Jump to content
Ivo Koynov

Honda Hr-v или Honda Cr-v - дилема? :)

Recommended Posts

Привет фенове,Скоро наближава моментът, когато най-после се надявам да се сдобия с по-нов хафтомобил :P В тази връзка още от сега изпадам в дълбоки размисли и страсти, колебания и трудности при избор на конкретен модел.Като вид автомобил така или иначе съм се спрял на компактен SUV, с приемлив разход на гориво, безпроблемна и нескъпа поддръжка. Точно в тази категория като че ли попадат HR-V и CR-V. Много ми е трудно да избера един от двата модела и се надявам да ми помогнете, като споделите опита и наблюденията си. Имам и няколко въпроса относно моделите:- Всички HR-V-та и CR-V-та ли са 4WD, или има и такива само с предно предаване?- Този двигател на HR-V-то (1.6 105 hp) - SOHC ли е или DOHC, с колко клапана е и с ангренажна верига или ремък е?- Горните въпроси ги задавам и за 2.0 двигателя на CR-V?- 4WD системата еднаква ли е при HR-V и CR-V (водещо предно предване и автоматично превключване в режим 4х4 при приплъзване на някое от предните колела) ?- Какво е нивото на комфорта и интериора като цяло - има ли тракащи пластмаси, добре ли е обезшумено купето, как е возията (твърда/стегната/мека/ и т.н.), как се усеща автомобила като стабилност при по висока скорост (пътуване по магистрала, влизане в завои с по-висока скорост и др. подобни), каква е максималната скорост при двата модела или поне скоростта, която безпроблеммно и продължително може да се поддържа при пътуване на дълъг път по магистрала?- Моля да споделите и средния разход на гориво (реалистичен) при двата модела;HR-V-то засега като че ли ме завладява повече - с по-съвременния си, авангарден дизайн, добри динамични характеристики и съвсем приемлив разход на гориво, но CR-V-то пък е по-голямо и просторно, с повече вътрешно пространство и място за багаж (в свободното време с половинката караме mountain bike-ове по планините - предполагам, че ще се събират без проблем в CR-V-то при свалени задни седалки). Абе с две думи - много ми е трудно да избера! :P:P:P Освен Honda други варианти са Suzuki Vitara/Grand Vitara, Toyota RAV-4, Subaru Forester - говоря за модели около 2000 г. - знам, че тук е Honda форум и най-вериятно ще чуя мнения само в полза на Honda, но ми е интересно, да чуя коментарите ви и за другите автомобили?По принцип последната ми кола е Nissan и с удоволствие отново бих карал автомобил от същата марка, но в този клас (компактни SUV-ове, модели около 2000 г., бюджет 10-12К) мога да избера само Terrano, а точно този модел не ме кефи, още повече, че е абсолютно идентичен не с какво да е, а с модел на FORD, по-конкретно - Ford Maverick. ...Истинската безкомпромисна off-road машина е Nissan Patrol - но e в съвсем друг глас и поне засега не е лъжица за моята уста :PАми - това е. Надявам се настоящите собственици на HR-V и CR-V да момагат с мнения и споделяне на опит. Благодаря предварително! :P

Редактирано от 100NX Golf Destroyer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗдравейИ двата двигателя са с ремъци.4WD е еднакъв и за двете коли,пиша коли защото возията е също като на лек автомобил.По лично мое мнение HR-V вози малко по-дървено, и подскача малко повече при неравности, но това както и малко по-ниският разход, най-вероятно се дължи на по-малкото тегло.CR-V харчи около 8.5- 9 извънградско при каране около 130 - 140, градското е 12 в град без задръствания.По магистрала си подържа 150 без проблеми за дълъг период от време, но тогава разхода е от 10 нагоре.При високи скорости е малко шумно, но това е субективно.При моите няма тракащи пластмаси и други подобни, въпреки че са 9-10 годишни.Не мога да кажа точно защо, но на мен CR-V ми допада повече / пластмасовият капак на дъното на багажника става на походна масичка :P/.В един руски сайт имаше сравнение на Хонда с алтернативните модели , които си посочил, и пъвото място бе за нашата марка :P

Редактирано от koki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен колега. Аз имам CR-V. Много съм доволен от него. Доста е просторно, удобно е за дълъг път. Имам преки наблюдения и над ХР-В, служебно с дългата база. При по-дълъг път за мен не е комфортно заради тясното пространство и по-голямата чувствителност при неравностите. Като разход.. ЦР-В ми е на газ и ми харчи околко 13 градско/извън градско (140-150км/ч постоянна). За Харвито не знам тъй като служебното е с метанова уредба. За максималната скорост на Харви не знам. С ЦР-В-то на газ и пуснат до край климатик го надух до 190 по километраж. В завойте ЦР-В е по-стабилен с по-висока скорост. Ако сега трябваше да избирам между двата вида автомобили бих избрал ЦР-В-то. Успех!

Редактирано от Ganchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при една цена ЦРВ-то е за предпочитане, все-пак си е джипка а на тебе това ти трябва и е по-голям и мощен. Двигателите са 2 вида - 125 и 147кс, като втория се слага след 2002г мисля че бешеНРВ -то е 2 чишита - 105кс само с предно предаване и 125кс (втек) с 4WD, но там цената няма да се впише в твоя бюджеттака че мисля, че нямаш голям изборкъм другите марки съм предубеден, с изключение на тераното, но само дизела 2.7 при него важи.........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на отговорилите досега! :P Бате Майна, ще си позволя леко да те коригирам по отношение на HR-V-то, въпреки че си старо Honda-куче :P ИМА HR-V 1.6 105 hp 4WD, виждал съм вече доста обяви (айде един-двама да се объркат или да излъжат ОК, ама са много)! А този 1.6 125 hp VTEC май го слагат само на дългата база HR-V с 4(5) врати, която е само 4WD (логично). Дългата база HR-V честно казано много ме кефи, но е малко над бюджета ми, не съм виждал такива за под 12 К лв, с изключение на тези внос от Англия с десен волан :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че по-скоро трябва да си отговориш на въпроса за какво ще използваш джипката и тогава се насочи към конкретния модел. Ако не ти трябва семеен автомобил HR-V 4WD ти върши работа, но ако имаш да возиш семейство и багаж CR-V е твоята кола. Иначе за CR-V мога да кажа добри думи, но трябва да търсиш по-мощния мотор 147 к.с. , защото другия идва малко слабичък за теглото на колата. Ако очакваш да е някакъв мощен офроудър , повярвай ми не е, но става за да се измъкнеш от някоя по-трудна ситуация. Но това / независимото окачване, а не мост/ пък му позволява да бъде доста комфортен и стабилен при движение с висока скорост по шосе. Друг недостатък е това че е малко шумен с висока скорост, но същото май важи за всички модели на Хонда без Леджънда.Като цяло поне за мен ЦР-В си остава по-добрия избор, но което и да вземеш няма да сгрешиш. Все пак е Хонда :P Успех!

Редактирано от hondю

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам CR-V и досега проблеми сериозни нямам.Определено CR-V е по просторно и по проходимо.Минах наскоро по пътища дето изобщо не ми минаваше през акъла,че ще мога.Карах след една Лада Нива!!!Двигателя е 2000 куб.,два вала с ремък.147 коня(2000г.)Не е кои знае какъв проблем но ми се налага да сменя маслото на задния диференциал за втори път за период от година и малко.(това като слабост)Карам я на газ(инжекцион) и се държи добре.Напъвал съм я до 160-170 км. и маи това можеше,но ги държи.И на пътя е стабилна,отначало ме притесняваше,че в завои се накланя но и свикнах.Иначе дизаина на HR-V и на мен ми харесва повече,но само дизаин не става. :) Всичко зависи за какво ще ти трябва колата!На мен CR-V-то ми върши работа(аз,жената+палатка и оборудване),даже напролет може и да не събере багажа. :D Успех с покупката и да се похвалиш! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лелеее, досега 7:0 гласове за CR-V, ...вкарвате ме в още по-дълбоки размисли :) Това, което много силно ме привлича в HR-V e уникалното съчетание на много нисък разход, добра динамика, модерен дизайн и все пак повишена проходимост спрямо един обикновен автомобил. Не очаквам от никой от гореизброените от мен модели сериозни off-road възможности, за тази цел си има други машини (Toyota Land Cruiser, Nissan Patrol, Mercedes G-class).Моите очаквания и нужди са за кола, която може безпроблемно да минава през места, които за един обикновен автомобил са много тудно проходими, например черни пътища без асфалт (имам вила близо до София), или пък асфалтови пътища в лошо състояние, като същевременно с това може да вози удобно и комфортно, както в града, така и на дълъг път (като тръгна за морето например :cool: )Който и модел да избера - ще се кара на бензин, както си е направен от производителя, затова разхода на гориво ме интересва сериозно, а при HR-V е повече от приличен (6.5 - 7/100 извънградско и 9-10/100 градско). Освен всичко останало HR-V все пак е модел пуснат на пазара 1999 год., а CR-V -1996 г., а три година развойна дейност при едни японски производител не са никак малко - демек HR-V-то е с една идея по-съвременен и модрен автомобил.Ще се радвам и някой собственик на HR-V да се включии да изкаже мнение и впечатления. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При условие че сте "младо семейство" за вас колата е ХР-В.Като концепция тази кола е ориентирана точно към младите хора.Има време и за ЦР-В.Малко плусове -по-красива,по-пъргава,по-икономична, предполагам по-ефтина за поддръжка ,може би по-проходима,а и самия ти клониш към ХР-В. Това е моята следваша кола.....а и както писах -има време и за ЦРВ-то

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

странното е че hr-v държи цена не по-ниска от на "големия брат"при положение че освен с малки размери няма предимства

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,Не знам с колко точно пари разполагаш, за да си купиш някоя от тези играчки, но мисля, че си се спрял на неправилните автомобили.Това е лично мнение разбира се. Хонда е един прекрасен автомобил, но точно тези две изцепки някак не мога да ги възприема.HR-V за мен е някакъв супер странен хибрид, с обтекаемост на 8 етажен блок. Руснаците имат точна дума за това - Ни рыба, ни мясо (Нито риба, нито месо). CR-V също е едно такова особено автомобилче. Нашият е с 2,4 двигател (2004-та година). Гори много (на под 100.000 км е) - от порядъка на 9 литра на дълъг път бензин при съвсем разумно каране. Вози твърдо. Не знам как се поддържа - досега нищо по него не сме правили, защото няма нужда, но предполагам е доста скъпичко. Може да съм малко краен, но такъв тип автомобили не харесвам. С постоянно предно задвижване е. Задното се включва при определени условия, две от които са температура и влажност на въздуха. Нашата е автоматик. Типичен асфалтов "всъдеход".Мисли много, когато купуваш нещо. Предвиди добре не само дали може да си го позволиш като покупка, а дали може да го поддържаш. Предполагам си с ограничени средства и няма да ти бъде никак приятно да плащаш ремонти по 300 и 400 лева за глупости.Успех!

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам с колко точно пари разполагаш, за да си купиш някоя от тези играчки, но мисля, че си се спрял на неправилните автомобили.

Това е лично мнение разбира се. Хонда е един прекрасен автомобил, но точно тези две изцепки някак не мога да ги възприема.

Колега, едва ли някой смята че hr-v и cr-v са перфектните автомобили, но били предложил алтернатива - т.е. семейна кола с повишена проходимост на сходна цена?

Аз се сещам за няколко алтернативи, но те са по-нови и съответно скъпи, а пък цена на поддръжка не коментирам:

Kia Soul Публикувано изображение

 

Suzuki SX4 Публикувано изображение

примерно са точно в класа на харвито и като размери и проходимост, жалко че тъкмо когато се появи пазар за такива коли Хонда спряха hr-v

 

А в класа на cr-v - рафа държи още по-висока цена и какво остава - Нисан патрол?

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задното се включва при определени условия, две от които са температура и влажност на въздуха.

:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:cool: Колеги, разбирам сарказма ви, но не сте прави.За разлика от повечето хора, научил съм се да чета ония дебели книжки, които вървят заедно с колата.. Когато е нова, разбира се.Освен това говоря за кола, която е на 4, а не на 14 години. Нека правим разлика. Другият момент е, че нашето CR-V е американско изпълнение - там вече е друга губерния.Относно алтернативите - наистина не възприемам двата класа SUV и cross-over като семеен автомобил. Като имаш семейство и деца къде ходиш? На OFF Road или на почивка??На господина, който се двоуми HR-V или CR-V да си купи, ще му кажа, че на негово място бях си купил един голям ван - Espace, например. Или Mazda MPV. И си решава проблемите с място. Поддръжката им е поносима. И като гледам колко ниски цени държат - за 12-13.000 ще се обзаведе с един наистина класен автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз карам СРВ не на 4г а на 4 месеца, при това ниво Екзекютив, а за такива "екстри" сефте чувам ??? Освен да са опция за американските версии?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз карам СРВ не на 4г а на 4 месеца, при това ниво Екзекютив, а за такива "екстри" сефте чувам ??? Освен да са опция за американските версии?

:cool: Ами, то това не е екстра, а пълна безсмислица за мене. Разбира се, никого не карам да споделя моето мнение, но аз предпочитам да си сменям мостовете - заден или преден+заден тогава, когато аз реша.В щатите карах едно Infiniti QX4. Там беше удоволствие, макар и едностранчиво - автоматичната скоростна кутия на моя Сивик я възприемам. Но на такъв голям автомобил като Инфинитито - не!По темата - добре караш ново CR-V, но гледам едни големи билбордове в Пловдив рекламират тая кипра колица. Гледам и някаква изцедена цена, та се поинтересувах. Хаха, ми те бая скопен двигател предлагат - 2 литра, 8 клапана :) И твоя ли е такъв?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 литра 16 клапана ВТЕК 150кс какво му е скопеното не разбрах? Нормална кола с 4WD и си гори малко и си върви доста за джип - 180 си вдига нормално, среден разход 9/100......е няма всъдеходни качества, ама не е и нужно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На господина, който се двоуми HR-V или CR-V да си купи, ще му кажа, че на негово място бях си купил един голям ван - Espace, например. Или Mazda MPV. И си решава проблемите с място. Поддръжката им е поносима. И като гледам колко ниски цени държат - за 12-13.000 ще се обзаведе с един наистина класен автомобил.

хм, но ако искаш относително по-висока проходимост?Примерно - на Арапя до бунгалата пътя е с такива коловози...Споменатите от теб нямат никакъв вариант на 4х4 (може и да греша)А с какво еспейса и MPV са по-добри като разход при висока скорост? Или като поддръжка?Имам приятел с Еспейс - 2001-ва, градско харчи 12-13 газ, извън 9-10 при 130-1502006-а бяхме заедно на море - както беше почнал да си оглежда двигателя, че нещо не било в ред - една пластмасова пробка (май нещо за вакуум било) просто се разпадна в ръцето му - добре че е сръчен, измайстори си дървена, обмаза със силикон и така се върна до София. Е, кеф му е и може да рови по двигателя, ама не всеки отбира. Едно огледало му е 400лв в магазина - това евтино ли е? Ми той по тоя еспейс смени какво ли не. Добре че си има и една хонда 4г да я ползва при нужда :)Иначе да, голямо, доста комфортно вози, особено като смениш амортисьорите :DТа хайде кажете вариант за "семейна кола с повишена проходимост" от рода харви... аз се сетих и за Сценик RX4, за който също съм чел предимно ужасии.а за разхода на cr-v - дай пример за подобна кола с по-нисък разход на бензин :cool: Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз знам какво е на Арапя, Царево и мисля, че там почиващите далеч не ходят само с високо проходима техника. Имаше и ладички с каравани. Явно положението не е толкова зле, колкото се опитвате да го изкарате. И пак казвам - на лагер ли отиваме с децата и жените си, или на off road рали? Ако твоя приятел е взел двулитров двигател на своя Espace - моите съболезнования! Колата в действителност харчи много (карал съм rent-a-car такава), защото моторът е много, много слаб за това голямо купе. Имаме MPV, но е V6 с 205 к.с. Дава около 10 литра градско в Пловдив с много настъпване (бензин) и 8 литра извънградско. Предпочитам да имам такава кола, отколкото един виртуален "джип", който няма къде реално да използвам по простата причина, че имам зимни гуми, с които минавам навсякъде. Концепцията 4х4 за мен специално се обезсмисля. Не съм много сигурен, но мисля че HR-V в повечето срещани модификации (в България) е двуврата. Егаси семейния автомобил - стани да седна! Нито мястото място, нито товароносимост... Не знам, може да звуча малко грандомански, но семейният автомобил е именно това - много място, много въздух, много багаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хич не ми стига акъла как може да сравняваш ЦРВ или квато да е хонда точно с такива кенефи като еспейс или МПВ :)

В щатите карах едно Infiniti QX4. Там беше удоволствие, макар и едностранчиво - автоматичната скоростна кутия на моя Сивик я възприемам. Но на такъв голям автомобил като Инфинитито - не!

а това ми идва в повече - кефи те сивик купе автоматик, което си е извращение според мен, а искаш да ръчкаш скорости на инфинитито :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз знам какво е на Арапя, Царево и мисля, че там почиващите далеч не ходят само с високо проходима техника. Имаше и ладички с каравани.

абе и аз бях със седанчето, минавах но мнооого внимателно :D Прав си че у нас се вкарват предимно 2врати харвита и на нереални според мен цени :DА за разхода на цр-в и неистинското 4х4 - приеми го че е кола с предно, която при извънредни условия има малкия бонус да включва и задните. Стига човек да е наясно с ограниченията на колата мисля е плюс отколкото минус.Ми то в момента само баш джиповете имат блокаж, всичко друго се имитира и е "менте", на Хонда системата поне е относително проста и дуракоустойчива - механична, не разчита толкова на електроника, датчици, абс.А за офроуд - кой говори за офроуд?! :):cool: Иска ми се на места като Арапя да ходя без да се налага да свалям децата и жената на критичните участъци :D, или като отида на Локорско, спокойно да сляза от пътя, а не с прицелване на мястото. Или в София да мога да се кача на бордюр. Или да спра до висок бордюр и да си отвора вратата... както виждаш все неща които не искат офроуд възможности, а само малко по-голям клиренс. 7-8 годишни возила с такива параметри изброих, да чуем твоите предложения :DМаздата е на годините на hr-v/cr-v, не се произвежда от 2002-а, и на твоя V6 по каталог разхода градско е 15/100 и 9/100 извън... демек в София ще отиде на към 17-18, защото не знам кола която в София да харчи 50% под каталожните данни :PС какво MPV ще е с по-евтина поддръжка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я виж ти какви данни имаш. Кой ти каза, че не се произвежда от 2002 година въпросната Мазда?

Тази, с която разполагаме е 2003-та година :)

 

Публикувано изображение

 

И съдейки по информацията за ... крайната година на производство .. лесно мога да заключа колко достоверна е тази за разхода.

Както и да е. В грешка си. Но форумът е Хонда, а не Мазда. Досега за сменяли само един лагер и oxygen датчик. Другото е наред. Всъщност, мисля си, че няма кола, която да се поддържа евтино, стига да го правиш така, както трябва. Прехваленият Опел се поддържа скъпо. Разбира се една кола не е само ходова част. Има и куп други нека които се купуват. Няма да забравя как за моторчето на чистачките ми искаха 175 евро :cool: Това за Корса.

 

На колегата от по-горния пост - аз не съм състезател. Толкова много съм карал, че вече мразя ръчните скорости. Искам нещо по-спокойно. Не съм на 18 все пак.

А смисълът на високопроходимата техника е друг и точно там предпочитам ръчните скорости. Но никого не желая да убеждавам в каквото и да било.

Обичам Хонда, но без да прекалявам. Излишното "фенство" не ми е присъщо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря сърдечно на господин Kluge за съветите, :) Може би наистина има разум в думите му и в действителност Espace или Mazda MPV са много практични, широки, събиращи много багаж, возещи комфортно автомобили, НО това НЕ са моите коли! :D Ако ще купувам HR-V или CR-V - една от важните причини е, че ме КЕФЯТ :D , ...за мен автомобилът не е само средство за транспортиране от точка А до точка Б - има и по-важни неща, които понякога е трудно да се изразят само с думи. Говоря за едно специфично усещане за кола, усещането, когато я гледаш или пък седнеш вътре - просто трябва да те грабва и да те кефи, да ти е приятно това да е твоята кола :cool: ...Абе - знаете как е :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по снимката е точно http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/5835.html , пак там твърдят че този двигател е до 2002-ра :cool:но трудно ще ме убедиш че 3литров ве6 автоматик ще харчи 10/100 в София

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Американският пазар е нещо много особено, и за да го разбереш, трябва да си живял там.Нещо нормално е да си купиш кола през март месец на 2008-а и тя да е модел 2009-та..Освен това не съм казал, че съм от София, а от Пловдив. Хайде, да не са 10, но 11 литра максимум. Засичал съм го.Хайде, поздрави!P.S. Хаха, сега се загледах и в характеристиките на колата от този сайт. От 0-100 за 12 секунди ;) Братушките явно не са видели добре. В действителност от 0-100 км ги прави за под 10 секунди. Трябва да си погледна упътването. Върти ми си нещо от типа на 8.8 секунди

Редактирано от Oto Kluge

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тУКА НЕЩО НИ ФАНАААААА ЗА ШАРАНИ БЕ БАТКООО КАКВА Е ТАЯ КОЛА ДЕТО ЩЕ ХАРЧИ 10 ГРАДСКО ПА МАНИ ДРУГОТО И 3л СТИГА ЛЪЖИ И ИЗМАМИ :worthy: сори за големите букви ама мнооого се ядосах мразя да ме лъжат и на това отгоре има заглавие на темата всичко останало е офф :worthy::wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тУКА НЕЩО НИ ФАНАААААА ЗА ШАРАНИ БЕ БАТКООО КАКВА Е ТАЯ КОЛА ДЕТО ЩЕ ХАРЧИ 10 ГРАДСКО ПА МАНИ ДРУГОТО И 3л СТИГА ЛЪЖИ И ИЗМАМИ :worthy: сори за големите букви ама мнооого се ядосах мразя да ме лъжат и на това отгоре има заглавие на темата всичко останало е офф :worthy::D

Къде точно излъгах? За трите литра? Да бяха 5 - да, лъжа, но 3 литровия двигател е реалност. Или за разхода излъгах? Съжалявам, но ако ти караш 15 годишна кола, аз карам доста по-млади автомобили, които са светлинни години във всякакво отношение. Зорлен ме караш да се хваля - нещо, което никак не обичам.Направи си една разходка до Пловдив и лично ще се убедиш - ако не в разхода, то поне в големината на двигателя.Ако лъжа - разходката ти до П-в е за моя сметка.В противен случай какво правиш? Модератори, съжалявам за off-topic-а :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Ами аз само ще кажа че Леджънда е 3.5 автоматик и в София е над 18/100, междуградско е около 12/100.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:worthy: Капоне, как го докарвате на 12, при мен под 14 не слиза :worthy:Сега по темата.Крайно време е да се спре с митовете за скъпата подръжка.Най-младото ни CR-V /от модела за който е темата/ е на 9 години и на 120 000 км, най-старото на 11 г. и 200 000 км .Вече всичките имат по около 20 000 км по родните пътища и сменяме само консумативи.Едното беше карано зверски в Германия и се наложи тук да му сменим носачи и няколко тампона за около 600 лв /оригинални/.Никой не е казал че е Offroad, това просто е универсален автомобил за излети,екскурзии,товарене, дълъг път и с достатъчно добра динамика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Ами с повече от 120км/ч не караме, а и все пак това са минималните стойности не максималните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами с повече от 120км/ч не караме, а и все пак това са минималните стойности не максималните.

Колега, ако някой отвори тема за разход - с удоволствие ще се включа в нея.15 години карам. Пробегът ми на година е 60.000 км. Знам как се кара икономично и там ми е силата.Предпоставките за нисък разход са много и не зависят само от шофьора и техническото състояние. Колко ти гори колата сега, в момента? През зимния период.Отсега ти казвам, че аз разлика не правя. Гаражът, в който спи тази кола поддържа температура доста над 25 градуса :worthy: Когато се пали колата, тя не прави разлика дали е лято или зима. Това не бива да се подценява.Но наистина се отплеснахме. Казвам реални данни и не преувеличавам. На заводски писаници особено за разход вяра не хващам, защото на всички автомобили ми е давало по-нисък разход от посочения. Явно наистина има защо.Хайде, наздраве от мене и приятна вечер. Хонда все пак е по-добра от Мазда! Това е сигурно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На заводски писаници особено за разход вяра не хващам, защото на всички автомобили ми е давало по-нисък разход от посочения. Явно наистина има защо.

като знам при какви условия се замерва разхода по каталог (примерно ускорение 0-50 за 20сек) не ми се мисли как успяваш да постигнеш по-нисък ;)миналата зима в снега и поледицата и аз постигнах 6/100 градско ама коли нямаше и повече от 40-50 не дигах... в добро време такова каране в града си е опасно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе,колегата ви пита за впечатления,предимства и недостатъци на HR-V и CR-V.Като не карате такива коли,що му давате акъл?Ходете си в друга тема да си мерите пишките! :rolleyes: Съвсем го ошашавихте човека!

Редактирано от bate_em4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема също интересува и мен, но след много четене по форумите, се насочих точно към CR-V около 2000г но....трябва да е автоматик.Интересува ме дали някой има впечетления от такъв автомобил, например надеждна ли е скоростната кутия. а иначе и по ревютата за CR-V си пише че е ни риба -ни рак, но това явно не притеснява никой, защото в Англия това е най-разпространения градски джип или паркетник, както им викат в off road форума. Това което не ми харесва е че има много дървен интериор.Иначе се колебая и за RAV4 но вървят по-скъпо и избора е по-малък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Впечатления:След 104.000 км скоростната кутия не показа дефект.Вози нестабилно дори при скорости около 100 км/ч - клатушка се много неприятно. Може би защото съм свикнал да карам друг клас автомобили.Широко. Удобно. Кожата адски спарва баджаците. Място за бажаг колкото искаш.2.4 iVTEC двигателя си похарчва и на най-икономичното ми каране (обичам да правя рекорди по икономия на гориво). Под 9 литра не успях да го сваля разхода на магистралата.Не гори масло. Маневрена е.Толкова е "джип", колкото аз съм астронавт от Аполо. Но пак е по-добра от 4х2.И между другото се продава :lol: 2004 г. е! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно говориш за по-новия модел CR-V, надявам се разхода на гориво на модела от 2000cc, 147 коня да е по-малък.Макар лично мен това да не ме вълнува, защото колата ще се кара няколко пъти в годината.Ще я пробвам на градско в Лондон и ако гори над 13/100км ще я докарам в БГ да ме вози до село, от където съм си по принцип ;) Както е известно-кола се купува по предназначение, а тази поне би трябвало да е добра на сняг(с добри гуми),и кофти пътища,щом не става за офф роуд.Ако и за това не става, не виждам защо да си сменям добрия, стар акорд, поне е по-комфортен.И по-евтин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...