Jonini 0 #1 Публикувано 2 Октомври, 2008 Колеги, на празен ход рязко загрява. Перката се включва, но няма ефект. В момента, в който я изфорсирам дори и на място и температурата веднага се нормализира. Термостата е сменен и не губя антифриз. На няколко пъти виждам пара над десния фар, но когато отворя капака не виждам нито да хвърля антифриз, нито от къде е тази пара. Преди време губех антифриз. Оказа се, че маркучето към разширителния съд бе почти запушено. Оправи се и сега просто нямам идея. Приемам съвети и идей? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sturshel 0 #2 Отговорено 2 Октомври, 2008 абе и аз така се чудех бая време, самозальгвах се но -гарнитура виж дали ти надува маркучите и много добре виж какво излиза отзад- моятя направо си миришеше на антифриз! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jonini 0 #3 Отговорено 2 Октомври, 2008 Нищо не излиза ненормално отзад. Мирише си на бензин. И се чудя, защо като дам газ и спада за 2 секунди. И защо загрява само на място? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 2 Октомври, 2008 Не е гарнитура, нито термостат, ако загряването е само на празен ход.Преди да запалиш колата / студен двигател /, отвори капачката на радиатора, долей течност в него, затвори, палиш да работи на празен ход и вече няма да загрява, сигурен съм.Вероятно имаш проблем с капачката на радиатора. В разширителният съд имаш течност, но в двигателя няма, затова и загрява. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #5 Отговорено 2 Октомври, 2008 аз залагам на това че водата ти е малко в радиатора.95 % съм сигурен по симптомите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fido Dido 4 #6 Отговорено 2 Октомври, 2008 Ремък на водна помпа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 2 Октомври, 2008 Ремък на водна помпа?значи е скъсал агренажният Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fido Dido 4 #8 Отговорено 2 Октомври, 2008 Ремък на водна помпа?значи е скъсал агренажният Ясно... При мен са различни... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #9 Отговорено 2 Октомври, 2008 може да го е скъсал ама да не е разбрал :angry: .водата му е малко...това е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fido Dido 4 #10 Отговорено 2 Октомври, 2008 Май има два варианта:Да ти е малко антифриза.Да имаш уронени лопатки на водна помпа.Това второто го виждам редовно в сервиза, доста хора карат все още с вода през лятото, водната помпа не се смазва добре и лопатките корозират след време, нищо, че е алуминиева.Възможно е да губи течност от зле стегнато съединение или от шибъра на водната помпа. Когато двигателя е топъл, трудно ще видиш теч - изпарява се течността.Прегледай си капачката на радиатора, за всеки случай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #11 Отговорено 2 Октомври, 2008 Лопатките на водната помпа се износват от кавитация, не от смазване, но това е друга тема.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #12 Отговорено 2 Октомври, 2008 (Редактирано) Водна помпа! Нямаш добро циркулиране на водата. Провери я да не смениш и гарнутурата на главата като прегрее. Редактирано 2 Октомври, 2008 от MonsterOOD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fido Dido 4 #13 Отговорено 2 Октомври, 2008 Лопатките на водната помпа се износват от кавитация, не от смазване, но това е друга тема.... Лопатките на водната помпа се износват от абразива на ръждивата течност - 99% вода. От смазване се нуждае шибъра на водната помпа.Но в крайна сметка за мен е водна помпа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Jonini #14 Отговорено 2 Октомври, 2008 Нивото в радиатора е нормално. За мен е също водна помпа. Не може да загрява на място и като я форсирам също на място да се нормализира температурата. Благодаря на всички за мненията! Ще пиша като сменя помпата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #15 Отговорено 2 Октомври, 2008 Според мен не е водна помпа.Провери първо малките неща а после се хвърляй на големите.Даже съм 100% сигурен ,че не е помпа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fido Dido 4 #16 Отговорено 2 Октомври, 2008 (Редактирано) Сложи си хубав антифриз - по-скъп е, но няма да ти протечат маркучите! Редактирано 2 Октомври, 2008 от Fido Dido Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest hondajapan #17 Отговорено 2 Октомври, 2008 това пък какво общо има с проблема?какви маркучи,какви 5 лева Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #18 Отговорено 3 Октомври, 2008 (Редактирано) Прегледай капачката ,ако имаш възможност сложи някоя, която със сигурност е читава и виж дали ще прави същите номера.Също така прегледай маркучето към разширителният съд (беше споменал че се е запушило преди ) Редактирано 3 Октомври, 2008 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest nastezatelq #19 Отговорено 3 Октомври, 2008 може да имаш въздух в системата и моята го прави от време на време.И ако водата ти е паднала със 100грама пак ще ти окаже влияние за загряването поне при мен е така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #20 Отговорено 3 Октомври, 2008 Сложи си хубав антифриз - по-скъп е, но няма да ти протечат маркучите!А може би е време да се спреш малко докато се образоваш. Издъни се с ремъка и сега наваксваш. Споко.Аз залагам на нещо запушено Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1671 #21 Отговорено 3 Октомври, 2008 (Редактирано) Аз залагам на нещо запушено Като питата на радиатора напримерно Може именно за това перката да вентилатора да не смогва да го охлажда както трябва. Повишава се налягането в радиатора (в следствие на повишаване на Т на водата и/ или парите, ако не ти е обезвъздушена както трябава системата) и изпускаш пара през капачката. Като дадеш газ водната помпа завърта водата в системата и това нормализира нещата... може би Случката ми напомня на климатик със запушени ламели на кондензера = лошо охлаждане = високо налягане в системата = проблеми. Редактирано 3 Октомври, 2008 от emod Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #22 Отговорено 3 Октомври, 2008 А, дали не е възможно, да има отлагания от котлен камък в радиатора и блока? Има разни химии за изчистване, но лошото е, че ако имаш запушени течове, може да "излязат" наяве. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ganeca 2 #23 Отговорено 3 Октомври, 2008 Присъединявам се към мнението на колегата, че първо трябва да се търсят п-елементарните решения. Аз бих почнал с прочистване на системата от разни затлачвания, защото мръсотията=лошо топлоотдаване. Според мен първо си промии системата, ако не помогне, поне нищо няма да изгубиш и после търси другаде... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове