manol75 0 #81 Отговорено 20 Февруари, 2016 колеги от скоро имам хонда црв ,правиха ми реглаж на клапаните и двигателя ми стана малко по шумен от преди .Сега при сдуден и при топъл дв. се чуват клапаните като шевна машина или наподобява шум като на жигули.За сметка на това вервежа е много по добре за разхода още не знам,но има ли място за притеснение от това тракане? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #82 Отговорено 20 Февруари, 2016 (Редактирано) Зависи колко по-хлабави са оставени. Не трябва да се чуват... Редактирано 20 Февруари, 2016 от s.s.d.d. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manol75 0 #83 Отговорено 20 Февруари, 2016 питам защото ще се прибирам с нея до бг ,а тука на сервис да не ти се налага да ходиш за реглажа и смяна на детонационния датчик ми взеха 100 лири само за работа. питах майстора за чукането ,атой ми каза че ги е направил в средно полужение 0,23 вх. и 0,30 изх. в момента не знам с какво масло е само ми казаха че е сменено преди 3000 мили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #84 Отговорено 20 Февруари, 2016 (Редактирано) Това на кой мотор? Че нещо много ми се виждат тея хлабини. Редактирано 20 Февруари, 2016 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #85 Отговорено 21 Февруари, 2016 Много на душманите . Ако съдим по написаното в аватара, мотора трябва да е К20А4 и тези хлабини (ако наистина ги е направил толкова майстора) са си перфектния вариант . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manol75 0 #86 Отговорено 21 Февруари, 2016 мотора е К20А4 150кс. не знам ако маслото е по гъсто може ли от това да чукат, защото не знам какво е но преди реглажа нямаше такъв шум или е бил по тих. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #87 Отговорено 21 Февруари, 2016 (Редактирано) Tappy valves are happy valves И аз като си ги регулирах ги оставих малко по към горната граница и земи тва плякане. Реших, че като вземат да поутихват начи е време да се погледнат пак Преди реглажа имаше понатегнати. Редактирано 21 Февруари, 2016 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #88 Отговорено 22 Февруари, 2016 (Редактирано) мотора е К20А4 150кс. не знам ако маслото е по гъсто може ли от това да чукат, защото не знам какво е но преди реглажа нямаше такъв шум или е бил по тих. От маслото да чукат механични повдигачи е абсурд . По скоро не са направени както ти е казал майстора на "средните стойности", а са по хлабави . Като гледам това дето си написал питах майстора за чукането ,атой ми каза че ги е направил в средно полужение 0,23 вх. и 0,30 изх. ако е в мм. всичко трябва да е ОК, обаче като се има в предвид, че си в държава където работят в инчове, защо не отскочиш пак до майстора и да го питаш, тези хлабини в милиметри ли ги е правил, или по техния стандарт . Редактирано 22 Февруари, 2016 от mar_tod Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #89 Отговорено 22 Февруари, 2016 В кралството може и да работят в инчове, ама AutoData-та си е в mm. И нали се сещаш, че 0.23"=5.8mm, a 0.3"=7.6mm, т.е. ... Доколкото познавам английските майстори по-вероятно е да са правени хлабините на топъл двигател 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #90 Отговорено 22 Февруари, 2016 Краси, имах в предвид 0.023 инча, като казах, че може да ги е направил в инчове, то при тези хлабини дето ти си написал, изобщо няма да му тракат, защото няма да запали мотора . То в аутодата пише и на студено, ама ей на, ти предполагаш, че може да ги е правил на топло . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manol75 0 #91 Отговорено 23 Февруари, 2016 (Редактирано) на студено са правени защото оставих колата вечерта за да я прави на другия ден и са в мм.майстора е поляк щото ирманците са мундари ама големи .Иначе това може ли да е проблем защото мисля да карам колата до бг на ход. Редактирано 23 Февруари, 2016 от manol75 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #92 Отговорено 24 Февруари, 2016 Колегата dindin се е опитал по горе да ти го каже, но е заменил "loose" с "tappy . Ей така си го преведи "loose valves are happy valves" и ще получиш отговор, дали можеш да караш . При хлабави клапани нищо не може да и стане на колата, лошото е когато са натегнати, недостатък е само тракането което издават . Можеш спокойно да си пътуваш, стига това тракане да е наистина от клапаните, а не от нещо друго . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vTecFen 0 #93 Отговорено 17 Юни, 2016 За d14a4 някой знае ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове