Jump to content
TEHKO

изгасна и незапали повече :(

Recommended Posts

здравейте днес както си карах колата на 2ра на 4000 оборота се чу някакво препукване и колата изгасна веднага я запалих но само за 2секунди, като въртя да запаля се чува някак много странно бързо и стържещо... направо ужас...бензин си има няма газово, беше си загряла, почти всичко е сменено преди има няма 2000км. както и да е прибрах я на въже пред нас.. очаквам всякакви мнения и предложение да запаля звяра отново :dry:като дам на контакт сичко си светва нормално даже като почна да въртя лампата за масло изгасва чек-а също чува се сшецифичния шум на бенз. помпа но все пак ...

Редактирано от TEHKO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бобина която е в делкото мисля,главно реле и т.н. ....имаше няколко теми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте днес както си карах колата на 2ра на 4000 оборота се чу някакво препукване и колата изгасна веднага я запалих но само за 2секунди, като въртя да запаля се чува някак много странно бързо и стържещо... направо ужас...бензин си има няма газово, беше си загряла, почти всичко е сменено преди има няма 2000км. както и да е прибрах я на въже пред нас.. очаквам всякакви мнения и предложение да запаля звяра отново :(като дам на контакт сичко си светва нормално даже като почна да въртя лампата за масло изгасва чек-а също чува се сшецифичния шум на бенз. помпа но все пак ...

СВАЛИ КАПАЧКАТА НА ДЕЛКОТО (ПРЕКЪСВАЧ РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЯ) И ВКЛЮЧИ ПЕТА И БУТНИ ВИЖ ДАЛИ ПАЛЕЦА СЕ ВЪРТИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ангренажен ремък с обтяжни ролки смени ли,защото при прескочил ремък ми се е случвало подобно нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз залагам на скъсан ангренаж

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този ред на мисли искам и аз да Ви попитам нещо колеги. Имам Англичанка 95 г., блъснах я отпред в дясно,изкочиха еърбеци,скъсах носач и така нататък. Обаче проблемът сега е,че не пали... Каква може да е причината? Като дам на контакт свети чека постоянно,бензиновата помпа не се чува да върти изобщо...Помислих,че е от алармата защото и тя не работеше.Свалиха ми я обаче пак не пали хондето... :P Какво може да е? Благодаря Ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш система която при удар спира тока към бензиновата помпа. Някъде из форума има тема с обяснение къде е бутона при англичанките :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще ви пиша какъв е проблема... в интерес на истината само ремъка не бях сменил :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом върти бързо на стартер и аз залагам на скъсан ангренаж. Иначе бих предположил бобина.

Редактирано от blueeye

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е добре като се скъса ангренажа нормално ли е когато вкарам скорост и почна да въртя без натиснат съединител колата да тръгва нормално?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е добре като се скъса ангренажа нормално ли е когато вкарам скорост и почна да въртя без натиснат съединител колата да тръгва нормално?

Нормално е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този ред на мисли искам и аз да Ви попитам нещо колеги. Имам Англичанка 95 г., блъснах я отпред в дясно,изкочиха еърбеци,скъсах носач и така нататък. Обаче проблемът сега е,че не пали... Каква може да е причината? Като дам на контакт свети чека постоянно,бензиновата помпа не се чува да върти изобщо...Помислих,че е от алармата защото и тя не работеше.Свалиха ми я обаче пак не пали хондето... :P Какво може да е? Благодаря Ви предварително!

Има "инерция суич". Зад централната конзола на таблото се намира.Само натискаш бутона и си готов.(само на англ. модели е там)Да не вземеш сега да свалиш конзолата......бърка се от страни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Нормално е ангренажният ремък движи разпределитнелният вал/валове от коляновият вал. Стартера върти маховика който е на коляновият вал. Който от своя страна чрез съединителя предва движението към скоростната кутия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така Д15б2 искам някой да ми каже има ли защита от засечка или е на късмет видях доста такива теми и неразбрах точния отговор.. искам началник омбре да ми каже защото на него му имам най- доверие :D и ако има фатални последствия кажете колко жълтици ще ми трябват за поправка или да я пускам на части? и да повторя колата е мъчена да запали пак и тн... знам че е лошо но имах надежди говежди някакви :D ПЛС ХЕЛП :Dвин JHMEG435005012974

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

На моите бутала (които по парт номер излизат еднакви с D15B2) има фрезовани места за клапаните. Така че може да си минал метър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми ако си скъсал ремък,хондите до колкото знам нямат защита и наи жероятно ще имаш ударени клапани,които ще трябва да се сменят,ако има нещо по буталата,макар че е малко вероятно,гарнитура на главата ще смениш,ако решиш или ако има нужда шлаиф на главата,гумички,не знам как стоят нещата и с кобиличките!рамъчето братле струва 40-50 лв,защо не го смени,щеше да си спестиш адски много грижи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел бях във форума, че д15б2 имал "защита" срещу скъсване на ангр. ремък.. Така че може да си спокоен ... Всъщност пич .. свали защитната пластмаса на ремъка и виж дали е скъсан де ... :lol: И не забравяй да пишеш после кво-що ... може да е полезно за останалите ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ударила.Не удря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ударила.Не удря.

мерси за отговора и надеждата като идвам някой път към софия ще се отбия през сервиза да видя аджаба истина ли е :lol:а за колегата който ми пише да сваля пластмасата аз сам немога имам ключовете сичко точно но много се криви тази пластмаса пък и май трябва да свалям на хидравликата казанчето алтернатори(ако е това което си мисля) общо взето не трябва да пипам.. ще си викна майстора на место ..а да попитам друг тъп въпрос пробвал съм да я запаля... с някакви надежди че са е задавила .. фатално ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, ако е само ремък проблема. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замислих се да не е стартер, при положение,че си сменял консумативите скоро и не би трябвало за 2000 км да скъсаш ремък.Ако е бубина мисля,че въобще няма да може да въртиш щото тока от акумулатора ти стига за 4-5 пъти да врътнеш.Най-добре викни някой познат или майстор да ти каже.Така на сляпо може само да гадаем.Успех :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замислих се да не е стартер, при положение,че си сменял консумативите скоро и не би трябвало за 2000 км да скъсаш ремък.Ако е бубина мисля,че въобще няма да може да въртиш щото тока от акумулатора ти стига за 4-5 пъти да врътнеш.Най-добре викни някой познат или майстор да ти каже.Така на сляпо може само да гадаем.Успех :o

Ами той колегата си е казал че не е сменял ремък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Всичките Ситуации и Проблеми с Паленето при мен се получи най-интересното.

М/у два светофара светна чека при което на следващия светофар докато чакам изгасям за да нулирам евентуална грешка и дотук - НИКАКВО ПАЛЕНЕ

1-Провери се главното реле -здраво

2-Алармаджия отстрани всички блокировки-Алармата си е здрава.

3-Комутатор и Бодина здрави (Моето делко го сложихме на др.кола и си запали)

4-Така наречения Главен ключ (зад жабката) при мен не съществува

Като се даде на контакт всичко светва по таблото но помпата не работи и не гасне чека.

Сложихме др. Компютър и всичко заработи

ХИЛЯДИ БЛАГОДАРНОСТИ НА ЕМО ЧЕ С ВСИЧКИ УСИЛИЯ ОТСТРАНИ ДЕФЕКТА от компа ми и вече сичко си е ок. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...