nta 6 #1 Публикувано 23 Април, 2009 (Редактирано) Колеги, ще си купувам ново CR-V. В момента се двоумя между бензин автоматик и дизела. Дизел съм карал и знам какъв е, моля ако някой е карал 2.0 iVTEC автоматик на CR-V да каже какви са му впечатленията. Притеснява ме да не е много тромава или да е много шумна при високи обороти на магистрала примерно. Мерси предварително Редактирано 23 Април, 2009 от nta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #2 Отговорено 23 Април, 2009 ако скоростната желанието ти за скоростна кутия надделява над желанието ти да караш бензин или дизел си вземи предпочитаната от теб скоростна кутия ако е обратното пък си вземи предпочитания от теб мотор.относно бензиновия, колегите ще ти кажат мнение, аз не съм карал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrugada 12 #3 Отговорено 23 Април, 2009 бензин автомат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #4 Отговорено 23 Април, 2009 Карам Акорд с такъв двигател и съм повече от доволен - от всичко Имаше колега преди месец , който се чудеше дали да си купи Новия Акорд бензин или дизел , чудеше се между нивата на оборудване и най-накрая / или поне по последни данни / си взе CR-V дизел Мнението му беше , че дизеловия мотор на CR-V-то се представил най-добре от бензиновия на новия Акорд и дизеловия такъв Аз лично не бих се чудил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
portinari 1 #5 Отговорено 23 Април, 2009 (Редактирано) .....Мнението му беше , че дизеловия мотор на CR-V-то се представил най-добре от бензиновия на новия Акорд и дизеловия такъв... wink.gifДобре де,те двигателите на Accorda и CR-V-то не са ли еднакви???Как така се представял по добре от същия на Акорда??Просто ми стана интересно.А карам 2.0 iVTEC автоматик на новия Акорд и съм много доволен.Относно притесненията ти,колата в никакъв случай не е тромава.Има какво да се желае още,в смисъл че 2.4 iVTEC безспорно е по добрия избор,но все пак си върви доста добре,пъргава е,няма проблеми.За шума,ах този шум,толкова е приятен за ухото ,някъде като я вкараш в обороти,че ти идва да не ги пускаш.Имай в предвид,че автомата е с "s" режим + типтроник на волана.Не съм фен на дизела , затова не мога да дам мнение,но доколкото може да се вярва на Бултрако,вкарват нов дизелов мотор с автомат на новия Акорд.Не виждам причина да не направят тази комбинация и на CR-V- то.Пак казвам това е за Акорд,но предполагам ,че и за ЦР-В- то е валидно,ако 100-150 кила отгоре оказват кой знае ква разлика. Редактирано 23 Април, 2009 от portinari Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nta 6 #6 Отговорено 23 Април, 2009 Благодаря за адекватните отговори. 2.0 i-VTEC обаче като че е различен на акорда и на CR-V-то. Няма ли никой с такава машина? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #7 Отговорено 23 Април, 2009 Майната има преки наблюдения от това CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Edelbrock 5 #8 Отговорено 23 Април, 2009 абе според мен си купи дизелака,хем по икономично хем повече дърпа ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
portinari 1 #9 Отговорено 24 Април, 2009 Оказва се че наистина има разлика.2.0 i-vtec на Акорда е 156 коня ,а на CR-V-to 150 коня.Интересно като се има в предвид че CR-V-то е с поне 150 кила по тежко....mмай слабичък ще му дойде мотора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #10 Отговорено 24 Април, 2009 някъде бях чел че двигателя практически е еднакъв, но в ЦР-Вето е настроен на по-голям въртящ момент, а в акорда на по-голяма мощност.Нямам идея така ли е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #11 Отговорено 24 Април, 2009 Дизела е определено технически по-модерния от двата агрегата, но заради автоматика бих взел бензина на твое място. Ако можеш да чакаш по-добре изчакай докато пуснат автомат и на дизеловата версия. Това вече е най-добрия вариант за ЦРВ-то. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BatV 1 #12 Отговорено 24 Април, 2009 Аз избрах ръчка 2,0. Много съм доволен. Вчера даже и правих спид тест зелепи 230км/ч и спрях да натискам защото свърши хубавата магистрала - както обикновенно става в нашата родина !!! . Ако сега избирах щях да взема ревизирания дизел 180кс. , които още не се предлага тук за съжеление.Иначе по темата :Бензин CR-V автоматик не ми се струва удачен - доста мудно ускорение му дават - 12,2сек. Ръчката пада на 10,2сек. Разлика 2 сек. Тегло: МТ 1498-1613кг/ АТ 1533-1648кг. Защо ги дават в реинджове не знам, според оборудването на вярно ... доста странно.Акорда прави 9,3 с ръчка и 10,7сек. автомат. Разлика 1,4 сек. Тегло : МТ 1484кг. / АТ - 1513кг.Обаче щом си купуваш CR-V ускорението едва ли те вълнува или да?Моя съвет е : изчакай още малко ако не си на зор сигурен съм че скоро ще извадят дизел автомат както стана с акорда.Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
жоро74 0 #13 Отговорено 24 Април, 2009 според мен бензина си е бензин но най-добре ти си реши Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #14 Отговорено 24 Април, 2009 Карал ли си хондовия дизел та говориш така? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emko 8 #15 Отговорено 24 Април, 2009 Колеги, ще си купувам ново CR-V. В момента се двоумя между бензин автоматик и дизела. Дизел съм карал и знам какъв е, моля ако някой е карал 2.0 iVTEC автоматик на CR-V да каже какви са му впечатленията. Притеснява ме да не е много тромава или да е много шумна при високи обороти на магистрала примерно. Мерси предварителноЗдравей, колега.Имам няколко ходения м/у Варна и Несебър с желаната от теб кола - CR-V 2008 бензин, автоматик. (Забележка: най-висок клас на оборудване). Преките ми впечатления са, че за спокойно каране е супер - откъм удобства и комфорт. При първото ми качване бях доста приятно изненадан от това, че въпреки бях в по-висок автомобил, позицията ми беше доста позната (от Civic-а), повечето уреди са на същите места и се борави еднакво с тях. По време на движение при нужда от изпреварване трябва малко да се свикне с автоматика. Между впрочем, всички автоматици, които съм карал се държат супер - само трябва да се нагодиш към него. Всеки си има своите тънкости на каране. Та при изпреварване вначалото просто си давах газ, колата малко се замисля, сваля 1 предавка, ако си натиснал повече педала за газта и в зависимост от скороста може да свали и 2 предавки надолу, следва прилично ускорение и после леко връщаш газта, всичко утихва и се успокоява и си продължаваш спокойното каране. После започнах да използвам допълнителния бутон на скоростния лост "D3", който автоматично смъква на 3-та скорост, ако караш на по-висока. Това е супер удобно, когато ти предстои изпреварване - печелиш времето, което се губи от замислянето на автоматика и смъкването на 1-2 скорости надолу, когато натиснеш газта. Също стабилността е доста добра за висок автомобил. По завоите се държи доста прилично - резултат от по-твърдото окачване и по-широките гуми. И въпреки стегнатото оказчане, колата мисля, че има по-омекотена возия от моята. Като минус мога да отбележа по-високия разход в сравнение с моята кола - Civic 2004 1.6. И динамика е по-малка, което според мен се дължи на разликата в теглото и скоростната кутия (или на разликата от шума в купето??? )Относно дизела - имам наблюдения само от Accord 2005. Там работата с педала за газта е много мудна - нестава за по-динамично каране (по мое мнение). Но за дълъг път този проблем отсъства. Като настъпиш газта има сериозно замисляне, леко потегляне, което не след дълго преминава в сериозно ускорение - приятна изненада. Но тъкмо колата живва и оборотите свършват, трябва превключване на предавките и всичко започва от начало. Ако не бъркам, ти досега си карал бензин. Та моето мнение е да покараш дизела, който не е никак лош. Аз лично след моята бензинова кола, не бих взел дизел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #16 Отговорено 24 Април, 2009 (Редактирано) Емко не бих се съгласил с тебе само заради една причина а именно , че този ефект при мен се забелязва когато карам със Спринт дизел на ОМВ или Лукйол , при Премиум дизел на ОМВ и този на ЕКО няма такова нещо особено ако колата е след 2000 оборота Наистина отреагирането не е като на бензин , но бих предпочел половин секунда да изчакам всичките кончета да се впрегнат от раз , отколкото да си мисля и в течение на ускорението да се присъединяват нови и нови и като се присъединят всичките да ми свърши оборотомера същата работа , просто цифрите са разлигни П.П. Да не забравя , че тази половин секунда се унищожава при предварително подаване на газта , преди да е пуснат съединителя - за такава маневра обаче си изискват добри гуми или грапава настилка Редактирано 24 Април, 2009 от Tino Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boby70 55 #17 Отговорено 24 Април, 2009 Колега вземи си дизела или ако имаш възможност си вэеми Щатската версия ,която е 160кс бензин автомат.Карал съм и бензина автомат на единприятел,много е муден и харчи доста.Заради това моят приятел го върна и го замени за дизел ,който върви доста прилично,въпреки,че държешена автоматик.Щатската версия е най-динамична,но пък за малко повече пари можеш да си вземеш чисто нова Акура RDX автоматик която е 240кстурбо и е две класи над CR-V то.П.С. Карал съм ги всичките.За коли до 6 месеца или 6000 км има голями митнически облекчения и си заслужава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nta 6 #18 Отговорено 24 Април, 2009 От получените до тук отговори оставам с впечатлението, че в общия случай, който е карал CR-V-то е доволен, независимо дали малко по-тромавия автоматик или дизелчето. За съжаление обаче, това още повече допринася за проблема ми... .. май ще ходя утре да видя какво има и ще капарирам нещо.... да видим какво ще е. Мерси пак на всички за акълите и помощта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo Koynov 12 #19 Отговорено 24 Април, 2009 Колега - според мен истината е в тест-драйва Най-добрия начин да прецениш кое е най-доброто за теб. Навярно и дизела и бензина имат плюсове и минуси един спрямо друг. Труден е избора, всеки човек има нужди и предpoчитания, ...на един клиент ще му пасне бензин автоматик, на друг - дизел MT. В последния брой на Auto Bild има ревю точно за CR-V 2.2 i-CDTI с механична скоростна кутия. Общо взето - само хубави работи и суперлативи. Много тих, балансиран дизел - един от най-добрите двигатели в класа си. Ускорение 0-100 км/ч: 10.3 сек, среден разход: 6.5 л/100 км - какво му трябва на човек !!! При това говорим за SUV 4WD, а не за някой малък хечбек! Успех в избора! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shkarcheto 0 #20 Отговорено 25 Април, 2009 (Редактирано) Аз карам 2.2 ctdi,колко съм доволен не е мястото да ти обеснявам,защо взех дизела, бензиновото 2.0 автомат4е е много тромаво,даже и на кик педала няма разлика в ускорението,ина4е тих перфектен плавен ход с много прецизна скоростна кутия,перфектния женски мини джип. Невероятно ми хареса,но уви трагнеш ли да изпреварваш с него,смятай отдале4......Като покараш ще се убедиш сам,ако оба4е жена ти ще кара колата,то тогава бензин4ето е за вас. И още нещо,ако искаш да си правиш кефа, знай 4е вси4ки изпреварвания с дизела се правят в рамките на има няма 1000 оборота от 2000 до 3000,така 4е в момента при свалените цени на коли в нали4ност изборът ти ще е дизела Редактирано 25 Април, 2009 от shkarcheto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesso_varna 167 #21 Отговорено 25 Април, 2009 Моето мнение е, че за този клас автомобили е по-подходящ дизеловият двигател, тъй като има по-висок въртящ момент при по-ниски обороти, все пак CR-V-то си е тежичко. А и за представянето на колата по пресечен терен, въртящият момент е решаващ. Разходът на гориво също е значително по-нисък от този на алтернатияния бензинов мотор.И това го казвам, въпреки че съм заклет фен на бензина !!!В твоя случай бих избрал нафтата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nta 6 #22 Отговорено 25 Април, 2009 Поръчах автомата, прецених, че вече като семеен човек с малко дете е по-удачния вариант, особено при положение, че ще я кара и жената. Мерси на всички за акълите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
portinari 1 #23 Отговорено 25 Април, 2009 Поръчах автомата, прецених, че вече като семеен човек с малко дете е по-удачния вариант, особено при положение, че ще я кара и жената. Мерси на всички за акълите.Много мъдър избор .Не ти трябват печки Поздравления. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6027 #24 Отговорено 25 Април, 2009 Поздравления и малко търпение докато пристигне. А после ще ти кажа една малка тайна относно стремглавото каране на автомат , но да си остане между нас За Японския автоматик е важно не колко силно натискаш газта (под нея няма кик даун бутон), а колко рязко го правиш. И ще видиш как съпругата ти ще кара една кола, а Ти - същата ама "друга" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nta 6 #25 Отговорено 26 Април, 2009 (Редактирано) Поздравления и малко търпение докато пристигне. А после ще ти кажа една малка тайна относно стремглавото каране на автомат , но да си остане между нас За Японския автоматик е важно не колко силно натискаш газта (под нея няма кик даун бутон), а колко рязко го правиш. И ще видиш как съпругата ти ще кара една кола, а Ти - същата ама "друга" вече нямам търпение Редактирано 26 Април, 2009 от nta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
portinari 1 #26 Отговорено 26 Април, 2009 Поздравления и малко търпение докато пристигне. А после ще ти кажа една малка тайна относно стремглавото каране на автомат , но да си остане между нас wink.gif За Японския автоматик е важно не колко силно натискаш газта (под нея няма кик даун бутон), а колко рязко го правиш. И ще видиш как съпругата ти ще кара една кола, а Ти - същата ама "друга" thumbsup.gifCeco да си жив и здрав баце дето ни отвори очите .Наистина не го знаех този номер.Наистина ефекта е ...поразителен.Цял ден днеска търся някоя печка да си сверя "мудното автоматиче" ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6027 #27 Отговорено 26 Април, 2009 Еми тоя номер е стар и не съм го измислил аз, но като гледам бая народ е скептично настроен към автоматиците - вероятно по тая причина. Съвременният автомат е по-сензитивен (има си алгоритми на поведение за доста разнообразни ситуации) и е добре да се познават възможностите му - иначе язък за "пропуснатите ползи" . Това рязко натискане (изобщо не е нужно "до дъно" ) е като да шляпнеш (не да зашлевиш) по дупето жената - събужда стари спомени , а при Хондовите автомати - старата спортна слава Добре е да си "уважаваме" колите , а не само да ги мием и да се возим в тях Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dachev 52 #28 Отговорено 26 Април, 2009 Поздравления и малко търпение докато пристигне. А после ще ти кажа една малка тайна относно стремглавото каране на автомат , но да си остане между нас За Японския автоматик е важно не колко силно натискаш газта (под нея няма кик даун бутон), а колко рязко го правиш. И ще видиш как съпругата ти ще кара една кола, а Ти - същата ама "друга" вече нямам търпениеИ на мен ми стана интересно! Може би заради и моето не знание колата ми се движи различно - понякога бързо - друг път мудно! Утре ще има експерименти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #29 Отговорено 27 Април, 2009 Поръчах автомата, прецених, че вече като семеен човек с малко дете е по-удачния вариант, особено при положение, че ще я кара и жената. Мерси на всички за акълите.много добър избор, поздравления!мен единствено по-високия разход на SUV-овете по принцип, по-голяма маса би ме накарала да се замисля за дизелно от както покарах малко японския сивик седан с автоматик, не бих си взел ръчни скорости. или дизел не знам CR-V дали има ръчки зад волана, за ръчно управление на скоростите - като на need for speed Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moni13 0 #30 Отговорено 27 Април, 2009 ееее Ники, честито братле, изби рибата направо. колата още не е дошла ама отсега й се радваме.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nta 6 #31 Отговорено 14 Май, 2009 Днес взех колата. Просто нямам думи, удивителна е. Всичко е точно където трябва - чувствам се като у дома си, което сигурно се дължи на факта, че съм карал поне 5 години само хонди. По-тромава е от дизела, осезателно, но не е тромава, за семейна кола си е повече от идеална. Интересно ми е само колко ще гори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
victor_xtz 42 #32 Отговорено 15 Май, 2009 айде честито и тука Ники, много кеф да ти прави и да качиш снимки на черната перла като остане време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Otto Kluge 10 #33 Отговорено 15 Май, 2009 Ще ти гори толкова, колкото направиш.Смятай, че по-мощния двигател (2.4) на мен ми прави около 9-10 литра на дълъг път Аз, който карам спокойно и икономично. Градско към 13.Твоята няма да е много по-надолу. Дори мисля, че ще ти дава същия разход. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emko 8 #34 Отговорено 17 Май, 2009 Днес взех колата. Просто нямам думи, удивителна е. Всичко е точно където трябва - чувствам се като у дома си, което сигурно се дължи на факта, че съм карал поне 5 години само хонди. По-тромава е от дизела, осезателно, но не е тромава, за семейна кола си е повече от идеална. Интересно ми е само колко ще гори.Браво - с бензин в кръвта си Като карам CR-V-то и аз много се радвам на факта, че всичко си е на мястото, там където съм свикнал в Civic-a.Поздравления за новата придобивка и дано много да ви радва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове