Jump to content
PHOTOCH

Парно на Сивик 6 ген хеч

Recommended Posts

Струва ми се, че парното духа слабо, при все, че вентилатора вдига яко шум.Карам едно служебно Рено и парното му е хипер яко в сранение с Хондата.Мнения?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно нещо не е наред с парнототи......Моето си духа супер :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, парното на сивика си е екстра, ако всичко е изправно, като за бензинова кола, по мои наблюдения дизелите имат доста по-силно парно, рендето да е дизел?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го имаше този момент, оказа че филтъра в купето се беше задръстил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го имаше този момент, оказа че филтъра в купето се беше задръстил.

А къде е филтъра в купето?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, парното на сивика си е екстра, ако всичко е изправно, като за бензинова кола, по мои наблюдения дизелите имат доста по-силно парно, рендето да е дизел?

Да дизел е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А къде е филтъра в купето?

Мисля че такъв няма при моделите без климатик, съдя по ръководството. Малко ми е чудно при вкарване на въздух от вън няма ли филтър, но определено в ръководството не видях такова нещо.И моето е слабо, усеща се след 3-4 километър и си издава силен звук.И аз съм с като твоята май.., ще си изложа ама англичанките 6та ли си водят?А за рено една приятелка мн го похвали парното, те са си бензинка, тавана черга :DЗа ръководството виж този пост: http://forums.hondabg.com/index.php?showto...st&p=258540файлове който ти трябват са 21-...pdf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега съжалявам, че малко ще нацапам твоята тема, но няма смисъл да пускам още една подобна и без това темите за парното май са най-много тук :D

Значи и аз имам същия проблем като колегата - слабо ми духа парното (поне за моите представи). Карам Хонда Сивик 1.5 LS E-Vtec , 6-g, хеч

- Да, с климатик е.

- и Да, филтъра на климатика е сменен преди месец (не съм много доволен от него, защото вкарва всичката околна миризма отвън, ако някой ползва нещо по-добро да ме посъветва).

 

А ето го и отклонението от темата:

Колата ми изстива супер бързо и много бавно загрява!

Като причини за бавното загряване, може да са начина ми на каране в града, който е поддържане на 2000 rpm при каране и около 3000 rpm при превключване на предавките :D (това е поради ред причини основно клипове в Vbox и инциденти на живо) и студеното време.

- Да, термостата ми работи.

- Да, водната помпа също работи - иначе щеше да прегрява при задръстванията и по магистралите при скорост от 150 - 160 км/ч.

- Ако антифризът има нещо общо, а аз силно се съмнявам то той е този с който съм купил колата (зелен на цвят) и издържа на -38 ;)

 

Чувал съм че охлаждането на Хонда е много добро, но това е абсурдно - поне за мен ;). Преди малко си направих един експеримент - навъртях около 20-тина км смесено в София (по кръстовища и околовръстно) и колата дори не беше стигнала до температура в която термостата да отвори големия кръг. Предприех малко по драстични мерки и след 2*1/4 mile ;):D , спрях и установих че най-после големия кръг е отворил и парното в колата ми духа така желания горещ въздух , но след като изминах около 2 км с нормално мое каране посочено по-горе, установих че температурата е паднала, а след спускането на бул. България от възел Бояна до Била колата почти истина.

Каква е алтернативата, да си сложа кожена преграда на решетката като руските автомобили ли? ;)

Дано на някой да му хрумне нещо, защото аз се изчерпах от към идеи и единствената последна която имам е да си купя печка на 12V за колата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен парното си духа перфектно.

... ще си изложа ама англичанките 6та ли си водят?

англичанка - сглобката (правена е в англия)6-та - генерация (поколение на даден модел) :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно... Карам същия модел, имах подобен проблем, смених филтъра и започна да духа поне 2 пъти по силно. Като сложа парното на мах, ще получа топлинен удар :D Да не би термостата да е бъгав и да ти отваря твърде рано ...Или глупости дрънкам :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да споделя, не си купувай печка на 12в. много са зле и не топли изобщо, за зимата си взех сузуки витара кабрио и имах проблем с парното реших да си взема печка и ... след един ден разглобих цялата кола да си свалям радиатора на парното да го чистя, беше запушен сега имам супер парно не казвам че при тебе е това проблема но не си купувай такава печка, имам мога да ти я подаря :D

 

 

Колега съжалявам, че малко ще нацапам твоята тема, но няма смисъл да пускам още една подобна и без това темите за парното май са най-много тук ;)

Значи и аз имам същия проблем като колегата - слабо ми духа парното (поне за моите представи). Карам Хонда Сивик 1.5 LS E-Vtec , 6-g, хеч

- Да, с климатик е.

- и Да, филтъра на климатика е сменен преди месец (не съм много доволен от него, защото вкарва всичката околна миризма отвън, ако някой ползва нещо по-добро да ме посъветва).

 

А ето го и отклонението от темата:

Колата ми изстива супер бързо и много бавно загрява!

Като причини за бавното загряване, може да са начина ми на каране в града, който е поддържане на 2000 rpm при каране и около 3000 rpm при превключване на предавките ;) (това е поради ред причини основно клипове в Vbox и инциденти на живо) и студеното време.

- Да, термостата ми работи.

- Да, водната помпа също работи - иначе щеше да прегрява при задръстванията и по магистралите при скорост от 150 - 160 км/ч.

- Ако антифризът има нещо общо, а аз силно се съмнявам то той е този с който съм купил колата (зелен на цвят) и издържа на -38 :D

 

Чувал съм че охлаждането на Хонда е много добро, но това е абсурдно - поне за мен ;). Преди малко си направих един експеримент - навъртях около 20-тина км смесено в София (по кръстовища и околовръстно) и колата дори не беше стигнала до температура в която термостата да отвори големия кръг. Предприех малко по драстични мерки и след 2*1/4 mile ;):D , спрях и установих че най-после големия кръг е отворил и парното в колата ми духа така желания горещ въздух , но след като изминах около 2 км с нормално мое каране посочено по-горе, установих че температурата е паднала, а след спускането на бул. България от възел Бояна до Била колата почти истина.

Каква е алтернативата, да си сложа кожена преграда на решетката като руските автомобили ли? ;)

Дано на някой да му хрумне нещо, защото аз се изчерпах от към идеи и единствената последна която имам е да си купя печка на 12V за колата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да споделя, не си купувай печка на 12в. много са зле и не топли изобщо, за зимата си взех сузуки витара кабрио и имах проблем с парното реших да си взема печка и ... след един ден разглобих цялата кола да си свалям радиатора на парното да го чистя, беше запушен сега имам супер парно не казвам че при тебе е това проблема но не си купувай такава печка, имам мога да ти я подаря :D

Мерси колега, но няма нужда - това беше просто шега, по-добре да карам с шапка :D Относно промиването на радиатора - и аз мислех да го направя, но след тази вечер след доброто загряване на двигателя, видях че си духа доста горещ въздух, но някак си му липсва сила, т.е. някак си не духа достатъчно силно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво сега, маска ли да слагам на колата :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го имаше този момент, оказа че филтъра в купето се беше задръстил.

А къде е филтъра в купето?
Като се наведеш под жабката, в дясно зад нея ще видиш "духалката", от ляво до нея има един продълговат черен капак с две уши (пада се горе долу в средата), като го издърпаш на долу филтъра ще изпадне след него.И колите без климатик имат филтър, поне моята е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен парното е доста стабилно, а карам същата англичанка. Като загрее след няколко завоя, дори на 1ва степен в колата си става горещо. Изчисти всичко около филтъра - както каза колегата, трябва да махнеш жабката и ще видиш филтъра отзад. Преди няколко седмици имах проблеми с оборотите на св. ход и майсторите почистиха всичко свързано с проблема, там клапи-мапи,моторчета - както и вдигнаха леко оборотите от 700 на 900 за през зимата. Освен че оборотите станаха перфектни и като цяло колата в момента се държи прекрасно. Забелязах че и парното духа и загрява една идея по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто потвърждавам: Карам Сивик хечбек англичанка без климатик, но си има филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера си купих хондата, 6-то поколение хеч д15з6 и останах изключително очуден, че парното е под всякаква критика. Точно бях се засилил да питам, когато видях тази тема. Ще опитам всичко казано от вас, за да оправя парното...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моето парно е перфектно на маята д15-ка незнам вашето защо не духа качествено по принцип съм доволен много обаче и аз съм забелязъл че на повечето хонди не духа добре топлото двама приатели се оплакват със същия проблем и немогат да остановят от каде е проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз реших проблема. Смених филтъра и сега си духа яко жега. Жабката е на 2 болта отдолу, после едно капаче се сваля и филтъра пада. Беше ПЪЛНО с боклуци. Към новия филтър даже имаше losers manual с картинки на процедурата. Успех на всички :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така само от филтара е и моя беше супер натъпкан с всякакви боклуци-смени го и не трябва да имаш проблеми повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз реших проблема. Смених филтъра и сега си духа яко жега. Жабката е на 2 болта отдолу, после едно капаче се сваля и филтъра пада. Беше ПЪЛНО с боклуци. Към новия филтър даже имаше losers manual с картинки на процедурата. Успех на всички :fun:

относно този филтьр, от каде го купи, парички и колко време ти отне да го смениш, само той остана и термостат да сменя по това парно, сигурно в кабриолетите е по топло от моята англичнака .. а то може би и за това е и англичанка да държи по "ЛАДНО"................. помагаите че я паля да се сгрея ......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно този филтьр, от каде го купи, парички и колко време ти отне да го смениш, само той остана и термостат да сменя по това парно, сигурно в кабриолетите е по топло от моята англичнака .. а то може би и за това е и англичанка да държи по "ЛАДНО"................. помагаите че я паля да се сгрея ......Колега BG88, поленовия филтър струва около 15 лв и се сменя за около 10 мин, а ти ако не си го правил за 15 :P Има теми със качени снимки по темата, така че бързо ще направиш смяната. Аз моя го смених лятото, свалях и си чистих от боклуци и вентилатора, но парно йок :P изчел съм и следя всички теми по въпроса, но не мога да се преборя с тая англичанка. Тези дни ще пробвам рецептата за промиване с оцет и минерална вода, която terorista (извинявам се ако греша колегата) препоръчва да се направи. Ако имам успех ще пиша. Лека на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра го купих за 15 лв тук от Габрово и наистина се сменя за 10 мин, продухах тръбите на парното на мах(това без филтър), като затварях и отварях различните входове към купето. Не знам колко е надежден метода с минералната вода и оцета, но продават химии за промивка на охладителната система. Старият ползва на аудито си една на FENOM руска. Сипваш към охл. течност, караш 30 мин, промиваш системата 5 мин с вода, пълниш я, караш докато загрее и сменяш вече с антифриз. Остана доволен. А иначе от старите шофьори знам за един друг метод: липов чай, 2 шепи, големи, се сварява и се прецежда, налива се към охл течност и се кара 10-тина дни-нормална експлоатация. После точиш и ти си човека. Познавам хора, които са прилагали този метод, но аз бих пробвал първо с химиите, който продават и чак после..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на моята "шестица" работи добре, но карах една VW-2 преди години и със болка на сърцето ще споделя, че парното й е несравнимо по-добро от на Хондата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдам, на тройката, от подписа, духа по-топло, но и на Хондата е задоволително. Мисля да ползвам и аз химията за промивка, ама ще е по-нататък...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да кажа,че парното ми куца.. смених филтър,промивах системата.. нема файда. Ем го карам само на 3 и 4 степен,щот втора и първа не бачкат(студено е и не ми се занимава са да ги оправям) Аудито има много повече "топло". Но се свиква. Аз направих друго,много бързо и донякъде ефикасно: Кат сменях филтъра пуснах парното на макс издуха една шепа листа и секви други боклуци,после сложих филтъра. Ако някога разглабям таблото ще излезнат и още боклуци,сигурен съм :D На Аудито кат сменях радиаторче на парното направо се отвратих,толкова гняс извадих от сичките топлопроводи а и от самото радиаторче,там беше един гнилоч от листа... после не можех си позная парното,нито като духане нито като "топло".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето парно е перфектно.Смело бих казал доста ТОПЛО!

Crazy driver-Доста неща си проверил и действително няма причина за този парно-проблем на колата ти, освен това което ми се върти в главата докато четох темата: да са сменили термостата предишните собственици с неправилния(некачествен),който не отваря когато трябва или имаш малко въздух в системата.

Не го казвам генерално, а като чисто преположение по моята и другите Хонди, които съм карал : D15, B16A1, D14,D16Y8, D16Z6,Prelude 2.0 '98.Парното им на 1 степен прави ватре доста топло и понякога намалям температурата.Всичките избрени коли си загряваха и доста бързо дори зимата.

Понякога се чудя как е възможно това толкова бързо да загряват и толкова топло да духа парното им на 1ва степен.Филтър нямам, но чистих профилактично мястото където може да се сложи-имаше доста боклуци от всакакво естество, както и около перката на вентилатора(3-4 болта е дъното-изсипах каквото можех и толкова)Самият вентилатор не сам разглобявал, а и няма защо!!! При мен са зад жабката.

Sorry за off-a :

Обаче лятото с климатика охлаждането става малко по бавно. Докато поддържа обороти става охлаждането, но при градско и светофари е малко зорно в големите жеги- фреона е проверен не е намалял и климатта си бачка както трябва. Но аз съм доволен, защото иначе ако ме лъхне студа бързо, а навън е адска жега- става беля със здравето с тази температурна разлика.

 

Дано намериш проблемчето макар и малко,е дразнещо.

:D

Редактирано от vtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги.Моето парно също е много зле и вчера взех, че свалих този филтър.Болуци,колкото искаш.На чешмата го измих/топла-студена,силна струя/ и днес го чакам да изсъхне,че да го сложа и да видя какво ще стане/ще тръгне ли да духа по топло/.Но имам един въпрос/да не пускам нова тема,защото е свързан с парното/.Докато разглобявах този филтър,около кутията на радиатора за парното и този филтър,видях едни кабели да влизат.После се рових в едно ръководство точно за моя двигател D15Z8 и разбрах, че става дума за някакъв термостат,"патрончето"на който е "залепен-стои" на радиатора на парното/отзад.Така е нарисувано и пише "термостат".Според вас за какво служи този термостат? А като си сложа филтъра ще ви се обадя,какво е станало.Чао!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да уточня-слаб е потока, иначе температурата е ОК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парното ми тръгна.О-о-о, чудо! Само си изчистих,много добре филтъра.Колега или го изчисти,или го смени и ще има резултат.Вервайте ми!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към "vtec" : миналия ден ходих до сервиза на Влади ("Vip Honda") и той ми каза че всичко й е наред - термостата отваря където трябва и че потока на въздух от парнотое нормален (просто на Хонда не им духало много силно парното или поне за 6-та генерация). Обясни ми че причината за това да не загрява до степен да отваря големия кръг е в това че навън е голям студ и трябва да се покара доста за да загрее достатъчно - между другото, на място загрява до отваряне на големия кръг за около 5- 10 мин :dry: Ами ще се радвам на меката топлина и да се надяваме да се постопли малко времето, а лятото цялата система на профилактика :dry: Към "pe6o_hondata": ако последното ти изказване се отнася до мен, то в първия ми пост съм споменал че филтъра е сменен и всичко е продухано :)Радвам се че твоето парно е проработило до степен която да те задоволи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр.Аз карам сащия сивик-1.5илс втек-е 6та ген.Колата ми загрява за около 7-8 мин.и достига до нормалната температура.Парното си ми работи перфектно(повече от 2 не го пускам :dry: )даже лятото в задраствания не марда стрелката.Смятам че ти имаш някав проблем колега :dry: Дано сам ти бил малко полезен(караме еднакви коли )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към "vtec" : миналия ден ходих до сервиза на Влади ("Vip Honda") и той ми каза че всичко й е наред - термостата отваря където трябва и че потока на въздух от парнотое нормален (просто на Хонда не им духало много силно парното или поне за 6-та генерация). Обясни ми че причината за това да не загрява до степен да отваря големия кръг е в това че навън е голям студ и трябва да се покара доста за да загрее достатъчно - между другото, на място загрява до отваряне на големия кръг за около 5- 10 мин ;) Ами ще се радвам на меката топлина и да се надяваме да се постопли малко времето, а лятото цялата система на профилактика :cool: Към "pe6o_hondata": ако последното ти изказване се отнася до мен, то в първия ми пост съм споменал че филтъра е сменен и всичко е продухано ;)Радвам се че твоето парно е проработило до степен която да те задоволи ;)

Не,не беше към теб! Просто покрай темата и аз си оправих парното,само с почистване на филтъра.Дадох едно мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове, след като и аз си почистих филтъра, въпреки че бях скептично настроен, парното тръгна :D Това за пореден път доказва, колко е ценен този форум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

парното не духаше изобщо, но на 3-та и 4-та степен има ужасно тракане. Смених филтъра и взе да духа, поръчах си Fan Heater Resistor-a и го чакам до 2 дни да пристигне, тогава ще ми тръгнат и 1-ва и втора степен на парното. Много ви благодаря за инфото тук, само искам да попитам някой имал ли е това тракане (то си остана и след смяната на филтъра)или просто преположение от какво може да е. Лошото е, че съм в Англия и тука в сервизите режат глави, за това гледам сам да се оправям, добре че е форума :))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш свали мотора на парното и виж да няма листа в турбината - стават като пропелер, пращи, мамата си е...о

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тракането за съжаление е разбита ос на перката. Пробвай като пуснеш парното да треснеш с нещо по долната част на моторчето,моето понякога спира да хърка по този начин. Но това не е решение,решението е ново моторче,поне така се спаси един мой колега с японска хонда. Аз го вадих,чистих,смазвах,какво ли още не.. и след първата дупка,пак се разтрака.. При мен има друг проблем,който мисля се дължи на четките на моторчето,но то капсуловано.. не виждам вариант да ги сменя.. Не се включва духалката.. пускам парно или клима.. и трябва да изритам м0торчето за да се вкл да почне да духа.. обаче,в някой от случаите духа силно да си е.. мамата.. но в повечето случаи духа едно пърхащо такова,много недъгаво и адски незадоволително.. и нищо не помага нито бой,нито вкл-изкл. нищо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен духаше много слабо и вдигаше яко шум.после ми изгоряха първа и втора степен на парното(за което има много яка тема) и като смених съпротивленията, изпрах си филтъра на купето и изчистих каналите за въздуха от които събрах една кофа боклуци и листа и сега е страхотно парното и много безшумно. обаче колата зимата загрява по-бажно от другите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

колеги каква марка е тоз филтър на купето може ли да се почисти или е по добре да се купи нов.и къде по точно се намира филтъра на моя хафтомобил карам сивик англичанка 97 година.благодаря предварително :)

Редактирано от doorshs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра ти се намира под/зад жабката. Незнам кфа марка е ама можеш да го свалиш и направо с него да идеш в магазина. Така и така ще разглабяш изчисти си въздоховодите, може и да ползваш от спрейовете за климатици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...