Jump to content
Wolfcry

Играят ми оборотите и се дави колата

Recommended Posts

Имам следния проблем.. Както си карам или съм отбил например, изведнъж започват да ми играят оборотите, качват се до 1000-1200 и падат до 100-200 и така си играят, не гасне, но мн малко и трябва. Отбивам, изчаквам я около минутка и проблемът изчезва. Също така от 1ва на 2ра като превключвам ако не и дам мн газ ми прехлъцва 1-2 пъти, не е от некадърно каране :) . Проблемът с оборотите се появяваше веднъж на 1-2 седмици и след минутка отминаваше, но сега започна да зачестява.. снощи не мога да тръгна 20 минути ! давенето между първа и втора си го прави постоянно..Проблемът не е от незагрял двигател, прави го и при студена и при топла кола, не е от липса на гориво ( реших че може би дърпа въздух ли не знам и аз , държа я на едно 10 литра минимум в резервоара и пак го прави, та значи и това не е ). Реших да не е от автоматичния смукач, пръсках го с някъф спрей за прочистване уж, като че ли проблема поотихна за 2-3 седмици, но сега пак ми го прави, та изключвам и този вариант ?? Възможно ли е да е например от пусковото моторче ( май така се казваше ) което е отдолу под "малкото карбураторче" ( не знам как се нарича, извинявам се за невежеството ) в което е въпросния смукач ? Смятам като го направи следващия път да започна да вадя жиците една по една и да видя какво ще стане ?Не съм много вещ, но според мен проблема е в подаването/приемането на горивото. Моля ви ако някой има мнение да го даде. Благодаря :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смятам че и двата проблема имат едно и също решение, нещо с неправилно подаване на гориво, поне така си мисля :) благодаря отново, надявам се да може някой да помогне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема е възможно да е от автоматичния смукач, отвори ли го целия, за да почистиш като хората филтърчето. Може някоя свещ да е проблема, със същите симптоми беше маздата на едни приятели и се оказа, че е просто една свещ. Има ли силни вибрации от двигателя, тресе ли се скоростния лост?знам ли, може бензинова помпа да е....няма да се правя на компетентен, защото не съм мн мн. Ако искаш има сервиз на стадиона в който момчетата работят бързо и качествено, може да те заведа да я погледнат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко отворихм, почистих филтъра, смукача.. всичко.. не е от ток проблема, ходя в точно този сервиз на стадиона, мерихме всичко.. няма вибрации , двигателя си работи перфектно. не е бензинова помна. не знам какво е :ranting:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ползвай търсачката, има изписано доста по тази тема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да има, при ел. проблеми.. аз съм сигурен, че моят не е такъв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мене е така,но му намерих колая.смених дистр капачка,палец,онзи ден и свещи и пак на скорост като я пусна без газ и хълца.оказа се прецакан един от кабелите.на място като я оставиш запалена и минеш откъм гърнето усеща ли се на моменти да прекювква?ако има е от ток.измери си кабелите.а може и кофти центровка.друго няма кво да е щом ти бачка и смукача и вс друго.имаи в предвид,че купувах свещи,на 300 минати с тях километра ги слагах на стенд и 3 от тях бяха избили-денсо японски :ranting: тъи,че......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж си свещите, после кабелите и после палеца....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

откъм гърнето усеща ли се на моменти да прекювква?

нищо няма :lol: двигателя си цъка перфектно равномерно като нов, еднакъв равномерен звук и отзад.. ще меря и ще видим, но моя майстор твърди, че проблема е в подаването на горивото, че не е от ток.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е от свещи/кабели не трябва ли да го прави постоянно ? случва се веднъж на 1-2 седмици..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали и очисти EACV-то / автоматичният смукач както го наричат някои :lol: / намира се отдясно на всмукателният колектор ,а относно хълцането не се знае от какво е , много Д15-ки са така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери по горе споменатите работ заштото от тях прави подобни неща колата. А от мен съвета е да си провериш всички вакуум маркучи.Дано съм ти бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е от свещи/кабели не трябва ли да го прави постоянно ? случва се веднъж на 1-2 седмици..

ми и при мене беше моментно,после се учести,кабела като го извадих от капачката се беше окислил(явно като позагрее и се пооправя),чистих го,след ден два пак се окислява.прегледаи ги(даже наи добре ги замери направо).на горивото кво да ти прави беля,хлабава връзка,която да позагрява може би,или филтър горивен.помпата ако не ти вдига налягане както трябва,то ще е постоянно така,не на моменти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали и очисти EACV-то / автоматичният смукач както го наричат някои :) / намира се отдясно на всмукателният колектор ,а относно хълцането не се знае от какво е , много Д15-ки са така.

;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

почистен е смукача, пак го прави проблема. това беше първото нещо, от което започнах да го търся. след почистването го нямаше проблема поне 3 седмици и от скоро започна да се появява пак. възможно ли е пак да е "запушен" ?кабелите ще ги меря днес, дано е от тях, че ако е друго май е по-зле !!!

Редактирано от Wolfcry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кабели и свещи перфектни, бенз помпа е изправна, всички ифлтри са почистени, смукача също, сложих добавка към горивото-пречистих дюзите. сутринта щях да се утрепа.. пак ми го направи-отбих и след 20 секунди всичко се нормализира...... :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой нещо ? :cool: как забравих да отида на срещата в пловдив тая вечер, може би щехме да измислим нещо.. просто изключих

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобен проблем на старата хондичка, оказа се гарнитурата на инжекцията, от където влизаше въздух и съответно компютъра ту подаваше повече гориво, ту по малко и ми играеха оборотите точно, като при теб.Дано съм помогнал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблемът е решен :) пусковото/стартовото моторче ( мотор празен ход ) или както там още му се вика се лигавешеотносно прехълцването- свалих си катализатора и смених горивния филтър, въпреки че е сменян преди 9 хиляди км ( това беше и причината, поради която изобщо не го подозирах )си беше заминал, защо-нямам отговор сега всичко си е на мястото :)

Редактирано от Wolfcry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се за колегата , че си е решил проблема. При мен се получи подобно нещо след като си свалих IACV клапана беше доста мизерен и го почистих доста добре, сложих гарнитурката , 2та маркуча и датчика и си го монтирах обратно на колектора. Сега при загрят мотор се наблюдава следното нещо . Оборотите не падат на 750 - 800 ,а седят на 1000 и се местят бавно до 1200-300 и пак падат до хиляда. Пробвах при работещ мотор да изкл. буксата на клапана и оборотите заспаха, това значи че проблема е от там , откачах и датчика и вакума за бензиновите изпарения (EVAC мисля че се казваше ) и ТPS сензора , но проблема се оказа от "моторчето" . Въпроса ми е IACV клапана предполагам заводски е бил леко омаслен , а след като го почистих остана сух и сега проблема е трябва ли с нещо да се смаже и какво да е то , дали някаква смазка или грес ? Това ми е питанката като цяло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винта на дросела бутан ли е преди това ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз точно така открих проблема, като изкарах буксата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винта на дросела не съм го бутал , просто ще го напръскам с WD 40 и ще пробвам да видя какво ще стане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tочно така и стана . проблема се оказа от винта на дросела , клапата не е затваряла на 100 % и е вкарвала по малко въздух и е омотвала цялата , работа . Сега всичко е перфект и оборотите са просто трепач :D Благодаря за помощта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробваи да врътнеш делкото имах подобен проблем с халцанито

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за палец и дистрибуторна капачка и повече мнението ми клони към палец.Ако има от къде да вземеш от някои познат,вземи и пробваи за да не се набутваш излишно и ако има положителен ефект то тогава вече инвестираи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tочно така и стана . проблема се оказа от винта на дросела , клапата не е затваряла на 100 % и е вкарвала по малко въздух и е омотвала цялата , работа . Сега всичко е перфект и оборотите са просто трепач :lol: Благодаря за помощта

Я обясни, че ми стана интересно.Как така се е оказал проблема във винта - разглабя ли дросела?Какво му направи на винта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...