Jump to content
automotive

Реглаж клапани

Recommended Posts

колеги от скоро имам хонда црв ,правиха ми реглаж на клапаните и двигателя ми стана малко по шумен от преди .Сега при сдуден и при топъл дв. се чуват клапаните като шевна машина или наподобява шум като на жигули.За сметка на това вервежа е много по добре за разхода още не знам,но има ли място за притеснение от това тракане? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи колко по-хлабави са оставени. Не трябва да се чуват...

Редактирано от s.s.d.d.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

питам защото ще се прибирам с нея до бг  ,а тука на сервис да не ти се налага да ходиш за реглажа и смяна на детонационния датчик ми взеха 100 лири само за работа. питах майстора за чукането ,атой ми каза че ги е направил в средно полужение 0,23 вх. и 0,30 изх.  в момента не знам с какво масло е само ми казаха че е сменено преди 3000 мили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на кой мотор? Че нещо много ми се виждат тея хлабини.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много на душманите . :)

Ако съдим по написаното в аватара, мотора трябва да е К20А4 и тези хлабини (ако наистина ги е направил толкова майстора) са си перфектния вариант .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мотора е К20А4 150кс. не знам ако маслото е по гъсто може ли от това да чукат, защото не знам какво е но преди реглажа нямаше такъв шум или е бил по тих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tappy valves are happy valves :D

И аз като си ги регулирах ги оставих малко по към горната граница и земи тва плякане. Реших, че като вземат да поутихват начи е време да се погледнат пак :)

Преди реглажа имаше понатегнати.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мотора е К20А4 150кс. не знам ако маслото е по гъсто може ли от това да чукат, защото не знам какво е но преди реглажа нямаше такъв шум или е бил по тих.

От маслото да чукат механични повдигачи  е абсурд .

По скоро не са направени както ти е казал майстора на "средните стойности", а са по хлабави .

Като гледам това дето си написал 

 

питах майстора за чукането ,атой ми каза че ги е направил в средно полужение 0,23 вх. и 0,30 изх.

 ако е в мм. всичко трябва да е ОК, обаче като се има в предвид, че си в държава където работят в инчове, защо не отскочиш пак до майстора и да го питаш, тези хлабини в милиметри ли ги е правил, или по техния стандарт . :)

Редактирано от mar_tod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В кралството може и да работят в инчове, ама AutoData-та си е в mm. И нали се сещаш, че 0.23"=5.8mm, a 0.3"=7.6mm, т.е. ...

Доколкото познавам английските майстори по-вероятно е да са правени хлабините на топъл двигател ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси, имах в предвид 0.023 инча, като казах, че може да ги е направил в инчове, :)  то при тези хлабини дето ти си написал, изобщо няма да му тракат, защото няма да запали мотора . :tooth:

То в аутодата пише и на студено, ама ей на, ти предполагаш, че може да ги е правил на топло .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на студено са правени защото оставих колата вечерта за да я прави на другия ден и са в мм.майстора е поляк щото ирманците са мундари ама големи .Иначе това може ли да е проблем защото мисля да карам колата до бг на ход.

Редактирано от manol75

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата dindin се е опитал по горе да ти го каже, но е заменил "loose"  с "tappy . :)

Ей така си го преведи "loose valves are happy valves" и ще  получиш отговор, дали можеш да караш .

При хлабави клапани нищо не може да и стане на колата, лошото е когато са натегнати, недостатък е само тракането което издават .

Можеш спокойно да си пътуваш, стига това тракане да е наистина от клапаните, а не от нещо друго .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...