въпрос за Алфа :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...