zdravko79 0 #1 Публикувано 28 Януари, 2009 (Редактирано) Колеги искам да питам,на скоростна кутия мога ли да сложа масло за двигател 5w40 на valvolin пална синтетика,четох тук темите не ми стана ясно мерси предварително Редактирано 28 Януари, 2009 от zdravko79 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тошето 0 #2 Отговорено 28 Януари, 2009 не може,на кутиите се сипва 75-90, 85-90 за двигател не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
креспо 1 #3 Отговорено 28 Януари, 2009 Удари една тьрсачка-толкова е лесно.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pano 24 #4 Отговорено 28 Януари, 2009 Тоше несъветвай грешно колегата,на скоростната кутия се слага МТФ или 10-40 полусинтетика моторно масло,5-40 е малко редичко! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #5 Отговорено 28 Януари, 2009 не прави моята грешка да сипваш трансмисионно масло в кутия на хонда.правилно си се насочил към двигателното,но сложи 10-40.може полусинтетика,може и пълна синтетика.и в аутодата и във всички каталози кутиите на хонда са дадени с полусинтетика 10-40,или МТФ-японско трансмисионно масло,което трудно се намира в бг и е със същите качества като двигателното.така че наливаи си масълцето,да не прецакаш кутията с тоя мед дето ти говорят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #6 Отговорено 28 Януари, 2009 (Редактирано) не може,на кутиите се сипва 75-90, 85-90 за двигател неколега като не си запознат не се изказвай неподготвен Аз си налях 10В40 ама малко трудно ми се сменят предавките. От начало беше добре и после се прецака. Не знам да ли е от маслото или кутията нещо се ебава. Можеби от студеното време и понеже маслото дето го нялях не е много хубаво (нищо че е ново) и да се згъстява много... Защото като покарам да загрее колата както трябва почват да се сменят както трябва . Наливай 10В40 ама си купи някоя добра марка п.п. В същност до 96-та година е с 10В40, след 96-та е с Хонда МТФ Редактирано 28 Януари, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zdravko79 0 #7 Отговорено 28 Януари, 2009 Мерси за помоща,прегледах едно ръководство там пише,винаги да се изпозва MTF,с SAE 10W30,10W40,но за временно заместване,затова питам дали ще пречи двигателното масло,колицата е на 45 000 км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #8 Отговорено 28 Януари, 2009 не може,на кутиите се сипва 75-90, 85-90 за двигател неТоше,не така ей. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SStefan 0 #9 Отговорено 29 Януари, 2009 Здравейте , Имам същия проблем със скоростната кутия . Като запаля и трябва да изчакам да позагрее , за да мога да сменям предавките .Въпроса ми е - Дали е от маслото или е от скоростната кутия ?Като загрее хубаво колата (след 3-8 мин.) нямам никакъв проблем . Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
waterwet 8 #10 Отговорено 29 Януари, 2009 на хонда са дадени с полусинтетика 10-40,или МТФ-японско трансмисионно масло,което трудно се намира в бг и е със същите качества като двигателнотоКато вискозитет са близки, но по отношение на противоизносни, противозадирни и EP-присадки, само че са масла е общото. Тествай ги на 4-съчмена машина или на нещо с яко, ама яко триене и виж резултата върху триещите се повърхости с MTF и 10W40. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #11 Отговорено 29 Януари, 2009 из чуждите форуми един авер рови скоро и се оказа че разликата му мтф и полусинтетиката 10-40 е ,че полусинтетиката има повече добавки за обиране(предотвратяване на нагари в мотора)и тн,но като мазилни качества са еднакви,таи че няма да е проблем да се кара с полусинтетика.когато бях с трансмисионно масло в кутията и при мене сутрин когато колата е студена влизаха много трудно скоростите,сега съм с полусинтетика и си е ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
waterwet 8 #12 Отговорено 29 Януари, 2009 из чуждите форуми един авер рови скоро и се оказа че разликата му мтф и полусинтетиката 10-40 е ,че полусинтетиката има повече добавки за обиране(предотвратяване на нагари в мотора)и тн,но като мазилни качества са еднакви,таи че няма да е проблем да се кара с полусинтетика.когато бях с трансмисионно масло в кутията и при мене сутрин когато колата е студена влизаха много трудно скоростите,сега съм с полусинтетика и си е ок.При MTF-а на студено, би трябвало да влиза без съпротивление, а като загрее (пораздуе малко), тогава влиза по-плавно. При мен е така и в лабораторията резултатите са същите. Просто MTF-а има EP-присадки в пакета, които пакет-присадки се знае само от производителя му (Лубризол). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zdravko79 0 #13 Отговорено 29 Януари, 2009 Колеги,днес варнах 5w40 пална синтетика на valvoline,купих кастрол магнетик 10w40 налях го ще покарам и ще пиша резултатите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #14 Отговорено 30 Януари, 2009 (Редактирано) Колега, в Бултрако продават масло само за скорости ,но 25л. е наи-малката разфасовка -другото е компромис не експериментираи ако все пак сипеш двигателно 10-40. Друго не ти препоръчвам Редактирано 30 Януари, 2009 от kembo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ASRacing 0 #15 Отговорено 30 Януари, 2009 В Бултрако има наливно на около 15лв. литъра, носете си и амбалаж Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hiti 3 #16 Отговорено 30 Януари, 2009 За двигател и трансмисия 10W40 за 90% от HONDA-моторите до 1999г.Слагам на MOBIL на 10 000км смяна и нямам засега проблеми,72лв.с филтъра и смяната 4,3л. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mandata 2 #17 Отговорено 4 Февруари, 2011 Актуална информация от Бултрако - Пловдив.Цената на маслото за механична скоростна кутие МТF-3 e 29 лв./л., опаковки по 1 л.имат и наливно на 19 лв./л. Цена за смяната в сервиза 22 лв.т.е. ако си го купите в опаковка да си го смените сами или го смените в сервиза излиза все тая - 60 кинта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове