Jump to content
Zealot

Газова уредба на 1.4 ис Сивик 6

Recommended Posts

Ще купувам кола на която да сложа гас и искам да знам дали този мотор (1.4 на Сивик 6та ген.) е подходящ за слагане на гас ? Става ли да се сложи на плочка и ще доведе ли това до някакви проблеми ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е това гас бе колеги? Аде ли се, пие ли се...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бре, плочка! мани тая отживелица да е моноинжекция та да сложиш обикновена газ, ама на пълна инжекция и то с пластмасови колектори си е баси приключението дет мои се вкараш. Иначе на въпроса - може ли? да може. Обикновена газова гледам бая хонди има такива с обикновена газ и нямат проблеми може би ще иска някъв имулатор на ламбда сондата или на дюзите не знам как е точно при хонда но става. Но ще ти трябват и хубави клапи против гърмежи за газта. Първо за да не ти цъфне кутията на филтъра като маиска роза, или което е по лошото да спукаш някои колектор. За кутията на филтъра иди доиди, ама за клапичките на колектора има едни специялни дето са с пружинки и са си баш клапанчета ама се дучи колектора, дори е желателно на всяка тръба по клапанче да има. А и една обикновена газова ако ще е хубава е около 450 до 600 лева с имулаторите. В Пловдив за 850 лева вече слагат газов инжекцион, малко идва по скъпо но не мислиш за проблеми с гърмежи и плочки дет ти затварят половината смукател и тем подобни глупости. Ако се напънеш и още малко може да се сдобиеш и с ГИ ловато за около 1250-1300 лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.4is е с метален колектор... кви пластмаси ви гонят не разбирам... слагаш си и обикновенна газ. освен че няма да върви грам след това нямаш други проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.4is е с метален колектор... кви пластмаси ви гонят не разбирам... слагаш си и обикновенна газ. освен че няма да върви грам след това нямаш други проблеми.

:);):cool: може на някой да му е останал матерял от някой спойлер и да е решил да си направи пласмасов колетор ............ та сега и аз да кажа по темата 1. КОЛЕГА.... тази кола гори към 7-8 в града бензин помисли си дали си заслужава 2.сложиш ли гъз на бензин умирга почваш да ходиш по диагностики и какво ли не и ефекта е една голяма нула (имам приятел със същата кола който сложи газ сега ходи като оноден ;) и въпреки че махна газта колата не е същата като преди ) 3.разхода (на моя приятел) на газ му беше 10-11 в града и газаджията му каза..... ти какво искаш перфектен разход ти дава аз мисля че трябва много много добре до обмислиш решението си има коли на който газта не им понася и тази кола е точно от тази ;) Редактирано от KICK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз сам с такъв мотор и при това автоматик -- преди 1година сложих наи обикновена газова с автоматичен ключ и симулатор на дюзите на инжекциятанямам абсолютно никав проблем ,на лабда сондата не сам слагал нищо разход градско 10-11 зависи колко бързам на дълго 7-7,5 гумите са 195,50,15 на бензин продалжава да си работи така перфектно както и на газвие колеги си правете изводи и сметки ,, не убеждавам никои да слага или да неслага газ всеки сам да си преценява каква е цената на бензина и на газта

Редактирано от go6i11

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details Този колектор да не би да е метален???? а двата клапана дето са му зъбити против гърмежи да не би да ги слагат щот да се намират на работа. С кадърно поставена газова уредба дори обикновена няма да имаш проблеми. Да не говорим за ГИ. Абе аз от една седмица се интересувам от хонди и ако съм объркал някои колектор ми е простено ама ако се окаже че 1.4 е с пластмасови колектори (или поне по новите от тях 98->) като на снимката тогава не знам вие що за фенове сте дет не си познавате моторите. Аз също ще се радвам да греша щото също съм се насочил към такава кола с този мотор и едни метални колектори доста биха ме улеснили макар че едвали ще направя компромис с обикновена газова. Редактирано от pif4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

приятелю това е англичанка.... под 6г повечето хора разбират японската версия.

 

Публикувано изображение

 

това отляво е колектора на d14a4

Редактирано от manniakk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яснооо разбрах къде е станал сакатлъка, колегата е писал че ще взимат Сивик 6-г ама на мен в главата нали ми са само комбита и веднага съм направил връзката с англичанката. Значи да уточним: Японските 6-г са двувратите и техните колектори на 1.4 та и на другите мотори са желязни, тея дето гелдам аз с 5 врати (хечбеци) и комбита са англичанки и са с пластмасови колектори. Правилно????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яснооо разбрах къде е станал сакатлъка, колегата е писал че ще взимат Сивик 6-г ама на мен в главата нали ми са само комбита и веднага съм направил връзката с англичанката. Значи да уточним: Японските 6-г са двувратите и техните колектори на 1.4 та и на другите мотори са желязни, тея дето гелдам аз с 5 врати (хечбеци) и комбита са англичанки и са с пластмасови колектори. Правилно????

Правилно. И мойта е англичанка,и е с пласмаси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, и аз съм с обикновена газова + "ламбда контрол", в началото ми правеше въртели, но след почистване на клапанчето за оборотите на празен ход и настройка от колегата Charlie, всичко е наред вече половин година, че и повече. Не набира като на бензин, ама става... пък в месеца карам една седмица на бенз. (за кеф :zen: и за продухване както се казва). Разхода ми на бензин : градско - 8/100 извънградско - 6.5/100 Разхода ми на газ : градско - до 10/100 извънградско - до 8/100Всеки сам си прави сметката..Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите колеги. Питах дали ще има проблеми , защото видях ,че японските са с метални колектори и това ме обнадежди ,че мога да сложа обикновенна газ ;) . Тъй като се предполага ,че ще има детонации в колектора може ли нещо по пътя да се избуши или като е метален всичко е ок . За електрониката чувам противоречиви мения ,но пък аз имам наблюдения в/у голф 4 с метанов инжекцион , който почна да дава грешки компютъра и още не се е намерил свястен майстор да го оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , аз съм навъртял 70 000 км на такава кола на газ с обикновенна газова и не съм имал абсолютно никакви проблеми от това с изключение на скромния вървеж. Мисля че истината за газовите уредби е монтажа и да не спестяваш от емулатори и симулатор на ламбда сондата . При правилен монтаж и настройка с хубави части няма да имаш никакви детонации. Все пак един път в годината профилактично си чистех бензиновите дюзи и си проверявах хлабините на клапаните. А и ако ти потрябва плочка за Д14а4 свиркай , че аз с част от спестените парички от газта смених Д14 с Б16 и ве4е ми не трябва ;)

Редактирано от KRING

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На какъвто и да е модел кола (изключае моноинжекцията) не бих поставил стария тип газова в днешно време. Като цяло вече поставена обикновенна газова "нещо" мога да понаправя - там да врътна накое кранче или да пооправя някоя щуротия от поредния "колега", но те първа да поставям газова тип плочка - забравете. Да ГИ е 1295 лв. при мен, но намам една кола която да е унищожила двигателя благодарение на конверсията на газ.Ами такива ми ти работи...Charlie

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, аз съм с 6ген. Сивик - англичанка. Двигателят ми е Д14А2 90к.с. 16в. и съм с метален колектор, така че какъв е колектора се определя от двигателя , а не от генерацията или къде е пройзведена колата (мое мнение). А) разход градско: - ако карам бабешката 8/100; - ако карам по силно 10/100; - ако карам силно и си правя скоростни отсечки скача 12/100, а може и повече; Б) разход извънградско(правен е 3 месеца след смяна на свещи, масло, филтри), карах от Пловдив към Видин. Карал съм най- много с 150км./ч до към Враца, от там ( който живее там ще потвърди, че пътя е канеф към Видин) съм карал по леко. Приблизителен разход 9/100, а може и повече. Относно това, каква да е газовата, си мисля, че не си струва за 300- 400лв повече, човек да се стиска. Един колега си сложи на Маздата преди седмица, много е доволен, даде 950лв. за всичко , има си гаранция и прочие. Даже един колега беше писал някъде, че в Пловдив някъде слагали и за под 900лв, но не знам къде. И все пак, качественото си е по- скъпо. Та мисълта ми е, аз не съм финансово стабилен и да речем всеки месец мога да дам до 50лв. за гориво. Ако карам с бензин, това е средно 26л. бензин А98 или в най- добрия случай 300км. гредско и после с автобуса или пеша. Ако си сложа газов инжекцион , за същите пари ще заредя около 65-70л. газ и ще карам в най- лошия случай 600км. градско. :D Колеги, нямам газ, но имам жалание да си сложа, причината я писах по- горе. Държа също да подчертая, че всичко написано от мен си е само мое мнение и нямам никакви лоши чувства към никой, всеки си има глава на раменете и сам да си прави сметката. Поздрави на всички! :fun:

Редактирано от Зизката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Пловдив за 850 лева вече слагат газов инжекцион

И къде е това в Пловдив?Аз също съм със 6г Японка 1,4 D14z4 решил съм да слагам ФОБОС някой има ли с такъв ГИ и кво му е мнението

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, аз съм с 6ген. Сивик - англичанка. Двигателят ми е Д14А2 90к.с. 16в. и съм с метален колектор

Здравейте колеги! Малко off topic ама и аз съм собственик на 1,4 16клапана 90 к.с. англичанка и също съм с метални колектори (двигателя е Д14А2).ПП. Колеги, моля Ви, недейте така да делите Хонда на Японски и Английски!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...