NesTea 96 #1 Публикувано 1 Март, 2009 Здравейте! Въпросът ми е да слагам ли турбо със уейстгейт на хонда сивик 1.3 карборатор, защото тези 75 коня нещо не ме радват много А и звука от блол-офа е луд Или това ще е само загуба на пари? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #2 Отговорено 1 Март, 2009 Здравейте! Въпросът ми е да слагам ли турбо със уейстгейт на хонда сивик 1.3 карборатор, защото тези 75 коня нещо не ме радват много А и звука от блол-офа е луд Или това ще е само загуба на пари? Всичко което те кефи не е загуба на пари, но турбото за предпочитане е да се слага на мотори най-малко 1,5 за да има голям ефект.Разрови се из форума има много колеги с опит. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #3 Отговорено 1 Март, 2009 Здравейте! Въпросът ми е да слагам ли турбо със уейстгейт на хонда сивик 1.3 карборатор, защото тези 75 коня нещо не ме радват много А и звука от блол-офа е луд Или това ще е само загуба на пари? Ами защо я купи 1,3 или очакваше да излиташ Не се занимавай с тез турбини т.ашак работа са .Има едни анджъклами които ги слагат в аспуха там е далаверата.Виж в продава някой имаше налични.И кое му е техническото на въпроса ти или аз още се разсънвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #4 Отговорено 1 Март, 2009 Слагай го това турбо колега искам да видя първата д13-ка с турбо в БГ да и се порадвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #5 Отговорено 1 Март, 2009 От три мнения - едно само е градивно, другите - ташак работа. По въпроса - можеш да сложиш турбо и на еднолитров мотор, но ефекта ще е минимален. Същото е и с 1.3-ката, да не говорим, че до колкото съм чел тук, карбуратора усложнява турбинирането. Затова аз ти препоръчвам, което пак си е парички, да видиш дали не се продава нещо по-голямо за суап - 1.5, 1.6, 1.8 ... вече ти знаеш какви видове има за всеки мотор. Но и това е скъпичко, за теб повече, защото трябва да се сменят много повече неща, защото бензиновите ти пътища не са същите, абе има си големи разлики в инсталациите по автомобила. Но на 1.3, едно турбо няма да даде същия ефект като на 1.6 или 1.8, да не говорим за двувалов мотор V-tec, който ще ти даде освен аудио кеф, и други оргазмоподобни усещания. Това е моето мнение - нерентабилно е да слагаш турбо на 1.3, защото ще постигнеш много повече от 1.5 и нагоре, да не говорим за двувалов мотор и V-tec. НО.... ако ти е за кефа, и искаш да поставиш пред себеси едно предизвикателство, и не търсиш толкова оптималната мощност и кончета, давай!! Ще стане, ще върви, колко няма да има значение, щом ще кара кръвта ти да кипи.... просто почвай да четеш, вади големите кинти и ПОЧВАЙ! !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #6 Отговорено 1 Март, 2009 (Редактирано) OFFTOPIC:Шефе без да се обиждаш ама айде недей коментира мненията на другите особено тия дето са ташак работа. Ако модераторите преценят ще ги изтрият. Обаче на мен ми писна да обяснявам на всеки дето вчера си е купил Хонда и днес се е регистрирал във форума как на 1.3 или 1.5 не може, не трябва и не е препоръчително да се слага турбо без никакви други модификации и как само със спортния филтър и чипа не вдигат 20 коня. Има си търсачка, има си един куп форуми защо трябва във всяка нова тема да дъвчем едни и същи неща. Редактирано 1 Март, 2009 от Wyvern Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #7 Отговорено 1 Март, 2009 защо да неможе , а какво ще кажеш за моделите на Daihatsu ? момчето иска просто да му е по бърза а не да излита и да му гори 20/100 , новите двигатели на WV ако несе лъжа имаха 1.3 FSI , който си вади добри показатели макар ,че е и с компресор , но идеята за турбинирана 1,3 си е прилична работа , според мен ще се получи добре , проблема както казаха колегите е карбуратора , защото при daihatsu-то там е пълна инжекция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #8 Отговорено 1 Март, 2009 Е ти сам си отговори проблема е карбуратора. Може да се турбинира да но струва ли си да дадеш 1500-2000 лева защото не вярвам да излезе по-малко и от 75 да стигнеш 95-100 айде 120 коня в най-добрия случай ако издържи карантията. Ако тия 1500-2000 колегата ги беше дал когато е купувал колата можеше сега да кара малкия ВТЕК и щеше да има 125 коня. А за daihatsu там не ти слагаш турбината на колата нали? Тя си излиза така от завода и си е пригодена за турбо. Въобще няма място за сравнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #9 Отговорено 1 Март, 2009 (Редактирано) Мерси за полезните съвети. !!! Реших,че не ми се дават толкова пари за почти нищо(по-нататък може да я турбинирам). Ще се опитам да вдигна 10-15 коня със спортен филтър и ремус Ако има още някаква далавера за конете кажете я че има 450 теми, а нещо не мога да се оправя с търсачката... Редактирано 1 Март, 2009 от Hot Sauce Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #10 Отговорено 1 Март, 2009 Обаче на мен ми писна да обяснявам на всеки дето вчера си е купил Хонда и днес се е регистрирал във форума....еми като ти е писнало можеше просто да прескочиш темата и да не пишеш !!! ,последно време забелязвам,че от най малкото нещо се получава спречкване между колегите скорошен пример е темата за на газ или на бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #11 Отговорено 1 Март, 2009 Ще се опитам да вдигна 10-15 коня със спортен филтър и ремус !!!Еми щом така ще се опитваш да вдигаш коне ходи си купи и малко лепенки и някоя и друга синя пръскалка.И те ще ти свършат същата работа.А, да не забравиши най-важния тунинг аксесоар за MAX POWER ... бас каса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #12 Отговорено 1 Март, 2009 можеш като за начало да си смениш цялата изпускателна генерация , едни хубави свещи , филтър , и незабравяй лепенките те вдигат най много от конете , през това време събирай парички и прави един swap с един b16 !!! като си отделиш и за окачването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozium 30 #13 Отговорено 1 Март, 2009 Колега, с филтър и тръби едва ли ще вдигнеш очакваните 10-20 коня, но сигурно ще има разлика в поведението на колата. Теми за d13b2 има изписани много, ползвай търсачката и разлгедай. Силови тунинги имаше доста - 2 карбуратора, 4 каруратора, витек глава . Най-лесното нещо, което можеш и ти да си направиш е описано в тази тема http://forums.hondabg.com/index.php?showto...39&hl=d13b2, разгледай прочети указанията и си реши дали ти се занимава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #14 Отговорено 1 Март, 2009 Ще се опитам да вдигна 10-15 коня със спортен филтър и ремус !!!А, да не забравиши най-важния тунинг аксесоар за MAX POWER ... бас каса.Ами музика ще слагам непременно(вдига кон на ват ),но се чудя дали по двигателя или интериор и екстериор на колата да оправя първо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #15 Отговорено 1 Март, 2009 Сега се сещам, колегата Animal знае едно трикче за 1.3, с което за някъде 30ст. до 3-4лв. в зависимост от качеството на материала , можеш да си живнеш количката малко !!! Потърси с търсачката Animal и му драсни едно лично, ще те светне как да започнеш своето тунинговане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #16 Отговорено 1 Март, 2009 начетах се на .... постни мнения от сорта на 1.3 двигател ефекта от турбото ще е минимален )))))))))))))))) ХААХАХААХААХ немога..............да не се изсмеяа никаде не се пише че на тоя 1.3 мотор ефекта от турбото може да стане и двоен.... тоест 75 коян по 2.... ама все тая има и хонда джас турбо.. от там може да се вземе някои идея според мене. тя мисля че е караб..има даихатсу чарджър 0.7 265 коня(тунинговано)(стоково 120)маняк прави я както си решиш и без много лепенки !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #17 Отговорено 6 Март, 2009 (Редактирано) просто искам да изкарам силен звук от блоу-офа(от клапана за разтоварване на налягането в турбото),като мина по улицата всички да си мислят че имам неккав дзвер под капака и не ми трябват тези джаджи дето се слагат в ауспуха за по 10 кинта Редактирано 6 Март, 2009 от Hot Sauce Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #18 Отговорено 6 Март, 2009 (Редактирано) начетах се на .... постни мнения от сорта на 1.3 двигател ефекта от турбото ще е минимален )))))))))))))))) ХААХАХААХААХ немога..............да не се изсмеяа никаде не се пише че на тоя 1.3 мотор ефекта от турбото може да стане и двоен.... тоест 75 коян по 2.... ама все тая има и хонда джас турбо.. от там може да се вземе някои идея според мене. тя мисля че е караб..има даихатсу чарджър 0.7 265 коня(тунинговано)(стоково 120)маняк прави я както си решиш и без много лепенки ;)и какво е това 120 коня дайхатсу? Единственото читаво такова е Charade 1.0 GTti - 107hp? Но не мисля че може да сравняваш тоя шарад с сивик 1.3 като мотор, возия и каквото още си поискаш. Лично съм имал такова 3 години и мога да ти кажа че малкия втек CRX не можеше да ми види задния номер, вектри, бмвта, голфове си ги мачках доста доволно и тях. Мотора са шарада е 3 цилиндров 12 клапана и може стоково да издържи на мноогооо по голямо турбо от това с коети идва (демек над 1 бар). така че моля те не прави сравнение между тоя шарад и 1.3 карбуратор....peacehttp://www.superhonda.com/forum/f49/d13-question-260417/http://d-series.org/forums/showthread.php?t=32100 Редактирано 6 Март, 2009 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #19 Отговорено 6 Март, 2009 Що ми се струва че със същите пари можеш да хвърлиш един Н22 отпред(за тръпка) и да си пъхнеш една свирка от 10лв отзад(за желания от теб звук) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iskamvitec 0 #20 Отговорено 6 Март, 2009 Мисля че основната идеяа на 1.3 е да предвижваш а не да "летиш" според мен за да имаш резултат е необходимо моторчето да е двувалово и от там вече всичко е ок незнам сметка направил ли си НО един двувало Д серия е около 800 - 1000лв тама слагане в коша евентулно сегменти не говорим всичко слагаш го и колата заспива без излишни глупости с който ще е трудно напасване насторойване а за здравина да не говорим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ШОТЛАНДЕЦ 2 #21 Отговорено 7 Март, 2009 просто искам да изкарам силен звук от блоу-офа(от клапана за разтоварване на налягането в турбото),като мина по улицата всички да си мислят че имам неккав дзвер под капака и не ми трябват тези джаджи дето се слагат в ауспуха за по 10 кинта Може да минеш и по евтино,щом като искаш само да си мислят,че имаш дзвер под капака ти трябва силна музика, и като минеш по улицата пускайзапис от турбуто на импреза,ево или нешто подобно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #22 Отговорено 7 Март, 2009 просто искам да изкарам силен звук от блоу-офа(от клапана за разтоварване на налягането в турбото),като мина по улицата всички да си мислят че имам неккав дзвер под капака и не ми трябват тези джаджи дето се слагат в ауспуха за по 10 кинта и до теб застава пернишки лекотоварен автомобил с газово и те праи сам да си говориш и глей кво стааа после... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozium 30 #23 Отговорено 8 Март, 2009 и до теб застава пернишки лекотоварен автомобил с газово и те праи сам да си говориш и глей кво стааа после... И мен btw ме кефи само звукът, нямам желание колата ми да гори 15 на 100, нито да е 190+ коня, просто звукът ме кефи. Но "свирките" , за които говорите вадят много смешен звук, поне тези които съм виждал в България . Из youtube съм чувал такива, които се доближават много леко, но далеч не е същото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #24 Отговорено 9 Март, 2009 и до теб застава пернишки лекотоварен автомобил с газово и те праи сам да си говориш и глей кво стааа после... И мен btw ме кефи само звукът, нямам желание колата ми да гори 15 на 100, нито да е 190+ коня, просто звукът ме кефи. Но "свирките" , за които говорите вадят много смешен звук, поне тези които съм виждал в България . Из youtube съм чувал такива, които се доближават много леко, но далеч не е същото.и аз тва казвам вижте това: пише,че е фалшиво турбо или нещо такова,ама вади адския звук Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.R.Tuning 0 #25 Отговорено 9 Март, 2009 вижте това: пише,че е фалшиво турбо или нещо такова,ама вади адския звукСамо да вметна за това клипче че свука и картината нямат нищо общо звука е зиман от Супра или Скайлайн и е направен клипа с него така че такав звук няма да изкараш с тези фейк турбо сауд глупости Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozium 30 #26 Отговорено 9 Март, 2009 Е те хората са си го казали fake turbo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #27 Отговорено 15 Март, 2009 Добре! Като се заимам с пари(няма да е много скоро ) ще правя суап с 1.8 турбо и ще му сложа wastegate А сега ще слагам музика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #28 Отговорено 23 Юни, 2009 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=33558http://www.youtube.com/watch?v=6x_rWcW3D6E...re=channel_pageмисля да не коментирам вижте и прочетете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doveeater 0 #29 Отговорено 23 Юни, 2009 просто искам да изкарам силен звук от блоу-офа(от клапана за разтоварване на налягането в турбото),като мина по улицата всички да си мислят че имам неккав дзвер под капака и не ми трябват тези джаджи дето се слагат в ауспуха за по 10 кинта А не е ли по-добре да си скрита лимонка с очуканата кола. Спира някои пернишки до теб (дано никой да не се обижда) и се прави на много бръз а после се оказва че колата ти е примерно 160 коня без да се издава на външен вид с лепенки като remus, sparko, momo и т.н. Незнам, но за мен това е 40 пъти по-добър варянт, но все пак за всеки влак си има пътници. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic Type R 0 #30 Отговорено 3 Ноември, 2009 http://videos.streetfire.net/video/1988-Ho...URBO_202919.htmвъзможно в турбинирането на сивичките D13B1/2 но с какви средства ? Малко по-евтино ще излезе едно двигателче D16-ka Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #31 Отговорено 4 Ноември, 2009 (Редактирано) КЕФ ЦЕНА НЯМАБлагодарности на колегата Civic Type R за клипа видях нещо по колата което ме мъчеше за моята и скоро ще се пробва само че е А20 де Редактирано 4 Ноември, 2009 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LENO 1 #32 Отговорено 6 Ноември, 2009 Според мене турбинирането на д13б2 е добро решение но парите ми се виждат множко за тази цел може да ти предложа нещо друго аз имах Д13б2 сложих и моноо и тругна да варви доста добре подобри си почти всички характеристики макар че все още ми се струваше тромава след това я продадох и си купих ЦРХ наистена доволен саьм много но ако си решил да направиш този мотор пьргав просто и сложи една пьлна инжекция и ще литне доста добре така направи едно приятелче наскоро и мога да ти кажа че сега сьжелявам че си продадох д13 ката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове