Jump to content
anouk

Проучване между феновете на Honda и Bmw

Recommended Posts

Здравейте, колеги. За някои от нас сега е време на изпити. Понеже на мен сесията ми се състои в писане на курсови работи. Аз реших да напиша една курсова работа и да сравня почитателите на моята любима автомобилна марка с почитателите на една друга не по-малко популярна марка. Отдолу следва част от изследването, всъщност това е само увода, цялото е 8 страници. Ако ви стане интересно ще ви пусна и цялото проучване. "В обществото битува мнение, че феновете и притежателите на различни марки автомобили се различават по отношението си на пътя и по профила си. Като казвам профил имам предвид демонстриран социален статус в обществото и реален такъв. Това поставя един много интересен изследователски въпрос. А именно „ Съществуват ли принципни разлики между собсвтениците на различни автомобилни марки ?”. На настоящия въпрос може да се отговори, чрез провеждането на различни изследвания. За намирането на по-ясни разлики проучването ще бъде фокусирано върху две коренно противоположни автомобилни марки представени на българския пазар. За целите на изследването това ще бъдат BMW и Honda. Различието на двете автомобилни марки е принципно. То е базирано на различния социален статус, които притежателите на съответната марка автомобил придобиват. Притежателите на BMW ще бъдат определени като притежатели на висок социален статус, а притежателите на Honda, като не интересуващи се от социалния статус, които придобиват в следсвие на притежанието на конкретния автомобил. Изследването ще се проведе по предварително изработен гайд с въпроси, които ще бъдат отнесени към двете бази данни. От изследваната тема във всеки форум ще бъдат избрани 50 потребителя. Критерият за избор ще бъде потребителите, ясно да са заявили с какво местожителство са и какво работят. Избора ще започне хронологично, като първо ще бъдат прегледани последните по хронология мнения и ще се върви към отдалечаване от сегашния момент. В базата данни ще има отделни графи, като там ще бъдат отбелязвани- пол, възраст, nick name, каква кола кара и какво работи. Тези данни ще бъдат извадени за всеки един потребител отговарящ на критериите за настоящата извадка."

Редактирано от anouk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми стана интересно. С удоволствие бих се включил в проучването !!!Направо всеки който желае да си пише и ти му пращай въпросите на ЛС и все пак успех с проекта !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest White`DeviL

И аз ще се включа интересно е .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти вече си направил проучването или искаш да участваме в него? Ако вече си осъществил експеримента, тоест проучването и имаш някакви данни, публикувай ги, предполагам, че на всеки ще му е интересно, пък дори да не изчете всичките страници ще види заключението :dry:И... един въпрос - ако това е експеримент, поне от увода ти мога да съдя, че хипотезата не е особено добре оформена, нито пък зависимите и независимите променливи, очаквания, операционализация на променливи, експериментален дизайн, статегии за статистическа обработка на данните . Но пък със сигурност е интересен експеримент и резултатите се надявам също да са интересни. Аз имах подобни куросви работи и задачи по експериментална психология, социална психология и психометрия, тфоята задача към какъв предмет принадлежи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако очакваш във форума на БМВ да има хора с много висок обществен статус (които да притежават модели на БМВ високите класове на марката, и то нови - от последните 4 години) ще останеш много разочорован. Не казвам че няма да има такива, но те ще са малцинство. Както и тук притежателите на модели 2006-2009 се броят на пръсти. С една дума не можеш да залагаш за критерии социален статус и да търсиш данни в форума на фен клуба защотото както е ясно не е нужно да имаш последен модел кола за да си фен. По скоро търси данните в официалните представители, ако сиц статуса ти е определящия фактор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за проучването,надявам се да помогнем...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така колеги виждам, че би ви станало интересно за това го пускам цялото изследване. Първо обаче май ще се наложи да направя няколко предварителни уточнения. Това изследване се проведе за дисциплината контент анализ, то е завършено до такава степен до колкото е изследвана цялата генерална съвкупност, която предварително съм дефинирал. А именно, избрал съм 49 мнения от двете идентични теми в двата форума - "Кой с какво се занимава". Представеното по-долу е само първоначален дизаин за изследване и както се казва е Alpha версия :) . То не може да се счита за изчерпателно, защото както казах по-горе съм изследвал само 49 мнения, а в двете теми има много повече. Това изследване може само да породи въпроси ( генерира хипотези), които да бъдат проверени с цялостно изследване. Предварително моля да няма обидени, поради критериите по които съм избирал участниците в проучването. Трябваше да има критерии по които да се намали броя на участниците, поради самия характер на провеждане на изследването. И за последно, както казах то не е завършено, защото самото задание беше такова. Надявам се след края на сесията да имам време дапроведа цялото :) .

 

 

"Гайда за настоящото изследване е съставен въз основа на фактите, които ще са нужни за провеждане на проучването.

Има ли прякори (nick name), които могат да се определят като често срещани?

В каква насока са насочени прякорите на потребителите на двата форума?

Има ли нещо общо между произхода на автомобилната марка и прякора?

Какво е съотношението между мъже и жени във двата форума?

Има ли често срещани професии?

Има ли връзка между типа кола и често срещаните професии?

Как е представена колата на всеки потребител?

Има ли преобладаваща възраст в конкретния форум?

Има ли различия между средната възраст в двата форума?

 

Настоящото изследване ще се фокусира върху намирането на прилики и разлики във форумите на двете автомобилни марки. А именно ще става въпрос за форумите на Honda и BMW. Форумите са създадени от почитателите на съответната автомобилна марка в България. И понеже настоящото изследване е поставено пред времеви праг за това то ще бъде ограничено само в изследването на две теми в двата форума, които са напълно идентични като съдържание. Но различни по причини на създаване. За да може да се проследят разликите по-добре според мен изследването трябва да бъде започнато с малко въвеждане на двете автомобилни марки и какъв е тяхния статус в България.

Започвам с BMW, това е германска автомобилна марка създадена през далечната 1913 г. Като в началото компанията е била регистрирана като производител на самолетни двигатели. В началото компанията е била лидер в този отрасъл и дори неин модел поставя своеобразен рекорд за времето си. Възхода на компанията обаче прилкючва с капитулацията на Германия и възложените забрани за производство на военна и летателна техника. Тогава компанията се насочва към производството на автомобили. За целите на изследването е важно да се отбележи и какъв статус марката придобива в България. Тази марка стана изключително популярна по време на така наречения „ преход”, когато стана много драстична и бърза стратификация на социалните класи. По това време се появиха много хора, които бяха натрупали финанси по бърз начин. В следствие на това търсеха начин да придобият и по-висок социален статус. В едно неорегулирано социално общество, каквото е било нашето по това време, социален статус най-лесно се придобива чрез показност. Така новозабогателите са се прицелили към марка автомобили, чиято цена е относително висока и е непосилна за обикновенния човек. Това автоматично прави тези автомобили статусо определящи. Колите към, които най-често са се насочвали тези новобогаташи са били BMW и Mercedes. По това време се е формирало и мнението, че които кара BMW е „баровец” или „мутра”. А „мутра” от своя страна се е превърнал в желан социален статус, поради липсата на друга подобна изявена позиция в обществото, която да носи толкова „ социални облаги” със себе си. Това отношение към тази автомобилна марка се е запазило и до сега.Марката дори е станала нарицателно за човек, който не е спечелил парите си с честен труд. Това отношение се подразбира и от отношението, което тези шофьори имат на пътя. Като за начало ще, кажа че във форума на BMW има подробно описани всички нарушения, които могат да бъдат извършени и съответния брой контролни точки, които ще бъдат отнети от книжката на водача при извършване на нарушението. Също така може да бъде намерено подробно описание на разположените контролни камери. Във форума има теми като : „ Колко пъти не сте спирали на STOP палка и какво се случи после”, „ Как избягах на куката”, „ Как наказах Mercedes е220”.

От друга страна трябва да въведа и другата автомобилна марка Honda. Началото на компанията е поставено през 1946 г. Като в началото е започнала да произвежда мотоциклети. Тогава компанията става почти монополист в производството на мотоциклети на пазара в Япония. През 1962 г. започва и масовото производтсво на автомобили. Като още с първия сериен модел Honda става производител и на първия спортен автомобил в Япония. Политиката на фирмата винаги е била ориентирана към участие на фирмата в спортни събития. Това се доказва и от производството на все по спортни модели мотоциклети. Концерна създава и поддържа собствени отбори в не малко автомобилни и мотоциклетни шампионати. Гамата на произвежданите превозни средства постоянно се разширява, като се опитват да обхванат всички пазарни ниши съществуващи към момента.

За разлика от BMW в България, Honda не се свързва с определен тип хора толкова тясно. Може да се, каже че хората, които си купуват тази марка, го правят с определени намерения и предрасъдъци. А именно, че Honda е нарицателно за спортен автомобил, но това твърдение не може да бъде доказано с пълна сила, поради факта, който изтъкнах малко по-горе, а именно, че производителя покрива голяма гама от различни категории автомобили и мотоциклети.

Както казах в началото ще изследвам двата форума, и поради поставените ограничения, ще изследвам две почти идентични теми. В форума на BMW темата се казва „ С какво се занимавате”, а идентичната и във форума на Honda се казва „ Кой с какво се занимава”.

След преглед на темата във форума на „баварците” на преден план излиза не толкова идеята да се опознаят по-добре членовете на форума и да си помагат взаимно ако им се налижи. Темата е започната с идеята да се и самата тема, на преден план излиза повече факта, че една част от членовете на форума са монтьори и заявяват това с цел реклама. Има и други потребители, които рекламират дейността си в темата. Като например продажба на резервни части, строителни материали и други подобни. Въпреки че има ясно обособени отделни теми за това. Ще започна описанието на потребителите на форума на германските коли, като кажа че при преглеждане на темата ясно се виждаше, че като аватар повечето потребители са сложили автомобили или нещо свързано с тях.

От 49 наблюдавани случая във темата „ С какво се занимавате”, има само 5 коментара на жени с постоянно местожителство в София. А в тяхните прякори само на 3 може да се каже ясно, че потребителя е жена. Интересно е да се отбележи също, че мъжете са записани като „ кавалер”, а жените са отбелязани като „ дама”. Останалите 44 потребителя, които са мъже живеещи в София бяха расделени в няколко групи според значението на прякорите им. Има само 6 потребителя чиито прякор е свързан с коли по някакъв начин( kalobrana, Paint&Body,alpine-ma6inata, _BMW_TM и т.н.). 8 потребителя са си избрали прякор, който е или тяхното реално име или нещо свързано с него(BMDrago, Dacheff, gele76, paco_sf и т.н.) . Има също така и 4 потребителя чиито прякори могат да бъдат категоризирани като умалителни ( примерно Mecho, biberon4o, paf40 и bubsa). За разлика от форума на японските автомобили тук нямаше специална графа където потребителя може да посочи възсрастта си. Поради тази причина не могат да се направят по-обстоини наблюдения. При преглеждане на форума обаче се, вижда че има сравнително по-голямо количество непълнолетни потребители, които нямат собствен автомобил още в сравнение с потребителите в форума на Honda, където от 49 наблюдавани случая няма нито един непълнолетен или нямащ собствен автомобил. Това от своя страна подкрепя твърдението, че германската марка автомобили са по някакъв начин статусо определящи, защото регистрацията в подобен форум и изразяването на мнение е един вид опит да се причислиш към група, в която не принадлежиш. Разделил съм потребителите и по друг критерии. В профила на всеки има графа където може да попълни какъв автомобил кара потребителя. Понеже не всички са написали конкретен тип автомобил, аз съм ги разделил на групи. От 49-те потребителя 28 са написали конкретна марка автомобил. От оставащите 21, 6 са писали по един или друг начин че нямат автомобил ( шейна, в сънищата си, ... вичо да се изнервя, кецове NIKE и т.н.). Останалите 15 потребителя е трудно да се категоризират, защото сред тях има такива, които са писали : Кара: навал бе братче; м на паркинга на Била; през кукуруза; с шестима отпред; и т.н.

Професиите и заниманията, които са причината за конкретната тема са доста разнороднии поради това се наложи да се категоризират в по-общи категории. Преобладаващото занимание е на хора, които работят в сферата на услугите и логистиката. Като тук влизат от хора, които са шофьори на Тир-ове така и брокери и социални работници. Техния брои е 14 от общо 49. Учудващо на второ място по брой са посочилите се като студенти. Те са общо 11, което не е никак малък брой. От тях 4-ма са студенти в ТУ София, има двама следващи в НБУ и двама които са студенти в чужбина. Другите 5 са в различни учебни заведения.

Има пет човека работещи в областта на технологиите. Тази категория вкючва от своя страна, системните администратори, работещите в областта на мобилните технологии и други длъжности в ИТ компании. Както споменах по-рано, сега излизат и доказателствата че има регистрирани и ученици. Те са общо 4-ма и главно учат нещо свързано с сферата на услугите. Има също четирима които се занимават с търговия, имат собствен бизнес или работят в магазин. Във форума са изказали мнение и трима работещи в сферата на строитеслтвото. Интересна се оказа и групата сформирана от двама човека работещи в телевизията. Има и още трима, които не можаха да бъдат причислени към никоя група. Сред тях има : „аз съм пък съм пилот във F1, вижте ми болида. (на аватара) какъв идиот” , „Оператор съм на цнц машина за плзмено рязане и изграждам електроинсталации.Няма начин трябва да се рботи” и „Монтажник ОВИ(демек отопление,вентилация,климатизация) от как се помня!”.

 

Що се отнася до потребителите във форума на „японските” автомобили там прави впечатление, че упражняваните професии се обявяват не с цел хвалба или реклама, а с цел ако някои от съфорумците има нужда от помощ в някоя област да знае към кого да се обърне.

Анализа ще започне от броя на жените във форума, които са 5 и само от два от техните прякори може да се разбере, че са жени. Останалите 44 мъже категоризирах в същите категории, както направих при потребителите на форума на BMW. Има 4 потребителя чиито прякор може да се счита като умалителен. Десет потребителя чиито прякор съдържа или чялото тяхно име или части от него. Има също така трима, които използват в прякора си нещо свързано с конкретната автомобилна марка. Поради наличието на графа в профила на всеки потребител може да се правят заключения относно средната възраст на потребителите. Която изчислена е равна на приблизително 27 години. Като най-младия потребител е на 19 години, а най-възрастния е на 40. След преглеждането на темата не открих потребители, които да са обявили себе си като ученици. След по-продължително преглеждане открих, също така, че има и много малък брой потребители, които са обявили себе си като студенти. А що се отнася до графата какъв автомобил притежава потребителя, всички са описали конкретния автомобил. С изключение на трима, които са написали следното: Карам: гъза си да подскача по градския транспорт; по трамвайната линия; under 3000rpm.

А що се отнася до категориите, които бяха приложени към данните от форума на „германците” те се оказаха почти нерелевантни към данните от форума на японските автомобили. Например в категориите ученик тук не попада нито един, а в категорията студент има само един човек от извадката. Наложи се да направя няколко нови категории. Както следва едната е финанси и счетоводство, където попадат четирима човека. В категорията търговия попадат пет потребителя, като двама от тях имат собствен бизнес. Най-многобройната категория се оказа, тази свързане с технологиите и програмирането, където регистрирах 14 потребителя, които работят главно в сферата на ИТ технологиите. Втората по големина категория се оказа тази на сферата на услугите и логистиката. Тук попадат 11 човека, като сред тях има готвач, двама преводачи, двама сервитьори, крупие на кораби и т.н. В категорията поддържка на автомобили попаднаха само трима потребителя. Има и още 8 потребителя, които не могат да бъдат точно категоризирани, защото тяхните професии са изключително разнородни. Въпреки това мисля, че е важно да спомена, че сред тях има един които се определя като: „Оператор на изследователския ядрен реактор в София. Като се има предвид, че реактора не работи (в момента се води в реконструкция) не знам дали има по-лесна работа от моята.” Също така друг потребител определя себе си като: „Здравейте колеги...от около една седмица съм собственик на Хонда Акорд '96 1.8i Ls и съм мнооого доволен от автомобила и от форума но да не пълня темата с глупости.....Работя като Авиотехник в "България ЕР" от 2 години. Ако мога да Ви бъда полезен с нещо....ще се радвам да помогна!” . Има също така един футболист, дизайнер на сладоледи Дарко и един фармацефт. Един е изказал категоричното си нежелание да участва във темата, като го е изразил както следва: „МОИЕ УВАЖЕНИЯ АМА ТОВА ДА НЕЕ НЯКАКВО СОЦИАЛОГИСТИЧНО ПРОУЧВАНЕ ЗА УЧАСТНИЦИТЕ В ФОРУМА ТОВА Е ИНФО КЕТО НЕ ДАВМ И НА ПЪРВА СРЕЩА А ВИЕ ИСКАТЕ ОЩЕ ПОНЕТА НЕЩО НЕ ВРЪЗВАМ ЗА КАКВО ТИЕ ТАЯ ЦЯЛАТА ИНФО АМА ТО ЧОВЕК НЕ ЗНАЕ КАКВО ЩЕ МУ СВЪРШИ РАБОТА УТРЕ НЕ ЗНАМ АЗ ПОНЕ ТАКА ГИ ВИЖДАМ НЕЩАТА ОТ ЖИВОТА ОК” .

В следствие на направените наблюдения може да се изведат заключения в следните насоки:

Има принципна разлика в отношението към автомобилите в двата различни форума.

Има разлика в отношението на феновете на двете автомобилни марки по отношение на закона.

Упражняваните професии от регистрираните потребители в двата форума принципно се различават.

 

В настоящите наблюдения не е използвана цялата информация събраната от двата форума. "

 

 

Надявам се да ви е било интересно въпреки правописните грешки :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно...от цялата работа се оказва че точно поради причината,че БМВ трябжа да определя социалния статус като "баровец" около 1/3 от регистрираните в него форум са лапетии, които си мислят, че ако имат БМВ ще са голяма работа и само 2/3 наистина карат тази кола. А в Хонда форума разбирам, че са по зрелите хора, които не искат да се правят на някакви а са си напълно доволни от сегашния си социален статус. Принципно си напълно нормално според мен, с навлизането на демокрацията след края на комунизма българина далеч не е бил запознат какво става на източния браг, а и е бил твърде далечен и недостъпен за него, за сметка на това запада е бил по-достъпен и отвърдените немски марки са били по-лесни за вкарване в държавата. Японските марки почват да се отвърждават в БГ едва последните няколко години. Всичко е до човека, не че не харесвам БМВ, напротив харесвам тази марка и като малък бях влюбен в нея, но откакто преди около 6 години се качих за първи път в японска кола, след като бях карал немските, честно казано вече на друго освен на японска не бих се качил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това беше едно от най-интересните неща които съм чел скоро! Мисля обаче, че трябва да изложиш малко по-обширен извод за потребителите на двата форума.Успех с курсовата работа :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравяме и един много важен фактор в Бг, а именно широко разпространените митове:"Американските коли са най- добрите коли""Има само два вида коли Мерседес и всички останали""Немските коли да най-здрави и надеждни""Японските коли са боклуци и еднодневки"Такива реплики за съжаление се чуват често дори и сега в БГ, особенно пълното отрицание на всичко различно от собствения автомобил, пък бил той и Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ооооо, слушал съм коментарите на много ограничени момченца, според които само техните голфчета и вектрички стават за бегачки, а японските коли били много бавни, чупели се лесно, неможели да се "пипнат" за да станат "бегачки" и въобще какви ли не коментари и вече даже не се захващам да споря с такива тъпунгери че веднъж щах да нашамаря единия и се озовах между трима разгневени хейтари на японски коли :lol::):lol::) след като оплюха всички топ супер автомобили от японски произход и вече говоря с тях само с факти, а именно от време навреме им пускам youtube и фактите говоряд вместо мен. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравяме и един много важен фактор в Бг, а именно широко разпространените митове:"Американските коли са най- добрите коли""Има само два вида коли Мерседес и всички останали""Немските коли да най-здрави и надеждни""Японските коли са боклуци и еднодневки"Такива реплики за съжаление се чуват често дори и сега в БГ, особенно пълното отрицание на всичко различно от собствения автомобил, пък бил той и Хонда.

Това за американските коли откъде идва? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам един интересен въпрос към теб.Как ще определиш моята "съдба", т.е. аз съм един от основателите на БМВ клуба и се казвам Кирил Илиев. Тогава съм карал БМВ е21 316.Но сега нямам нищо общо с БМВ клуба, освен профила ми в БМВ форума за който не знам дали все още съществува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен би ми било интересно да видя резултата от проучването.Мисля,че е много добра идеята,и аз бих се включил.Успех :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък карам и БМВ от време на време. Карам и Тойота и бутам Нисан де , ама все пак . доста врме съм писал в БМВ форума преди , след това взех Хондата , в почти всички останали форуми имам регистрации, ама не пиша.Искам да ти кажа , че във всички форуми преобладават млади хора със стари коли , много от които спортни купета или коли с някаква нотка на спортно излъчване .Може би го има това , че в БМВ форума са повече дупета , WV като да са най-пропадналите като цяло , там нищо над 2 лева не може да се продаде. Хонда форума голяма часто от хората са с висше образование и работещи в сферата на високите технологии.Във всики форуми има и хора с нови коли и без рацерски наклонности , но са малцинство.Някакви такива впечатления съм добил аз. Това проучване ще е интересно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като допълнение на всичко казано от колегите (което подкрепям напълно) : Няма да е лошо да се проучи и стиловете музика :lol: Според мен ще изглеждат ето така: - Honda Клуб - 80 % :lol::) - BMW Клуб - 80 % рап и техно, както и разни комерсиали. - VW Клуб - 90 % чалга и чалга-рап Също така може да се види колко потребителя от даден Клуб ще оценят преимуществата на автомобилите от другия Клуб. А няма да ги отричат напълно :)п.п. Ако има разни въпросчета - пращайте :D

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добра идея е това проучване. Любопитен съм за резултатите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е много яко замислеслено много ще ми е интереснода видя резултатите.Евала на танкиста за тези думи защото и според мен е така.Защото съм карал само немски автомобили преди да се кача на хондата,и това беше единствената кола от която не ми се слизаше. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карам хонда само от 5 месеца и едва ли мога все още да имам претенциите, че ги познавам кой знае колко или че мога да кажа всичките и предимства пред друга марка автомобил, но определено тя дава едно осещане за лекота и спортен дух, които те завладяват напълно.според един приятел караш вектра 2003година хондата била завладяващо красива отвън но и липсвали лукса отвътре който искал той и веднъж му обяснявах, че като почнеш да я караш и не изпитваш нужда от тея глезотийки, просто си завладян от магията на самата кола и не ми повярва докато не му дадох да я покара...слезе с ей такава усмивка :). Не мога да си пречупя душата и да кажа, че и немските коли си нямат свойта тръпка, принципно повечето са ми ужасно скучни, но бавареца ме радва почти толкова колкото хондата, няколко месеца търкалях 318-ката на един приятел която беше пусната за продажба и накрая аз успях да му я продам :huh::) тромавичка на правите но страшно шоу на завоите :) пак се отнесох в размисли...моля да ме извините.Колега чакаме крайния резултат от проучването и ако трябва да помагаме свиркай :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да си кажа, че рурвоначално замисъла беше да се направи сравнение между типа кола ( тук имам предвид мощност на двигателя) и упражнявана професия и да се види дали се очертават някакви тенденции. В хода на проучването обаче се оказа, имам много информация която не мога да пренебрегна. Така се роди началото на това проучване. Сега обаче като виждам, че има интерес за мен ще бъде удоволстие да го завърша, само да свърши сесията. А и сега като чета вашите коментари виждам, че има и неща за които не се бях сещал. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен към каква група ще ме причислиш при този автопарк разнообразен:Лека атмосферна високооборотна малолитражка с предно, лека турбо малолитражка със задно , ако може да се каже луксозен турбо дизел седан , 3.0 турбо дизел 3-врат офроад джип.Работя support в Megalan Network , не че парите са от там де.Поздрави и с нетърпение чакам да видя какво ще се случи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакаме с нетърпение резултатите. Много добре е замислено :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи ми каква кола караш за да ти кайа какъв си :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- Honda Клуб - 80 % :P;) - BMW Клуб - 80 % рап и техно, както и разни комерсиали. - VW Клуб - 90 % чалга и чалга-рап

Ооо ще ме извиняваш, но съм попадал на БМВ сбирки и освен псувни, бесни гюбеци по капаците, крясъзи и мякане аз на друго не бях свидетел ... Ако беше рап и техно направо съм там, ама ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е супер и аз бих се включил! Колкото до музиката (понеже съм навътре в материята) чалагата не я дишам, иначе ми се струва, че стиловото разпределение май е такова... Хондаджиите знаят коя е качествената музика! :cool:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е супер и аз бих се включил! Колкото до музиката (понеже съм навътре в материята) чалагата не я дишам, иначе ми се струва, че стиловото разпределение май е такова... Хондаджиите знаят коя е качествената музика! :):)

Това са само догатки колеги.Струва ми се че 80% няма да слушат rock or metal, а house или pop!Да пусне колегата с проучването една анкета поне!Щото не виждам обективно изследване, няма анкети, формуляри, дори инфо кои са учасниците, принципа на избори и т.н.Като ще е гарга да е рошава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мда такава анкета кой ква музика слуша ще е интересна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм ЗА анкетата, нека най-накрая да разбием тази мистерия и да разберем какво се слуша най-много в Хонда форума ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм ЗА анкетата, нека най-накрая да разбием тази мистерия и да разберем какво се слуша най-много в Хонда форума :angry:

Доколкото знам, такава тема за музикалните ни предпочитания има отдавна!! Една евентуална анкета би кристализирала всичко! А по първоначалната тема ще кажа: "Ииигаси колко много излишно префърцунени думи има в тоя голям текст!", и че проучването е доста добра идея, при положение, че има по-ясно очертана насока и критерии!И аз ще се радвам да видя крайният продукт на тая работа! :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да си кажа, че рурвоначално замисъла беше да се направи сравнение между типа кола ( тук имам предвид мощност на двигателя) и упражнявана професия

Ами не мисля,че човек може да се прецени по това каква марка кола кара и съответно професията му..,нито пък по стила музика,която слуша...Защото,човек може да си има доста сериозна професия и да си "откача с Honda"..Все пак марката е символ на свободолюбие и спортен дух.А по стила музика,която харесва можеш само да определиш до някъде характера му....(познавам доста лекари"кротки душици",а как превъртат на metal..,както и доста счетоводители"отговорни хора,смятат по цял ден",а вечер по клубовете какъв стриптийз правят :( )Това проучване и на мен ми е доста интересно.... :angry: И може би трябва да проучваш не типовете хора,които карат BMW и Honda,a какво точно ни харесва в конкретната марка,т.е.какво точно ни обединява.Защото аз съм сигурна,че тук сме един невероятен mix ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://forums.hondabg.com/index.php?showto...t=0&start=0който не е гласувал да не чака повече ;);) п.п. За сега прогнозата ми е горе доло вярна ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,не че нещо ама сесията ти не свърши ли ? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък имам и хонда и бмв който до някъква степен мога да нарека спортни.. обаче изобщо не робувам на марка и т.н. карам ги заради състезателните си амбиции. Иначе ако ги нямах тези коли и не си пръсках времето и парите по тях със сигурност щях да карам лимозина с много екстри Бмв М5 е39 на което ще махна емблемите или американска спортна кола вайпър или корвет последния варянт на който се спирам е един голям хубав стар с600 V12.Според Мен разликата е че повечето водачи на БмВ са малко повърхностни и с повечко комплекси.Иначе като си купих хонда беше повече от икономически съображения като всеки интелигентен човек.А сега мисля вече не може да се направи разбор м/у собствениците на различните марки коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,не че нещо ама сесията ти не свърши ли ? :angry:

Свърши току преди една седмица, но имах и малко работа по колата сменях и делко и ангренажен ремък и малко боядисване за това не съм почнал още. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е фундаментално проучване като може дори да се разпростре като проучване за хората които карат БМВ и всички останали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как върви проучването, още няма новини ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда надявам се да намериме нещо интересно относно сравнение, професия - кола. До преди това съм карал фолксваген джета и все още я хваля тази кола. Иначе работя като видеомонтажист в тв. А в момента си взех хонда сивик комби, заради очакван сладък бебок...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

"Гайда за настоящото изследване е съставен въз основа на фактите, които ще са нужни за провеждане на проучването.

....

Само като прочетох това изречение и се отказах да чета нататък.

Каква "гайда"? Кой свири на нея? Какво свири?

За вас български език няма ли, та дори и в един такъв елементарен случай трябва да ползвате дума, която на всичкото отгоре има конкретно и единствено значение в българския език?

 

СРАМОТА!

Редактирано от blueeye

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тая тема и това проучване май само разлая кучетата :) май започнато и недовършено ще си остане, като гледам как вече повече от месец темата си дреме при важни без да виждаме някакво развитие. Поне да каже колегата ще я бъде или не, ще доживеем ли някакви заключения, факти или каквото и да е????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...