joro_www_joro 0 #1 Публикувано 6 Февруари, 2009 Здравейте.Искам да попитам имал ли е някой такав проблем.Понякога след зареждане / не винаги / не пали.Колата е Концерто д16а9е.След като заредя и неиска да запали ми направи впечатление,че ако отжоря отножо капачката на резервуара прави вакум.След като я отворя и поставя пак и след няколко проби пали.Незнам каде е проблема,но ме е поставяла в кофти ситуации.Незнам дали е от от вакума и затова неиска,но само след това се базика.Благодаря ви предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 6 Февруари, 2009 ми не трябва да има вакуум,нали имаш отдушник на резервоара.сигурно е запушен.пробваи,ама трябва да сте двама,единия върти на стартер,другия развива пробката за обезвъздушаване на горивото(моита е на бензиновия филтър).ако не е там потърси на друго място,ако няма-кофти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #3 Отговорено 6 Февруари, 2009 (Редактирано) Имах подобен проблем...ако не и същият...почти винаги след зареждане не палеше от първият път, незнам защо, но го правеше след зареждане, изчаквах 2-3 мин. и палеше. Оказасе главното реле, свалих го, презапоих с нов тинол всичките му споики и проблемът с паленето изчезна...вече година и половина. По въпроса за вакуума...и моят все още изсъсква като отварям капачката, особенно лятото. Колкото до гореспоменатия отдушник, има такъв КЛАПАН който отваря след определено налягане. Редактирано 6 Февруари, 2009 от chopper1969 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stykiaz 0 #4 Отговорено 6 Февруари, 2009 Хм това не го знаех. Моята винаги цъска като отварям капачката. Някой ще ме въведе ли навътре в произхода и решението на цъскането и защо не трябва да го има ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The PitBull 1 #5 Отговорено 7 Февруари, 2009 Цъскането винаги ще го има особено лятото.От плискането на горивото в резервоара се отделят повече бензинови пари и те създават налягане,което лятото от високите температури е още по голямо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g_e_r_gi 0 #6 Отговорено 7 Февруари, 2009 Презапой главното реле както ти е казал по-горе колегата и проблема се решава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joro_www_joro 0 #7 Отговорено 7 Февруари, 2009 Презапой главното реле както ти е казал по-горе колегата и проблема се решава. Благодаря на всички.Ще потърся проблема в релето ище го отстраня.Благодаря още веднаж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido.dimitrov 1 #8 Отговорено 7 Февруари, 2009 Като го презапоиш кажи какъв е резултата, че един приятел има същият проблем и ще е полезно и за други колеги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atliman 0 #9 Отговорено 8 Февруари, 2009 Дано колегато си оправи проблема. Днеска сутринта ми изникна подобен проблем...не искаше да запали, но не при зареждане, а сутринта преди да отида на работа. Връткам си ключа и няма и няма, това за пръв път ми го прави. Видимо всичко е наред, моля изкажете мнение! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #10 Отговорено 8 Февруари, 2009 Колега, мнението си остава същото, поправи спойките на главното реле и ако не се оправи, тогава търсиш другаде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joro_www_joro 0 #11 Отговорено 8 Февруари, 2009 Колега, мнението си остава същото, поправи спойките на главното реле и ако не се оправи, тогава търсиш другаде.Благодаря ви.като ми остане малко повече време ще погледна релето и ако изчезне проблема при мен ще ви кажа.Пак благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове