Jump to content
hondarev_accordov

О.М.В. Карера 100

Recommended Posts

Скоро говорих с един приятел и тои ми каза, че на субаруто си слагал напоследък само 100 октана карера от ОМВ и му бутнал разхода с 1л. на 100км.Затова реших да видя някои от вас дали го е пробвал и какви наблудения има над горивото.Надявам се ,че темата ще бъде интересна за повечето колеги като информация.Изчислих , че дори 100 октана се вързва по евтино на 100км.от 95.Значи 100 октана е на 1.96, а 95 последно беше на 1.75.Ако приемем че колата ни гори с единия бензин 8/100 а с другия 7/100,имаме разлика около 1лв. в полза на 100 октановия.В такъв случаи защо да не си слагаме по-качествен бензин на расовите ни Хонди?!

ДОБРО УТРО КОЛЕГА:crazy: И ти си един от малкото които са разбрали от ползата на по голямото Октаново число! въпроса е вече дали наистина купуваме carrera 100! :cold: успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е така. Дай си малко предварение. Тя като не е направена за 100 как искаш да ти върви :crazy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е така. Дай си малко предварение. Тя като не е направена за 100 как искаш да ти върви ;)

тук не те разбрах! "Тя като не е направена за 100 как искаш да ти върви ;)" какво имаш предвид?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

октановото число косвено показва скоростта на горене на бензина.По-голямо число - по-ниска скорост на горене и по-малка склонност към детонацияПри каране на газ се коригира аванса за да изгаря по-добре, защото газта има октаново числа над 105 (май към 110)Д-серията двигатели са правени да работят на А92 фабрично...Октановото число НЕ е белег за по-висока калоричност на горивото.Приказките как с по-високо октанов бензин колата "върви" повече и харчи по-малко са от цикъла "купете си таблетки, мощността се дига с 30%, разхода пада с 40% и освен това прави пуканки"Писах ли че продавам "магнитни подобрители на мощността"?Само за 50 кинта ви слагам магнити, които подобряват дисперсията на горивото, хомогенизират горивната смес, подобряват горенето чрез създаване на устойчива плазма с помощта на т.н. ТОКАМАК-ефект.Освен това намаляват вероятността от произшествия, защото въздействат на третото око на водача.Побързайте защото след около 3 години (некъде към Коледата на 2012 година) ще се обърне магнитното поле на Земята и за същия ефект ще трябва да се слагат магнити с обратна полярност :tooth:PS: гласувайте за мен на изборите. Шъ ви опраа за 8-900 дни :(

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги аз карам с Shell 95 v-power и съм много доволен , карам Д13Б2 , след като четох темата пробвах със стотачката на OMV почти няма разлика , или аз просто не я намирам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска сложих карера 100,минах към 20км. в града и парвите ми наблудения са много добри.Наидтина се наблудава утихване на двигателя,бутна ми оборотите на място както и не прави толкова много конденс по кюнеца.Ще покарам още малко и ще видя как е разхода,все пак нали треба да израсходя един резервуар и тогава ще видим пак как е?!

Колега за 20км няма как да я разбереш, минимум един резервояр трябва да изгориш за да разбереш разликата. А за конденза незнам как е при теб но при мен е като парен локомотив ( не съм виждал кола даже с газова да пуши така ) като настъпя педала зад мен става мъгла, нищо не се въжда :rolleyes:А относно изказванията на другите колеги против бензина, мисля че са малко нереални. Все пак темата е пусната с въпрос за конкретния бензин на ОМВ Каррера 100 октана, плюсове и минуси. Нормално е отговорите да са от хора карали с това гориво и от какво са доволни и недоволни. Другото си е чиста плява което го пишете повечето!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук не те разбрах! "Тя като не е направена за 100 как искаш да ти върви :)" какво имаш предвид?

Ами трябва малко предварение по-рано да пали бензина, защото този 100-октановия по-бавно изгаря и има по-малка склонност към самозапалване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска сложих карера 100,минах към 20км. в града и парвите ми наблудения са много добри.Наидтина се наблудава утихване на двигателя,бутна ми оборотите на място както и не прави толкова много конденс по кюнеца.Ще покарам още малко и ще видя как е разхода,все пак нали треба да израсходя един резервуар и тогава ще видим пак как е?!

Колега за 20км няма как да я разбереш, минимум един резервояр трябва да изгориш за да разбереш разликата. А за конденза незнам как е при теб но при мен е като парен локомотив ( не съм виждал кола даже с газова да пуши така ) като настъпя педала зад мен става мъгла, нищо не се въжда :DА относно изказванията на другите колеги против бензина, мисля че са малко нереални. Все пак темата е пусната с въпрос за конкретния бензин на ОМВ Каррера 100 октана, плюсове и минуси. Нормално е отговорите да са от хора карали с това гориво и от какво са доволни и недоволни. Другото си е чиста плява което го пишете повечето!
Направих един резервоар,наистина съм очарован от горивото.Двигателя все едно не е същия,направо мърка на едно място,а относно разхода още не мога да го хвана така че за икономия не мога да доложа но пъргавината се осеща веднага,и разликата на пълен резервоар (50л.) е 10лв.Нека всеки сам си направи сметка заслужава ли си или не?! Редактирано от hondarev_accordov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При наще смешни горива , които се предлагат в цяла БГ. 100-октана на ОМВ-то си е ПЕРФЕКТНАТА ОФЕРТА :D тва си е най-добрия боклук у нас :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз слагах 98 от Лукойл, но не останах очарован, сега мисля да пробва с КАРЕРА 100 дано да е по-добре :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, на мен лично един служител на Лук ми подшушна да не си давам излишно парите за 98. Просто 95 идвал от същото място... Но мисля, че колкото и да коментираме имена на вериги бензиностанции целта ще е една - да търсим "най-добрия боклук" както I_V_O се изрази. Много точно казано :D До сега никои бензин не ми е давал усещането на швейцарския, с който взех колата, но 100 октановия най се доближава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще кажа само едно 10,3 разход за 100км. в гр. Пловдив с омв 100.С 95 от Лукоил ми даваше 12-13.Мисля че за всяка кола е индивидуално и затова някои колеги са доволни повече други изобщо.След 2 седмици ще ходя до Сливен и тогава ще ви кажа и извънградското как е.Поздрави на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук не те разбрах! "Тя като не е направена за 100 как искаш да ти върви :)" какво имаш предвид?

Ами трябва малко предварение по-рано да пали бензина, защото този 100-октановия по-бавно изгаря и има по-малка склонност към самозапалване.
май наистина нещо не разбирам!! какво означава думата "предварение" 4тата дума от изречението ти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Всички горива в България идват от едно единствено място - Нефтохим Бургас, който е собственост на ЛукОйл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доколкото бях чел шел ви пауър рейсинг бил внасян от гърция, което лично мен много ме съмнява

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички горива в България идват от едно единствено място - Нефтохим Бургас, който е собственост на ЛукОйл.

И 100-пъти да го напишеш, пак няма да ти повярват и пак ще се набутват за да харчат по-малко и да са по-мощни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май наистина нещо не разбирам!! какво означава думата "предварение" 4тата дума от изречението ти?

На делкотооо :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

ще се набутват за да харчат по-малко и да са по-мощни.

А високото октаново число не е мощност, а по-бавно горене. По-скъп е защо преработката му и производството му са по сложни и енергоемки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятел ,които бачка от доста време по бензиностанциите и е много в час . В Банско Екото ,Лукоилка и ОMV са на един к... разстояние и се знае какво става измеждуколегите. Та този моя човек ми каза ,че и на трите бензиностанции 95,95+ и 98(-този които е на лукоил) са едни и същи и идват от едно и също място -Бургас ,само дето те на 95+ и на 98 им слагат добавки '" 100 октана на Еко си го докарват от Гърция ,а 100 октана на OMV зависи ,кога какъв бензиновоз доиде ,някои път е от Бургас ,друг път пък си доиде бензиновоз от Австрия "' - това са думите на човек ,които не е от вчера по бензиностанциите .Наи -вероятно затова са тези разлики между различните OMV-та ,когато зареждаме 100 октанов -някои път ни хареса ,някои път не .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че и Ромпетрол имат независим внос на горива,които са и доста качествени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имам приятел ,които бачка от доста време по бензиностанциите и е много в час . В Банско Екото ,Лукоилка и ОMV са на един к... разстояние и се знае какво става измеждуколегите. Та този моя човек ми каза ,че и на трите бензиностанции 95,95+ и 98(-този които е на лукоил) са едни и същи и идват от едно и също място -Бургас ,само дето те на 95+ и на 98 им слагат добавки '" 100 октана на Еко си го докарват от Гърция ,а 100 октана на OMV зависи ,кога какъв бензиновоз доиде ,някои път е от Бургас ,друг път пък си доиде бензиновоз от Австрия "' - това са думите на човек ,които не е от вчера по бензиностанциите .Наи -вероятно затова са тези разлики между различните OMV-та ,когато зареждаме 100 октанов -някои път ни хареса ,някои път не .

Ей за тов карайте на метан !!! той си идва от Русия :cool:А за камиони има една джаджа. Казва се Втечнен метан. На границата с турция има резервоар за втечнен метан :lol: Някой да знае каде другаде има (и по точно в софия) станция с втечнен метан???Аз лично минавам на Газов инйекцион с течно впръскване или на фабричен Цивик с метан (да този с фабрично инсталиран метан (той е само на метан де ;). Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

аз карах 2-3 месеца с 100 0ктана омв и еко и бях значително доволен но по нисак разход не съм видял !!! същия поне при мен:cool: последния месец от лукоил зареждам 95 и ще ви кажа че самo от две бензиностанции и .... колата ми в момента е на операцинната хълца и придърпва на моменти .. утре ще има прочистване на резервоара.а понже тая тема се повтаря с една моя която biah pusnal .. predi 2-3 meseca i se okaza che 100 oktana e ot avstria vnos... s cisterni. -sori za produljenieto s latinica neshto se precaka fonetikata.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

понеже се заговорихте за добавки малко офтопик

иначе търсех 1 клипче в което показват ползата от използването на 100 октанов бензин на различни автомобиликато крайния резултат беше че подобрение инаше чак при субару сти на стоковите коли под 100 коня нямаше никакво значение с какъв бензин ще си даваха 1 и същ резултата на дино-тоако го намеря ще го пусна и него Редактирано от Dangler

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След толкова много приказки, предлагам някой ако има достоверна информация, споделена от първа ръка или подкрепена от факти да я сподели, че всичко останало е само в сферата на догатките и/или внушенията !!! Още повече, че моите лични субективни наблюдения показват, че има разлика не само между бензина в различните вериги, но и между различните бензиностанции от една и съща верига. Лично аз никога не зареждам бензин от бензиностанция, където два пъти вече са се издънвали и са ми сипвали някъква боза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След толков........... някъква боза.

колега от опит мога да ти кажа: може да ти се стори малко не реално но е факт! прибирам си аз количката от точка А до българия (да спомена че колата се кара минимум на бензин 98)! та карам си аз по германията, австрия и си слагам shell V-power racing (леле стана малко като реклама) и някаде на около 320 - 350 мили зареждах! и влизам си аз в сърбията и ........ опа никаде няма бензин 98! само 95! и светва ми лампата след Ниш, и си казвам "имам 9 литра дай да боцна още 10литра до бг-то"! трябва да стигнат! след около 30 мили лампата пак светна! викам ба* мама му ко стаа? 30 мили = 49км 10 литра! слагам нови 10литра едвам стигнах до българската граница! след това заредих до горе 64,2 литра! дано с това преживяване да повярваш че високото октаново число е по икономично, но да не забравяме все пак че бензина в българия не е като в Европа! Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След толков........... някъква боза.

колега от опит мога да ти кажа: може да ти се стори малко не реално но е факт! прибирам си аз количката от точка А до българия (да спомена че колата се кара минимум на бензин 98)! та карам си аз по германията, австрия и си слагам shell V-power racing (леле стана малко като реклама) и някаде на около 320 - 350 мили зареждах! и влизам си аз в сърбията и ........ опа никаде няма бензин 98! само 95! и светва ми лампата след Ниш, и си казвам "имам 9 литра дай да боцна още 10литра до бг-то"! трябва да стигнат! след около 30 мили лампата пак светна! викам ба* мама му ко стаа? 30 мили = 49км 10 литра! слагам нови 10литра едвам стигнах до българската граница! след това заредих до горе 64,2 литра! дано с това преживяване да повярваш че високото октаново число е по икономично, но да не забравяме все пак че бензина в българия не е като в Европа! Поздрави
Да не ти е пробит двигателя :cool: 20л. на 100км извънградско ??? Ти чули се са кво написа???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качествата на горивата в България няма смисъл да се коментират. Повечето бензиностанции не са собственост на веригата, окичена отпред на табелата, а са "joint venture". Т.е. доколкото аз го разбирам управителя на бензиностанцията се задължава да спазва някакви стандарти, а в замяна на това получава правото бензиностанцията да носи името на съответната фирма и печалбата се дели по определен начин. Хора разни, един гледа да прави нещата както трябва, друг гледа да те "остриже" подобаващо в интерес на бързата и голяма печалба, та марката не е показател за качество за у нас. Тук трябва да се гледа отделната бензиностанция, че даже на една и съща бензиностанция да се гледат отделните партиди горива.

Аз преди Хондата съм карал дизелче. И аз съм търсил информация по форумите кое гориво е качествено, къде не трябва да се зарежда и т.н., и в крайна сметка се спрях на OMV Алпин Дизел, къде заради рекламата (точно когато го пускаха за пръв път), къде защото тогава Shell беше модерно да ги плюе всеки. Та си карах аз една цяла зима, сипвайки винаги и само от една-единствена колонка, на една и съща бензиностанция - никакви проблеми. Колата палеше в студовете, вървеше на "Ура!" и аз съответно доволен. Запролети се обаче, Алпин-а го спряха и аз заредих отново от същата колонка - колата видимо загуби динамика и просто нещеше да върви, все едно някой ми изкоруби турбото. Така не щя да върви докато не изхабих всичката нафта и не заредих, този път в Shell - нещата си дойдоха на мястото. Излишно е да казвам, че повече на онова OMV не съм стъпвал.

Когато излезна 100-те октана на OMV аз карах предимно с V-Power Racing, не защото е н'ам си колко октанов, а просто защото се надявах, че бидейки по скъп е и по-качествен. И действително, ако човек случи на партида двигателят направо мърка, работи някак по меко, динамиката се подобрява. Това за динамиката обаче мога да го хвана само на магистрала (да речем над 3000-3500 об./мин.) иначе в града при стила ми на шофиране и 92 да й сипя на колата - все тая. Та при поредното ми пътешествие из България ми беше попривършил бензина, спрях на едно OMV, заредих догоре 100 октана и стана същото както с предната кола - все едно половината коне избягаха. Хем се ядосах, хем ме стана мъчно за колата и направо ми се късаше сърцето като знам как ускорява с нормален бензин и на какво ставах свидетел в момента. Това упражнение с OMV съм го повторил точно още веднъж на друга бензиностанция и оттогава повече на OMV не стъпвам.

За Shell - много зависи от партидата и бензиностанцията. На една и съща колонка съм зареждал както добър, така и лош бензин и зареждам докато не ме прекарат - после не се връщам. Хубав Racing съм зареждал на няколко места в София, в Габрово (за точно същия ден прочетох лоши отзиви за дизела им в един форум, та наистина е до партида и бензиностанция), в Добрич, на Кулата и т.н. Обаче в момента си карам само с Kinitron 100 октана. Досега не ми се е случвало да усетя нещо лошо, независимо от бензиностанцията, затова и само там. Единстеното, което усещам като разлика е, че двигателят работи ма-а-а-лко по меко с V-Power Racing, но предвид лотарията по бензиностанциите и колонките им си предпочитам Еко-то.

Дали има смисъл от високо-октанов бензин - не съм капацитет и всеки сам си решава (на капачката на резервоара ми пише min 95), но поне моята колата е по икономична (около литър на 100 км.), по-пъргава и по-динамична. Разликата между обикновен и 100 октан-ов на едно пълнене ми е 8 лв. (резервоарът ми 50 литра и като светне лампата зареждам между 38-42 литра), така че не е някаква голяма драма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не ти е пробит двигателя :) 20л. на 100км извънградско ??? Ти чули се са кво написа???колега незнам дали е пробит, ама май ти не си чел внимателно какво сам писал!! :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не ти е пробит двигателя :) 20л. на 100км извънградско ??? Ти чули се са кво написа???

колега незнам дали е пробит, ама май ти не си чел внимателно какво сам писал!! :rolleyes:

30 мили = 49км 10 литра! => 60 мили = 98км 20 литра! => следователно ти е пробит двигателя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

koлеги аз да ви кажа нещо което съм го виждал с очите си и съм го изпитал преди 2г. карах едно ауди RS4 и на него да борд компа показва колко октана е бензина нонеже собственика на колата ми каза че върви със 100 октана и ми каза да му сипвам само тъкав като сипах от омв-пазарджик на компа показа даже 101октана коете ме кара на вярвам че наистина е тъкав бензина,а и моите хондаци винаги сам ги карал с такъв бензин и се е усещала разликата и в вървене и в разхода.пък и сам работил на омв преди години и специално за този бензин се правеха проби и винаги бяха в нормите защото го докарваха от австрия и си е истински. :dry:

Това, че 100-те октана се карат от Австрия и аз съм го чувал и за това от няколко години само това се зарежда. Преди 100 с добавки за повишаване на октановото число, сега само карера 100 без добавки. Предишната хонда имаше газова уредба, на газ вървеше много по-добре от бензин 100 октана. сегашната се каеа само на карера 100, въпреки че е мин. 95. Ако и направя чип тунинг, както съм замислил ще бъде оптимизарана вече само за 100. Малко ме озадачи друго, че за карера 100 от ОМВ до ОМВ има разлика. Някой има ли впечатления на кои ОМВ-та преобладава австрийския 100 или поне на кои поддържат стандарта по-висок, тоест предлагат от по-добрите партиди и разбира се не го пипат допълнително надолу в качеството.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

понеже се заговорихте за добавки малко офтопик

Това доказва още веднъж, че октаните не вдигат мощноста.Не си хвърляйте парите на вятъра, ако не са ви турбинирани двигателите или са с по-голяма компресия! :dry:
.Ефекта е при турбината. Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз много пъти слагам 100 октана от ОМВ и съм доволен.Изван града ми дава около 0,6-0,8 л./100км. икономия.Двидателя е Д16З9 на сивик купе 5-та.Видях няколко мнения за Ромпетрол, но не ги изчетох всичките.АЗ КАЗВАМ МОЯ ОПИТ-НА РОМПЕТРОЛ-ХАСКОВО ЯКО УДРЯТ В КОЛИЧЕСТВОТО НА ГОРИВОТО, КОЕТО ТИ СИПТАТ :dry::dry: .Дано в другите градове да не е така.Аз съм работил на ОМВ няколко месеца преди 5-6 год. и единственото гориво, което идваше от Австрия тогава бе 100-то октана.Сега не знам как е.П.П.Абе къвто и бензин да сложиш, като ти натежи десния крак разхода няма да ти хареса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Френдове .. да ви кажа аз как разграничавам различните горива и октани ! Сивика ми/имам го 4г/ .. е карб. Демек усеща веднага бенца ... естествено на празен резервоар ! Сипвам "Х" бензин от "Х" бензиностанция и фащам баиря ! Ръгам 4 предавка и карам с 50-60 ! Ако е читав бенца при подаване на газ /дори наполовина/ , мотора ускорява ... има тяга ! Многократно тествано на Шипка примерно ! При кофти бензин , на 4-та не може да откъсне и се налага повечето време да карам на 3-та ! Апропо 100 октана от ОМВ и Еко и един път некъв Шел .. са единствените бенцове при които колата не се тормози при тоя експеримент и набира леко , т.е има тяга , дори и на ниски обороти ! Ясно е че тоя тест е относителна работа ... ама е факт ! Поздрави ! Да не говорим че работата не двигателя е абсолютно равномерна със 100 ! А за икономията на дълъг път .. десния крак е определящ най-вече и пътната обстановка !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

смених бензиновия филтър и излязах това което беше в него ако ви кажа че изтече бозА ще ми повярвате ли даже помислих че не е бензин, само по миризмата... биеше на бенз..... и това на 8-9 хиляди километра.!!!.точих и резервоара (Там нещата бяха нормални).в тубата която сипвах бензина беше прозрачна и леко се виждаше водичка на дъното на око 50-60 грама вода(при положение че предната седмица сипвах 2-а пъти спирт в резервоара) така и сега да кажа предния месец от лукоил 95. последните две седмици омв каререра 95 :cool:(от втория съм доволен)това съм зареждал (преди пак с риск да се повторя карах с 100 октана омв и еко и ... никакви грижи)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не ти е пробит двигателя :bg: 20л. на 100км извънградско ??? Ти чули се са кво написа???

колега незнам дали е пробит, ама май ти не си чел внимателно какво сам писал!! :cool:

30 мили = 49км 10 литра! => 60 мили = 98км 20 литра! => следователно ти е пробит двигателя :bg:
колега пак четеш м/у редовете!! :bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз да попитам, как е разхода като капнете 1-2 кила нафта в резервоара? Има ли подобрение?П.С. Мисля, че шел 100 е по-добър от омв 100...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз да попитам, как е разхода като капнете 1-2 кила нафта в резервоара? Има ли подобрение?П.С. Мисля, че шел 100 е по-добър от омв 100...

Ами да ти кажа колега мисля ,че нафтата се слага за да не замръзва през зимата бензина така че не виждам как ще ти бутне расхода.Незнам за капачка нафта ама ако сложеш малко керосинец ще бадеш много лооош,ще наказваш на ред :):) Но вече 3 резервоар сам наченал с 100 карера и наистина си личи хубавото гориво,но явно не всички сме на това мнение.То така си и треба,нали някои трябва да копува и др.горива.Поздрави на всички от мен чао!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз да попитам, как е разхода като капнете 1-2 кила нафта в резервоара? Има ли подобрение?П.С. Мисля, че шел 100 е по-добър от омв 100...

Аз се чуда що не ти върви колата ... а то щото си сипваш на ШЕЛА :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цял литък ми се вижда много ,ако е зареждал някъде изван страната може би да ,обаче от наще бензиностанции се сънмявам даже че е 100 октана .От собствени наблюдения с моята кола немога да хвана разликата с 95,98 или 100 ,а ако има е много малка .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...