Jump to content
Most_Wanted

Проблем слад суап

Recommended Posts

Преди няколко месеца минах от моно към пълна инжекция. Двигателят е Д15Б2. Веднага след суапа сипах STP за чистене на инжекторите. Колата вървеше без проблем 4-5 дена и започна да ми дава грешка 1. След още няколко дена започна да не върви, в смисъл не набираше добре. По-големия проблем е това, че като подам рязко газ и колата се спъва, предницата се забива в земята и след 1-2 секундно чудено най-накрая поема и тръгва. Също така започна да ми гори 10-11/100 или 9/100 ако я карам на 2-3000 оборота. Отидох да ми сменят чипа и грешката изчезна, но останалите проблеми си останаха. От няколко седмици колата взе да се дави дори и при най-малкото подаване на газ и направо е супер изнервящо и много ми пречи особено при изпреварване, защото вместо да ускори тя забива. Та ако някой от вас има идея къде може да е проблема да каже. Няколко човека ме посъветваха различни неща, но искам да чуя и други мнения. Общо взето всички ми казват ламбда сонда или нещо по запалването (свещи, кабели).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти е в това че си сложил добавката за почистване.Тя ти е дигнала сичките буклуци от резервоара и си ги набил по системата.

Сменяш Горивен Филтар.Другия Вариант е да дозираш добавката в 3но или 4но количество и я стане я нестане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че е от това защото докато си бях с моното, съм сипвал STP и нямах никакви проблеми. А горивния филтър го смених, но пак нищо. Аз почти съм убеден, че проблемите започнаха от това STP, но едва ли има нещо запушени след като ми гори толкова много. Айде колеги помагайе.

Редактирано от Most_Wanted

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

грешка 1 не е ли ламбда сонда? Щом са ти сменили чипа, може просто да са го накарали да не ти показва като грешка... опитай с друга ламбда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с "manniakk" аз имах същия проблем и след смяна на ламбда сондата всичко се оправи :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли от ламбда сондата ще ти забива,за разхода да,но за чуденето е от друго :offtopic: Провери си инжекторите дали са ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с 240сс. нискоомни инжектори като минаваш през Габрово се обади да ти дам други да ги пробваш, така поне ще отпадне 1 съмнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

такива са :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с 240сс. нискоомни инжектори като минаваш през Габрово се обади да ти дам други да ги пробваш, така поне ще отпадне 1 съмнение.

ОК ще се обадя. А дали може самия чип или компа да ми правят номера?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да има други предположения?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм съвсем сигурен, но да си погледнеш палеца на делкото...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам палец на дистрибуторната капачката, ако за това става дума де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам палец на дистрибуторната капачката

в смисъл ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами доколкото знам има капачки с палец и без палец, а може и да се бъркам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май се бъркаш .... а за инжекторите ще трябва да ми се помолиш :cool::D;) провери да ли всички вакуми са закачени където трябва. Свали дросела да го почистиш. Обърни повечко внимание на МАР-а. И все пак щом ти е набивало грешка "1" е редно от там да почнеш ;)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще почерпя това да ти е проблема :thumbs1: Аз тая събота ще ходя към Елена да я погледнат едни френдове и дано открием къде е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги давайте съвети, че работата е сериозна. Значи пробвахме с друг комп, след това ламбда сонда, нови свещи, други кабели, чистихме и някакъв датчик за празния ход, гледахме клапаните, проверихме дросела и там се захванахме за TP сенора (май така се казваше), но и там ударихме на камък. Всички възможни преположения отпаднаха и пак нищо. Единствено не можахме да проверим делкото, защото колата която ползвахме за донор беше с друго делко. Мисля че и проверихме и MAP-a, сложихме друг, но колата почна да гърми. Днес забелязахме, че и без да и пипаме нищо пак гърми, но мн рядко и не толкова силно. Инжекторите не сме ги гледали, защото едва ли от тях идва проблема. Ами ако са ви останали някакви предложения ще се радвам да ги чуя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво се оправи след като ти смениха чипа?между другото, някой по-горе писа че може да са ти изключили сондата при смяната на чип, а аз предполагам че визираш че аз съм ти сменял чипа :D Ако е така, не съм ти изключвал код 1. И да искам не мога да го направя :rolleyes: За инжекторите: ако не се лъжа, сложихме високоомни инжектори и нямаш резисторна кутия. Тоест, не пробвай с нискоомни, освен ако не съм в грешка и си намериш резисторна кутия под капака.Мога да ти прпоръвам следното: сваляш всички маркучета които свързват дросела с МАП-а. проверяваш ги да не са се закъсали някъде и да не са запушени. мериш всички напрежения на 2-та три пинови куплунзи (МАП и ТПС) и ми ги казваш. Напреженията трябва да са нещо такова:МАП при контакт но загасен вдигател5V, 0V, ~2.6VМАП при контакт и запален вдигател5V, 0V, ~1.2V или може би 1.1ТПС при контакт, загасен двигател и отпуснат педал на газта5V, ~0.48V, 0VТПС при контакт, загасен двигател и натиснат педал на газта5V, ~4.7V, 0V"~" означава приблизително ( тоест +/- 0.05)най-добре ги измери и ми ги напиши тук, но както ги мериш, от ляво на дясно или обратното няма значение как ми ги кажеш.За съжаление тази проверка на тпс-а не е достатъчна но поне е начало. Допълнителна проверка можеш да направиш ако плавно отваряш ТПС-а и следиш дали показанието се променя също толкова плавно. Ако подскача, имаш проблем в ТПС-аИма ли някаква разлика в поведението на мотора топъл/студен?най-добре ми звънкай че последно време чета форума рядко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

току що допрочетох личното и установих че сте сменили тпс-а... това значи че шанса да е скапан е малък. все пак ако можеш забий една игла в кабелите и измери това което ти писах по-горе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да повдигна темата на колегата :rolleyes: МАП при контакт но загасен двигател5V:0V:2.54VМАП при контакт и запален двигател5V:0V:0.88 VТПС при контакт, загасен двигател и отпуснат педал на газта5V, ~0.48V, 0VТПС при контакт, загасен двигател и натиснат педал на газта5V, ~4.5V, 0VТова са стойностите които примерихме.TPC-а се наложи малко да се бутне , но проблема остана :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе след като сменихме всичко по тая кола и разлика имаше само при смяна на компа. Следователно за мен си е бъгав чипа нещо.

 

п.п. Търсен, смени си свещите, защото следващия път ако ми дойдеш с такива директно отиват в коша :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...