Jump to content
casper

Проблем с палене на горещ двигател

Recommended Posts

Забелязвам напоследък следния проблем.Когато запаля колата гореща,понякога и падат оборотите и изгасва за около 3 сек. После се опитвам пак да запаля но не иска.Като дам контакт светват лампите ,чека изгасва но не се чува онова цъкане което обикновено чувам при изгасване на лампата.Като почакам около 1 мин.,въртя отново ,цъкането се чува и паля без проблем...Какво може да е? По принцип си имам проблеми с тихите обороти при палене на горещ двигател,но не ми е гаснела така и после да не мога да запаля известно време.Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам подобен проблем,но само 4е колата си работи, изгасям я отивам да взема бира връщам се сядам като кажа да запаля и колата препалва за малко и веднага изгасва. когато се помъча да я запаля отново не се чува това цъкане за което и колегата писа и край колата неиска да запали повече. из4аквам няколко минути (от порядака на 4-5 мин ) давам контакт има си цъкане чека ми огасва и колата си запалва все едно нищто не е било станало. незнам от каде идва този проблем но ако някой може да помогне ще съм мн благодарен..Поздрави на всички..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема не е всекидневен но поне 3,4 пъти в седмицата се случва.случвало ми се е на бензиностанция което е много кофти...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Използвайте търсачката с ключови думи: "главното реле".Кавичките ги напишете също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

презапояването решава проблема за следващите 10-на години :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах същия проблем и го реших с презапояване на главното реле,имаше няколко пукнати спойки от тогава не съм имал проблем...досега :) но сега замина комутатор или бобина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам такьв проблем не винаги го прави сутрин пали без проблем спрали някаде пр да зередя и не иска да запили чак след 5 мин пали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се случва от време на време, първия път когато се случи се сетих за някавки бегли спомени, четени за така известната диагноза "главно реле", касаещи главно д15б2, и рекох да опитам. Свалих капака на бушоните под волана и разместих малко главното реле, след това като дадох контакт си прищрака както трябва.Прави го рядко, но не всеки път с наместване се оправя и се налага да чакам 5-10мин да отлепи самичко. Тия дни ще го сваля и ще му претопя спойките да видя кво ще стане. :) Технически, щом светка чека и после си гасне - значи системата си работи но просто релето не прищраква, за да захрани горивната помпа? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но просто релето не прищраква, за да захрани горивната помпа? :)

Да :)

Публикувано изображение

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де как по точно да претопя споиките какво ще рече това ако може да ми се обясни ще съм ви много благодарен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един въпрос към колегите с д15б2!толкоз теми изчетох тука по принцип като цяло..и ми направи впечатление че този д15б2 явно е много проблемен двигател.....изобщо така ли е..аз вече излезнах на мисълта...ебати проблемния двигател....разбира се не го го споделям за да обиждам всички колеги с д15 б2..просто ми стана интересно защо е така.Поздрави на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не е проблемен :fun:

Ето как става работата с презапояването

Публикувано изображение Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колега за изчерпателният отговор, ще се пробвам тия дни да видя какво ще направя дано не прецакам нещо !!! :bye:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги кажете при кого да го закарам това реле да ми го оправи , че ще се побъркам ! По бензиностанциите вече изобщо не я гася. Зимата се случваше много по- рядко но сегав топлото вече не се издържа :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кой да е човек знаещ от коя страна се държи поялника може да ти свърши работа за половин час заедно със свалянето и поставянето обратно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязвам напоследък следния проблем.Когато запаля колата гореща,понякога и падат оборотите и изгасва за около 3 сек. После се опитвам пак да запаля но не иска.Като дам контакт светват лампите ,чека изгасва но не се чува онова цъкане което обикновено чувам при изгасване на лампата.Като почакам около 1 мин.,въртя отново ,цъкането се чува и паля без проблем...Какво може да е? По принцип си имам проблеми с тихите обороти при палене на горещ двигател,но не ми е гаснела така и после да не мога да запаля известно време.Благодаря

наливал ли си и бензин или нафта различен от този на бензиностанция

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някои правил ли си е релето в сервиз.колко пари вземат за презапояване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някои правил ли си е релето в сервиз.колко пари вземат за презапояване

2 до 5 лв за презапояване в първия gsm-сервиз, сваля се за 5 минути, долу ляво от волана, ако не ти се занимава и си в столицата, за една ариана всеки ще ти помогне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...