Jump to content
hondarev_accordov

О.М.В. Карера 100

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

След като прочетох темата, днес реших да направя експеримент.От 5-6 години зареждам само Шел V power Racing (98 октана) -средно 2-3 резервоара месечно.Резервоара ми беше на свършване и вместо в ШЕЛ-а на Цариградско спрях в ОМВ , което е на 50-ина метра преди това.Напълних с Карера 100 догоре и след това я разтрих по магистралата до Вакарел и обратно, за да е сигурно че навсякъде вече е новият бензин.Оказа се ,че загряла на място е много по-тиха . Във вървежа по магистралата няма особенна разлика , но отново двигателя е осезаемо по-тих.Жалко свикнал бях да зареждам на този Шел и въобще веригата и обслужването в нея ме кефи повече.ОМВ ме спечелиха за клиент от днес :D

Редактирано от marto_1.8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички горива в България идват от едно единствено място - Нефтохим Бургас, който е собственост на ЛукОйл.

не си прав,за западна България-SHELL- 95 e от лукойл, другите незнамOMV- предимно от солун 95 и 100 от виенаROMPETROL- румъния от казват най-модерната рафинерия в източна европаLUKOIL- ясно от къде еEKO e от гърция и качеството е различно, казват идва понякога гадно (разредено с боклуци и вода), по принцип било октова е за което знам , ако има хора в интерпетролиум те знаят повече да кажат...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Просто виж някога някой път ако минаваш през Бургас мини през дебаркера на Нефтохим-а и виж цистерните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм много доволен от ОМВ Карера 100. Разходът ми е паднал малко. Преди, често моментният разход ми беше около 15-17, сега винаги варира около 12-14 литра на 100 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто виж някога някой път ако минаваш през Бургас мини през дебаркера на Нефтохим-а и виж цистерните.

от бургас съм, казвам ти по принцип за западна България и София, ясно е, че солун е далеч от Бъргас и там почти навсякъде е от лукойл горивото. Има и друго- добавките са различни, а на OMV са предимно австрийски и по принцип горивото става "по-ок". Прав си и че всички прибягват до лукойл ако намалеят запасите, а няма оферта да вземат бързо от редовните си места. А за фрнчаизите- гаранция няма...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Искаш да кажеш , че ОМВ зарежда от Лукойл + това добая добавки , за да подобри качеството на бензина и цената му е с 1-2 ст. по-скъпа от това на бензиностанциите Лукойл ??? Това за всеки бензин ли се отнася или само за Карера 100 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо се заблуждавате. Навсякъде горивата са едни и същи, просто си правим илюзии и за това си мислим, че има някаква разлика. Не знам за 100 октановите, но другите бензини са напълно еднакви и от лукойл. Кой нормален ще тръгне да кара бензин от Европа? А и като стане въпрос за цената на бензина и монополиста Лукойл.... аз мисля, че няма конкурент, т.е. от никъде другате не се внасят горива в България. А относно добавките... поне това мисля, че е вярно, поне за Шел съм сигурен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Искаш да кажеш , че ОМВ зарежда от Лукойл + това добая добавки , за да подобри качеството на бензина и цената му е с 1-2 ст. по-скъпа от това на бензиностанциите Лукойл ??? Това за всеки бензин ли се отнася или само за Карера 100 ?
карера 100 трябва да е от австрия, дизела и 95 са от лукойл и добавките им са от австрия и за това са по-добри. по принцип

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де , това го схванах , единствено не разбирам как ОМВ като фирма слага добавки на същото гориво , което Лукойл го продава без да слага такива и цената се запазва същата или с 1 ст. разлика , не ми се вярва , че ОМВ , за да продават по-добро гориво слагат добавки като си изяждат от печалбата :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де , това го схванах , единствено не разбирам как ОМВ като фирма слага добавки на същото гориво , което Лукойл го продава без да слага такива и цената се запазва същата или с 1 ст. разлика , не ми се вярва , че ОМВ , за да продават по-добро гориво слагат добавки като си изяждат от печалбата :)

всички слагат добавки в горивата след като излязат от рафинерията, просто на лукойл добавките ги дават по-калпави от автсрийските. А добавките грубо казано е да изсипят една туба такова чудо на цистерна и качеството на бензина осезаемо се вдига.а за цени виж на http://www.lukoil.bg/ в търговска информация и там кликаш на горива вътрешен пазар. с големите вериги работят с малко по-ниски цени от тези там

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oт както съм с чипа , карам или с 98 на лукойл или със 100 на ЕКО . Напоследък обаче стана така ,че карам 2 месеца и сипвам само 98 на лукойл. Преди няколко вечери излезнахме да караме вечерта и сипах ЕКО 100 , понеже ми беше под ръка , еми какво да ви кажа ... Просто бях очарован , колата ми завървя по съвсем друг начин ( без грам да си внушавам и самонавивам) , супер по - голям респонс има и върви с лекота. Карера 100 в интерес на истина не съм слагал , но от ЕКО 100 съм повече от очарован. Това е което имам от към наблюдения от няколко месеца насам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октановото число се измерва по два метода. Единият е изследователски, а другият моторен. И при двата се използва специален едноцилиндров двигател с променлива степен на сгъстяване. По изследователския метод, октановото число (RON) се определя, като октан-машината работи с 600 оборота в минута, на всм. въздух се поддържа температура от 48.89 градуса Целзий и запалването е с изпреварване от 13 градуса. По моторния метод(MON), двг работи с 900 оборота в минута, температурата на всм. въздух е 148.89 градуса Целзий и моментът на подаване на искрата е променлив. На всички е ясно, че по моторният метод, октановото число на бензина е много "по-реално", като разликите цифрово са от порядъка на 7-10 единици. Значи ако по изследователският метод един бензин е 100 октана, то по моторният е 90-93 октана. Еми по българските бензиностанции, октановото число е отбелязано, точно по изследователският метод. В Америка, октановото число е средната стойност от двата метода(RON+MON/2).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В източна България (най-вече Бургаски регион) бензина на всички бензиностанции е от Лукоил, изключение правят само Ромпетрол които си зареждат от Румъния и някои горива на ОМВ като 100-ка и Алпин дизел, като изключим посочените изключения горивата са пълна матилка и различни добавки или по-общо казано горивата които излизат от Бургаската рафинерия в повечето случай са си зле. Само за Еко-то в Бургас не съм много сигурен, но аз последно си бях доволен. Положението в западна България е точно обратното, всички взимат от каде ли не но само да не е от Бургаската рафинерия :) ,като изключим бензиностанции Лукоил разбира се. На кратко : ако сте в Бургас или минавате зареждайте само от посочените изключения (това е само препоръка, аз поне това правя), а през останалата част от страната само избягвайте Лукоил. Имам доста приятели които работят в рафинерията от години и те правят точно това а аз просто следвам съвета им и до момента нямам грижи :dry:п.с. Правили сме и тест като на излизане от Бургас зареждаме 95 от Лукоил и така до София, на обратно заредихме от ЕКО-то малко след София, КОРЕННА РАЗЛИКА

Редактирано от Fiend

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А някви твърди доказателства (документи и пр.) имаш ли да си подкрепиш твърдението или само така си говориш наизуст, от тук от там къде чул къде недочул? Тея методи на око да върви повече или не са ми мн съмнителни, особено като включиш фактор самовнушение, кйто не бива да се подценява. Особено когато се сравняват сходни горива. Разбирам 95 VS 100, ама при равни без уред за измерване трудно ше ни убедиш.Към Lamer: формулата няма ли да е (RON + MON)/2 ?

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някви твърди доказателства (документи и пр.) имаш ли да си подкрепиш твърдението или само така си говориш наизуст, от тук от там къде чул къде недочул? Тея методи на око да върви повече или не са ми мн съмнителни, особено като включиш фактор самовнушение, кйто не бива да се подценява. Особено когато се сравняват сходни горива. Разбирам 95 VS 100, ама при равни без уред за измерване трудно ше ни убедиш.Към Lamer: формулата няма ли да е (RON + MON)/2 ?

Колега не се опитвам да убеждавам когото и да е било всеки има право сам да си преценя, не мислиш ли? Това което съм писал по-горе са твърдения на мой приятели работещи от години в завода и аз им вярвам. Мога да добавя само че от Ромпетрол и ЕКО (не е реклама) бензиностанции колата ми харчи по-малко и двигателя утихва, на мен това ми стига.п.с. Извинявам се на колегата за спамчето на темата му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май никой не чете вече темата от край до край, всеки отговаря на последния пост.Не разбрахте ли вече, че за нашите коли няма никакво значение, освен тези с принудително пълнене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май никой не чете вече темата от край до край, всеки отговаря на последния пост.

То е така със всички теми в този форум. И тази може да се проточи още 10 страници, защото никой няма да изчете отначало и да види, че това което пише, вече го има под една или друга форма. И темата се превръща в поредната безсмислена говорилня. 'Ма няма лошо, нали мнения трябва да се трупат. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...