Jump to content
Sebulba

Italian Engine

Recommended Posts

без коментар :) :) :) :) :D ама иначе с по 2 свещи :) еее да се научат първо с по 1 да правят пък после да се изхвърчат с по 2

Редактирано от activity

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма значение каква кола караш ,че така да се подиграваш.На всеки може да се случи.Ъпсурд да се случи това на хондов двигател - та те са най-здравите ,чак на совалките ги слагатА колко Хонди могат да вдигнат 240км?????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам ама като им се зачетох това не е единичен случай. Явно си имат проблеми с смазването или им обеднява сместа.Но реално може с всяка кола да се случи ако я караш 20 мин в червеното....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата е много прав много са малко хондите които могат да ги вдигнат но те не са проектирани да вдигат много километри а да вдигат малко но за кратко :) другото което е това е двигател щом се издевателства над него стават и поразии няма застраховани !.ПП я и ние да се похвалим колко прелюда 160ки станаха на салата и колко са здрави още :)

Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма значение каква кола караш ,че така да се подиграваш.На всеки може да се случи.Ъпсурд да се случи това на хондов двигател - та те са най-здравите ,чак на совалките ги слагатА колко Хонди могат да вдигнат 240км?????

явно неправиш разлика в двигателите :) един Type-R ли неможе 240 ? нали говорим за 2.0 един S2000 ли неможе ? несе излагай колега подценяваш марката :) то е ясно ,че вечно няма , но като се загледаш по надолу в коментарите (което съм сигурен ,че си направил) ще забележиш ,че не е единствен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма значение каква кола караш ,че така да се подиграваш.На всеки може да се случи.Ъпсурд да се случи това на хондов двигател - та те са най-здравите ,чак на совалките ги слагатА колко Хонди могат да вдигнат 240км?????

явно неправиш разлика в двигателите ;) един Type-R ли неможе 240 ? нали говорим за 2.0 един S2000 ли неможе ? несе излагай колега подценяваш марката ;) то е ясно ,че вечно няма , но като се загледаш по надолу в коментарите (което съм сигурен ,че си направил) ще забележиш ,че не е единствен ;)
не става въпрос за подценяване или надценяване,постави се в ситуацията на момчето с Алфатане знам какво се цели с тази тема .Еми и тук има теми за счупени или повредени турбо и не турбо Хонди ,какво да очакваме теми по другите форуми колко калпави били Хондите ли????PEACE

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно неправиш разлика в двигателите ;) един Type-R ли неможе 240 ? нали говорим за 2.0 един S2000 ли неможе ? несе излагай колега подценяваш марката ;) то е ясно ,че вечно няма , но като се загледаш по надолу в коментарите (което съм сигурен ,че си направил) ще забележиш ,че не е единствен ;)

Колега, защо не се пробваш да покараш твойта хонда 30-50 километра с 200-220 ( ако може да дигне толкова) и да споделиш последствията ;) Редактирано от NIO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма много смисъл от тази тема... случва се при всички марки. ама каквото и да си говорим японските двигатели нямат равни . Имам и тойота която е на 330 К километра и 22 години. Цилиндрите нямат и помен от износване , като се има на предвид че я карах като за последно, 1 година с М10Д (пак на форсажи). Хондата не съм я отварял още , ама до колкото съм запозапознат заминават само сегментите. п.п. И като сравнявате двигатели ... сравнявайте ги със съответните кубици, а не с малолитражки....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре ве аз ли не разбрах нещо,значи тези със алфата вече били със бозичка във двг-то като решили да я пробват дали ще изключи прекъсвача там на колко са си навили на ината ....... щото ако е така кой ще е този двг дето нема да загине ...... безславно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със 200-240 и после аиде да ви гледаме в този саит и да се жалваме, и аз съм доближавал тая скорост ама сега се пъча:http://miravto.com/2007/08/17/samye_strash...ne_smotret.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно неправиш разлика в двигателите :) един Type-R ли неможе 240 ? нали говорим за 2.0 един S2000 ли неможе ? несе излагай колега подценяваш марката :) то е ясно ,че вечно няма , но като се загледаш по надолу в коментарите (което съм сигурен ,че си направил) ще забележиш ,че не е единствен :P

Е алфата не вярвам да струва над 8000 пък ти тука я сравняваш с коли за толкова и повечеа съм сигурен че и 1 б16б да го опънеш на магистралата ако има проблем я с масло я с антифтиз ще постигнеш подобен резултат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно неправиш разлика в двигателите :) един Type-R ли неможе 240 ? нали говорим за 2.0 един S2000 ли неможе ? несе излагай колега подценяваш марката :) то е ясно ,че вечно няма , но като се загледаш по надолу в коментарите (което съм сигурен ,че си направил) ще забележиш ,че не е единствен :P

Е алфата не вярвам да струва над 8000 пък ти тука я сравняваш с коли за толкова и повечеа съм сигурен че и 1 б16б да го опънеш на магистралата ако има проблем я с масло я с антифтиз ще постигнеш подобен резултат
сравнявам я с двувалов 2.0 литров хонда. B16 не е в класът , пък кое колко стръва вече си е отделен въпрос. Хубавите неща цена нямат ;) неми се иска да спамим темата но вие се подхванахте като колегата се изхвърли ,че една хонда неможе 240 ;) айде с здраве

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти тръпка това с пушека от двг-то и аз минах по този път макар и доста по малка скорост неприятна гледка е всичко на салата в картера

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, според вас има ли нужда от подобни теми :) ? Защо трябва да си създаваме дразги с колегите от другите авто-форуми, имайки предвид, че алфа форума (поне по мои наблюдения) е един хубавите в момента. Говоря за подредбата и юзърите му. И в крайна сметка, ако пробваме да изпържим хондичките си така интересно какъв ли ще бъде изхода...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо не се пробваш да покараш твойта хонда 30-50 километра с 200-220 ( ако може да дигне толкова) и да споделиш последствията :lol:

Не че нещо, но моята още като беше със D16Z6 съм я карал на магистралата 200-210 (незнам колко км, но не бяха малко) в най големите жеги (около 40 градуса) със пуснат климатик. Това което се случи е, че радиатора се спука (явно си е бил тръгнал, или капачката задържа), стрелката за температура превъртя колкото може преди да се усетя. Без да гася двигателя веднага, намалих спокоино. Изчаках да поистине колкото може, и запали без да се чуди дори. Наложи се да се прибера с доливане на вода на няколко километра, но освен това нямаше други проблеми. Сложих алуминиев радиатор, и чак след половин година и повече, отворих двигателя за да си го сервизирам защото като я настъпя, понякога надуваше при антифриза. След изправяне на глава и смяна на гарнитура, отново си влизаше в червено без проблем. А двигателя беше на около 280 000км... сам си прави изводи дали са здрави двигателите :lol:П.С. До колкото знам в момента двигателя дори се надува с турбо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това че японските двигатели са здрави всеки го знае. Обратното може да го твърди някой "незапознат кон с капаци".

Ама това не означава, че не може да се случи подобно нещо и с тях. От квартала на 2-ма им изпушиха двигателите, като се има на предвид че въобще не ги ръчкат. Единия е с D15Z1, а другия D16Z6 (май) . Такаче много зависи как е поддържан двигателя и как е каран. И по вашата логика всички трябва да разправят, че Хонда не може да прави двигатели и т.н. , защото са се скапали.

 

Бил преебан нещо двигателя и се е скапал, какво толкова ? Има ли смисъл въобще да се дискутира темата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаете ли каква е разликата при натоварването на бутала, биели, колянов вал, клапани, пружини и т.н. при 6000 оборота (както на повечето европейски евридейки) и какво е на 8000 оборота като при наще коли :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо не се пробваш да покараш твойта хонда 30-50 километра с 200-220 ( ако може да дигне толкова) и да споделиш последствията :lol:

Аз я карам мойта с 220 по магистралата,значи ли че трябва да се счупи!Като не се поддържа колата ще се счупи.Цялата група Фиат се слави с бързи мотори,но и качеството не им е добро.Познавам много изпатили си от счупени матори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всеки може да се случи все пак е желязо троши се този пичага на който е гръмнал двигателя е бил посока с.Лесново там кадето се проведе Италфеста шапка им свалям на феновете на италианските коли направиха невероятно шоу и там имаше 2 такива QV-та като едното беше турбо това са едни от най здравите им двигатели на алфа но случва се и да станат фалове има и такива опции :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всички положения е безумие да караш 15 годишна кола с над 200, каквато и да е тя. Хонда-Монда, Тойота-Мойота, Алфа-Малфа... И темата определено не е от най-приятните, познавам разни хора от Alfa Romeo клуба и определено са сред най-яките фен-клубове у нас. А и повечето са си хора на достатъчно висока възраст, за да може да си общуваш с тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, според вас има ли нужда от подобни теми :D ? Защо трябва да си създаваме дразги с колегите от другите авто-форуми, имайки предвид, че алфа форума (поне по мои наблюдения) е един хубавите в момента. Говоря за подредбата и юзърите му. И в крайна сметка, ако пробваме да изпържим хондичките си така интересно какъв ли ще бъде изхода...

да,има нужда,колегата които пуска темата не коментира нищо,според мен положителните изводи коите трябваше да си направим са главно технически/дразгите се сьздават след това/.Всеки знае неписаното правило,че ако ти светне лампата за маслото трябва да спреш и да видиш за какво става вьпрос/в случая,колегите просто са знаели че маслото е на чорба,но колегите са интусиасти/.А дразгите ги сьздаваме ние,след това започнаха сравнениа и т. н.,а някои реши че се подиграваме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек изпаднал в такава ситуация няма нужда нито да му коментират марката на колата, нито да се изтъква японската здравина, нито от съчувствие. Той има нужда от помощ!Ако ви "гръмне" Хондата от недоглеждане на прибори или от лоша поддръжка няма да си кажете - "..май трябваше да си купя Алфата.." , както сигурно не би си казал така и почитател на Алфа! Неуместно име за заглавие поне според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фиат са първите които създават система за променливо газоразпределение (познато на някои само като VTEC). Две свещи на цилиндър се слагат на Honda Jazz (може би и на други) и Хонда наричат това i-DSL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Хонда наричат това i-DSL

А в БТК му казват ADSL ;) ...иначе е i-DSI ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, нещо такова знам че беше ама ме мързеше да го търся как точно му викаха ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото съм запонзат първите с устойчива система за газоразпределение, която е измислена достатъчно кадърно, сме така да се каже ние. Но това няма значение, важното е, че няма нужда да се радваме на чуждото нещастие само и само да се почувстваме ние добре. Неприятна е била случката, и според мен е щастливец, че при тази скорост двигателя не е бил така здрав, че да зацепи така, че да му блокират колелата... тогава нямаше да се радваме толкова. А и... преди колко време четох тук темата за злощастието на човека с прелюда и суапнатия хаш серия двигател? Темата трябва да се затвори ако продължаваме да плюем така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ми аз не виждам защо трябва да съжаляваме един Алфист който е пълен душманин за мен спрямо колата си ...това показва колко я уважава и след като е видял,че има проблем е продължил като пълен идиот до очаквания край ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фиат са първите които създават система за променливо газоразпределение (познато на някои само като VTEC). Две свещи на цилиндър се слагат на Honda Jazz (може би и на други) и Хонда наричат това i-DSL

Колега,първи са БМВ,още далечната 1930г.са измислили променливото газоразпределение,но не е било сполучливо,механично.Първото електронно управляемо и надеждно,устойчиво както каза Shefa e на HONDA!Малко инфо за Ф1 Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бих искал да исползвам темата във връзка с оборотите на колата и натоварването на двигателя.ако модераторс решат че темата не е за тук нека отворят нова такава.та въпроса ми е:на първа в 7к оборота(примерно) и на 5-та в същите обороти натоварването на мотора еднакво ли е, кога е по-малко или по-голямо респективно и защо е така.в случай че не първа няма почти никакво въздушно охлаждане значи ли че мотора повече се тормози или не?.мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://vbox7.com/play:477f324fЕто нещо интересно във връзка с двигателите на хонда. :D

тази Хонда не умира,а я убиват/какжо ще стене ако сменим крьвта ти с вода/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да изпадам в спорове, понеже не съм много компетентен по историята на автомобилостроенето. Всичко което твърдя съм го прочел в Уикипедия. Тук ясно си пише кой пръв създава такова нещо в автомобилите (Фиат - в края на '60-те), кой пръв го слага на сериен автомобил (Алфа Ромео 1980 г.), кой пръв създава електронно управляема система (НИСАН - 1986 г.) и каква е разликата и новостта на VTEC (1989 г.)спрямо тях.http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_valve_timingПП:Честно казано ми е все тая кой какво и кога измислил. Просто предпочитам да не се сеят заблуди из форума за нашите двигатели, колкото и да са добри. А тоя как си е счупил Алфата, нямам какво да кажа за него. Заслужава да пренощува някой път по пътищата и да няма кой да го прибере...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе те и Форд са първата кола ама те купи си я :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алфа си правят едни от най здравите европейски двигатели, карал съм служебна алфа доста време и си беше пушка колата, просто колегата от алфа форума да ме извинява ама еб....си и отношението към една кола, сам си е виновен, общо взето си е знаел че с тая боза наречена масло може да стигне дотам и ако ще и ракетна технология да е пак може да се счупи ,няма значение хонда, алфа или ...кот да е.и на мен ми се случи да карам хондата по магистралата и над 60 км държах на 220и няма проблеми но знам, че масло, антифриз и тем подобни са си ОК ако питате мен моето скромно мнение е че с такива теми само се създават дразги с колеги от други форуми което си е глупаво, като ще сравнявате двигатели, нека да са на хонди :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алфа си правят едни от най здравите европейски двигатели

....и откога са номер 1 по здравина и издръжливост в Европа,ако може и с факти от разни проучвания да ми покажеш :huh: ...иначе за дизайн ги признавам :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алфа си правят едни от най здравите европейски двигатели, карал съм служебна алфа доста време и си беше пушка колата, просто колегата от алфа форума да ме извинява ама еб....си и отношението към една кола, сам си е виновен, общо взето си е знаел че с тая боза наречена масло може да стигне дотам и ако ще и ракетна технология да е пак може да се счупи ,няма значение хонда, алфа или ...кот да е.и на мен ми се случи да карам хондата по магистралата и над 60 км държах на 220и няма проблеми но знам, че масло, антифриз и тем подобни са си ОК ако питате мен моето скромно мнение е че с такива теми само се създават дразги с колеги от други форуми което си е глупаво, като ще сравнявате двигатели, нека да са на хонди :)

Хубави думи,евала ! Шапка ти свалям.Хубаво е,когато човек е обективен.А още по-хубаво е , когато човек има собствен опит.А не в повечето случай да чувам : един познат ми каза...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Извини ме за въпроса – колко алфи си карал през живота си ? Това е въпрос и към всички останали?
Кой питаш ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бе съградски ми е този пич, не го познавам лично но доколкото знам бая си е гледал алфата, и доста бързо си е оправи пак, едвали му е през х*я за нея,като се има на предвит че е лимитирана версия и имало само 500-600 такива произведени

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...