Jump to content
Fero

Д15Б2

Recommended Posts

Привет колеги!От седмица близо,по точно казано само при температури около нулата двигателя започва постепенно да сваля оборотите почти до угасване,получава се и вибрация!Това се получава на 5-тата секунда след паленето,а след като коригирам с педала на газта само веднъж,проблема го няма.Предполагам не е нещо сериозно,най-вероятно от свещи,кабели или дистрибуторна капачка.Ако на някой се е случило нещо подобно или опит нека помогне.Страх ме,е че проблема ще се задълбочи!Благодаря предварително на отзовалите се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен се получава така,когато ми приваршва горивото.даже и понякога оборотите полудяват,нагоре-надоло,нагоре-надоло.с друго немога да ти помогна. освен да видиш и почистиш ЕАЦВ-то (автоматичния смукач).тя и мойта ми прай фасони като загрее . тресе са се едно на 3 цилиндъра работи,аспуха издава баси звука- ба,ба,ба,ба ;) (Сори за офф-а)

Редактирано от GINDAHOOD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай и при мен е така вече втора зима ...при минусови температури сякаш на автоматичния смукач му трябва повече време да се задейства (поне по мое мнение) даже ми е гаснала при първо запалване при по-ниски температури...примерно при минус 15 С, така беше и с предните ми 2 коли (Нисан и Ауди) Отначало се шашках и Аз...но вече не ми прави впечатление. Весели празници!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове това HONDA да незапали е като пиратка да не гръмне значи има проблем тя трее да си държи обороти сама трее да си натисне газта аз имам CIVIC с D15B2 двигател и като паля при -15 и при +2 до +5 държи 1500 оборота и след малко си паднат на 900 оборота Лятото като паля се запалва пак с високи обороти но след секунда до две си падат до 900 оборота това трее да е нормалния режим на двигателя всичко останало е нередно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Нов клапан за празният ход в случаят върши наи добра работа каза дядо коледа и пожела по здрави и нови коли другата година :D:P;);):D;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вероятно нещо автоматичния смукач ти се ебава...нещо засяда ли нз...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес открих нещо и понеже да не пускам нова тема относно автоматичния смукач ше го драсна тук защото и аз имах проблем с него.та става въпрос за едно пласмасово капаче(шапка) която е прикрепена с болт към автоматичния смукач. през него минава едно макуумче с Т-образна свръзка ,която отива към горивната система. Та във въпросното капаче има едно филтърче нз от каква материя,но подобна като на въздушен филтър. от там вакуумчето взима въздух :D при мен явно е взимало доста повече понеже самото филтърче беше изпечено и с ефектна дупка. преди това колата даржеше 1700-1800 об- студена и като загрее почва да тресе и да бабани аспуха. запуших го временно и ;) О ,оборотите заспаха :D сега изчаках я да истине достатачно и като я запалих 1500 об. без да мърдат. като загря колицата падна на 800-850 и оборотите пак непомраднаха. сега ми остана само да засека разхода.Незнам дали сам бил полезен но ако имате проблем с оборотите проверете въпросната щуртийка. И имам един въпрос за по образованите. Това капаче (шапчица) през което смуче вакуумаима ли си заглавие,как са го кръстили майсторите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D Нищо чудно да е и при мен от това!Но колега ако не те затруднявам направи някоя и друга снимка че да знам точно каде да погледна.Не му знам каде се намират тия всмукатели и моторчета за празен ход.Весела коледа и приятно посрещане на новата година.;):D:P;)

Не цитирай предходно мнение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нека утре като е свтло да го снимам. веднага ще постнна снимчица :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нека утре като е свтло да го снимам. веднага ще постнна снимчица :D

Колега с какво го запуши

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

снимах го.някой ще качи ли снимките в темата? аз мога само така:СНИМКА Това което сам посочил-черното капаче. просто го издърпайте изкарай гуменото отватре и ще видиш.,от там смуче вакуума. както казах филтърчето ми беше пробито. Очаквам някой колега да сподели как му е заглавието?

Редактирано от GINDAHOOD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем.Когато я запаля и гасне след 1-2 секунди ,затова като я запаля давам малко газ и като дигне до 2000 пускам и след това си държи ~1500 оборота.Като почне да загрява те се свалят под 1000.Обаче като пробвах на згрял двигател пак угасна явно не е от студа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

снимах го.някой ще качи ли снимките в темата? аз мога само така:СНИМКА Това което сам посочил-черното капаче. просто го издърпайте изкарай гуменото отватре и ще видиш.,от там смуче вакуума. както казах филтърчето ми беше пробито. Очаквам някой колега да сподели как му е заглавието?

Колега много ти благодаря за старанието!Утре ще погледна какво се случва в тази джаджа и дано да е от това проблема :rolleyes: Редактирано от Fero

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

запуши вакуума и виж оборотите.аз така или иначе пуснах нова тема със запитване как му е наименованието.някъкъв филтър ама :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

запуши вакуума и виж оборотите.аз така или иначе пуснах нова тема със запитване как му е наименованието.някъкъв филтър ама :dry:

Колега намерих я тази джаджа!Махнах капачето и отдолу както каза едно филтърче,но си изглежда здраво.Малко го понатиснах и после в отворено положение я запалих(сутринта)и колата работеше на хиляда оборота като запуших с пръст след секуни оборотите на 1500...А интересното е че нямаше прекъсвания незнам дали е от начина по който я запалих или просто днес не искаше да прави този проблем.... :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен също е скъсано това филтърче и тия дни ще си го сменям обаче при загряла кола като го запуша с пръст и пак си тресе, а при студена си държи 1800 оборота :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега така и не разбрах от снимките дето си хостнал каде се намира това филтърче. Моята е 20Т2R, топла и студена на презен ход поддържа 800 оборота, ама когато е студена и е студено има такива вибрации - скоростния лост се тресе като луд. При теб/вас ли се получава същото? Това нормално вление ли е? Поздражи на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...