Jump to content
jamo

Проблем с оборотите

Recommended Posts

И при мен го има този проблем... сутрин докато е студена се форсира до 1800-2000 об./мин.... после изведнъж падат до около 500-550, но никога не гасне...... като загрее се оправят....не стига това ами и взе да се чува някъв странен звук когато рязко подам газ... чува се някво бучене точно от стъпковото моторче... като отпусна газта и замлъква.. брат ми го разглоби и почисти и отначало всичко беше наред, обортите бяха като по часовник... но след две изфорсирвания пак същата работа.. иначе няма придърпвания и чудене, подема си колицата :) , нодържи около 1000об. загряла... ми караме си я така и толкоз... явно е моторче ама кво да се прави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при някой да се появява само зимата, а лятото да го няма този проблем и как си го обяснявате със сезоните, да не би нещо от влагата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при някой да се появява само зимата, а лятото да го няма този проблем и как си го обяснявате със сезоните, да не би нещо от влагата?

лично аз имам проблема от няколко месеца, тоест и през лятото ми го правеше, но в момента СЪС СИГУРНОСТ е поне два пъти по-силно, дали от студа, дали от нещо друго, не знам..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги и аз го имах същия проблем ходих по сервизи почиствахами стъпковото моторче и се оправяше за известно време обаче като пусна климатика пак ми падаха ацки много оборотите даже притрисаше колата и слет това си взех втора употреба стъпково моторче от едно купе и проблема исчезна напълно сега колата е с перфектни обороти ,..за мен това беше решението на тези колебания на оборотите ,..ако имате някои приятел без този проблем може да вземете на заем неговото мотторче за да пробвате сваля се много лесно на две болчета 10-ки и два маркуча с вода ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми каже къде се намира това стъпково моторче на D14A2 англичанка КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА,БЛАГОДАРЯ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е интересно, къде е това стъпково моторче в посочените двигатели на Хонда :) Или става въпрос за други марки коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам дали наистина това е правилното наименование стъпково моторче но маистора така ми каза нямам подходяща снимка но ще се пробвам http://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0...eaaff2/img_0057

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам дали наистина това е правилното наименование стъпково моторче но маистора така ми каза нямам подходяща снимка но ще се пробвам http://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0...eaaff2/img_0057

Това ли е гада! Мерси за снимката!Да го видя случайно какво му прави майстора? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми маистора го сваля издухва с въздох моторчето и го пръска с някакъв почистващ спреи (незнам какъв е спрея) и после пак го издухва след спрея и това е ,полужението се нормализираше за известно време :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Колеги,Откачете лабда-сондата и пробвайте пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми маистора го сваля издухва с въздох моторчето и го пръска с някакъв почистващ спреи (незнам какъв е спрея) и после пак го издухва след спрея и това е ,полужението се нормализираше за известно време ;)

:P Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя че и аз имах същият проблем и се оказа ламбда сонда след смяната и колата е ПЕРФЕ ПС НЕ ВЗЕМАЙТЕ УНИВЕРСАЛНА ТАКАВА ЗАЩОТО НЕСТАВА ЕДИНСТВЕНО ОРИГИНАЛНА /400+лв/ или втора употреба!надявам се да съм бил полезен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам малко информация по темата...Преди 2 дни си купих спрей и изчистик стъпковото моторче и дросела. Разлика в пропадането на оборотите никаква пак си е същото, т.е. не е там проблема с пропадането на оборотите.Също така преди време сложих газов инжекцион на колата и работата стана по-сложна при мен. Колата като работи на място на ГАС от време на време притриса все едно губи такт и оборотите падат с около 200 и пак се нормализират и е изключително неприятно. Правеше го и в движение когато карам почти без гас. Онзи ден когато чистих моторчето и дросела решиш да махна дистрибуторната капачка и какво да ви кажа, имаше доста нагар който прилича на керамика и беше дебел някъде около 2-3 десети от милиметъра. Изчистих го с много фина шкурка но има леки язви по 4-те електрода на капачката. Също така палеца, който не съм виждал такъв досега беше отгоре леко като наварен и има леко износване и него изчистих. Колата спря да прекъсва в движение като я карам почти без гас, но на място когато загрее пак си прави същите магарии. Закачихме я и видяхме, че същия проблем го има и на бензин, но разликата е, че на бензин оборотите падат рязко с около 50-70 а на гас с около 200-250 и се усеща по-осезаемо. Т.Е. проблема не е от гаста ( пиша го подробно за да не почнат някои колеги да цирикат сложил си гас и си прецакал колата )По палеца и електродите на дистрибуторната капачка има 2 десети от милиметъра износване. Нека някой запознат каже дали това е фатално за да знам дали следващата ми стъпка да е да сменя тях. Просто нямам излишни пари в момента иначе да съм ги сменил веднага.Има и още нещо което съвпада с поста на колегата преди мен. Когато закачим колата да я четем Ламбда Сондата прави странни движения и мног разпокъсана графика, знам че графиката и по-скоро трябва да е плавна и равномерна. По графиката която виждаме съдим, че сондата постоянно коригира и, че има някъде нещо което не работи както трябва и бърка работата и. Но не изключвам възможноста проблема да е точно в нея както каза колегата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека и аз да кажа какво мисля, но не искам да се ангажирам с компетентност. "Плуването" на тихите обороти показва, че горивната смес е или богата или бедна в дадения момент. ЕКУ-то на автомобила се мъчи да компенсира и променя сигнала за състава на горивната смес. Причините, които могат да окажат влияние върху състава на горивната смес са много, но аз си мисля, че трябва да се почне от две основни места: доставката на гориво и изпускането на отработените газове. Ако не достига гориво - то това ще е проблем и в други режими на работа на двигателя и колата ще прекъсва. Ако има проблеми с катализатора - колата ще е спъната и няма да върви добре и при високи обороти. В този случай знаете какво да направите. Ако проблемът е в работата на ламбда сондата - тогава е по-кофти. Това означава, че ЕКУ-то не получава правилна или навреме информация за качеството на отработените газове и започва да се мъчи да коригира качеството на горивната смес като я обогатява или обеднява. Точно това май наблюдават и повечето от вас с такива проблеми. Не искам да се ангажирам с висока компетентност, но си мисля, че е добре да проверите работата на ламбда сондата. Май доста понаписах, но дано съм бил полезен на някого и се реши проблема на някоя колица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стара е темата,но ще вметна и аз малко размисли по нея.Някой пробвал ли е да си смени въпросното стъпково моторче,не съм много съгласен,че това нещо само с почистване,и хоп като ново.То по тази логика,вместо да сменяваме свещите,да си ги сваляме,шкуриме киснеме в кореселин,и пак ги слагаме.Първият който се престраши да си купи ново моторче(не знам колко хиляди лева струва) :) ,ще напише че всичко е ок,и с темата ще се приключи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм на същото мнение, но нека кажат и други хора :)

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми мойта кола няма ланд сонда, а и при мен пропадаха оборотите с 500 нагоре надодло. почистих си дроселовата клапа и всичко покрай нея, смених си свещите, дисрибуторната капачка и палеца. сега всичко е както трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се вземе друго стъпково моторче :P и да се тества с него.

 

Ако въобще има такова моторче в 6 ген :P

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,когато си взех колата това беше първото нещо което ми направи впечатление,че оборотите падаха до 500 и колата претрисаше.Реших се една събота да го изчистя заедно с дросела.Забелязах,че оста не се движи свободно има леко засичнане в един момент.Почистих го,изчаках да изветрее бензина,през времето което чаках да изветрее бензина почистих всички отвори около дросела.Оста започна да се движи "мазно" и проблема беше решен,оборотите си стоят където трябва.п.п Jamo на бившатата ми кола (Citroen Xantia) проблема беше същият,оборотите падат до 0 и после пак на 900.Колата имаше газов инжекцион,всички датчици чистих,мерих,пробвах с друг map сензор,оправия нямаше.Двигателя никога не е показвал грешка,нито на контролната лампа нито на диагностика.Но интересното беше,че след рестарт на компютъра проблема изчезваше,все едно никога не го е имало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,пиша в много стара тема,за да не отварям нова.След толкова време някой немерил ли е решението на проблема???Както се вижда от профила ми колата е 6-та генерация сивик,хечбек.Проблема го имам и на газ и на бензин,като е съпътстван и с повишен разход.Незнам някой друг забелязал ли е разлика в разхода,П.П. да отбележа,че и друг път ми се е случвало да губя обороти и след като покарам от самосебе си се оправя.П.П. след като направих процедурата 75->90 коня оборотите си бяха много стабилни,след минати около 2 хил. км. проблема пак е налице

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...