Jump to content
Sergio

Accord Td Vs Galant Td 97-99

Recommended Posts

Здравейте колегиИзправен съм пред една дилема.Може ли да ми дадете малко инфо. за тез двигатели на акорд и галант,кой върви повече ,кой е по здравият и с по евтина подръжка моеже би.Прочетах малко за дизела на акорд е бил на ровър и т.н но вие как мислите кой ДВГ е по добрият.Кой има по голяма тяга.

Редактирано от Sergio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен по-здравата, а пък и по-евтина за поддържане определено е хондата, с по-голяма остатъчна стойност при препродажба и тн.... ноооо Галанта на външен вид, ме кефи определено много повече... иначе един колега наскоро даде 2К за ремонт на автоматична кутия на неговия Галант(също от това поколение) и доколкото разбирам не е единичен случай. Преди да взема Сивик ходих на няколко огледа точно за Галант ТДИ 90кс от предишното поколение, което технически е като това, за което питаш, само с разликата в дизайна... за парите които бях приготвил се нагледах на морги и се отказах. После случайно купих Хонда и изобщо не мисля да сменям марката вече :Dпс Аз бих взел Акорд 2,0 бензин - 130 и няколко кончета и газчица за икономия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Галанта има страхотна визия мисля си,че само Акорд купе може да го конкурира по външен вид а и другите му качества не отстъпват на Акорда качваш се пробваш ги и която те грабне ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колегиИзправен съм пред една дилема.Може ли да ми дадете малко инфо. за тез двигатели на акорд и галант,кой върви повече ,кой е по здравият и с по евтина подръжка моеже би.Прочетах малко за дизела на акорд е бил на ровър и т.н но вие как мислите кой ДВГ е по добрият.Кой има по голяма тяга.

Това което ти е писал колегата oqo, няма нищо общо с действителността......Двата мотора са коренно различни, и управлението на помпите също......Мотора си е Японски, и е много по добър от Ровъра на Хондата......По пъргав, по еластичен, по икономичен и по вървежен......Даже на вървене и ускорение, е по добър от алтернативата която ти предлага 2.0 бензин с АГУ.....А за возията и комфорта не може и да се сравнява.....Най добре е ако имаш познати с двете коли, да тестваш, и тогава да прецениш......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Мен, кое от всичките неща, които съм написал няма нищо общо с действителността?

....Аз бих взел Акорд 2,0 бензин...

Това е лично мнение не ангажирам никого с него...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да взема Сивик ходих на няколко огледа точно за Галант ТДИ 90кс от предишното поколение, което технически е като това, за което питаш, само с разликата в дизайна...

Ей това дето си написал, не отговаря..... :rolleyes: ....Този дето си гледал , от предното поколение, няма нищо общо с този Галант, за който пита колегата.....Разликата не е само в дизайна, а и под капака двата мотора са коренно различни.....И двата са 90 коня, но новият е с 11Нм по висок въртящ момент, с по висока максимална скорост и т.н.....Освен това, на новият мотора е обърнат на 180 градуса, и ремъците му са от дясно, а на старият са от ляво.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги май стана недоразумениеИмах предвид Акорд ТД 105 коня и Галант ТД 90 коня и двата модела над 97 год - до 99Мисля че на хондата този ДВГ е на Ровър прав ли съм?За Галанта знам че е японски.Нямам никакви познати с такива коли,ако някои има наблюдения, и над двата моля да сподели.Колега "martod" Галанта ли имаше в предвид за вървенвто повече пред хондата?Не знам Хондата е 105 коня а Галанта е 90, дали тези 15 коня ще датат повече еластичност и вървене, тяга нямам идея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега, аз за това ти казах да ги изпробваш и двата автомобила, и тогава да прецениш......Тъкмо ще усетиш разликата между Японските и Европейските коне........Има голяма разлика......Може би заради по голямото тегло на Хонда, + 135 кг..Иначе няма недоразумение.......Точно този Галант след 97-ма е с 4D68T мотора , и няма нищо общо с предишният 4D68.......И двата се водят 90 к.с., но този след 97-ма, не се дава и на Аудита 1-9 TDI -110 к.с.....Опитай , и ще ти хареса..... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ровърският дизел е толкова много зле,че няма кво да се чудиш.Дизеловият галант е мноооого по-добра алтернатива,ако искаш само да караш без да правиш.Освен,че е по-слаб като показатели,дизела на ровър е и много проблемен мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам Акорд F20Z1 бензин (ръчка),никви ядове с тая кола,има супер возия и си върви доста..немски машинки от рода на голфове разни и аудита или как им викаха .... не могат да дишат. Това си е лично мнение за Акорда. Но за дизеловия мотор не очаквай еластичност ... и бързина..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Всщност от диеловият двигател точно еластичност трябва да очаква, но не и бързина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата не е само в дизайна, а и под капака двата мотора са коренно различни.....

Ок, затова съм объркал съм сори! Някъде бях чел че са на една и съща база и затова реших, че и двигателите (при що-годе еднакви каталожни данни) са еднакви...

Ровърският дизел е толкова много зле,че няма кво да се чудиш..

Ехеей, чак пък толкова много зле... какво му е? Като гледам няма закачена важна тема - "Да побутаме заедно - Акорд ТД"... Освен от някакъв кабелен сноп, който се оправя лесно, от друго не се оплакват колегите... Ако беше толкова зле Хонда нямаше изобщо да го вграждат или те тогава още не са разбирали от дизели и са набутали, там каквото има... ??? ;) ;) Ако някой с такава машина чете нека драсне 1ред ще бъде по-полезно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря за бързите отговори.Ще се поразтърся да видим какво може да се намери за тестване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ровърският дизел е толкова много зле,че няма кво да се чудиш.Дизеловият галант е мноооого по-добра алтернатива,ако искаш само да караш без да правиш.Освен,че е по-слаб като показатели,дизела на ровър е и много проблемен мотор.

Виждам че си от Плевен...какво ще кажеш да те повозя и тогава да правиш такива безсмислени изказвания а?!Май малко чул недочул при тебе ми се струва!А по темата и 2те коли са добри аз се бях спрял между тях двете и Нисан Примера ТД и при каране и на трите модела се спрях на Хондата без да се замислям и не съжалявам...колата има хубаво ускорение а като и закачиш 5-та извън града забравяш спокойно за други скорости,можеш да изпреварваш съвсем спокойно при наличието на малко време дори и на 5-та без да връщаш една надолу...а отностно поддръжката да чукна на дърво нищо не се е обадило а и двигателя е супер разтоварен...така че качваш се караш и тва е :) успех разхода извън града е 5 и малко! Да 5 и малко с 20 литра нафта 400 км и 40 от тях в София Редактирано от dido dobrev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата се водят 90 к.с., но този след 97-ма, не се дава и на Аудита 1-9 TDI -110 к.с.....

...бях чел някъде,че скорстната му кутия била много добре преценена и имал доста добро ускорение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колегиИзправен съм пред една дилема.Може ли да ми дадете малко инфо. за тез двигатели на акорд и галант,кой върви повече ,кой е по здравият и с по евтина подръжка моеже би.Прочетах малко за дизела на акорд е бил на ровър и т.н но вие как мислите кой ДВГ е по добрият.Кой има по голяма тяга.

В крайна сметка не разбрах какво точно предпочиташ - дизел по принцип или клониш към някаква марка.Ако е за споменатите от теб дизели - нито един от двата. Но няма да е добре наистина малко да конкретизираш, защото аз нищо не можах да разбера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ровърският дизел е толкова много зле,че няма кво да се чудиш.Дизеловият галант е мноооого по-добра алтернатива,ако искаш само да караш без да правиш.Освен,че е по-слаб като показатели,дизела на ровър е и много проблемен мотор.

Виждам че си от Плевен...какво ще кажеш да те повозя и тогава да правиш такива безсмислени изказвания а?!Май малко чул недочул при тебе ми се струва!А по темата и 2те коли са добри аз се бях спрял между тях двете и Нисан Примера ТД и при каране и на трите модела се спрях на Хондата без да се замислям и не съжалявам...колата има хубаво ускорение а като и закачиш 5-та извън града забравяш спокойно за други скорости,можеш да изпреварваш съвсем спокойно при наличието на малко време дори и на 5-та без да връщаш една надолу...а отностно поддръжката да чукна на дърво нищо не се е обадило а и двигателя е супер разтоварен...така че качваш се караш и тва е :) успех разхода извън града е 5 и малко! Да 5 и малко с 20 литра нафта 400 км и 40 от тях в София
Бе явно са ни различни критериите за вървене,динамика и т.н.Разхода ми на мен с такъв Акорд не ми е падал под 8 на дълго,пък и съм монтьор и да ти кажа и на твоя като му сваля главата ще видиш кви чудни пукнатини има.Така че,айде недей да ме возиш.За да ти гори 5,не трябва да надвишаваш 100км/ч и трябва да галиш газта.С един галант турбодизел ще ти тръгна от втора и на 400м си отзад,трима клиенти имам с такива ровъри и всичките се оплакват от разхода.Твоя може да е некъв уникален,не знам.Иначе като комфорт,за мен Акорда е по-добър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...бях чел някъде,че скорстната му кутия била много добре преценена и имал доста добро ускорение

;) .....Близо 2 секунди е по бърз от 0 до 100 км/ч. от Акорда........Но разликата не идва толкова от скоростите, а от различните стандарти........По Японският мощността и въртящият момент се мерят на колелата, а по Европейските стандарти се мерят на вала........И като махнеш от 105 коня , 15% загуба ( от скоростна кутия, диференциал, алтернатор, климатик и т.н.) на колелата идват 86 коня.......Аз за това призовавам първо да се пробват и двете коли, и после да се коментира.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю аз имам 3-ма приятели който имат 2 такива хонди а единия има роувър 400 с същия двигател и само на единия му дава разход 7 извън града но той е с ЧИП;)а на останалите разхода е същия и ти говоря за скорост от 120-130...и като те гледам кво караш сигурно ще кажеш че 626 е по-добра от акорда а ;) ;) ...а и неразбрах какво общо има това че си майстор...може да си от тия чудните?!А и се сетих още нещо...и аз сам виждал на доста дизелови коли свалени глави...и да ти кажа че до сега не съм виждал без пукнатини...особено на VW са напукани като на циганка петите така че пак не ми е критерий това пич ;)

Редактирано от dido dobrev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко цитат от условията:Теми или съобщения с безсмислен, обиден, заядлив и нападателен характер към участник във форума са забранени и ще бъдат редактирани и/или изтривани моментално. При многократно правене на тази грешка участникът се изключва! П.П. Незнам с какжо и как някой ще обеди другия коя кола е по-добра.Жъпрос на вкус и на техническо състояние.Поздрави на всички. ;)

Редактирано от joro_www_joro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за спама обаче много взехте да се заяждате, според мен няма смисъл от този спор и аз съм фен на хонда, и аз се дразня когато някои плюе хонда, ама спамите в на човека темата по-добре, които има наблюдения на 2те коли да пише защо едната е по-добра от другата, примерно...и такаПо темата:Колега аз съм се возил в такъв Акорд много добре вози нямам наблюдения върху галанта обаче тук все пак е хонда форум според мен въпроса ти е не на място...всеки които кара хонда ще ти каже че хондата е по добра ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги пак стана мазалоИмах предвид който има наблюядения и от двата автомобила да ми каже горе долу как се държи двигателя.За возенето знам че и двата са 6.Не исках да създам полемики .Просто малко съвети, спярямо двигателите, това беше въпросът ми.Благодаря на всички за добрата инфор. все пак научих че японските конски сили се измерватт на колелата(образно казано)Ще покарам и двете коли и ще преценя коя ми допада повече.На мен ми е важно да върви доста,да има тяга и да набира добре в ниски обороти, нали не очаквам да е като бензин де като вървен и динамика на червеното;) но все пакБлагодаря на всички!шофирайте разумно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега извинявай че така се получи...отностно това за как вървят колите от ниските обороти има значение и това дали не са прекалено "запушени" от към консумативи и катализатор защото дизела може и с турбо да е обаче тия работи си го бъркат :) успех дано попаднеш на читав индивид ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не разбирам много от двигатели и характеристики им, но дори и човек като мен може да ти каже че митсубиши не са случайни и качеството им е на ниво единствено можеби цената ще е от значение но пък и получаваш според мен малко повече в замяна.... а аз карам хонда заради съотношение икономичност/коне и факта че можеш да ги използваш максимално дълго и ефективно поне съм се убедил в това, за тея пари и тези пропорции няма конкуренция просто... успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да си купя хондата, обикаляйки по автокъщите, попаднах на един Галант 98г. ТД 90 коня. Тъкмо го бяха внесли и измили и ми хвана окото. Продавача започна да ме зарибява как това бил най-добрият дизел, купето било тежко и хем било малко коне пък как дърпало и ала бала на пазара :D Та, качих се да го покарам... Наистина, за това съотношение к.с/кг има мноооого повече тяга от колкото се очакваше ! :) Много добре изолирано купе, вътре е тихо, двигателят не се чуваше и не се клатиш на празен ход като при други дизели. Това ми е първото впечатление

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...