Jump to content
Iceman4o

Да спасим един Nsx

Recommended Posts

Да търсиш части за този звяр, си е като да търсиш такива за някое по-старо Ферари...Никъде няма почти нищо и рядко изпада някоя част и то за куп пари....Хората на запад в такива моменти се обръщат към производителя, но не искам да си представям цифрите...П.С.> Аз не бих я пуснал на части при положение, че такава голяма част от колата е напълно запазена..щеше да ме е яд..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един нов преден калник е само към 900$.Да не говорим за фаровете,капак,броня и т.н.Публикувано изображениеЦифрата е доста прилична.

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не си струва!И да я направят едва ли човек може да се довери на автомобил който е толкова тежко ударен!Незнам дали може да стане но по-добре да прехвърли двигатела на сивик,примерно 5генерация чиста работа.

  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, да то това било решението, като баница режи па яж, двигателя от NSX в сивик 5та генерация, па и чиста работа, нищо, че това е NSX, то със неговия мотор, сивика е по-готина кола. Да не говорим, колко по-тежко ударени коли и Хонди има и се карат :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

red_devil ти виждал ли си въобще тежко катастрофирал автомобил?! Видял си два свити рога и ае в кофата! При тези малки поражения аз не бих се отказал, ние ги оправяме такива. ;) Лошото е че частите са ограничени...П.С. 900$ за калник на тази кола си заслужават, виж за други от работите парите ще са доста отгоре.....Поздрави.

Редактирано от Petar Petrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали си заслужава?Добавям към списъка:-предна броня-гола -1200$-мигачи в бронята-280$-двата-преден капак -1300$-фарове 2бр.-1000$за справка КаталогДо тук сметката стана дебела,говорим за нови части,а още куп неща има да се добавят.Мотора не е пален вероятно повече от 3г.,което навежда на мисълта за пълна ревизия.Колата вярно е култова,но за тия пари,които ще струва възстановяването й,ще си вземе човека една цяла

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам колеги на никой не мисля лошото!Това е само съвет аз небих вложил толкова пари в блъсната кола.А човека ще загуби прочутия NSX но ще ползва сърцето му което нее малко.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как въобще намесвате Сивик 5th в тази ситуация ,не омаловажавам Сивик,да карам NSX и да се прежалвам да му слагам двигателя в Сивик,по-добре да вървя пеша деба,все едно да карам Ферари и ако го блъсна да му слагам двигателя в Фиат Стило (ако се събере)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
policeman да ми я даде тогава колегата за 2-3 бона щом не си заслужава, пък аз ще и намеря място :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с тебе,но скоро не иска да е раздели с нея за 15 000лв.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знае си цената човека и аз не бих я продал... Дано успее, малко по малко да я върне към живота. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти май нещо много подценяваш сивика!В момента може да го сравняваш с Фиат,но за повечето хора и то не само в България сивика е класа!

  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата според мен може да се оправи с 15-20х.лева.

И цената си и идва на место 20х.кола +20х. ремонт.

Мерси, както каза колегата по-горе, взимам си читава без удари.

 

Съгласен съм с тебе,но скоро не иска да е раздели с нея за 15 000лв.Публикувано изображение

 

Ей, шило в торба не стои!Май ще се окажеш скрит колекционер.

Само купуваш и нищо не продаваш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая кола от седене е преключила , не е палена от 4,5 години , което значи че мотора е за ревизия , всички семеринги , сигменти и т.н. е спекло.А от там нататък купето , ходовата част отпред е ударена, рейката, купето е алуминий , абе общо взето не става . По едно време бях на косъм да я взема но сега като се замисля добре че не съм си сложил такъв таралеж в гащите . Ако беше прясно ударена ОК но тя стои от 100години....На вън излизат доста по добри оферти .Има такива цели здрави перфектни коли по 18000-20000 паунда , с десен волан но перфектна кола , а тука кво вземаш скраб .Малко скъпа скраб :) верно че е алуминий ама чак пък толкова.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен собственика трябваше да разпродаде колата в еbay!разпродажбата на този рядък модел не е за подценяване!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на части ще и вземе парите поне до някъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И понеже повдигнахте темата ми стана интересно защо двигателя не се припалва от време на време ? Все пак е ударена отпред и по него не е засегнато нищо.Може би не съм прав, но ако бях аз щях да направя всичко възможно поне него да припалвам докато се намерят части ако ще да е даже заради кефа от звукът на шест цилиндровия красавец :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някакво развитие с колата? Аз се заглеждам по такива точно сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също искам да попитам има ли някакво развитие по възстановяването на колата, понеже ни трябва NSX за малко снимки за един календар за 2015 година.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кой ви каза че някой се занимава с колата.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това искам да разбера-дали някой се занимава с колата. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На вас ако ви трябва NSX за снимки лесно ще намерите друг в БГ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Тук може би ще му дадат компетентно мнение? А тези съм ги признал Редактирано от Вен_РВ1456ВС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е за цветен метал :) каквито и ремонти за безсмислени да се правят поне за бг стандарт :) или на части или на кантара :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе забелязал съм ,че последните 3 години като мине нова година и има някой сравнително новорегистриран или баш новорегистриран , който вдига темата още преди заветните 50 мнения ;) Това някакъва традиция ли е ?!?!?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе забелязал съм ,че последните 3 години като мине нова година и има някой сравнително новорегистриран или баш новорегистриран , който вдига темата още преди заветните 50 мнения ;) Това някакъва традиция ли е ?!?!?

какво лошо има да се разбере дали нещо се случва с NSX-a   Аз бих сложил "афтар маркет" карбонови панели  и купето е пушка! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още веднъж - НИЩО не се случва с нея! Спрели сме да питаме вече, няма абсолютно никакъв смисъл. Добре, че е алуминият..., изоставено купе на О$%л за толкова време безхаберие би изчезнало напълно!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ObiChLiFk0, на 10 Mar 2014 - 23:07, написа:Публикувано изображение

Абе забелязал съм ,че последните 3 години като мине нова година и има някой сравнително новорегистриран или баш новорегистриран , който вдига темата още преди заветните 50 мнения  ;) Това някакъва традиция ли е ?!?!?

Какво значение има, дали имаш 50 мнения или по малко за да повдигнеш някоя тема? Моите са по малко и какво? Означава ли това че не мога да се включа в тази тема? Темата е да помогнем за Хондата. Ако някой не я беше повдигнал нямаше да е нова, и аз и такива като мен (новорегистрирани) нямаше да я прочетат.Колкото повече хора я прочетат, шансовете за решението на проблема растат. Ти знаеш ли от кои храст ще изкочи заека? Какво като нямам 50 мнения? Това означава ли автоматично, че не познавам човек сьс частите за Хондата или че случайно не сам ги мернал някаде, или ги имам? Защо направо не написахте че не е за мен тази тема? И таи глупост с 50 мнения? Що не са 5 или 500? Изчетох цялата тема и ме е яд за колата- такава на живо не сам виждал. Много е красива но не е за тук- с нашите доходи.Дано някой ден отново да трьгне па макар и в друга дьржава. Успех!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май малко прекалих с тона, ама от вчера сам набрал и чаках да ми отключат правото да публикувам  :yes:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам логика да пишеш в тема в която няма смисъл да се пише и е застояла и прашасала от година и половина.Ясно,че гониш мнения и аз гонех до преди няколко месеца,но пак е тъпо да се вдигат такива теми.

 

п.п. Това си е лично мое мнение,ако не ти харесва продължавай да си спамиш :lol:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...