Jump to content
da6kata

Honda Civic 2002-2003 Type R

Recommended Posts

скоростния лост е голямо предимство (от гледна точка на спортното каране) ,защото разстоянието от лоста до волана е по-малко от колкото до седалката, ако имаш възможностите не се колебай да си вземеш една такава хубавица ,за разход може би хората които карат могат да кажат по добре ,но мисля че числата бяха около 9 за градско и 7 извън а може би ръчка ще даде около 10 (зависи от ръчката)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скоростния лост е голямо предимство (от гледна точка на спортното каране) ,защото разстоянието от лоста до волана е по-малко от колкото до седалката, ако имаш възможностите не се колебай да си вземеш една такава хубавица ,за разход може би хората които карат могат да кажат по добре ,но мисля че числата бяха около 9 за градско и 7 извън а може би ръчка ще даде около 10 (зависи от ръчката)

Кво направи ти бре 9 градско....... Колата гори 13 отма!Колега, гледай тук ;)http://www.youtube.com/watch?v=ymGHt9RF_Ok

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също мислех да пускам тема за този модел,но видях че колегата ме е изпреварил!Да ти кажа по София се мяркат няколко Тайп-Р но тук не съм ги засичал,а хората който карат такава кола най-добре ще ти кажат колко върви как гори и т.н(защото на един може да му гори 10 в по-малък град но в по-големите градове разхода си се качва)..много ще ми е интересно да чуя какво ще кажат колегите от форума за този модел!По това което виждам и чувам в Топ и Фифт Гиар съдя че колата опредлено си заслужава най-вече като съотнешение качество-цена,всички казват че е много добра и орпедлено би трябвало да е повечко пари..и аз така мисля!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да не греша,но мисля че тук няма такива регистрирали се....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скоростния ЛОСТ Е удобен макар че наподобява малко на микробус :D (нямам такава просто съм се качвал 2-3 пъти )

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че имаше един колега от София но не сум виждал да пише доста време вече.....Брат, скачай в тва бижу и не се замисляй!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , какво е това Vtec Super Advanced Engine на този клип http://www.vbox7.com/play:cb576fa6 , което светва 1во синьо, после червено на около 00:18-00:19-00:20сек. от клипчето :P И гледам двигателят май е i-Vtec DOHC. Както написах на първия си пост, не съм много запознат с хондите и дали ще се намери някой колега със малко излишно свободно време, да драсне някой ред да ме просветли малко относно този Vtec и ако има нещо друго, което мисли, че ще ми е полезно да знам... че зарибявката е доста сериозна... и парите са сериозни и по принцип не се хвърлям просто така на нещо, което купувам :bye::D Благодаря предварително! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така колеги , отново ще Ви помоля , някой имащ такова зверче да изкаже професионалното и опитното си мнение... Сполучлив ли е този Сивик, колко гори, детски проблеми и т.н.... Че времето за покупка наближава, а дилемата става все по-голяма и по-голяма ;):);) Отново Благодаря предварително...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kicko

11-12/100 извънградско (засечено до морето и обратно) и около 16/100 градско - не че карам такава, но питах тука някой дето кара :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

11-12/100 извънградско (засечено до морето и обратно) и около 16/100 градско - не че карам такава, но питах тука някой дето кара ;)

Ти направо отказа човека :) 12-13 градско да, ама 16 тва само в червеното ли се кара...... не съм карал такъв сивик и не мога да изкажа компетентно мнение, но питай собственика как си кара колата....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

11-12/100 извънградско (засечено до морето и обратно) и около 16/100 градско - не че карам такава, но питах тука някой дето кара ;)

Ти направо отказа човека :blink: 12-13 градско да, ама 16 тва само в червеното ли се кара...... не съм карал такъв сивик и не мога да изкажа компетентно мнение, но питай собственика как си кара колата....
сигурно не знае че не е автоматик и перка на 1ва ;)Бях чел как някаква американка отишла във Франция , взела кола под наем и вечерта се оплакала колко са калпави френските коли.... за 50км се скапала кутията - жената не знаела ща е то ръчна скоростна кутия и за кво е третия педал ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Krelion колко дава твоита б18-ка ? Имам приятел от СФ с VTI 12-13л. в София демек 200HP би трябвало спокоино градско 15-16л. да изпие

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

А ако не е тайна дилемата м/у Тайп Ар-а и кои други коли е ? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11-12/100 извънградско (засечено до морето и обратно) и около 16/100 градско - не че карам такава, но питах тука някой дето кара :(

Стига бе колега , не ме отказвай от това красиво японско самолетче :D:D:P;):D:lol: П.С. Колкото и да се ровя почти навсякъде този Сивик го дават 12.3 градско, 7 извънградско :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако не е тайна дилемата м/у Тайп Ар-а и кои други коли е ? ;)

Ами доста се навъртат в дилемата... макар някои да скачат или падат в цените.... Golf V GTI(200hp) , Audi A3 2.0 TFSI Quattro (200hp) , Audi A3 1.8 TFSI (160hp) , Opel Astra Coupe Bertone 2.0 Turbo (192hp) , BMW 328Ci (192hp) , BMW 330Ci (231hp) .... :D:D:D:P:P Макар , че някои споменати модели (като Ауди-то Quattro-to и 330-ката) са "мааалко" по-скъпички , но реших и тях да сложа в тази "малка" дилема. Всяко едно компетентно и опитно мнение ще ми е от МНОГО ГОЛЯМА полза :lol::D:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля , че Астрата отпада от раз , от кога Опел правят турбо коли , купета , коли и т.н. :worthy: Голфа отпада защото при сравнителна характеристика със Сивик-а е просто прегазен по всеки един показател :) Тва Ауди 160 к.с. мисля , че също отпада :worthy: 330-ката на БМВ се съмнявам , че ще стои на пътя толкова добре колкото Сивик-а , а и ти спомена по-скъпата цена :worthy: Другото БМВ ми се струва , че разхода на гориво ще е с 2-3 литра по-голям , то това и за другото се отнася :) За мен единствения реален противник остава Ауди 200 к.с. , но ако не се лъжа това е турбинирана кола , а Хондата ги прави тези коне без турбо :worthy: съответно ме кара да си мисля , че поддръжката ще е по-евтина на Сивик-а :worthy: Хона Сивик Тайп Ар 7ма генерация е най-горещия хечбек световно признат от всички :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Krelion колко дава твоита б18-ка ? Имам приятел от СФ с VTI 12-13л. в София демек 200HP би трябвало спокоино градско 15-16л. да изпие

Много зависи как я карам!Под 10 не съм я свалял.Инъче 12-13....но не съм засичал с точност да ти кажа чесно.Миналата събота и неделя я засичах долу горе като беше драга....няколко пускания и ръчка през двата дена със 100 октана от ЕКО по мои сметки колата изгори 14,4....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър

А и в едно чуждо списание четох наскоро, че Голф 5 ГТИ в пряко сравнение с новия Тайп-Р Хондата единствено по динамика на мотора го биеше, пътното поведение и тръпката от голфа пишеше, че е в пъти повече.

...аз съм гледал по Дискавъри за Таип Р и за ГТИ 5 и там отзивите бяха други а тва за в пъти повече а абсолютна глупост,верно е,че Сивика вози доста дървено и е спартански което донякъде отказва обикновените купувачи ама тва си е кола за юркане а не да возиш децата до училище или да ходиш на пътешествие.За качеството е рано да се каже щото и двете са сравнително нови и още не са показали толкова силно слабите си страни,но за Сивика особено седана казаха,че е колата с най добро поведение на пътя с предно предаване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър

....и за този който питаш съм гледал и за новите седана и хебчека за новия казаха,че няма голяма разлика по возията и двигателя всичко било перфектно както стария модел явно в предаването Пета предавка и Топ Гиър си падат по този автомобил,а возията на новия Тайп Р един пич сподели като ходил да го тества,че возел като каручка и вътре не му допаднал много таблото било малко разхвърляно иначе бил голяма стрела като ускорение,но се отказал да даде толкова пари ....не мисля,че някой от Форума ще може да ти даде информацията коята искаш ...Тайп Р - си е лукс за БГ все още а гъзарите с многото пари се мятат на други марки автомобили

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....и за този който питаш съм гледал и за новите седана и хебчека за новия казаха,че няма голяма разлика по возията и двигателя всичко било перфектно както стария модел явно в предаването Пета предавка и Топ Гиър си падат по този автомобил,а возията на новия Тайп Р един пич сподели като ходил да го тества,че возел като каручка и вътре не му допаднал много таблото било малко разхвърляно иначе бил голяма стрела като ускорение,но се отказал да даде толкова пари ....не мисля,че някой от Форума ще може да ти даде информацията коята искаш ...Тайп Р - си е лукс за БГ все още а гъзарите с многото пари се мятат на други марки автомобили

А, колега, сега виждам , че и ти си от Русе.. Тогава да те запитам , за този автомобил лесно ли се намират частите в нашия град ? Майстори, които да им поразбират има ли? Скъпичко ли взимат и т.н. ? Всяко едно нещо ще ми е от полза.. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ако питаш за части за Тайп Р незнам как е,но за другите модели на Хонда няма проблеми имаме и момчета от клуба които работят в магазини за авточасти и досега незнам някой да е имал проблем с намирането :D ...то не,че сме правили някакви кой знае какви ремонти,но радиатори шарнирни болтове,водни помпи има в наличност ако е нещо по специялно до ден два го доставят....за майстори незнам как е едва ли някой в Русе е правил ремонт на Тайп Р :huh: ,но за по обикновените Хондички не мисля,че е проблем(аз лично сам си оправям ако има нещо по колата без ел.проблемите)........малко по позитивно гледай на нещата ти направо за ремонти почна и майстори не мисля,че кола 2003 г. ще тръгнеш по сервизите ние със старите не сме тръгнали още :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако не е тайна дилемата м/у Тайп Ар-а и кои други коли е ? :huh:

Ами доста се навъртат в дилемата... макар някои да скачат или падат в цените.... Golf V GTI(200hp) , Audi A3 2.0 TFSI Quattro (200hp) , Audi A3 1.8 TFSI (160hp) , Opel Astra Coupe Bertone 2.0 Turbo (192hp) , BMW 328Ci (192hp) , BMW 330Ci (231hp) .... :D:D:D;);) Макар , че някои споменати модели (като Ауди-то Quattro-to и 330-ката) са "мааалко" по-скъпички , но реших и тях да сложа в тази "малка" дилема. Всяко едно компетентно и опитно мнение ще ми е от МНОГО ГОЛЯМА полза :D;):D
А ти какво точно търсиш в колата?Бързина на ли, конфорт ли, визия ли... или комбинация то няколко???А да се интересуваш за разход на спортен автомобил си е малко смешно :Dп.с.а за TYPE-R 7г. изобщо не го слагам тук защото той няма аналог - това е колата;)но колегата пита за предишния модел, който лично аз не харесвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти какво точно търсиш в колата?Бързина на ли, конфорт ли, визия ли... или комбинация то няколко???А да се интересуваш за разход на спортен автомобил си е малко смешно :Dп.с.а за TYPE-R 7г. изобщо не го слагам тук защото той няма аналог - това е колата:Dно колегата пита за предишния модел, който лично аз не харесвам.

Ами точно, че търся комбинация и за това логично се интересувам за разход... Как така не слагаш Тайп Р 7г. като именно за него питам :D Извинявай колега ако не съм те разбрал нещо :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, аз нямам 7г. Тайп Ар, и аз като теб съм се ориентирал към резачката на Сивик, като за първа хонда и кола въобще (но към по стария и достъпен еквивалент - VTi) :hondarulez:;доста чета и доста гледам, та ако има няколко минути ето и моето мнение. 7та генерация Сивик Тайп Ар според доста чужди мото журналисти превъзхожда 8та от към тегло и окачване и поведение. По простата причина че е 7г. е с мнезависимо а новата е макферсони. Новата е и по тежка. От към дизайн - там секи си преценя. Ето и малко видео в подкрепа на казаното http://www.youtube.com/watch?v=wQ64UEbm4_o може би е мало тенденциозно, но фактите са си факти. Толкова по въпроса 7г. Vs. 8г. моето мнение е че 8 изглежда по яко, но ще бъд компромис от към динамика.По въпроса за алтернативите: Селиката дето е Т-спорт 192к.с. не може д се сравнява с хечовете от към практичност. Освен това аз като неин еквивалент бих предпочел интеграта (BTW Селиката с турбо ли е тая 192к.с.?)Колкото до това което си посочил: Golf V GTI(200hp) , Audi A3 2.0 TFSI Quattro (200hp) , Audi A3 1.8 TFSI (160hp) , Opel Astra Coupe Bertone 2.0 Turbo (192hp) , BMW 328Ci (192hp) , BMW 330Ci (231hp) БМВтата и Аудито ще са доста по скъпи от Сивика, и като цена и като поддръжка, поне така си мисля, БМВ е мн по тузарска марка и носи съвсем друг имидж от Хондата а именно: " Аз имам пари" (особено за купето), докато останалите са младежки ориентирани, или поне за млади хора ако не за младежи. ТАка останаха Голфа и Астрата, към тях мога да прибавя и Фокус ЕрЕС, Сеат Купра, Алфа 147 ГТА. Сичките са резачки абсолютни и трябва да си прецениш сам какво ти харесва, за какво ти харесва, какво искаш от колата, явно че парите не са ти проблем, щото за повечето от нас тук те са основния проблем :hondarulez:. Ето малко видео със по аргументирани доводи от моите

Аз моя глас го давам за Сивика. Успех и да се пофалиш.П.С. Надявам се знаеш малко английски за да разбереш видеотата. Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, аз нямам 7г. Тайп Ар, и аз като теб съм се ориентирал към резачката на Сивик, като за първа хонда и кола въобще (но към по стария и достъпен еквивалент - VTi) :);доста чета и доста гледам, та ако има няколко минути ето и моето мнение. 7та генерация Сивик Тайп Ар според доста чужди мото журналисти превъзхожда 8та от към тегло и окачване и поведение. По простата причина че е 7г. е с мнезависимо а новата е макферсони. Новата е и по тежка. От към дизайн - там секи си преценя. Ето и малко видео в подкрепа на казаното http://www.youtube.com/watch?v=wQ64UEbm4_o може би е мало тенденциозно, но фактите са си факти. Толкова по въпроса 7г. Vs. 8г. моето мнение е че 8 изглежда по яко, но ще бъд компромис от към динамика.По въпроса за алтернативите: Селиката дето е Т-спорт 192к.с. не може д се сравнява с хечовете от към практичност. Освен това аз като неин еквивалент бих предпочел интеграта (BTW Селиката с турбо ли е тая 192к.с.?)Колкото до това което си посочил: Golf V GTI(200hp) , Audi A3 2.0 TFSI Quattro (200hp) , Audi A3 1.8 TFSI (160hp) , Opel Astra Coupe Bertone 2.0 Turbo (192hp) , BMW 328Ci (192hp) , BMW 330Ci (231hp) БМВтата и Аудито ще са доста по скъпи от Сивика, и като цена и като поддръжка, поне така си мисля, БМВ е мн по тузарска марка и носи съвсем друг имидж от Хондата а именно: " Аз имам пари" (особено за купето), докато останалите са младежки ориентирани, или поне за млади хора ако не за младежи. ТАка останаха Голфа и Астрата, към тях мога да прибавя и Фокус ЕрЕС, Сеат Купра, Алфа 147 ГТА. Сичките са резачки абсолютни и трябва да си прецениш сам какво ти харесва, за какво ти харесва, какво искаш от колата, явно че парите не са ти проблем, щото за повечето от нас тук те са основния проблем :). Ето малко видео със по аргументирани доводи от моите

Аз моя глас го давам за Сивика. Успех и да се пофалиш.П.С. Надявам се знаеш малко английски за да разбереш видеотата.
Така, колега , благодаря ти много за инфото , което ми даде. Това за парите... естествено , че са ми проблем... аз не виждам човек, на когото не са :hondarulez: Относно Селиката , да , турбинирания двигател е 192к.с. . А относно другите коли , които прибави.. както мисля , че личи съм фен само на Немските и Японските коли... Френски , испански, италиански... незнам, спиптично съм настроен към тях :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не е нужно да цитира6 всеки пост :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако те интересува разход, и другите работи за Accord Type R мога да ти кажа със сигурност, но за сивика мога и аз да кажа това което сам видял и чул, но не и от опит! :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колега ,сподели на Акорд-а колко гори и какво си чувал... И да ви питам колеги.. някой да знае в Зеперфс инфото за Разход на гориво , дали се отнася за 7ма или 8ма г. Тайп Р. Ето и линк към инфото http://www.zeperfs.com/fiche175.htm , "Consommation mixte normalisée : 8.6 L/100 - sportive : 17.8 L/100" И също така знае ли някой до колко е достоверен разхода даден пак от Зеперфс на въпросната Toyota Celica 1.8i TS (192h.p.) http://www.zeperfs.com/fiche369.htm "Consommation sportive : 13 L/100" Поздрави

Редактирано от uCnaHeTcA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗдравейтеМоята не е Type R,но е 7г. 2003та и е автоматик Градско ми гори между 10-12,5 извънградско 8-8,5 и това е с включен климатик и 180км/ч по магистралата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега наистина стига с тоя разход :angry: спортна кола е подяволите , това , че Сивик-а при спортно каране му дават по-голям разход от този на Селиката е в плюс за Сивик-а :bash: защото значи върви повече :) Като искаш спортен автомобил , който да върви достатъчно и да гори малко си вземи Леон Купра ТДИ :) Погледни в другата тема една Ибиза кво ги праи всички Хонди :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде бе не го ли взе ве4е тоя CTR :angry: Моя 2-литров Сивик на 17' при нормално каране 10-12 ми дава.Приятелите около мене с Япнски коли 2.0 , 1,8 Т са с подобен разход

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

Заповядай, колега:

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Надявам се да съм бил от полза ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...все си мисля,че това е по добър избор от другите атомобили

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колегата със списанието много благодаря, а на съгражданина... добре колега, ако може да се обосновеш защо това според теб е по-добрият избор и малко информация ако може за нея , че до сега се рових и не можах да разбера даже каква хонда е :P:):P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda Integra DC2 Type R е тази кола :worthy: За мен тва е неусъществимата ми мечта :drool:И аз не бих се замислил... някъде бяха писали колегите за нея...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колегата със списанието много благодаря, а на съгражданина... добре колега, ако може да се обосновеш защо това според теб е по-добрият избор и малко информация ако може за нея , че до сега се рових и не можах да разбера даже каква хонда е :drool::worthy::drool:

Пи4 ако Integra Type R не разпознаваш :drool::wacko: ........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...