Jump to content
Данчо

Колата ми загрява и изхвърля водата

Recommended Posts

Колеги, идва лято и отново ще се почне с темите:загрява ми, защо ми изхвърля водата и т.н. и т.н.

Затова реших да отворя тази тема където да попълним причините за загряването на нашите коли с цел да спестим хияди въпроси.

Не съм много компетентен, но искам да помогна на колегите затова моля да допълните вариантите:

1.Намалено ниво на водата в радиатора:когато водата в радиатора е по-малко от препоръчаното е нормално колата да Ви загрява защото не може да се охлажда добре.В повечето случаи можем да разберем че е това причината когато ви направи впечатление че на място загрява като потеглите температурата отново отива до работна.Затова просто сутрин когато не е палена колата гледайте нивото на водата в радиатора.

2.Перките не въртят:най-вероятно изгорял датчик.

3.Друга възможна причина за загряването е гарнитура на главата

4.Проблем с водната помпа може да е също причин за загряването на автомобила Ви.Наскоро имаше един колега, който се оплакваше точно от това нещо, водната помпа не върти достатъчно добре водата и няма добро охлаждане.

5.Запушен радиатор в следствие на което отново няма добро охлаждане

6.вие сте

7.....

8.....

9.....

п.п.Моля колеги ако някъде случайно съм допуснал грешка в мнението си да бъде поправен.

п.п.2Не съм бай Данчо, просто искам да помогна

п.п.3Помогнете да изброим вс. възможни варианти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кофти термостат също е възможна причина :) иначе причина номер 3 май е най-честия причинител

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

заминала капачка на радиатора също може да е причина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А от заминала капачка и не навреме сменена следва гарнитура, глава.......Аз не знам защо се гадае в една тема във форума, а не се установи практически в някой кадърен сервиз.В най-лошият случай е глава за леко пилене и гарнитура, не е болка за умиране. Всичко останало е под тази цена....Колега Иванов: Ако маркучите на радиатора към кръга на двигателя са твърди и при отворена капачка на радиатора при подаване на "газ" водата не циркулира в радиатора а "изригва" - диагнозата е почти готова.Казвам почти защото е имало случай с подобни симптоми да се окаже друго. 90%/100% от случаите е гарнитура!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо, мерси за отговора, но аз отворих тази тема не защото имам проблем, а с цел да напълним темата с възможните прични да ни загрява колата.За да можем да спестим хиляди въпроси относно загряването на колите лятото...и без това сега ще плъзнат хиляди теми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги скоро имах случаи с една зверски прегрята кола-главата след проба се оказа здрава шлаифаха я нова гарнитура и пак надува и изхвърля вода.Оказа се че е спукала цилиндър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли представа дали включването на климатика е възможна причина(ако нещо с него не е наред)за загряването и изхвърлянето на течността ?Цяла зима нямаше никакъв проблем и сега се започна отново ,след като миналото лято сменихе термостат .Оттогава само веднъж се случи,но се предположи,че е била малко водата в радиатора.И в студеното време не даде проблем нито веднъж на дълго или късо разстояние.Но сега,след като климатика се използва няколко пъти,вече отчетохме едно загряване.Да отбележа ,че при подаване на газ на свободна стрелката пада-и да питам защо :) ((вярна на пола си).Търся просто мнения от опит или знание, не решаване на проблема чрез форума. П.п. Хубава тема ,колега.Тъкмо се чудех как да питам като има хиляда теми по въпроса ,в тях отговор не намирам ,а ако пусна нова ше ме изядат..... То не че сега е гаранция,но поне се възползвах... :)

Редактирано от desap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се сещам за още един варянт за загряване на колата и изхвърляне на течноста от системата този варянта е само за хора с газови уредби. Така при прецакване на мембраните на изпаритела се случва изпаритела да вкарва газ в охлаждащата система и от там получавена на възглавници и проблеми с загряването.

Редактирано от reddek

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

десап, щом подаваш газ и температурата пада най-вероятно ти е малко водата в радиатора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли представа дали включването на климатика е възможна причина(ако нещо с него не е наред)за загряването и изхвърлянето на течността ?Цяла зима нямаше никакъв проблем и сега се започна отново ,след като миналото лято сменихе термостат .Оттогава само веднъж се случи,но се предположи,че е била малко водата в радиатора.И в студеното време не даде проблем нито веднъж на дълго или късо разстояние.Но сега,след като климатика се използва няколко пъти,вече отчетохме едно загряване.Да отбележа ,че при подаване на газ на свободна стрелката пада-и да питам защо :cool: ((вярна на пола си).Търся просто мнения от опит или знание, не решаване на проблема чрез форума. П.п. Хубава тема ,колега.Тъкмо се чудех как да питам като има хиляда теми по въпроса ,в тях отговор не намирам ,а ако пусна нова ше ме изядат..... То не че сега е гаранция,но поне се възползвах... :)

Колега, и аз карам Д14 и имам същият проблем и ще ти кажа откъде мисля, че идва, от някой маркуч. Защото през зимата маркучите са доста по твърди , а през лятото много омекват и пролуката се разширява. Особено при високи обороти. Не знам дали съм прав, но мисля, че е вариянт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...