Jump to content
nta

Cr-v 2009

Recommended Posts

Колеги, ще си купувам ново CR-V. В момента се двоумя между бензин автоматик и дизела. Дизел съм карал и знам какъв е, моля ако някой е карал 2.0 iVTEC автоматик на CR-V да каже какви са му впечатленията. Притеснява ме да не е много тромава или да е много шумна при високи обороти на магистрала примерно. Мерси предварително

Редактирано от nta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако скоростната желанието ти за скоростна кутия надделява над желанието ти да караш бензин или дизел си вземи предпочитаната от теб скоростна кутия ако е обратното пък си вземи предпочитания от теб мотор.относно бензиновия, колегите ще ти кажат мнение, аз не съм карал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам Акорд с такъв двигател и съм повече от доволен - от всичко :blink: Имаше колега преди месец , който се чудеше дали да си купи Новия Акорд бензин или дизел , чудеше се между нивата на оборудване и най-накрая / или поне по последни данни / си взе CR-V дизел :lol: Мнението му беше , че дизеловия мотор на CR-V-то се представил най-добре от бензиновия на новия Акорд и дизеловия такъв ;) Аз лично не бих се чудил ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....Мнението му беше , че дизеловия мотор на CR-V-то се представил най-добре от бензиновия на новия Акорд и дизеловия такъв... wink.gif

Добре де,те двигателите на Accorda и CR-V-то не са ли еднакви???Как така се представял по добре от същия на Акорда??Просто ми стана интересно.А карам 2.0 iVTEC автоматик на новия Акорд и съм много доволен.Относно притесненията ти,колата в никакъв случай не е тромава.Има какво да се желае още,в смисъл че 2.4 iVTEC безспорно е по добрия избор,но все пак си върви доста добре,пъргава е,няма проблеми.За шума,ах този шум,толкова е приятен за ухото ,някъде като я вкараш в обороти,че ти идва да не ги пускаш.Имай в предвид,че автомата е с "s" режим + типтроник на волана.Не съм фен на дизела , затова не мога да дам мнение,но доколкото може да се вярва на Бултрако,вкарват нов дизелов мотор с автомат на новия Акорд.Не виждам причина да не направят тази комбинация и на CR-V- то.Пак казвам това е за Акорд,но предполагам ,че и за ЦР-В- то е валидно,ако 100-150 кила отгоре оказват кой знае ква разлика. Редактирано от portinari

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за адекватните отговори. 2.0 i-VTEC обаче като че е различен на акорда и на CR-V-то. Няма ли никой с такава машина?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майната има преки наблюдения от това CR-V :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе според мен си купи дизелака,хем по икономично хем повече дърпа !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказва се че наистина има разлика.2.0 i-vtec на Акорда е 156 коня ,а на CR-V-to 150 коня.Интересно като се има в предвид че CR-V-то е с поне 150 кила по тежко....mмай слабичък ще му дойде мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някъде бях чел че двигателя практически е еднакъв, но в ЦР-Вето е настроен на по-голям въртящ момент, а в акорда на по-голяма мощност.Нямам идея така ли е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизела е определено технически по-модерния от двата агрегата, но заради автоматика бих взел бензина на твое място. Ако можеш да чакаш по-добре изчакай докато пуснат автомат и на дизеловата версия. Това вече е най-добрия вариант за ЦРВ-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз избрах ръчка 2,0. Много съм доволен. Вчера даже и правих спид тест зелепи 230км/ч и спрях да натискам защото свърши хубавата магистрала - както обикновенно става в нашата родина !!! . Ако сега избирах щях да взема ревизирания дизел 180кс. , които още не се предлага тук за съжеление.Иначе по темата :Бензин CR-V автоматик не ми се струва удачен - доста мудно ускорение му дават - 12,2сек. Ръчката пада на 10,2сек. Разлика 2 сек. Тегло: МТ 1498-1613кг/ АТ 1533-1648кг. Защо ги дават в реинджове не знам, според оборудването на вярно ... доста странно.Акорда прави 9,3 с ръчка и 10,7сек. автомат. Разлика 1,4 сек. Тегло : МТ 1484кг. / АТ - 1513кг.Обаче щом си купуваш CR-V ускорението едва ли те вълнува или да?Моя съвет е : изчакай още малко ако не си на зор сигурен съм че скоро ще извадят дизел автомат както стана с акорда.Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Карал ли си хондовия дизел та говориш така?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ще си купувам ново CR-V. В момента се двоумя между бензин автоматик и дизела. Дизел съм карал и знам какъв е, моля ако някой е карал 2.0 iVTEC автоматик на CR-V да каже какви са му впечатленията. Притеснява ме да не е много тромава или да е много шумна при високи обороти на магистрала примерно. Мерси предварително

Здравей, колега.Имам няколко ходения м/у Варна и Несебър с желаната от теб кола - CR-V 2008 бензин, автоматик. (Забележка: най-висок клас на оборудване). Преките ми впечатления са, че за спокойно каране е супер - откъм удобства и комфорт. При първото ми качване бях доста приятно изненадан от това, че въпреки бях в по-висок автомобил, позицията ми беше доста позната (от Civic-а), повечето уреди са на същите места и се борави еднакво с тях. По време на движение при нужда от изпреварване трябва малко да се свикне с автоматика. Между впрочем, всички автоматици, които съм карал се държат супер - само трябва да се нагодиш към него. Всеки си има своите тънкости на каране. Та при изпреварване вначалото просто си давах газ, колата малко се замисля, сваля 1 предавка, ако си натиснал повече педала за газта и в зависимост от скороста може да свали и 2 предавки надолу, следва прилично ускорение и после леко връщаш газта, всичко утихва и се успокоява и си продължаваш спокойното каране. После започнах да използвам допълнителния бутон на скоростния лост "D3", който автоматично смъква на 3-та скорост, ако караш на по-висока. Това е супер удобно, когато ти предстои изпреварване - печелиш времето, което се губи от замислянето на автоматика и смъкването на 1-2 скорости надолу, когато натиснеш газта. Също стабилността е доста добра за висок автомобил. По завоите се държи доста прилично - резултат от по-твърдото окачване и по-широките гуми. И въпреки стегнатото оказчане, колата мисля, че има по-омекотена возия от моята. Като минус мога да отбележа по-високия разход в сравнение с моята кола - Civic 2004 1.6. И динамика е по-малка, което според мен се дължи на разликата в теглото и скоростната кутия (или на разликата от шума в купето??? :fun: )Относно дизела - имам наблюдения само от Accord 2005. Там работата с педала за газта е много мудна - нестава за по-динамично каране (по мое мнение). Но за дълъг път този проблем отсъства. Като настъпиш газта има сериозно замисляне, леко потегляне, което не след дълго преминава в сериозно ускорение - приятна изненада. Но тъкмо колата живва и оборотите свършват, трябва превключване на предавките и всичко започва от начало. Ако не бъркам, ти досега си карал бензин. Та моето мнение е да покараш дизела, който не е никак лош. Аз лично след моята бензинова кола, не бих взел дизел :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емко не бих се съгласил с тебе само заради една причина :P а именно , че този ефект при мен се забелязва когато карам със Спринт дизел на ОМВ или Лукйол , при Премиум дизел на ОМВ и този на ЕКО няма такова нещо :P особено ако колата е след 2000 оборота :) Наистина отреагирането не е като на бензин , но бих предпочел половин секунда да изчакам всичките кончета да се впрегнат от раз , отколкото да си мисля и в течение на ускорението да се присъединяват нови и нови и като се присъединят всичките да ми свърши оборотомера :) същата работа , просто цифрите са разлигни :DП.П. Да не забравя , че тази половин секунда се унищожава при предварително подаване на газта , преди да е пуснат съединителя - за такава маневра обаче си изискват добри гуми или грапава настилка :fun:

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега вземи си дизела или ако имаш възможност си вэеми Щатската версия ,която е 160кс бензин автомат.Карал съм и бензина автомат на единприятел,много е муден и харчи доста.Заради това моят приятел го върна и го замени за дизел ,който върви доста прилично,въпреки,че държешена автоматик.Щатската версия е най-динамична,но пък за малко повече пари можеш да си вземеш чисто нова Акура RDX автоматик която е 240кстурбо и е две класи над CR-V то.П.С. Карал съм ги всичките.За коли до 6 месеца или 6000 км има голями митнически облекчения и си заслужава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От получените до тук отговори оставам с впечатлението, че в общия случай, който е карал CR-V-то е доволен, независимо дали малко по-тромавия автоматик или дизелчето. За съжаление обаче, това още повече допринася за проблема ми... :fun: .. май ще ходя утре да видя какво има и ще капарирам нещо.... да видим какво ще е. Мерси пак на всички за акълите и помощта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега - според мен истината е в тест-драйва :bye: Най-добрия начин да прецениш кое е най-доброто за теб. Навярно и дизела и бензина имат плюсове и минуси един спрямо друг. Труден е избора, всеки човек има нужди и предpoчитания, ...на един клиент ще му пасне бензин автоматик, на друг - дизел MT. В последния брой на Auto Bild има ревю точно за CR-V 2.2 i-CDTI с механична скоростна кутия. Общо взето - само хубави работи и суперлативи. Много тих, балансиран дизел - един от най-добрите двигатели в класа си. Ускорение 0-100 км/ч: 10.3 сек, среден разход: 6.5 л/100 км - какво му трябва на човек !!! При това говорим за SUV 4WD, а не за някой малък хечбек! Успех в избора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 2.2 ctdi,колко съм доволен не е мястото да ти обеснявам,защо взех дизела, бензиновото 2.0 автомат4е е много тромаво,даже и на кик педала няма разлика в ускорението,ина4е тих перфектен плавен ход с много прецизна скоростна кутия,перфектния женски мини джип. Невероятно ми хареса,но уви трагнеш ли да изпреварваш с него,смятай отдале4......Като покараш ще се убедиш сам,ако оба4е жена ти ще кара колата,то тогава бензин4ето е за вас. И още нещо,ако искаш да си правиш кефа, знай 4е вси4ки изпреварвания с дизела се правят в рамките на има няма 1000 оборота от 2000 до 3000,така 4е в момента при свалените цени на коли в нали4ност изборът ти ще е дизела

Редактирано от shkarcheto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е, че за този клас автомобили е по-подходящ дизеловият двигател, тъй като има по-висок въртящ момент при по-ниски обороти, все пак CR-V-то си е тежичко. А и за представянето на колата по пресечен терен, въртящият момент е решаващ. Разходът на гориво също е значително по-нисък от този на алтернатияния бензинов мотор.И това го казвам, въпреки че съм заклет фен на бензина !!!В твоя случай бих избрал нафтата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах автомата, прецених, че вече като семеен човек с малко дете е по-удачния вариант, особено при положение, че ще я кара и жената. Мерси на всички за акълите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах автомата, прецених, че вече като семеен човек с малко дете е по-удачния вариант, особено при положение, че ще я кара и жената. Мерси на всички за акълите.

Много мъдър избор :huh: .Не ти трябват печки :huh: Поздравления.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления и малко търпение докато пристигне. А после ще ти кажа една малка тайна относно стремглавото каране на автомат , но да си остане между нас :) За Японския автоматик е важно не колко силно натискаш газта (под нея няма кик даун бутон), а колко рязко го правиш. И ще видиш как съпругата ти ще кара една кола, а Ти - същата ама "друга" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления и малко търпение докато пристигне. А после ще ти кажа една малка тайна относно стремглавото каране на автомат , но да си остане между нас ;) За Японския автоматик е важно не колко силно натискаш газта (под нея няма кик даун бутон), а колко рязко го правиш. И ще видиш как съпругата ти ще кара една кола, а Ти - същата ама "друга" ;)

;) вече нямам търпение Редактирано от nta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления и малко търпение докато пристигне. А после ще ти кажа една малка тайна относно стремглавото каране на автомат , но да си остане между нас wink.gif За Японския автоматик е важно не колко силно натискаш газта (под нея няма кик даун бутон), а колко рязко го правиш. И ще видиш как съпругата ти ще кара една кола, а Ти - същата ама "друга" thumbsup.gif

Ceco да си жив и здрав баце дето ни отвори очите ;) .Наистина не го знаех този номер.Наистина ефекта е ...поразителен.Цял ден днеска търся някоя печка да си сверя "мудното автоматиче" ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми тоя номер е стар и не съм го измислил аз, но като гледам бая народ е скептично настроен към автоматиците - вероятно по тая причина. Съвременният автомат е по-сензитивен (има си алгоритми на поведение за доста разнообразни ситуации) и е добре да се познават възможностите му - иначе язък за "пропуснатите ползи" :cool: . Това рязко натискане (изобщо не е нужно "до дъно" ) е като да шляпнеш (не да зашлевиш) по дупето жената :tooth: - събужда стари спомени , а при Хондовите автомати - старата спортна слава :cool: Добре е да си "уважаваме" колите , а не само да ги мием и да се возим в тях :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления и малко търпение докато пристигне. А после ще ти кажа една малка тайна относно стремглавото каране на автомат , но да си остане между нас :cool: За Японския автоматик е важно не колко силно натискаш газта (под нея няма кик даун бутон), а колко рязко го правиш. И ще видиш как съпругата ти ще кара една кола, а Ти - същата ама "друга" :rolleyes:

:tooth: вече нямам търпение
И на мен ми стана интересно! Може би заради и моето не знание колата ми се движи различно - понякога бързо - друг път мудно! Утре ще има експерименти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах автомата, прецених, че вече като семеен човек с малко дете е по-удачния вариант, особено при положение, че ще я кара и жената. Мерси на всички за акълите.

много добър избор, поздравления!мен единствено по-високия разход на SUV-овете по принцип, по-голяма маса би ме накарала да се замисля за дизелно от както покарах малко японския сивик седан с автоматик, не бих си взел ръчни скорости. или дизел :) не знам CR-V дали има ръчки зад волана, за ръчно управление на скоростите - като на need for speed ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ееее Ники, честито братле, изби рибата направо. колата още не е дошла ама отсега й се радваме.... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес взех колата. Просто нямам думи, удивителна е. Всичко е точно където трябва - чувствам се като у дома си, което сигурно се дължи на факта, че съм карал поне 5 години само хонди. По-тромава е от дизела, осезателно, но не е тромава, за семейна кола си е повече от идеална. Интересно ми е само колко ще гори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айде честито и тука Ники, много кеф да ти прави и да качиш снимки на черната перла като остане време :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти гори толкова, колкото направиш.Смятай, че по-мощния двигател (2.4) на мен ми прави около 9-10 литра на дълъг път :tease: Аз, който карам спокойно и икономично. Градско към 13.Твоята няма да е много по-надолу. Дори мисля, че ще ти дава същия разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес взех колата. Просто нямам думи, удивителна е. Всичко е точно където трябва - чувствам се като у дома си, което сигурно се дължи на факта, че съм карал поне 5 години само хонди. По-тромава е от дизела, осезателно, но не е тромава, за семейна кола си е повече от идеална. Интересно ми е само колко ще гори.

Браво - с бензин в кръвта си ;) Като карам CR-V-то и аз много се радвам на факта, че всичко си е на мястото, там където съм свикнал в Civic-a.Поздравления за новата придобивка и дано много да ви радва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...