Jump to content
пламен1

Сложих газ на хондатата

Recommended Posts

Преди 10 дена сложих газово на сивика и съм много доволен от разхода 6.8 извънградско 8 смесено 10 градско,обаче имам малък проблем:Когато колата е студена,гасне и придърпва всякаш се дави докато не загрее/това е на газ,на бензин няма тези проблеми,освен прословутото хълцане на Д15Б2/.При монтажа дюзите са прекъснати когато е на газ,а с помоща на колегата r2d2 монтирах два резистора 18 ома които да затварят веригите когато е на газ,за да не свети чека и да не вдига грешка 16.Искам да попитам колегите на газ с този мотор имат ли гореспоменатия проблем при студен двигател и къде да търся проблема.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз съм със същия двигател д15б2 и EG8 - седан и газ и имам същия проблем , дося сам си играл с врътката на изпарителя (била за свободни обороти ) , отварял съм потока газ ( друга врътка на марку4а към пло4ката) , и тн и нямам ефект върху глъхненето сутрин преди да загрее ( играят оборотите и тресе - аха да загасне даже понякога загасва). Слагах спортен филтър - 4е било по-добре за газ - същата работа, махнах го. Гласих оборотите от винт4ето на инжекциона по-високи , по-ниски все тая.Така истината е 4е не съм ходил при мом4етата дет я поставиха(газовата) за настроика но пък - съквартиранта кара една корса и при него го няма този проблем и никога не го е имало при студен двигател - т.е. едва ли е до настроика щото и той така като мене постоянно си отваря и затваря притока на газ за да регулира разхода. А и доколкото видях изпарителя ми е вързан на малкия кръг на охладителната система - този който минава през радиаторчето в купето.Хм доста поизписах - дано някой да има някакво решение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз съм със същия двигател д15б2 и EG8 - седан и газ и имам същия проблем , дося сам си играл с врътката на изпарителя (била за свободни обороти ) , отварял съм потока газ ( друга врътка на марку4а към пло4ката) , и тн и нямам ефект върху глъхненето сутрин преди да загрее ( играят оборотите и тресе - аха да загасне даже понякога загасва). Слагах спортен филтър - 4е било по-добре за газ - същата работа, махнах го. Гласих оборотите от винт4ето на инжекциона по-високи , по-ниски все тая.Така истината е 4е не съм ходил при мом4етата дет я поставиха(газовата) за настроика но пък - съквартиранта кара една корса и при него го няма този проблем и никога не го е имало при студен двигател - т.е. едва ли е до настроика щото и той така като мене постоянно си отваря и затваря притока на газ за да регулира разхода. А и доколкото видях изпарителя ми е вързан на малкия кръг на охладителната система - този който минава през радиаторчето в купето.Хм доста поизписах - дано някой да има някакво решение

Трябва да се измисли нещо защото зимата карам на къси отсечки и е немислимо с този проблем,не вярвам всички с Д15Б2 на газ да са така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами и аз съм с EG8 + D15B2, газова Ловато обикновена и нямам такива проблеми при празен ход.Единствено понякога (най-вече есен/пролет) когато се сменят пропорциите на пропана и бутана леко бутам врътката за настройка на празен ход.Нагласен е и при загряла кола държи малко под 1000 оборота, като е пуснато парното ,фаровете и радиото отива на към 800.Единствения "проблемен" момент е когато почти веднага мина на газ (почти винаги паля на бензин и след 200-300м дигам над 2300 за да мина на газ)В интервала когато температулата е почнала да се вдига и е над първата чертичка, но още не е достигнала нормалното положение малко под средата, на празен ход понякога оборотите падат и почва притреперване, но чак да гасне не.Боря го с помпане на спирачката и съединителя - практиката показва, че консумацията на хидравликата косвено "дига" оборотите, навярно наистина в тези преходни моменти сместа е бедна (или богата)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи пичове абсолютно всяка кола която има газ трябва абсолютно задължително да се пали на бензин !!! и после след минимум 3 мин да се обърне на газ!Първо че загрява изпарителя което е нужно ,второтака се запазва и самия изпарител за по дълго време , и трето колата вече е леко вдигнала някаква минимална температура за работа било то на газ или бензин ,ако и тогава имате този проблем с гасненето идете при хората които са го слагали за да се консултирате :)

Това го правя и аз,но след като покарам тези 3 минути пак гасне,трябва да навъртя поне 2-3км за да спре и то при сегашна температура 28 градуса.А как ще е на 2 градуса зимата?Това е проблем но предпочитам да го споделя тук,а не при тъпите газаджии които май хабер си нямат от хонди.Предната ми кола беше Фиат Типо 1.6 моноинжекция,на газ палеше в всякакви температури,при първоначално палене си вдигаше автоматично около 1300 оборота и след това ги смъкваше на 1000.И хондата е така но само на бензин!Според мен трябва да е така и на газ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както писах по-горе - не е нормално, на мен понякога ми падат оборотите, но не си спомням да е гаснала.И съм почти сигурен, че зимата този проблем го няма. То по принцип мисля при по-студен въздух обикновените газови работят подобре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Според мен трябва да си поиграеш с винта за празния ход :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Можеше да споделиш от къде си, да те пратим при някой читав газаджия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така.Явно компа прави някаква проверка на системата при палене,и това е само ако не е карана по дълго време.Така че паля на бензин,20-30 секунди след това обръщам на газ и нямам проблеми.Въртял съм какви ли не кранчета(качество,количество),не става.Ако някой има друго решение на проблема да казва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове работя в газ сервиз имам d15b2 и не ми гасне акажете що не тарсете проблема в сервизите които ходите японските коли са наи безпроблемните що се отнася до гас просто си има някои тънкости дето така само снедоволстов няма ги научите но както и дае в интерес на истината това с резисторите дето ги слагате става само за пълната итнжекция аз съ с двуточково и несъ си лъгал компа че карам на газ карам си чека ми свети и няма проблеми ако някои реши че мога да помогна на драго сарце обаждаи те се няма нещо дето да несе оправя с уважение иво

Редактирано от ivailoradoev73

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеше да споделиш от къде си, да те пратим при някой читав газаджия :)

От Варна съмИво дай ми съвет да махам ли резисторите?Преди да ги сложа беше същата работа,но при превключване от газ на бензин влиза в авариен режим и повече от 3500 об не вдига.Ако засиля винта на празен ход,няма ли да вдигна разхода на колата/в момента ми дава перфектен разход/ Редактирано от пламен1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове и аз имам същия проблем. според мен е от спортния филтър - прекалено много въздух вкарва и затова губи обороти и гасне. Като го 'позапуших" малко и пак падат оборотите ама не ми гасне :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да махаш резисторите ми трябва да микажеш кои двигател си и как сте ги варзали към инжекторите има модели които трупат грешки а итакива които не общо взето тази инфо нее таина така че може да се наме ри кажи кода на двигателе и ще го мислим а иначе и емолаторите които се продават на пазара не са нищо поразлично и те лъжат компа с резистори а пичове нее толкова лесно да давам савети като не съм видял изпалнението с очите си не се сърдете ама тия дето дават савети без да са видели за как во става на въпрос да има да вземат моито мнение че има хора които разбират по сервизите стига да попаднете на тях аз например 15 години се интересувам само от японски автомобили за това и смея да кажа че горе доло ги познавам а колкото до газта с която осакатяваме автомобилите си няма как цената на тунджата не се понася така че газта наи добрия приятел а като искате да решите проблем пишете подробно за него за даможе да помагме за сега с уважение към хонда маниаците

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да ресетнеш компа след което я остави на обороти да видиш как ше се държи на газ провери колко и от къде ти смуче въздух а и още може това да е само в началото и после да се нормализира по принцип притока на въздух прави номера като е в повече компа се пробва да ги компенсира и затова се получават тия подскоци в оборотите :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се ресетва?с вадене на клемите на акумулатора ли?знам единствено как да открия грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема на колегата пуснал темата е толкова "дълбок" и светува откокто накой е създал газовата уредба, като цяло.По принцип е вярно, че ако EKU-to светне в грешка от типа: Бедна Богата смес може да се кара колата и така, но: Има EKU-ta на Хонди (като Б14Z2 например) на който моторчето за празен ход при гореспоменатата грешка минава в стандартни настройки и колата почва да се шие и празен ход и в газ и в бензин. Проблема описан се решава ( а може изобщо да не се реши при обикновена газова уредба), като:- Сваля се дросела и моторче празен ход и се прочиства много добре с карбуратор шпрей или WD40.- Преверява се смесилеля дали е монтиран правилно - примерно трябва да ляга много добре преди дросел клапата и да няма излишни отвори отстрани на фланеца.- пуска се колата на бензин и се спазва процедурата за реглаж на празен ход. При някой Хонди се закъсяват двата пина на EKU-to, изключва се моторчето за празен ход и с винта за празен ход се догаждат обороти около 500, после се пуска моторче празен ход и на бензин при различни натоварвания (фарове, въртена на волана, климатик ) би трябвало винаги да се гонят обороти около ~850.- После се пуска на газ и се следи каква смес прави колата при празен ход и при натоварване и в движение. Трябва да е в рамките на ~14,5 AFR ~ 16 AFR на празен ход. - Ако не може да се справи обикновента газова с тези смеси се търси друг изпарител и друг смесител. - Много е възможно да се търси решение и с ламда кантрол система за об. газ уредба и даже след ного да се постави и ламда симулатор, за да излъжете ЕКУ-то че всичко е наред. - след всичко по-горе е възможно да узордисате правилната горивна смес за EKU-to. P.S. Написах по-горното, защото това са стъпките който предпиех на Хонда(B14Z2) с об. газова уредба на колага от форума в продължение на една седмица работа и накрая тръгна без светене на чека и без проблеми на празен ход. И в реда на чифрите: колагата си поставил газ об. уредба за около 650 лв. Ламда контрол 150 лв. Емулатор 50 лв. Сметка 850 лв. А времето което се прекарва по "газаджии" незнам колко струва.А един газов инжекцион при мен е 1295 лв за 4 цилндъра. Сами си направете изводите колеги...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

charlie много полезна инфо си написал,Аз донякъде си оправих проблемите със чека,първо с резисторите за грешка 16,а след това и с ламбда симулатор,заради грешка 1.Остана ми само празния ход да оправя.Ако отида в сервиз да ми изчистят 2-те грешки с които карам дали ще има някакъв ефект?За този ламбда контрол,който говориш,няма ли вграден симулатор на ламбда сонда,както на Аеб Войла?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги това с гасненето както казах вече го прави само докато е студена,при загрял двигател забелязвам една дивотия:При десен завой винаги гасне или падат оборотите аха да изгасне.Въздухопровода ли е причината,да не е поставен отдясно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:При десен завой винаги гасне или падат оборотите аха да изгасне.Въздухопровода ли е причината,да не е поставен отдясно?не това е свързано с местоположението на изпарителят ама аз се чудя скаква скорост влизаш и излизаш от тоя завои за да се прояви тоя негативен ефект ако е смалка то значи има и друг проблем та сподели като остане време

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:При десен завой винаги гасне или падат оборотите аха да изгасне.Въздухопровода ли е причината,да не е поставен отдясно?не това е свързано с местоположението на изпарителят ама аз се чудя скаква скорост влизаш и излизаш от тоя завои за да се прояви тоя негативен ефект ако е смалка то значи има и друг проблем та сподели като остане време

С малка скорост е :) когато вземам завой 90 градуса .Изпарителя е поставен от ляво прилепнал към лявото бумбе.Напречно е разположен на колата,т.е. както трябва да е уж.Със спортен филтър карам,ако това има значение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш аз сам също от Варна с същата кола !!!)), имам човек може да я погледне, аз останах много доволен като ми оправи корсата, но хондата няма да я "душа" от ХЕИТО 200 300 метра нагоре в дясно има 2 гаражчета,човека е един от първите във Варна който са занимава с газови уредби, а тия с извинение МИШКИ до терапията в дясно, няма да пратя и най големия си враг, и последния лев щи земат и няма ти свършат работа !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш аз сам също от Варна с същата кола !!!)), имам човек може да я погледне, аз останах много доволен като ми оправи корсата, но хондата няма да я "душа" от ХЕИТО 200 300 метра нагоре в дясно има 2 гаражчета,човека е един от първите във Варна който са занимава с газови уредби, а тия с извинение МИШКИ до терапията в дясно, няма да пратя и най големия си враг, и последния лев щи земат и няма ти свършат работа !!!

В този район се сещам за газаджиите на ул.Подвис,така както описваш,имат 1гараж+магазин за газови уредби,а въпросната корса същия и ли беше проблема като моя? поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...