Jump to content
spenchoni

Honda Civic - ходова част

Recommended Posts

Здравейте,

 

предварително се извинявам ако съм сбъркал раздела(модератора да го премести), но мисля че тук си е мястото.

 

преди два дена станах "горд" собственик на Хонда Сивик 1.6 V-tec 110 коня 2003 година.

Да ама не, след като смених старото Рено меган бях на седмото небе. И това до вчера (смешно нали, ама на мен ми се плаче).

 

Карах колата на тестове и там подобни с "майстори" и я взех, регистрирах я, обслужих(всичко без ангренажния).

И доиде вчера, минавам от асвалт на павета и колата почва да трака ама ужасно, преди това нямаше нищо. Питам там моите" майстори" нищо не ми казаха. Викат карй една седмица и после пак ще видим.

Викам си да отида в Хонда - БУлтако да дам 20 лева за тест и да се успокоя, после ще ремонтирам каквото казаха и ето резултата(като я закарах им викам има някакво тракане, като се минава през павета и дупки кажете от къде е без ремонт):

 

1. Заварян преден носач десен - за смяна с тампоните - 488 лв. без труда. Може да се наложи и смяна на шарнир след смяната на носача - 100 лв без труда - колата не ставала за каране и била опасна.

2. Преден ляв амортисьор изпуснал за смяна - 2*390 лв. - амо можело и Закс за ми сложат за 300 лв двата без труда. Трябвало и някакви гумички плюс шокови тампони и те около 60 лв.

3. Рейката ми не бил акакто трябва, била самодейна дейност не както Хонда предписвало - трябвало да се сменят няколко нещица малки най-долу на рейката около 80-90лв . без труда и ако не се оправело смяна на рейка(не питах колко струва това) - колата не ставала за каране била опасна

4. Тампони на стабилизиращата щанга трябвало да сменя 2*9 лв. без труда плюс биалети, което щяло да се разбере, като се свалят тампоните.

5. Агренажният ремък трябвало да сменя с ролката - което си се подразбира(ама като са ми обяснили е автокъщата че е с верига), е малко тъпичко нали :dry:, като съм прост и се лъжа какво да се прави.

 

И след това ми написаха, че не препоръчват колата да се кара без да се отстранят повечето от тези неща.

И така и так ане разбрах от какво точно е тракането. Като съм оправел тези неща можело трякането да спре или ако не тогава лесно ще се рабере от какво е и ще го опрявят.

Може да не смятам много добре ама грубата ми сметка отива към 1500 -2000лв. - за кола която купих преди 2 дена.

 

Сега се прибрах в къщи и съм на кръстопът, имам 2 варианта, които знам и май е добре да ми кажете за трети че първите не са добре:

 

1. Правя нещата в Бултрако - като тегля заем от 2000лв понеже саи разбирате че съм фалирал вече след покупката и моита ме иззхвърля да живея в колата :D.

2. Нищо не правя и карам така и се моля нищо да не се прецака повече докато събера малко пари. Но ако се прецака - пак ще спя в клата :D. При моите "майстори " не ми се ходи понеже вече разбрах за какво става въпрос и най -много да нагазя в л... още повече.

 

3. Тук се надявам някой компетентен да помогне и да каже нарочно ли са ме наплашили така в Бултрако или не е толкова зле колкото ми се струва в момента. Доколкото разбрах в Пловдив няма добър сервиз за Хонди или поне аз не знам - живея в Пловдив ама не съм от там.

Говорих с един магазин в пловдив за части казаха ми цени за частите ама не са много по-евтини от тези които съм посочил по-горе.

 

Моля препоръчайте какво да правя, че направо луднах.

И пак се извинявам ако съм объркъл раздела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти този форум сега ли го намери - защо не погледна преди да купуваш ???Закарай колата в друг сервиз / препоръчително е при Омбре /, където няма да те лъжат и ще намериш частите на много по-ниски цени, сигурен съм !Едно на ръка, че не е сигурно кое точно ти е за смяна, защото като видят някой, който не разбира и му сменят половината кола / някои сервизи и майстори - да не се обиди някой /. :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди да я видят на друго място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този сервиз на Омбре не е ли във София?Ако има някакъв хубав сервиз в Пловдив казвайте да ходя да го спонсорирам в тази криза :dry:Утре съм във друг сервиз, ама е такъв квартален. Монтьора кара Хонда и затова там отидох, утре в 9 на стенд. Дано не ударя греда. Казаха че уж бил добър, ще се чуе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Утре съм във друг сервиз, ама е такъв квартален. Монтьора кара Хонда и затова там отидох, утре в 9 на стенд. Дано не ударя греда. Казаха че уж бил добър, ще се чуе."Пиши повече за тоя сервиз: къде е, как се казва майстора, може някои да го знае от майна таун и да ти каже какво да очакваш.И не е казано че части те трябва да са от бултрако. Там са в пъти по скъпи.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Утре съм във друг сервиз, ама е такъв квартален. Монтьора кара Хонда и затова там отидох, утре в 9 на стенд. Дано не ударя греда. Казаха че уж бил добър, ще се чуе."Пиши повече за тоя сервиз: къде е, как се казва майстора, може някои да го знае от майна таун и да ти каже какво да очакваш.И не е казано че части те трябва да са от бултрако. Там са в пъти по скъпи.

Ами казва се Агоп човекът. Сервизът му е до Мюсю Бриколаж отстрани в скалдовете.Познат е на един мой познат и смяам там да ходя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бате днеска си смених целата предница за 350лв с работата без амортисьорите сивика ми е 97г в бултрако струва около 1500 колата не ти е в гаранция чак оригинални части да и слагаш нема нужда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не мое да е толкоз зле раотата - все пакама щом е заварян носача има нещо гнило - сигурно има удар тая кола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не мое да е толкоз зле раотата - все пакама щом е заварян носача има нещо гнило - сигурно има удар тая кола

Абе че има удар има, ама като я вземах го знаех и я гледаха и казаха че е малък ударът само по калника и фара и леко по бронята ама си е оправено.Дори предни якапак и врата не са засегнати. И въздушните възглавници са си на лице.Мен затова ме е яд. Ако някои беше видял носача, нямаше да я взимам, ама вече е късно.Незнам надявам се да се размина и аз с 200-300 лв. макс ама този носач ме притеснява. навсякъде казаха 490 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ако имаш път към софия ходи при омбре да я огледат както трябва - нема да сбъркаш -

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от Пловдив, насочете колегата spenchoni къде да отиде че да не му направят по голяма беля. Хонда не е за всеки майстор. spenchoni не се отчайвай ще си оправиш колата и ще и се радваш. Може в началото да оправиш най необходимото, а после и останалото. Колкото до това че ще спиш в колата те съветвам да си купиш по голяма изтривалка и ще можеш да спиш и пред вратата. :(

Редактирано от Stefan Milev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ние нямаме шаман по хондите из Майна Таун. Ама има един сервиз, който се слави с разбирачи по японските возила. Намира се на входа на стадион 9ти Септемви отляво в един двор - има автомивка, паркинг и този сервиз. Не е лошо да направиш една визита и там! Аз съм правил 1 ремонт там и читави се оказаха майсторите, макар и за различна повреда да ставаше дума.

 

Ето тук, малко по-назад от където съм снимал и в ляво се пада сервиза:

Публикувано изображение

Редактирано от Iceman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега незнам другите колеги на какво мнение са ама аз ползвам окачване на Аз Метал орегинално турско производство и мога да кажа че за парите си е на добро ниво. Ако неси проверил провери за какви цени става дума там. Намира се в посока към Скобелева майка, Малко след шела в ляво. Попитай там ще те опътят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен затова ме е яд. Ако някои беше видял носача, нямаше да я взимам, ама вече е късно.Незнам надявам се да се размина и аз с 200-300 лв. макс ама този носач ме притеснява. навсякъде казаха 490 лв.

Не се отчайвай толкова колега...Носач може да се сложи и втора ръка....Освен това, с подмяна на цялата предница, всеки може да ти реши проблема, въпроса е да се открие тракането от рейка ли е, от накрайници и шарнири ли, или от нещо друго....Ако искаш точна диагноза на тракането, ето ти тел. № -0878714886- звънкай по всяко време(на деня ) :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, в бултрако си знаят работата, но цените са убийствени, все пак перфектното качество си има цена :( така.. ще ти кажа две места в пловдив:1- по путя за рогош или рогошките гробища, 300 метра преди табелата за края на града в ляво, точно преди малкото мостче и някаква фабрика за гранит итн има сервиз с автомивка вътре. търсиш Жоро - към 30 години едричък, пича е японски фен от както се е родил, уникален е, разбира адски много, цените са народни.2- пак на стадиона на гребната база, само че от другата страна, до полигона, които вече е мястото където паяците стоварват откраднатото :) до някакъв глям спортен магазин/закрин тенис корт, точно в дясно, влиза се през едни оглеми метални врати. сервизчето е малко и е по принцип за немски автомобили, но човека е страпен майстор- казва се Стоил и е към 50, занимава се и с внос на автомобили и части от германия итн, а цените са още по-народни при него.успех :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз пак да се включа. Ето едно донорче: http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details Както каза колегата: не е нужно сички части да са нови. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това, че е заварен носача, трябва ли да налага неговата смяна? Ако искаш ще ти кажа къде сваляха моят носач - смениха му тампоните (за 30лв бяха частите). Обаче като го монтираха се скъса маншончето на шарнира - та се наложи и него да купя - около 40лв. с отстъпка в EURO 07. После стенд задължително 15лв. и вече няма тропане :beer: . Ако носача ти е заварен както трябва !!! , опитай по евтиния вариант да смениш тампоните само

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. БУЛТРАКО не си знаят работата! За качество не говоря въобще.2.Казвасх че удара е бил лек,но за да е заваряван носача без да те плаша най вероятно е подал и моста.(наистина автомобила е опасен)3. Хондата се обслужва, ремонтира не по трудно от всеки немски автомобил и по лесно от всвки френски,но 99% от "майсторите" са с основно образ. и са правили само жигули. Ех неволята учи май и ти ще започнеш да си правиш колата сам!!!)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. БУЛТРАКО не си знаят работата! За качество не говоря въобще.2.Казвасх че удара е бил лек,но за да е заваряван носача без да те плаша най вероятно е подал и моста.(наистина автомобила е опасен)3. Хондата се обслужва, ремонтира не по трудно от всеки немски автомобил и по лесно от всвки френски,но 99% от "майсторите" са с основно образ. и са правили само жигули. Ех неволята учи май и ти ще започнеш да си правиш колата сам:beer:)))

Ама недейте да отчайвате човека - това за моста могат да го кажат на стенд. Стига сте гадали !!! Който може да помага

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не искам да плаша никой, пък и аз от моя горчив опит го казвам !!! (удар с 30км в лявата гума). а пък и стенда ти дава наклон на колелото тоест може и колата да не "носи" и да не яде гуми. Ако съм претиснил някой - извинявам се. А пък и това е просто кола :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, имай впредвид, че на колкото повече майстори ходиш, толкова повече грижи ще си създадеш. Бултрако не са мошеници. Ако са ти казали, че колата е опасна, значи наистина е така. Не слушай какво ти обесняват бясните колеги, частите на старо са поредния риск. Много е важно и кой ще работи по колата, особено окачване. НЕ я води при случайни хора, особено такива дето много са доволни от тях. В Сф има само двама майстори, които наистина разбират от Хонди. Влади (Вип Хонда сервиз) и Омбре. За съжаление Влади в момента не работи, така че ти остава Омбре. Аз се излъгах да мина през доста майстори ( все хондаджии и все препоръчани горещо) и в момента имам болтове от други коли по окачването. Опитаха се да ми сменят пружините и амортисьорите и да ми сложат нови, на старо, щото старите японски разбираш ли, били по-добри, а проблемът беше, че колата тупа на дупките. След като и аз като теб се усетих, минах на тест за амортисьори и се оказа, 4е само единия от тях си заминава, а хората искаха да ми сменят комплекта пружини плюс амортисьори. А лично имам доверие само на Влади. НЕ е важно само какви части ше купиш, а и кой ще ти ги смени. Ако нямаш финансова възможност, недей да правиш от нищо нещо. ПО-добре я продай или ако ще я оправяш, напрви го в Бултрако или при Омбре, защото евтиното излиза скъпо.Хондите са сериозни коли и изискват сериозни хора да ги обслужват!Желая успех и не се отчайвай!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така колеги ще обобщя, какво ми се случи днес.

 

Ходих при майстора, който писах и минах стенд срещу БИЛА 1 зад гаражите(там са много сериозни момчета).

Тяхното становище е следното:

Че колата е удряна от дясно и едното колело леко бяга, но не много. Дори и да сменя носача, това може и да не помогне. Бил заварен само отгоре, а не целият и щял да държи да не съм се притеснявал поне за сега. Ако съм съберял някога парички само тогава да го сменям нямало да ме остави на пътя, да съм давал повече ГАЗ :D.

Наместиха я и казаха, че след около 1000-2000км ще разбера дали имам голям проблем или съм си минал с уплахата.

 

Вие какво ще кажете на мен ми звучи разумно?

 

Ако ми ядяла дясната гума от вътрешната страна нещата са лоши. Смяна на носача( намерих 3 варината за него: 1 - оригинален нов - 488лв.; 2- оригинален от морга с леко напуканеи тампони 300лв. (тоя савсем ме взе за ...; 3 - неоригинален, но нов(немски доколкото разбрах от Самурая с 30 дена доставка - 210 лв.). и най вероятно и други неща, като изтегляне и т.н. не ми се мисли за този вариант, абе много лошо.

 

Проблемът с тракането идвал от Рейката - в това били сигурни. Пратиха ме при един друг сервиз Радо се казва човекът(занимавал се с рейки), намира се до сервиза на ОПЕЛ Стефанов, там има една Морга и зад нея е сервиза. Лошото е че седмицата си мина и там имаше 10 коли за ремонт. Понеделник ще я карам да види рейката и смятам там да я оправи, ако може(дано да се размина с малко че както казах фалирах на 150%).

 

Ще пиша какво ще се случи с рейката, понеже доколтото чух това е болен проблем при тези Хонди дано да успея до 1 май да го оправя че ще пътувам за Варна. Ако някой знае друг майстор за рейката в Пловдив да казва да видя там дали няма да стане по-бързо.

 

Другото което ми казаха е, че всичко друго по предницата си е ОК, шарнири, тампони и т.н. (за Амортисьорите то е ясно искат смяна, ама ще задържа 15-20 дена да вида с другото какво ще стане тукмо да мина около 1500 км).

Искам да питам колко време мога да карам така с 1 изпуснал Амортисьор, защото ако не може и ще изникнат другио проблеми зле - пак заем.

 

Благодаря предварително на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре колега всеки от форума ти казва къде ти препоръчва да отидеш - Омбре , ти си ходиш там където знаеш..е, съвета си го получил от нас ,а вече всеки си преценя какво да прави ..успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре колега всеки от форума ти казва къде ти препоръчва да отидеш - Омбре , ти си ходиш там където знаеш..е, съвета си го получил от нас ,а вече всеки си преценя какво да прави ..успех

Аз за там за там разбрах още в началото, ама е в София, което си е проблем. Всеки ден съм на работа и не мога да отсъствам. Дори и да запиша час и да взема 1 ден отпуск, то ще е само за диагностиката и да я оставя там( трябва да се върна с автобус) и ще трябва да отида още 1 ден пак с автобус да си я взема. Затова пробвам друг вариант ама ако не могат да помогнат тук в Пловдив...... то е ясно Омбре :D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

spenchoni с един изпуснал амортисьор можеш да караш, но по бавно и по внимателно по завоите. Имало е и по трагични случаи. Всичко в повечето случаи си зависи от шофьора. Това че рейката ти тропа е по подразбиране. Така е при мен и повечето сивици. Слабо място си е, но няма кола без слабо място така че не е болка за умиране. Горе главата, решението на проблемите ти е близо. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

spenchoni с един изпуснал амортисьор можеш да караш, но по бавно и по внимателно по завоите. Имало е и по трагични случаи. Всичко в повечето случаи си зависи от шофьора. Това че рейката ти тропа е по подразбиране. Така е при мен и повечето сивици. Слабо място си е, но няма кола без слабо място така че не е болка за умиране. Горе главата, решението на проблемите ти е близо. :D

Колеги не искам да пускам друга тема затова ще попитам нещо в друга посока тук - мога ли спокойно да сваля акумулатора да си го заредя и после да го сложа? Има ли някакъв имобилайзер вграден ,който да иска някаккъв код (имах центарлно преди да сложа алармата, алармаджиите казаха че от алармата нямало проблеми).Питам това защото имах Рено Меган и един ден свалих акумулатора докато бях на почивка на майната си, уж да го заредя и се оказа че не мога да запаля и падна едно звънене и ровене из интернет за код и т.н. ....Мерси,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега спокоино.кви са тия цени.ела в стара загора и за един ден колата ще е готова.носача ти е кам 160лв,сарнира е 22лв.,амортесорите по около 130.труд максимално за всичко 100.маистора е фен на японските коли и много разбира.няма да сайеляваш.маистора се казва воико.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Spenchoni,, доколкото знам едното момче от сервиза Омбре в Дружба, София е от Пловдив. Може да няма сервиз и в Пловдив и сега да е там за празниците, но да ти я погледне. Пращам ти телефона на сервиза на лични. Редактирано от pesho2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

колега,разбит шарнир,разбит накрайник,спукан-заварян носач и пр-това са най=важните части от окачването на колата,не си прави експерименти с тия заваряни носачи и тн.вземи си от някои морга(като му смениш тампоните и ако не е крив си е като новне се износва)със окачване и спирачки компромиси НЕ СЕ ПРАВЯТ.а тия цени дето са ти ги дали за носач ми се струват нереално високи.намери си частна обява-мобиле,от форума(мисля ,че ти бяха дали линк по нагоре)и си вземи носач,да ти е мирна главата.

Редактирано от pitbuls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...