casper 0 #1 Публикувано 21 Април, 2009 Забелязвам напоследък следния проблем.Когато запаля колата гореща,понякога и падат оборотите и изгасва за около 3 сек. После се опитвам пак да запаля но не иска.Като дам контакт светват лампите ,чека изгасва но не се чува онова цъкане което обикновено чувам при изгасване на лампата.Като почакам около 1 мин.,въртя отново ,цъкането се чува и паля без проблем...Какво може да е? По принцип си имам проблеми с тихите обороти при палене на горещ двигател,но не ми е гаснела така и после да не мога да запаля известно време.Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #2 Отговорено 21 Април, 2009 главно реле Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DESO D15B2 0 #3 Отговорено 22 Април, 2009 аз имам подобен проблем,но само 4е колата си работи, изгасям я отивам да взема бира връщам се сядам като кажа да запаля и колата препалва за малко и веднага изгасва. когато се помъча да я запаля отново не се чува това цъкане за което и колегата писа и край колата неиска да запали повече. из4аквам няколко минути (от порядака на 4-5 мин ) давам контакт има си цъкане чека ми огасва и колата си запалва все едно нищто не е било станало. незнам от каде идва този проблем но ако някой може да помогне ще съм мн благодарен..Поздрави на всички.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DESO D15B2 0 #4 Отговорено 22 Април, 2009 проблема не е всекидневен но поне 3,4 пъти в седмицата се случва.случвало ми се е на бензиностанция което е много кофти... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #5 Отговорено 22 Април, 2009 Използвайте търсачката с ключови думи: "главното реле".Кавичките ги напишете също. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #6 Отговорено 22 Април, 2009 главно реле Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #7 Отговорено 22 Април, 2009 презапояването решава проблема за следващите 10-на години Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SuN`HiGh 20 #8 Отговорено 22 Април, 2009 И аз имах същия проблем и го реших с презапояване на главното реле,имаше няколко пукнати спойки от тогава не съм имал проблем...досега но сега замина комутатор или бобина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Torpes 1 #9 Отговорено 22 Април, 2009 И аз имам такьв проблем не винаги го прави сутрин пали без проблем спрали някаде пр да зередя и не иска да запили чак след 5 мин пали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #10 Отговорено 22 Април, 2009 И при мен се случва от време на време, първия път когато се случи се сетих за някавки бегли спомени, четени за така известната диагноза "главно реле", касаещи главно д15б2, и рекох да опитам. Свалих капака на бушоните под волана и разместих малко главното реле, след това като дадох контакт си прищрака както трябва.Прави го рядко, но не всеки път с наместване се оправя и се налага да чакам 5-10мин да отлепи самичко. Тия дни ще го сваля и ще му претопя спойките да видя кво ще стане. Технически, щом светка чека и после си гасне - значи системата си работи но просто релето не прищраква, за да захрани горивната помпа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #11 Отговорено 22 Април, 2009 (Редактирано) но просто релето не прищраква, за да захрани горивната помпа? Да Редактирано 22 Април, 2009 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DESO D15B2 0 #12 Отговорено 24 Април, 2009 добре де как по точно да претопя споиките какво ще рече това ако може да ми се обясни ще съм ви много благодарен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qko_honda_crx 6 #13 Отговорено 24 Април, 2009 един въпрос към колегите с д15б2!толкоз теми изчетох тука по принцип като цяло..и ми направи впечатление че този д15б2 явно е много проблемен двигател.....изобщо така ли е..аз вече излезнах на мисълта...ебати проблемния двигател....разбира се не го го споделям за да обиждам всички колеги с д15 б2..просто ми стана интересно защо е така.Поздрави на всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #14 Отговорено 24 Април, 2009 Въобще не е проблемен Ето как става работата с презапояването Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DESO D15B2 0 #15 Отговорено 25 Април, 2009 благодаря колега за изчерпателният отговор, ще се пробвам тия дни да видя какво ще направя дано не прецакам нещо !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buzy 3 #16 Отговорено 18 Май, 2009 колеги кажете при кого да го закарам това реле да ми го оправи , че ще се побъркам ! По бензиностанциите вече изобщо не я гася. Зимата се случваше много по- рядко но сегав топлото вече не се издържа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #17 Отговорено 18 Май, 2009 кой да е човек знаещ от коя страна се държи поялника може да ти свърши работа за половин час заедно със свалянето и поставянето обратно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teko16v 2 #18 Отговорено 19 Май, 2009 Забелязвам напоследък следния проблем.Когато запаля колата гореща,понякога и падат оборотите и изгасва за около 3 сек. После се опитвам пак да запаля но не иска.Като дам контакт светват лампите ,чека изгасва но не се чува онова цъкане което обикновено чувам при изгасване на лампата.Като почакам около 1 мин.,въртя отново ,цъкането се чува и паля без проблем...Какво може да е? По принцип си имам проблеми с тихите обороти при палене на горещ двигател,но не ми е гаснела така и после да не мога да запаля известно време.Благодаряналивал ли си и бензин или нафта различен от този на бензиностанция Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B E X 3 M 979 #19 Отговорено 20 Май, 2009 някои правил ли си е релето в сервиз.колко пари вземат за презапояване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gocci2 0 #20 Отговорено 23 Май, 2009 някои правил ли си е релето в сервиз.колко пари вземат за презапояване2 до 5 лв за презапояване в първия gsm-сервиз, сваля се за 5 минути, долу ляво от волана, ако не ти се занимава и си в столицата, за една ариана всеки ще ти помогне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове