Jump to content
The PitBull

Краят на евтините автомобили

Recommended Posts

Полезна информация.Очакваше се нещо такова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Според мен това само ще доведе до внос на по-нови от 9 години коли. Това от своя страна временно би спраяло поголовното увеличаване на трафика тук. И би обновило малко автопарка ни но малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хубаво е. така ще спрем да внасяме евтините трошки и да ги продават за малко карани и добре поддържани :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво сега,ако ще купувам кола то задължително ще гледам да е регистрирана в КАТ !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то вече който какъвто искаше боклук да си вземе си го търкаля по пътищата, така че това не е страшно. Пазарът се насити с трошки и тях вече никой не ги купува, а сега се очаква (от страна на джамбазите) хората да започнат да ги сменят с по-нови. Разбира се, тук-там все още си има автокъщи пълни с дараци, но ми прави силно впечатление, че на доста места (наблюденията са ми предимно по околовръстното), където преди ги имаше същите тези трошляци, колите вече са предимно след 2000-2001.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа кажете чао на 5 и 6 генерация сивик и на 4 генерация прелюд от Германия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа кажете чао на 5 и 6 генерация сивик и на 4 генерация прелюд от Германия

това ще ги направи още по култови

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще възтържествува истината усещам, но не защото тук се е приел някакъв закон, а някъде другаде... ;) Че ми беше писнало да ме убеждават как на една кола за 5 години 5 пъти й пада цената :) Сега остава и Великото Кралство да вземе някакви крути мерки и да секне и от там вноса, че вече куцо и сакато се извъди вносител на автомобили. Което като си помисля не е чак толкова лошо, стига воланчето да беше от правилната страна. Но и това вече го обсъдихме.Остана сега да се елиминира онази прослойка, която напълни градовете с износени от каране автомобили и продължава да ги износва без никаква поддръжка. Не че имам против тези хора или техните колици. Имам против безхаберието на държавата, която със своето бездействие създава една опасна класа на пътя. Ал Капано добре го каза - би се регулирал малко трафика, че в София особено не се живее...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези пари които сега дават за бракуване вече са ги предвидили в таксите когато си купуваш нов автомобил :) След 10-12г вече ще има 10к ойро от лихвите с които ще се плати на четирима. Ебаси пирамидата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези пари които сега дават за бракуване вече са ги предвидили в таксите когато си купуваш нов автомобил ;) След 10-12г вече ще има 10к ойро от лихвите с които ще се плати на четирима. Ебаси пирамидата

Хубава работа. Не трябва във всяко нещо да се вижда световна конспирация и заговор. Защото по тази логика какъв смисъл има да се осигуряваш и да хрантутиш разни пенсионни фондове, след като вероятността да не доживееш до пенсионна възраст е много, ама много голяма ;) Решили хората да стимулират икономиката и веднага се намират такива, които да видят лошото ;) Аз съм ЗА. Че ми писна да гледам трошляци по родните пътища. Такива и в Сърбия няма :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е сА като стане по-популярна темата и ония от горубляне ще си пренесат пазара пред народното събрание, та ще променят всякакъв закон, ако ще и в Америка да са го приели! ;) Та на тях точно от такива автомобили им падат паричките! Наистина ще става интересно, аз се радвам, че успях да си закупя трошляка преди тия промени, щото сега ще мога да си го имам :);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новината, която коментирате тук (от линка по-горе) е некоректно предадена от българските журналисти.Наистина ще се дават по 2500 евро, но само на хора, които освен, че ще си предадат старата кола ще си купят чисто нова :)Все пак ще има хора, които просто ще искат да си продадат старите коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е, дали германец или който и да е, би дал за скраб автомобил, поддържан с много желание. Свързан с много емоции и спомени. Или ще предпочете да попадне в друг такъв, като него /тук май фенове им викат.../ за по-малко парици? Единици ще бъдат тия, но не си представям, че няма и да има такива. Кой знае... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е, дали германец или който и да е, би дал за скраб автомобил, поддържан с много желание. Свързан с много емоции и спомени. Или ще предпочете да попадне в друг такъв, като него /тук май фенове им викат.../ за по-малко парици? Единици ще бъдат тия, но не си представям, че няма и да има такива. Кой знае... :)

Te германците нямат емоции! хи хи хи ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новината, която коментирате тук (от линка по-горе) е некоректно предадена от българските журналисти.Наистина ще се дават по 2500 евро, но само на хора, които освен, че ще си предадат старата кола ще си купят чисто нова :DВсе пак ще има хора, които просто ще искат да си продадат старите коли.

Абсолютно вярно.Вноса на така наречените трошки от вас няма да се срине поне в близко бъдеще.Информацията която имам аз е че тези пари ще се отпускат под формата на ваучер кайто ще служи само за закупуване на нов автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такива брутални измами се заформят, направо ме е страх да си помисля, ужас!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги не се стягайте де то този закон си го има от три години и си важи от тогава,а това че наще скапани и маниполативни медий сега го представят като нещо невероятно и едва ли не немците са направили невероятно откритие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази връзка аз си мисля следното - че всичко това ми прилича на платено съобщение с цел всичките тези "застояли" вкарани коли 2ра употреба да се продадат. Аз наскоро обикалях и навсякаде е пълно с коли, дори на 1 място ми казаха че държали една кола в Кюстендил защото нямал място в авто къщата в Горубляне и не знаел кога ще може да я докара до Сф. Този същия без да го питам ми смъкна цената с 300лв....Мое мнение е само, но мисля че се опитват да сплашат народа и да го накарат да купува(докато не са се сринали съвсем цените).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди три години и чак сега го отразяват?Колега, сигурен ли си в думите, които пишеш? Не желая да оборвам написаното от теб, но ме съмнява преди 3 години някое правителство да е било толкова щедро и за една трошка да дава ваучер за 2.500 евро ;) който би послужил при покупка на нова кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ако не се лъжа още преди година го слушах тоя закон, март 2008-ма бях в германия и си поговорих с доста търговци на употрбявани коли и никой от тях не се оплака да му е западнал бизнеса, мисля че тея ваучери важаха само за опел или фауве, ама затова не съм сигурен, компания с която държавата има някакъв договор или нещо такова, така и не разбрах добре цялата далавера как става.Трошки пак ще влизат в БГ не се тревожете, плюса е, че ще има повече трошки за части, което не е малко, ние с трошките да си ги потдържаме някак, за жалост тоя закон може да бъде от полза само на държава като Германия, тука при нас и за 3000 евро да ми дадат ваучер, пак немога да си взема нова кола, така че да са ни живи и здрави 5-тите и 6-тите генерацийки, ще си ги пазим, потдържаме и така докато дойдат по-добри времена и имам парички за една новичка интегра ;) ;) ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че тези ваучери ще важат само за коли местно производство (съответно немски и италиански). Едва ли германското правителство ще отпусне пари за нова хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такива брутални измами се заформят, направо ме е страх да си помисля, ужас!

Аха, те и сега си вървят тези измами с бракувани коли от Италия.Италианците също си предават колите за скраб на 5-тата година и си купуват нови за да се стимулира позападналото им производство.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не бива да се кефите на тоя закон , защото ако беше истина половина колеги от тоя форум нямаше да се кефят и радват на колите си. Колко човека от форума биха си позволили да си купят мин сивик 7г. или акорд след 2000г. или каквато и да е друга хонда след 2000г.Аз лично много повече се кефя и уважавам по старите хонди каквито и карам отколкото някоя нова пълна с електроника и дефекти нова кола.Това си е лично мое мнение , но в Държавата в която живеем мисля че старите трошки както ги наричате са по добрия вариант от колкото новите луксозни дефектни кошници.Колкото по стара толкова по истинска кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с колегата БОС,една стара кола преди 2000-та година добре поддържана е 10 пъти по надеждна и здрава от една нова и лъскава бричка:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много повече се кефя и уважавам по старите хонди каквито и карам отколкото някоя нова пълна с електроника и дефекти нова кола. старите трошки както ги наричате са по добрия вариант от колкото новите луксозни дефектни кошници.Колкото по стара толкова по истинска кола.

това се говореше и преди 15-20 години като почнаха да се появяват инжекционите ... които сега наричаме добрите стари истински коли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така си е, но по него време японските автомобили не бяха особено популярни у нас. Инжекцион се свързваше директно с Бош и реакциите бяха основателни според мен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко човека от форума биха си позволили да си купят мин сивик 7г. Аз лично много повече се кефя и уважавам по старите хонди

....то тия 7-ма никак не ми харесват на визия а и повечето ми познати са на това мнение,мисля,че много фенове биха я прескочили като покупка :) ,ако имам възможност да ги прескоча с 6-та и да се метна на едно Сивиче 8-ма ще е супер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за автомобил от България над 9 години дали ще дадат 2500 евро ;):) ...ако дават имам едно фиатче един голф да ги карам нататък ;) сори за спама ;) По темата според мен това не е вярно, обаче ако е вярно трябва до 1-2 месеца най-много да го усетим в БГ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много повече се кефя и уважавам по старите хонди каквито и карам отколкото някоя нова пълна с електроника и дефекти нова кола. старите трошки както ги наричате са по добрия вариант от колкото новите луксозни дефектни кошници.Колкото по стара толкова по истинска кола.

това се говореше и преди 15-20 години като почнаха да се появяват инжекционите ... които сега наричаме добрите стари истински коли :)
Така беше, но в БГ митовете винаги са били в изобилие.А сега колите са си доста пълни с електроника и доста често дават дефекти точно там.Доста хора изчакват да мине година две и тогава се мятат на избрания модел с цел цялостно подобряване на произведената кола.Лошото е че се гони минимум разход и максимум печалба и винаги ще има прецакани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дет са вика едно време носехме салами от България за Австрия, сега обратно, тези дето внасят коли сега пак ли ще ги возят в Германия :cool: невярвам, иначе силно се надявам, като всяка бърза печалба и вноса на коли ще стане не толкова доходен и хората които си държат на бизнеса и си работят това мисля че ще останат, вече тези които отиват на екскурзия на всеки 3 месеца с цел да докарат кола и да я продадат, трябва да си намерят нов бизнес....и още нещо, силно искам частите в автоморгите да са по-ефтини от новите части, вече имам 3 случая когато лайсна по каталог е 35 лв, за врата да ми я продават 50 лв в автоморгата...питам добре де нова е 35...той ми вика ама таз я земаш веднага и не чакаш...бе тва е лайсна викам колата и без прозорец ще върви.....ако искашсори за оффа, надявам се закона се прави с целта и с която е замислен, тук всичко е наобратно дано не стане по-лошо.....тук всичко се преекспонира на всяко едно ниво, вече нищо не би ме учудило

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...