naka 0 #1 Публикувано 12 Март, 2009 Проблема е че като я изгася за малко и някой път не иска да запали , по някога изчаквам 5-10 мин. и чак тогава пали, сутрин няма проблеми.Смених бензинова помпа и пак го има проблема. Всеки майстор различно казва и не искам втори път да се набутвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #2 Отговорено 12 Март, 2009 Колега,Филтри,масла,ремъци,свещи..... в какво състояние са ти?Обслужвал ли си скоро колата?Всичко е от значение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
naka 0 #3 Отговорено 12 Март, 2009 Обслужена е. Пропуснах да добавя че помпата не винаги като дам на контакт се чува ама и да се чуе пак не пали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #4 Отговорено 12 Март, 2009 Не си ползвал търсачката на форума колега - реленцето ти е за презапояване ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #5 Отговорено 12 Март, 2009 или имобилаизера му прави кофти шеги! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #6 Отговорено 12 Март, 2009 или имобилаизера5 ген нямат такова животно или поне не фабрично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorkaeff 1 #7 Отговорено 12 Март, 2009 Може също да погледнеш на тъмно около и по дистрибуторната капачка, дали няма искри. При мен това се оказа проблем, смених я и няма ядове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #8 Отговорено 19 Март, 2009 При мен е същата работа и от два дена взе да се ебава климореда- ключа за паленето. Сега взе да ми гасне и в движение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #9 Отговорено 19 Март, 2009 99% е реленцето Имах сивик със същите симптоми.Презапоиха му пъпките и няма проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
da6kata 8 #10 Отговорено 19 Март, 2009 Ето един начин да тестваш релето: Ето къде е местоппложението на самото реле: ПС: На снимките колата е с десен волан Офф: Имах проблем с релето направих теста всичко си беше ОК но не палеше, при леко почукване на релето запалваше от раз, пъпките си бяха добре споени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icaka88 0 #11 Отговорено 6 Септември, 2016 Здравейте колеги и при мен така се получи и не знам къде е проблема ту пали ту не .И като е студена няма проблем но загреели на бензин трудно докато не чуя помпата не пали.И като съм на газ неще да обарни на бензин забива като истини се оправя . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #12 Отговорено 6 Септември, 2016 Главно реле, под волана до бушоните. Отиваш и си взимаш едно от моргата и си готов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icaka88 0 #13 Отговорено 6 Септември, 2016 А това,че го спояват няма ли да помогне или е заминало. От него ли е 4е помпата ту трагва и после спира много благодаря предварително. Става въпрос за Хонда црв 1ва генерация 147к. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 286 #14 Отговорено 6 Септември, 2016 Много е възможно ,все пак това е по -лесния начин да се провери. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #15 Отговорено 6 Септември, 2016 И да го уакат при презапояването е сериозен риска. Ако ти си го правиш- ок, но не е обосновано иначе да дадеш 20-30лв за оправяне и после дадеш пак пари за друго от морга. Виж, ако искаш винаги е вариант да си намериш друго и после да се забавляваш с твоето. Моето старо от англичанканта така се подмята някъде из мазето 3та година. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове