No Limit Performance 180 #1 Публикувано 10 Май, 2009 Нека в тази тема всеки да пусне дино графиките на автомобила си.п.п. Ще помоля някой модератор да премести темата в подфорум "Проекти", че там най-често се задават въпроси свързани с дино графиките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #2 Отговорено 10 Май, 2009 да прав си Драго може като за начало да открие сезона нали той оназ вечер каза че има 420 коня и 320 НМ и искаше да сравни с мен графики явно има,ама не му се дава Аз се надявам скоро да ми ги пратят явно сега имат много работа както каза колегата от пловдив Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #3 Отговорено 11 Май, 2009 Ей пак модераторите трябва да повличат крак... да започнем с графика на един ГОЛЯМ двигател, сътворен от един ГОЛЯМ модератор D13J позната още като D13Johnyboy или за по-просто D13-vtec забавна машинка се получи.... а като знам че има и още на къде да се вдига мощността, направо ми става благо на сърцето... Ето я и мойта която съм показвал вече ама нека си седи в тази подредена тема с много много дино графики D15vt или D15-1net или на който както му харесва за разлика от горния проект, този е завършен и не мисля да пипам нищо повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shotgun LUDA 38 #4 Отговорено 11 Май, 2009 (Редактирано) Ето и моята с напълно сток издухан мотор (В20А9 е мотора) Скоро като понастроя трябва да имам и след издевателствата по колата. Редактирано 11 Май, 2009 от VTEC Inside LUDA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #5 Отговорено 11 Май, 2009 (Редактирано) Аз имам графиките на всички пуснали се на втория Дино ден , който организира Тони /Хронос/ или беше първия - на 29.09.2007 Ако някой няма графиката да свирка , ще му я пратя Това ми е последния рън и делкото здаде багажа след сигурно 10 ръна . Колата Хонда Сивик д15б2 , с глава от СиАрЕкс д16а9 , спортни валове секънд стейдж / като на бившия двигател на Стамен / , раздвижни ролки / само тях успя Емо да настрои оптимално / , предполагаема степен на згъстяване 10.7 , спортна генерация на 63мм само със спортно гърне от Тайгър , стандартни свещи Днесо за д15б2 , спортни кабели от Прелюд х23 , спортен филтър на Рактив и без Чип а дефоут настройки от Емо След последния рън Емо трябваше да почне да настройва и чипа и да изтиска поне още 10 коня , но уви ... Двигателя , за да си покаже и максимума са му нужни по-твърди пружини за валовете понеже след 7000 оборота стандартните не смогват и просто не се затварят / вижда се и ясно на графиката как умира колата / . Тва е , проекта както е тръгнала работата няма да види бял свят Редактирано 11 Май, 2009 от Tino Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #6 Отговорено 11 Май, 2009 Тино имам един въпрос към теб защо ти е сдало багажа делкото на диното / питам защото 1вия ден на диното и мойто сдаде багажа,нещо болестно ли е това или съвпадение?/ и другото което искам да попитам имаш ли идея дали от Б серия прожинките стават за Д серия? че и аз сега карам на сериозни рпм а и колата ми е турбо . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #7 Отговорено 11 Май, 2009 Ами предполагам е здало багажа защото 20 години безупречна работа му стигат съвпадение мисля Нищо не става от Б серията единствено ролките на валовете стават от б16а2 на д16а9/8 и там другите двувалове не витек мотори . Консултирай се с Емо/1нет/ и Демон-а за пружини на клапаните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #8 Отговорено 11 Май, 2009 Тино, качи ми на D15ката графиката че Емо я е затрил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #9 Отговорено 11 Май, 2009 (Редактирано) Иван ТаневТази трябва да е твоята ,нали ? Редактирано 11 Май, 2009 от Tino Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #10 Отговорено 11 Май, 2009 това са конските сили на гумите нали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shotgun LUDA 38 #11 Отговорено 11 Май, 2009 това са конските сили на гумите налиДа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #12 Отговорено 11 Май, 2009 Проспийд: Хеед ауто: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #13 Отговорено 11 Май, 2009 (Редактирано) последния рън е от стокова вти-аика нали ?! които е 125,3 коня ? интересно ми е защото съм виждал и в други държави да вади същите данни. Редактирано 11 Май, 2009 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PoweRG 54 #14 Отговорено 11 Май, 2009 Е срам не срам ще пусна и аз да ми се посмеете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #15 Отговорено 11 Май, 2009 Защо да се смеем,с тази турбина толкоз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #16 Отговорено 11 Май, 2009 последния рън е от стокова вти-аика нали ?! които е 125,3 коня ? интересно ми е защото съм виждал и в други държави да вади същите данни.Има жокери, но мотора е последна песен и неще да се предаде кучето... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shotgun LUDA 38 #17 Отговорено 11 Май, 2009 Е срам не срам ще пусна и аз да ми се посмеете Румба важно е как се чувства като я караш. Тея графики като сойности няма кво да ги гледаш, само по форма А и 250коня и 300нм си е супер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #18 Отговорено 17 Май, 2009 Толкова показва B16-ка на 15psi.Трябва да призная,че надмина очакванията ми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
АЛЕКС БУРДИН 1 #19 Отговорено 18 Май, 2009 ...... а каква е турбината и налягането? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PoweRG 54 #20 Отговорено 18 Май, 2009 В темата ми в раздел Проекти има всичко описано.MYAMOTO: Поздравления! Ние си го знаехме че бръмбара върви много, но сега го имаш и в цифри вече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #21 Отговорено 6 Юли, 2009 Колегата от Бургас няма ли да пусне диното на бързата хонда или ще остане в тайна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #22 Отговорено 6 Юли, 2009 незнам за графика ама бързата хонда с 700 кубика мотори се гони :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #23 Отговорено 6 Юли, 2009 Не няма да има графики ! Както казах в 2 теми много хора се дразнят от тях и ме нападат безпочвено ,затова искам да има мир и спокойствие и да не се караме помежду си Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #24 Отговорено 6 Юли, 2009 Иво нека е мир....предполагам като всяко дино и това в Пловдив е имало принтер и имаш резултата си на хартиен носител.Постни ги тука(заеби оня монитор на който не се вижда каква кола се мери) на мен ще ми е интересна графиката.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #25 Отговорено 6 Юли, 2009 (Редактирано) аз имам по интересна Идея к о и т о има претенции да доиде до бургас и да се пусне с неговата си "турбо кола" и да видим какво ще се случи. в една тема четох че на иво колата е 190 коня това означва че почти всеки ще го убие от бои :) ;) :) Редактирано 6 Юли, 2009 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #26 Отговорено 6 Юли, 2009 Иво нека е мир....предполагам като всяко дино и това в Пловдив е имало принтер и имаш резултата си на хартиен носител.Постни ги тука(заеби оня монитор на който не се вижда каква кола се мери) на мен ще ми е интересна графиката.ПоздравиДраго както каза един твой сигражданин и приятел колата ми е само 190 коня разпитай него за по големи подробности защото той каза пред всички че е по запознат от мен с колата ми Имал си е шпионин А и невиждам какво ме сдъфкахте отново за тях ,колата ми даже сега е по силна от преди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #27 Отговорено 6 Юли, 2009 Ей тва е приказка!пп Не отговарям за думите на чужди хора,ноо в случая тва е удобно.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #28 Отговорено 7 Юли, 2009 (Редактирано) Питането ми не беше с цел заяждане ако така сте го разбрали. Не мога да коментирам кола която дори не съм виждал затова ми е интересно чисто технически да видя диното и какво сте постигнали. Все пак едно число нищо не означава в крайна сметка. Пожелавам много успехи за в бъдеще с проекта! Редактирано 7 Юли, 2009 от Nasakoto.Yakata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #29 Отговорено 7 Юли, 2009 Хайде да се придържаме към графики, все пак за това е темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #30 Отговорено 17 Август, 2009 Днес пак ходихме да видим Свилен как я кара и да замерим на Джони Д15-ката с втек глава както и мойта Б16-ка след като и оправих генерацията. За съжаление, това беше само мерене и макар да успея да "пипна" малко настройките и на 2-те, по мойта поне има още мааалко какво да се поиграе. На Джони двигателя го смятам за напълно настроен на пълно натоварване и остава само да му оправя разни дразнещи глупости по празния ход. Към Джони: да не си посмял да даваш предверение от делкото... даже още малко трябва да го намалим щото с 1 градус закъснение от таблиците качих 3кс Д15Б2 с фабрична всмукателна и изпускателна система и портната втек глава. А ето я и Б16-ката която трябваше да настройвам, но на последното състезание, заради кофти капачка я попрегрях малко и сега е с лееееко издухана гарнитура, та нямаше как да я тормозим много. синята графика е точно след сглобяване на мотора, с 58мм дросел и много запушено гърне червената е в момента. Тази графика мисля да я пусна и в темата за отлежалия алуминий, тъй като там започнахме нещо като дискусия. Ми тва е... п.п. оборотите аз съм ги писал по графиките защото при това мерене не отчитахме обороти. Оборотите са взети от предишни замервания и са верни защото нищо по скоростните кутии и гуми не е променяно от миналия път. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #31 Отговорено 30 Август, 2009 Ето и Б18-ката на BOSS'HOGG измерена на диното но келеша във варна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #32 Отговорено 7 Септември, 2009 Ето още 2 графики... първото е един доста популярен в последно време двигател - Б18Ц4 абсолютно фабричен, само дето му е сменено ЕЦУ-то Синята графика е с блокирани пеперуди и кара на дългите рънъри. Червеното е без блокаж на пеперудите (вторите дросели) С моментното ЕЦУ не мога да управлявам вторите дросели, а от графиките се вижда че е напълно необходимо. Тия дни ще преработя ЕЦУ-то и ще оправим тая работа и крайната графика ще бъде смесицата от синьо и червено. Хем доста момент, хем мощност Интересен извод за притежателите на Б18 е да не се ебават много с бензина който ползват. Б18-ките си искат сериозен аванс (това беше 2-рата която го потвърди) и е добре бензина да е над 95. Втори интересен извод е че при напомпани Б18-ки ще се наложи смяна на инжекторите.... нещо което до сега само предполагах, но вече съм убеден. За фабричен или близък до фабричното двигател с пикова мощност под 7800-8000 са ОК, но нагоре ще почнат да не стигат. Това пък е Д16А8 в роувър със сменен изпускателен колектор и генерация ама не помня на колко. С други думи, доста фабричен двигател За съжаление, свещите по по грешка се оказаха 5-ци и прегряха. Собственикът си ги смени, но чак след като установихме проблема на диното. Ако бяха ОК свещите може би щяхме да изкараме 1-2 кончета отгоре. Интересното е, че преди да почна да я боря, имаше много странен спад и мощността ставаше равна изведнъж. Оказа се, че колата си била искала малко аванс и нещата си дойдоха на местата. Тази сесия се оказа пример за това което не е добре да научаваме на диното. Или как проблем в двигателя може да съкрати сесията и да попречи на реализирането на пълния потенциал. Стигнахме много близо до максимума, но все пак щеше да е добре да няма изненади като прегряти свещи. п.п. Пропадането на сместа е преохладена ламбда сонда, не се заблуждавайте че сместа става хипер богата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #33 Отговорено 8 Септември, 2009 лол сори за офаама тая б18 много силни резултати е дала бе съвсем стоков двигател ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #34 Отговорено 8 Септември, 2009 Абсолютно сток ако не броиме ЕЦУ-то което е п28-ца какво им е силното на резултатите, според мен баш толкова трябваше да са си. Ето и как изглеждаше сравнението преди/след настройки с чип за B18C1, но отново без управление на пеперудите. синьо - фабричен GSR чип на П28 ецу червено - след 1 час играчка. п.п. съжалявам, но глупавия прекъсвач ни прецака малко синята графика и естествено тия 195Нм не са реални :-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #35 Отговорено 25 Септември, 2009 е никои няма от Пловдив дино графики тук нека и аз тогава да се наперя между батковците с моя икономик D15Z6 с неотварян мотор само генерация всмукател и АПЕКСИ ВАФЦ2 http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2423/99...bIwo625mQIm.JPG мисля че е леко смях но все пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #36 Отговорено 26 Септември, 2009 (Редактирано) незнам какви са тия данни аз гледам само горе тестовете колко са защото долните данни са малко??? вижте тук маи се виждат повече неща http://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0...264b6/civic_ivo Редактирано 26 Септември, 2009 от OUTLAW Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Любча 0 #37 Отговорено 11 Януари, 2010 кажи къде и колко вземат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #38 Отговорено 12 Януари, 2010 Келеша е твоя човек и цената е 80лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #39 Отговорено 4 Март, 2010 Вчера водихме В18-ката на г-н Gospodar на дино... започнахме от тук: Това трябва да е фабричен чип от GSR и след малко играчка стигнахме до тук: Ето и съпоставката преди-след със здраве да си я ръчка 13Нм и почти 8кс, аз - доволен, дано и той да е. Както се вижда най-големите ползи отново не бяха в пиковата мощност а в ниски и средни обороти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #40 Отговорено 8 Март, 2010 Emo Tази b18c4 на Gospodar голяма разлика дава спрямо другата b18c4,на какво се далжи това ,някаква идея ? От састояние на двигател ,колектори и генерация ли ЕЦУ ли ?Сподели някакви впе4атления изводи .Кое ЕЦУ е по добре за Б18Ц4 П30 или П28 и ако има разлика каква е . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове