Jump to content
Otto Kluge

Как се става фен?

Recommended Posts

Попрегледах търсачката, видях няколко подобни теми, но нищо конкретно.Интересно ми е как се става фен на определена марка. По-конкретно по какви критерии.С тази тема не искам никого да провокирам, а само да разбера истинските предпоставки за това, да бъдеш фен на дадена марка.За да не се чудите какво да пишете, можете да започнете например с това, колко автомобила досега сте имали. Колко от тях са били нови, колко втора употреба.От колко други марки имате впечатления. За колко дълго сте ги карали - може да са били служебни, на приятел, приятелка и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мии... пляскаш един стикер и си готов... Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо си задай въпроса: "Що е то фен"Няма да влизам в нов филм за обяснения, че няма да ми стигнат и 1000000 реда писаници!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен фен на определена марка кола е когато този автомобил те грабне и стане част теб след като си го съпоставил със поне две други марки коли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мии... пляскаш един стикер и си готов... Публикувано изображение

или каквато кола имаш на такова си фен !

 

аз съм фен не само на Хонда , а на почти всички японски марки. Както съм фен и на западни марки, но само на определени модели. Абе като цяло аз съм фен на моторните спортове и развличения. И понеже японците знаят какво правят в това отношение няма как да не си им фен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фен на каквото и да е , според мен е когато нещо повече ти харесва(грабва) от , което и да е било друго. Не трябва да правиш съпоставка м/у различните други марки защото всяка една от тях има с какво да те впечатли. Фен не е и този , който си е украсил колата (наточил) и вече се пише най голям фен. Общо взето според мен има доста начини с , който можеш да се оприличиш дали си фен или не , но доста от нас правят грешно като почват да спорят , коя марка е най добра и в крайна сметка притежателя си държи на неговата. Ииии... вече ме мързи да пиша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във България общо взето всеки е фен на това, което кара...може да има хиляди причини, поради които даденият индивид да кара точно тази кола, може и въобще да няма никакъв интерес към марката, но понеже той кара такава, съответно е фен на нея. Питай го този човек, защо е фен и гледай отговори от рода: "е как бе, те са най-добрите!" ; "това е най-яката марка човек!" ; "за мен няма по-добри!" и т.н. но на практика колко от нас са фенове в истинския смисъл и какво правим като сме фенове, просто се водим такива ?!? Струва ми се, че все по-малко остават хората, които да знаят история, да познават марката, да са привързани към нея и т.н. струва ми се, че ако в България има примерно 10 млн автомобила, то в България има и толкова фенове......нищо лично към никой Успех на всички фенове!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз гарантирам за един истински ADH-Honda :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се пише особено много по темата , но искам да изясна един въпрос на повечето от вас , който в нашата държава ( понеже не съм живял в други :) ) е толкова належащ , че няма на къде !!! Фен , за мен , НЕ Е този , който знае абсолютно всеки материал , информация , подробност , новина и каквото и да е свързано с марката ( било Хонда , било Ракия , било паста за зъби и т.н. !!! ) . Просто това си го изкарайте от главата , защото е адски тъпо !!! Да си фен , за мен е , да си .... абе сектант , но и реалист човек !!! Да можеш да оценяваш чуждото и да си даваш сметка за твоето !!! в никакъв случай да отричаш всичко друго !!! Не мисля , че като някой е карал всички марки на света или повечето може да каже , е аз съм фен на тая , щото съм карал всичко друго и това е най-добро :) звучи смешно :) Както казаха колегите , трябва да те грабне от раз ... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си фен означава да не предаваш марката, в която вярваш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си фен - това е като видиш колата , като седнеш в нея просто да се влюбиш в нея ! от там нататък кой колко разбира и колко вида различни коли е карал е без значение ! Да имаш тръпка към колата ! :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също мисля, че да си фен не е необходимо да знаеш всичко за една марка!Но ме вълнува друг въпрос - добре, ти карах Хонда (щото сме в Хонда форум), но кое точно те кара да обичаш тази, а не друга марка. Защото има достатъчно други здрави автомобили. Следователно, за да си станал толкова голям любител на Хонда, трябва да я съпоставиш с поне още две марки - тук един колега вече го написа. Това, разбира се е някакъв абсолютен минимум поне за моите разбирания.Ако пък Хонда ти е първата и единствена кола - тогава наистина става интересно. Защото колкото и глупаво да се стори това на един човек, изборът на автомобил е като жената - не може да си сигурен дали жената до теб е тази, която търсиш, ако преди нея не си имал поне 2-3 и то за дълго :) На Хонда ми хареса евтината поддържка (там). Чупят се рядко. Имат наистина издържливи двигатели. Това, което не ми харесва на Хонда е возията :) Пълни каруци. Но единствената утеха е, че на хубав път това не се чувства. Естествено Хонда не покрива всички мои изисквания, но затова има и други автомобили. Колкото и странно да звучи, когато седна в Хонда се успокоявам и карам много разумно. Не че през другото време съм агресивен. Просто усещам някаква припряност в мене. А в Хондичката е друго... :) Много си я обичам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се опитам да съм кратък,по тази така обширна тема.Първата ми Хонда бе седмата ми кола(при мен лична и служебна е едно и също, така че няма да ги разделям).Колегата ми е по-стар фен на марката и един ден се наложи да взема неговият Акорд.В момента в който седнах, осъзнах , че тази кола е създадена за мен или по-скоро за човекът който ще я управлява.Изчистен и безкрайно ергономичен дизаин,супер еластичен двигател и перфектно балансирано окачване, напълно съответстващи на стила ми на каране.И така, Акорд '00 стана първата ми Хонда.С нея прекарахме безгрижно 5 години.Междувременно прочетох книгата "Господин Хонда", и прозрях защо тази марка така добре ми пасва, а философията на Хонда , стана моя философия в бизнеса.Не мога да изброя моделите Хонда на които съм се качвал и които съм карал, някой от тях са по-стари от мен, но всяка една от тях ме привлича с с нещо което е трудно да се обясни - може би именно това е чувството да си фен.Имам достатъчно наблюдения за автомобилите по света за да твърдя, че Хонда е една от най-уважаваните марки въпреки шовинизма към местните производители.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо, Хонда ли?

Аз чуствам Хонда точно така както го е написал колегата Krelion в една друга тема

и затова ще го цитирам тук:

...

НО въпреки, че мога да си позволя нов Форд-карам 2 стари Хонди.Ще ме попиташ защо.Тея автомобили имат специална аура за мене....няма да говоря за удоволствието от карането на по-мощна Хонда и другите суперлативи свързани с тая марка.Просто когато си фен, истински фен се привързваш към нещо както се привързваш човек.То това се изгражда с времето, опита и знанията.Като видиш тая кола и нещо те жегва от вътре, по различно е, то става част от теб.Не мога да на меря правилните думи за да ти кажа какво точно е.Но все пак трябва да си разумен.Фенството далеч не се изразява в това да зачеркнеш всички други марки, това би било смешно.Ясно е, че хонда не е ориентирана към премиум сегмента и има къде къде по-добри автомобили във всякакво отношение.Ама до тук.

...

Източник: ЦЪК
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре Ото , на Хонда се научих да карам ( не курсовете , курсовете бяха на Рено Лагуна ) и от тогава карам предимно Хонди ;) Каръл съм дълго време / 1 година Корола 99' : почти 3 години Айго / Тойота , във фирмата имаме Яриси и тях съм карал към 30 000 км , на баща ми голфа / 3-ка 1.8 / към 4000 км и някои други коли , които не съм ги карал повече от 10-15 км ! Та , имам ли обективна преценка ? П.П. Возенето брои ли се като опит / ехеее колко таксита са ме возили :lol: / ?

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах, чаках да се появи такава тема с автор същия човек. Ставам за ясновидка. Както и да е, по темата. Преди настоящата Хонда, друга кола не съм имал... така нещата изглеждат сякаш съм си взел на сляпо една бричка, и понеже нямам пари за готЕните марки автомобили като BMW, AUDI и МЕRCEDES съм станал фен на Хонда. Ноо нещата са така само на пръв поглед, и за онези, които не са в редиците на клуба толкова дълго, че да знаят туй-онуй за мен /тъй като със себе си давам пример/. Еми аз станах фен на Хонда като бях на 15. Мъжа на сестра ми си купи същата кола, която карам аз сега... не бях виждал през живота си Honda Civic 5gen. тогава, само за Shuttle знаех... като я видях ми хареса веднага, като се качих... онемях. На баща ми приятелите имаха готЕни коли - Audi-та предимно тогава с големи мощни двигатели, та съм се возил в не един автомобил, макар да бях карал само няколко немски и френски. Но просто започна да ми харесва тази количка, поинтересувах се от нея и той ми каза, че имало фенклуб. Регистрирах се, започнах да спамя, наказаха ме, аз се разсърдих но си струваше... струваше си, защото съм стоял НАД 24 чАса да чета за марката, за устройството на автомобилите като цяло. Купих си книгата "Господин Хонда", четох и ми текоха лигите. През това време се возих на други автомобили, но някак от тях я нямаше тази тръпка от возенето, нещо липсваше в завоя, нещо липсваше в ускорението. И след това дойде затвърждаването... до този момент бях карал само един опел и един ситроен, и двете на баща ми - в селото, където ни е вилата ми даваше да се уча. Та карал съм там сигурно общо 1 час събрано от всичките ходения, и си ме кефеше, ново беше. Та един слънчев ден се качих нелегално на една уличка в София да покарам заветната марка - Хонда. И това си беше.... нямаше друг начин, нямаше друго возило за мен. Аз просто се качих, натиснах педала на газта за да усетя чувствителността, поднах първа и колата тръгна. Просто ме подведе, всичко стана интуитивно и тя просто тръгна - не загасна, не придърпа както беше ставало до сега с другите коли, които съм карал. Кола в перфектно техническо състояние. И тогава си казах, че вече окончателно съм се решил за марката. Просто няме как да избера друго, при наличието на нещо с хубави форми, перфектни традиции в автомобилостроенето, дълга и богата история, надеждност и още куп суперлативи, които няма да ми стигне един ден да изброя. Тогава онази кола просто ме подведе към правилното тръгване, към правилното спиране... интуитивно и лесно за каране автомобилче. Достраша ме да натискам газта, карах с около 20-30км/ч. Но ми стигаше. ;) След това започнах да се интересувам по-широко дори за автомобилостроенето и разбрах, че нещата не произлизат само от Соичиро Хонда, а от цялата му раса. Прецизността, уменията, сръчността, изобретателността на Японеца лежаха в основата на най-великото автомобилостроене в света, лично за мен. И така, след въпросния ден, та и преди това започнах да сбирам пари от закуски, и няколко месеца преди да взема книжка вече се бях сдобил с Хонда - ако знаете кооолко купони съм пропуснал... :lol: ХехВ първите години бях брутален сектант.. разправях, че бих карал Civic пред Lamborgini... ама така е, любовта е сляпа ;) Но всичко си е вече в нормите, зачитам активите и пасивите на всичко и всички... просто за мен активите са значииииително повече при Японските автомобили, от колкото са пасивите при другите. ;) Лично мнение, и ако ще някой да е карал всяка кола на света няма да го промени. Пффф... аре, че ми се спи. Лека нощ, поздрави на този, който е прочел всичко. :o

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен фен на определена марка кола е когато този автомобил те грабне и стане част теб след като си го съпоставил със поне две други марки коли

x 2 :lol: Бенджи е много правЕто аз например съм Луд Фен на Хаус оф Пен Редактирано от georgivanov1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фен е много обширно като понятие. Според мен изразява съвкупност от чувства, които не могат да бъдат описани. Все едно си влюбен. ;) Какво значи фен?Ами аз съм фен на Тойота и Хонда, но също така и на ФСБ, Щурците, Тото, Чикаго, Вангелис, Исао Томита...Има фенове на мАзнис, Глория, Ивана....Та ако щеш и на Хитлер и Сталин. :lol: Има даже фенове на Биг Брадър. ;) Какво е да си фен? Опиши ми чувството радост и с удоволствие ще ти обясня, че си фен....На нещо. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да се хваля,мога сериозно да кажа че съм ЛУД ФЕН на HONDA!Всичко започна преди 11 години(до тогава бях почитател на PORSHE),когато мой много добър приятел си купи CIVIC BALADE,беше много хубава,удобна,здрава и бърза,направо се влюбих в марката доста километри минахме с нея,но след известно време приятеля ми я продаде и си взе 4 ген седан,...и така до сега когато сметката е сменени 17 Хонди!А аз неможех да си позволя лукса да имам кола и го докарвах от към колело,срещи,тениски,шапки,лепенки и плакати,умалени модели.......и т.н.т....но дойде и моят момент,макар и мако старичка,очукана и с проблеми.МОЯ МЕЧТАНА HONDA!През цялото това време съм обръщал внимание само на марката HONDA,другите марки не са ми били интересни!Затова мога да кажа гордо че съм ФЕН!!!

Редактирано от martyhonda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука ,май всеки се пише фен ,ама според мен има най-много 40 човека преко сила дето найстина са фенове, както на марката Хонда така и на някой от моделите и .Всички други са хора .които по дадено стечение на обстоятелствата са си купили Хонда и са разбрали ,че има форум и дрънкат секви тъпни постоянно и денонощно тук!ама това нещо е далече от думата ФЕН !Тино и Бенджи добре са ви казали ,що е то фен .Жалко ,че има хора дето си мислят, че със слагането на някъв стикер се става фен :lol: Айде останете си със здраве .

Редактирано от Greenwater

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувственост е - не може да се опише с думиАз станах роб 94г още с 1вият си сивик от подкосяване на коленете ми когато седнах в него и усещането топло на 20см от волана - избухна оргазъм, който и досега нося карайки хонда. Няма нищо по-красиво от жена влюбена до безпаметност в колата си / в моя случай хонда / задгърбила сън, партита, удобства...........Уникално е. Тя ми дава толкова много - а като си помисля е машина, но това е моята перфектна машина и това е достатъчно за мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен не може да се самоопределиш като фен на марката, а трябва другите да те определят като такъв. Нито лепенката, нито картата, нито притежанието на автомобил с марката Хонда те правят фен. Най-простия пример би бил с Майкъл Джордан - той не е най-великия баскетболист защото сам се е определил като такъв, а защото другите са го "нарочили".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си ФЕН на нещо или някой, е като любовта.А кой може да опише или обясни любовта :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе донякъде може да се опише любовта, това си е един вид лудост до вманиачаване и почваш да мислиш само за манията си и всичко друго ти се струва глупаво, но това е така само ако не те е налегнала вече мъдроста. При колите е до голяма степен като при жените, имал си вече няколко, но тази с която си в момвнта те кара да се чувстваш щастлив, комфортно ти е , създава ти неописуема тръпка, и може да ти вдигнв адреналина до крайна степен ;) ;) :lol: . значи да оставим жените настрана, относно колите карал съм кви ли не служебни и лични, преди да се кача във хонда изпитвах тръпка като карах служебната алфа, другите ми бяха скучни, когато ми се скапа ровера беше голямо търсене и гледане, какво ли не беше- БМВ -3ка, ауди Б4, дори ланчиа и един път на една автокъша се качих в прелюд, седнах на шофйорското място, затворих вратата, запалих я и като чух мъркането и нещо трепна в мен, викам на приятелчето дето беше с мен това е мойта кола, едвам се премолих на пичовете за кръгче...с извинение шях да се изпразня от кеф, агресия, адреналин, но ти имаш контрол над тях и сякаш се сливаш с тях защото колата ти предлага и комфорт и те предразполага, влюбих се от пръв поглед, а пича от автокъщата слезе от колата треперещ и каза че съм луд :P;):o;) , както и да е него прелюд го изтървах, но няколко дена по-късно се появи моето купе, което с визия и комфорт още повече задълбочи любовта ми, а скоро ще се погрижа след нова година и за агресията и адреналина ;):P А междодругото стикер все още нямам и нещо не мисля че той определя дали си фен или не, а фенството всеки си го разбира по свой начин. Айде мн здраве на всички фенове с или без стикер ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още от 1 време харесвах Прелюд 4ген.Преди много години имаше един червен в кв.Слатина,може би беше един от много малкото в цяла София.....първия път като го видях нямах идея каква марка е :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си фен , за мен е , да си .... абе сектант , но и реалист човек !!! Да можеш да оценяваш чуждото и да си даваш сметка за твоето !!!

...е тва е верния отговор :hondarulez: ...понякога съм повече сектатнт отколкото реалист,но си го признавам :hondarulez: харесвам и други марки,но японски :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да си истински фен трябва да го докажеш или покажеш по някакъв начин.Фен не ставаш само с притежанието на автомобил Хонда със стикер на задното стъкло или с това че си се регистрирал във форума.Фен можеш да се наречеш когато ти идва отвътре когато видиш автомобил Хонда или чуеш само името Хонда и сърцето ти да заиграе да ти заблестят очите ти от този факти.Давам пример със себе си сега съм на 17 години но моята страст по Хонда тръгна когато бях на 13 години всичко започна когато един съфорумник StreetStyle си беше купил сивик хеч. 5-та ген. просто когато видях този аетомобил всичко в мен се преобърна направо незнаех къде съм гледах Хондата и не вярвах на очите си че има такова произведение на изкуството.След това малко по малко започвах да разбирам повечко от коли най-напред се научих да карам колата на баща ми която е опел кадет (аз и сега си я карам) карах я но без никаква страст след това се возих на ровер честно казано тъпичко ми беше имал съм възмойността да се возя и карам доста колички но не се чуваствам комфортно в тях.И така ден след ден четях и продължавам да чета за Хонда директно казано тази марка ми е мания макар да нямам книжка и кола все още.М/у другото карам шофьорският курс на Нисан Кашкай като возене и качества е добър както и марките които изброих по горе но липсва страстта и радостта в очите като при Хонда.Просто когато видя Хонделка или чуя за нея времето при мен спира забравям за всичко сърцето ми бие до полуда от радост и за да мога да съм по близо до любимата си марка макар и мъничко се регистрирах във форума. :hondarulez:П.П. Поздрави на всички фенове и маняци от мен :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчетох коментарите на всички, включително и дългите постове. С някой се съгласявам, но съм съгласен най-вече с PoweRG.

Най-простия пример би бил с Майкъл Джордан - той не е най-великия баскетболист защото сам се е определил като такъв, а защото другите са го "нарочили".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично никога не съм се качвал в Хонда, камо ли да съм карал такава. Има нещо обаче в тези автомобили, което ме привлича адски много. Не мога да го обесня с думи. За себе си смятам, че съм фен на марката. Не ми хареса мнението, че истинският фен "не предава марката". Какво значи да "предадеш марката"? Според мен не е нужно да притежаваш нещо, за да му се възхищаваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фен?доста обширно понятие!но с две думи ще ви кажа моето мнение-откакто се качих на хонда,това е моя приоритет в момента имам 2 и честно казано на марката не бих изневерил!НАИ ДОБРИТЕ АВТОМОБИЛИ!Икато се замисли човек то логото на фирмата всичко си казва-THE POWER OF DREAMS :),а по въпроса за лепенките мисля че това е пълна глупост,трябва да го усещаш отвътре!

Редактирано от speed1981

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчетох коментарите на всички, включително и дългите постове. С някой се съгласявам, но съм съгласен най-вече с PoweRG.

Най-простия пример би бил с Майкъл Джордан - той не е най-великия баскетболист защото сам се е определил като такъв, а защото другите са го "нарочили".

Ееееее па вие двамата ме убихте :) Хората от публиката които боготворят Джордан са фенове а не той сам на себе си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 години за пръв път се докоснах до Хонда като автомобил. Отначало, това което ме грабна в тази кола бе най-вече дизайна, динамиката, качеството, здравината която имаше тази кола. Малко по малко, от любопитство започнах да търся информация за този модел Хонда Сивик, впоследствие да научавам нови неща за марката Хонда като цяло, така постепенно от обикновено потребителско използване, се превърна в едва ли не идеология, начин за размишление, хоби ако щете. В един момент, може би ставаш зомбиран, сектант дори, само това ти е главата и в устата, само за ХОНДА мислиш и говориш. Колко ли кавги, дразги, спорове съм провел на тема ХОНДА с приятели и познати, на моменти съжалявам дори, че съм водил безсмислени спорове...

Дали е добре - незнам, така се е е случило при мен, при други хора в същите обстоятелсва, светоусещането им не е такова. Те просто ползват тази кола и това е.

 

Баща ми много обичаше да казва: "Ако бях купил примерно СИТРОЕН, сигурно тогава щеше да ги хвалиш за техния уникален дизайн, за хидропневматичното им окачване, тогава щеше да си фен на СИТРОЕН..." - може би има право.

 

Според мен, всичко е голяма доза самонавиване и от това, дали човек е податлив да се привързва по-емоционално към дадени материалните неща. Аз лично от дребно хлапе съм захласнат по автомобилите. ХОНДА в случая, при мен се е явил като явен "отдушник" ли, как да го кажа... Сещате ли се за онази приказка за точните хора, на точното място, по точното време... и т.н.

 

Нямам представа какво значи да си "ФЕН" и то на материално нещо, на предмет дори (в случая Хонда). За едни, да си ФЕН е просто да използваш този продукт, за други - да се хвалиш, да се гъзарчиш с него (ремусче ала бала, лепенка "спарко" или "...И АЗ ТВОЙТА..." :dry:, тва онова ), за трети - да печелят пари от него посредством продажба и т.н., за четвърти - да говориш за него. Важното е, да си задоволяваш потребността, щом искаш да се наричаш фен, то наричай се, стига с това да не пречиш на другия до теб, това е. Няма точно определение според мен, всеки го приема сам за себе си както го желае, както го чувства.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Квато колица си имаш на нея си фен, с една разлика ако си фен на хонда знаеш какво караш и няма те остави на улицата. кат се качих за първи път в хондата не ми се ставаше от нея. много и се кефя :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееееее па вие двамата ме убихте :worthy: Хората от публиката които боготворят Джордан са фенове а не той сам на себе си.

Еее Benji, дадох примера с Джордан за да подчертая че той е най великия не защото сам си мисли че е такъв, а защото има хора, които го боготворят. Именно за това според мен не трябва признанието да бъде вътрешно (Аз съм фен!), а трябва да идва от другите ( Той е фен! ). За мен да казваш за себе си нещо е един вид самонадуване и търсене на някакъв вид признание, което нямаш, но когато то идва отвън очевидно си оставил някаква следа с това, което правиш.Желая повече усмивки на всички през 2009!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да има емоция, за да си фен на нещо. Сърцето ми е подскачало всеки път при вида на една единствена кола. Вдигаше ми адреналина всеки път когато я видех. Не беш някоя "супер" кола след която всеки се обръща. Дори беше ужасно невзрачна 30 годишна кочина - Акорд 1г., с крещящо зелен цвят и трагично състояние. За съжаление купето неможеше да се оправи и тази кола така и не стана моя. В последствие отиде в моргата. Неможе просто да се определиш "аз съм фен на Хонда " или "аз съм фен на VW". Дори не е нужно да си карал кола, за да си фен на някоя марка,отбор или каквото и да било, защото не си фен с главата, а със сърцето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да кажа аз как станах фен на Хонда. Просто един ден както отивах на работа и видях на 10 тина метра от офиса чистак нов червен акорд със петолъчки седемнайски (действието се развива 2003) и... се влюбих! И после ми се случи да се повозя... сещате се ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с твърдението на Rasorsedge

Да си ФЕН на нещо или някой, е като любовта.

, а sCoff правилно е добавил

Трябва да има емоция, за да си фен на нещо

Трудно може да се опише с думи. Истината е, че в много и различни случай в нашето ежедневие се използва думата ФЕН, а това води до нейното обезсмисляне като такава!Според мен не бива да убеждаваме другите в това дали сме истински фенове на нещо (в случая на Хонда :)), а трябва сами да го почувстваме. Ако някой не ви разбира .... това си е лично негов проблем :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е да си фен :) ? За мен е, както качването ми за първия път да си пробвам купето или първия път като се качих на мотор, нищо не помня от карането :) , само знам, че после не ми се слизаше и се хилих като идиот доста време... Сивика, го купих :) ! Колата си я карам вече година, а все още не ми е омръзнала и нямам търпение да се кача да я покарам :) ! Доста коли съм карал, но истински фен съм на Хонда и БМВ(по реда на писане :) ), винаги ми се свива стомаха от кеф, като се кача на някоя :) ... Обикновенно на по-старите :) ! Някой ще разберат за какво говоря... надявам се ;) !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

истинската тръпка винаги е от малко по-старите автомобили, да чуеш рева на мотора, да впрегнеш вълнението и уменията си и колата да ти създаде истински, ама истински кеф. Много от новите коли са ми безлично скучни, особено като ги подкараш ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...