1net 41 #41 Отговорено 9 Март, 2010 Не му е тук мястото ама пък и няма къде другаде да отговоря......Има 2 основни разлики:1 - предишната б18-ка я настройвах БЕЗ управление на пеперудите, което се оказа малка грешка, но.... Както разбрах на последното дино, с управление на пеперудите, втек-а може да се включи още малко по-рано и от там е голямата разлика в момента.2 - на Gospodar б18-ката е с променена генерация и колектор, което според мен е основната причина за разликата в мощността. погледни обаче оборотите на макс момент и мощност колко са еднакви. С две думи, като имаме предвид че някои мотори си вървят малко повече от други, разликата от около 10кс е що годе нормална за сменена генерация и малко по-добра настройка.за ЕКУ-тата, според мен няма значение дали се ползва п28 или п30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #42 Отговорено 13 Април, 2010 Д13Б2 с пълен инжекцион, интейк, генерация и лек масаж Раздвижената ролка на вала си беше почти перфектно настроена във фабричния вид защото височината на главите на д13 и д15 са еднакви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko vtec 38 #43 Отговорено 16 Април, 2010 Ето я и моита D16Y8 малкия витек колкото Д13-ката на колегата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #44 Отговорено 31 Май, 2010 (Редактирано) Айде бе колегата с 360кс Б20-ска давай графикатааааааааааа Редактирано 31 Май, 2010 от Dragi4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shotgun LUDA 38 #45 Отговорено 1 Юни, 2010 Абе незнам кой тоя с 360кс ама аз да пусна една графика на В20А9 с 300кс. Графиката е при 1,3Бара и ако не се чете показва 305кс и 350Нм Подробности за колата можете да видите ТУК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TrAdIuLi 235 #46 Отговорено 25 Юни, 2010 Леко мапване на 1нет на стоковата ми B16-ка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rocnogap 113 #47 Отговорено 25 Юни, 2010 Пълна мърша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #48 Отговорено 26 Юни, 2010 на какъв стенд е мерена тази кола .......? показва мощноста в PS ?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TrAdIuLi 235 #49 Отговорено 26 Юни, 2010 на какъв стенд е мерена тази кола .......? показва мощноста в PS ??На валци ... конете са на колелата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #50 Отговорено 26 Юни, 2010 зачудих се защо не е европеиски стандарат за това питам.и другото интересно е че б18-ките(без тъп ЕР) са по слаби от тая стокова б16-ка хахаха х Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radeon4o 22 #51 Отговорено 26 Юни, 2010 Е тогава трябва да ни светнеш какви са модовете, защото 153 коня на колелата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #52 Отговорено 26 Юни, 2010 пълен сток, само колектор е сменял Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #53 Отговорено 26 Юни, 2010 Добра стоковица Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TrAdIuLi 235 #54 Отговорено 26 Юни, 2010 Колата е с генерация и интейк Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #55 Отговорено 26 Юни, 2010 (Редактирано) на какъв стенд е мерена тази кола .......? показва мощноста в PS ??На валци ... конете са на колелата Къде се намира този стенд ?И колко дино стенда има в софия? Редактирано 26 Юни, 2010 от JeepersCreepers Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NIO 12 #56 Отговорено 26 Юни, 2010 Overdrive Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #57 Отговорено 27 Юни, 2010 Това е може би най-точния стенд в България щом става дума за ИЗМЕРВАНЕ.Има 3 стенда в софия:-ПроСпийд, -Хеед, -Овърдрайв.И всичките са истински Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #58 Отговорено 27 Юни, 2010 незнам кое им е истинското,ама тук на село си нямаме даже един а софиянци 3 ,завиждам ви !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #59 Отговорено 30 Юни, 2010 п.п. 8-9 поста лафче..... !!! ще ви наслагам ограничителите на по 4000об ей Скоро може би ще имаме сравнение между стендовете. За мен засега овърдайвското дино е ново и не знам каква е съпоставката с другите 2 стенда. Като се посъберат малко повече коли които съм настройвал там ще мога да си извадя изводи... засега само можем да гадаем. Ето и едно дино на Н22 с лъскав всмукателен колектор на колегата enigma. Ето и на Рибата графиката в малко по-нормален вид. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shotgun LUDA 38 #60 Отговорено 13 Юли, 2010 Емо, нещо си не си я настроил както трябва тая кола. Компютъра ти е направил забележка :) Сори за оффа, не можах да се сдържа 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #61 Отговорено 16 Юли, 2010 Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #62 Отговорено 16 Юли, 2010 Страхотия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TrAdIuLi 235 #63 Отговорено 16 Юли, 2010 Графиката е за картина на стена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #64 Отговорено 16 Юли, 2010 Това е постигнато с 90-100 км пробег по магистралата,като повечето време си правихме гонки С други думи може и още... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TrAdIuLi 235 #65 Отговорено 2 Август, 2010 Това е от на Бобката ванчето К20 И още едно от вчера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aphex 1 #66 Отговорено 4 Август, 2010 Не ми става ясно защо така рязко беднеят смесите точно когато се включва витека.Не трябва ли да са по богати тогава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusiq_81 25 #67 Отговорено 20 Ноември, 2010 Ето и моята графика б16а2 с много лоши смеси 13,9:1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #68 Отговорено 20 Ноември, 2010 Браво!! Мн добре супер е станала б16-ката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #69 Отговорено 25 Май, 2011 Най-накрая качих CRX-а на диното, 124 коня D16Z5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #70 Отговорено 25 Май, 2011 (Редактирано) Ето едно д16з5 след малко игра... Има още за вадене , но това след време Редактирано 25 Май, 2011 от GeFi's Garage 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #71 Отговорено 6 Юни, 2011 Ето графиката на господарчето Оставям той да коментира 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #72 Отговорено 14 Юни, 2011 Ето едно стоково ц4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aphex 1 #73 Отговорено 14 Юни, 2011 Много мерси Иво за настройването на колицата ми, за коректното отношение и професионално свършената работа.Следващия път и Part Trottle ще уточним.Още един път се потвърди теорията че един и същи чип сложен на два еднакви мотора (били те читави или не) дава различни резултати, т.е. трябва си настройка индивидуално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pano 24 #74 Отговорено 24 Юни, 2011 Това е Б18 долнище с Б16 глава и валове от Ц6,настройвана от Иво. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #75 Отговорено 12 Юли, 2011 B18c4 Сток - подпряно на 0.6 духалка от Митсубиши Ево Х22 с леки модове D16z5 сток - подпряно на 0.7(със 0.9 пик) духалка от 200sx 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
catalepsy 12 #76 Отговорено 13 Юли, 2011 B18c4 Сток - подпряно на 0.6 духалка от Митсубиши Ево Б18Ц4 сток с духалка от мицу благодари на Явор,Марто,Румен и на Ивко за положените усилия и подкрепа в проекта!!1Респект!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #77 Отговорено 13 Юли, 2011 Ивооо абе тоя Рекс с по голям момент от Б18-ката бе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #78 Отговорено 14 Юли, 2011 (Редактирано) Малак голям това е , рекса го видя как върви от ниските до високите , ти като се вози на него беше на 0.5 с пик 0.7 и беше 143.3киловата на 5800 и 260нм на 4950..... Не ми се въртят на тиквата , че да си ги измислям сам :D П.С Варненската з5-ца и тя е с 260нм Редактирано 14 Юли, 2011 от GeFi's Garage Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #79 Отговорено 1 Август, 2011 Едно б16 Мурбо 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #80 Отговорено 10 Август, 2011 Двигателя на бегачката, ден преди да поеме по нов път в нови ръце.Б18 блок, Б16 глава с леко пипане около леглата, П30 бутала, степен 12.5-12.7, валове от б18ц4всмук. колектор скънк2 (че е по-евтин от фабричния тайп-р) отворен, оформен, и затворенизпуск. колектор реплика на hytech small tubeгенерация 60.3 х 2п.п. Първия двигател който настройвам и иска втек от 3800 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове