Jump to content
Guest Wyvern

За или против сте ?

Recommended Posts

Guest Wyvern
Публикувано (Редактирано)

аз съм за, щом това ще спаси дори и един живот:unsure:На българина му трябват драстични закони, за да ги спазва.....

И аз съм за по същата причина но трябва да има и някой който да следи дали се спазват тея закони било полицаи, било камери. И не 2/3 а 1/3 от точките трябва да им се дава. Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм ЗА ,...... НО за съжаление няма оправия в тая държава всичко е корумпирано

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен , въвеждането на допълнитени лишения за младите шофьори, само ще изостри апетита им и ще ги провокира да нарушават закона. За целта си имат по-малко контролни точки мисля 27 на брой вместо 39.Вече глобите са солени, плащат се , взимат се книжки. Доколкото за катастрофите и човешките жертви, дано непрозвучи грубо но дори и в Англия Франция Германия стават тежки ПТП-та и се отнемат по нелеп начин човешки животи.Ако на някой младеж акъла му се простира само доколкото да натиска най-десния педал до заварка , каквито и мерки да се взимат той ще се найграе все някога лошо е ако не е сам и с него пострадат и други лица.... пази боже.Единственото спасение е да спазваме ЗДП , колкото и глупав да ни се струва . А на младите родители да възпитват децата си така,че след време тези хора да са с едно европейско мислене, в което да са вкоренени дисциплината и самоконтрола и редица други полезниу качества ,от които аз и почти всички мой връсници и като цяло Българите сме оперирани.С гореизложеното си мнение, казвам ,че съм против тези мерки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

подкрепям с две ръце и два краканаскоро бях свидетел как една 90килограмова 17 годишна пикла пипнала на тати пежото 605 и раздава газ като 4е ли е е на кръг от формула 1и едно самочувствие и едни клаксони раздаваа -------дано като си строши главата някои ден да си е сама в колата и дано няма и други потърпевши от неините деиствия зад волана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ей то само младежите са виновни за катастрофите ... айде ся, глупости на търкалета ...Все едно същите глупости не се правят от такива с опит ? Да не говорим, че мн от по-възрастните шофьори си мислят, че нали защото имат опит и няма как да направят някоя глупост, съответно карат също толкова безрасъдноДа не говорим, че обикновенно бруталните катастрофи се правят не от младежи ... Повече загинали по пътищата семейства са загинали точно заради опитните "пилоти"хмм, ама и аз се изказах .... :unsure:

Редактирано от Ranger

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен , въвеждането на допълнитени лишения за младите шофьори, само ще изостри апетита им и ще ги провокира да нарушават закона. За целта си имат по-малко контролни точки мисля 27 на брой вместо 39.Вече глобите са солени, плащат се , взимат се книжки. Доколкото за катастрофите и човешките жертви, дано непрозвучи грубо но дори и в Англия Франция Германия стават тежки ПТП-та и се отнемат по нелеп начин човешки животи.

Колега 27 точки за млад шофьор са супер много и няма какво да им се изостря апетита. Веднъж да плати 500 лева за това че кара сам след 23:00 и няма да повтори пак колкото и да му се кара. Аз живея в Англия за момента да стават тежки катастрофи но не стават по 20 такива на ден както в България. Направи си сам сравнението Англия с 60 милиона население България с 7 милиона. И още нещо в Англия шофьорите имат по 12 точки не по 39. За скорост 8 мили над разрешеното и губиш 3 точки. 30 мили над разрешеното и оставаш без книжка. Ако искаш прави нарушения

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето лично и неангажиращо никой мнение е, че ако бях "младеж" щях да съм твърдо против, само че отдавна не съм, и при 20 години шофьорски стаж и нагледал се на какви ли не катастрофи..., така че и аз съм твърдо ЗА :unsure: Да не говорим, че и у нас навремето най-малкото имаше изискване да се поставят знаци на предното и задното стъкло 'Внимание млад шофьор' (или водач беше) от всички млади шофьори. Друг е въпросът, че много внимателно трябва да се прецизират ограничителните мерки за тях. Примерно доколкото знам застрахователните компании в повечето европейски държави правят такива баснословни застраховки на автомобила управляван от млад шофьор, че просто се чудя как въобще имат желание да карат младежите там, отделно е и прилагането на законите и строгостта им при произшествие причинено от млад шофьор....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко отклонение ако позволите - някога си имаше вечерен час за ученици за питейните заведения, задължителна униформа, дори прическите бяха под контрол, забрана за посещаване на църкви (това си беше гадно, но и сега рядко влизам в такива по стар навик), пушенето на ученик бе едва ли не углавно престъпление, а за алкохол въобще и да не става дума, освен отпускането по бригадите, наркотици почти нямаше.....още мноого подобни ограничения ни стягаха, които в интерес на истината ме дразнеха, че и вбесяваха дори. Не, не ме тресе носталгия и сега по тях, но оценявам тяхното влияние върху възпитанието ни тогава и дисциплината и респекта ни към даскалите и родителите. Полицаят (милиционер) бе почти Господ, движението по пътищата си беше ПО ЗАКОН, верно - и тогава умираха хора, но сега е като бедствие, чума, война, апокалипсис!!! Няма такова трепане бре, за каква Англия говорите, на глава от населението тук по пътищата умират повече хора годишно, отколкото в Ирак сигурно, а уж войната е там....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

.....И още нещо в Англия шофьорите имат по 12 точки не по 39. За скорост 8 мили над разрешеното и губиш 3 точки. 30 мили над разрешеното и оставаш без книжка. Ако искаш прави нарушения

Колега щом живееш в Англия ти може би можеш да кажеш и евентуално да потвърдиш това, което писах в по-горния си пост относно цената на застраховката, която се прави за млад шофьор от застрахователите там. Мисля че е неколкократно по висока заради рисковия фактор на младия шофьор ! Редактирано от Olmy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Всъщност сега ми дойде едно много интересно въпросче ...Помислете над това ... според тази дивотия шофьор който е неопитен и т.н. и т.н. трябва да бъде глобяван по-лошо за да може да му се набие в главата да спазва законите и т.н...А какво да правим тогава с опитните шофьори които правят издънки ? !!! Какво трябва да е тяхното наказание , като опитни, уж осъзнаващи какво правят и т.н. ... Ако щете да направим така съпоставката ... млад - неосъзнава какво прави и какво рискува - непредумишлено ...Опитен - очаква се да осъзнава какво прави и рискува - умишлено...

Редактирано от Ranger

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега щом живееш в Англия ти може би можеш да кажеш и евентуално да потвърдиш това, което писах в по-горния си пост относно цената на застраховката, която се прави за млад шофьор от застрахователите там. Мисля че е неколкократно по висока заради рисковия фактор на младия шофьор !

Мога да така е както каза колегата Olmy тук разликата от България е че застраховката е на името на шофьора нямаш ли застраховка не можеш да караш. Аз за моята мазда 323Ф 1.8 плащам 230 паунда на година а съм шофьор вече 9 години. За същата кола 18 годишен трябва да плати около 500 паунда. Застраховката е обвързана с годините стаж зад волана, имал ли си произшествия или не, мощността на колата която караш,бензин или дизел е, има ли аларма, имобилайзер, има ли промяна в конструкцията на колата и още много други фактори като имаш ли собствена къща, жена и т.н.За България не виждам как могат да се оправят нещата по пътищата ако няма драконовски мерки. Да конфискуват коли и да ги мачкат за скрап, 1000 лева глоби затвор. От началото на годината 500 са загинали по пътищата е това не е нормално според мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Увеличението на глобите и наказанията няма да доведе до кой знае какво. Когато нещо става все по-забранено се превръща в по-желано. Според мен всичко опира до възпитанието и това, че доста безотговорни индивиди получават "самолет" за първа кола. В съзнанието ми завинаги ще остане запечатана една картина - GL 500 с леки щети е спрял зад Вектра, чиито задни седалки бяха залепени за предните и Вектра-та приличаше на Корса. Вратата на джипа се отваря и от там слиза добре облечено миньонче на видима възраст около 19 !!! За щастие пътниците от Опела изглеждаха с леки наранявания, но се замислих какво ли ще последва от това. Единственото негативно последствие за патката (простете ми лошия френски) може би бе пропуснат час при козметик. За такива същества "тати" винаги е на линия, за да оправи дреболията. Простете ми песимизма, но каквито и мерки да се вземат войната по пътищата няма да спре, а ако жертвите стават по-маклко то ще бъде породено по-скоро от цените на горивата и демографския срив. Няма смисъл да умуваме нови закони преди да сме се научили да спазваме старите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали мерките трябва да са по-строги ? ..... ДА !Но според мен трябва да са еднакви за всички . Ама трябва и полицаите да следят за реда .... а не да се крият в грастите и да се правят на тарикати . И улиците да са в добро състояние , че да може човек да си кара нормално . Абе много неща трябва ..... ама няма .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Твърдo ЗА.Плюс солени глоби, принудителен труд или конфискация на автомобила , за тези които дават автомобил на неправоспособни.За последното имаме пример от преди два дни във Враца : 17 годишен със 7 (седем) акта за шофиране без книжка и майка му налита на бой срещу полицаите.

Редактирано от koki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че съм против тези глупости- по няколко причини:

 

Първо: Колко от всички катастрофи извършени нощем, са от млади шофьори?

 

Второ: Защо заради няколко случая трябва да патят всички от тази възрастова граница?

 

Трето: Вие като бяхте млади шофьори бяхте ли подложени на подобна дискриминация?

 

Четвърто: Как ще се научат младите шофьори да управляват автомобила нощем, ако им се забранява да трупат опит при нощни условия?

 

Пето: Има ли значение на колко години са хората които се возят в автомобила? Ами ако са под 19г .или над 85г. нима има разлика? Хората са си хора.

 

Шесто: Държавата да си решава другите проблеми, например с корупцията, грабежите, отвличанията, задръстванията в големите градове, парниковия ефект, екологията и т.н, вместо да гледа как да бръкне още по дълбоко в и без това скъсания джоб на бедните си поданници.

 

Аре със здраве.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе не знам ама аз сигурно съм пристрастен защото съм все още "млад" шофьор ама все пак ще си кажа мнението Аз съм ПРОТИВ!!! И че изброя причините1 Според мен това не е начина само с солени глоби и ограничения, трябва да се промени цялата система, защото 24 (маи вече са 30 часа) кормуване нищо не можаха да ме научат, и даже за тия 24 часа които аз карах нито веднъж не съм каран вечер на тъмно. Добре че баща ми ми даваше да карам по село навремето (държа да отбележа че винаги е било с него) та сигурно затова и аз още не съм се ударил някъде. 2 Начина на преподаване трябва да е малко по различен а не само да караш по улиците с 30 км/ч. Трябва да се върне полигона и да се симулират по рисковани ситуации с специални коли на специални трасета, ако щете писти 3 Трябва да се обяснява на водачите устройството на автомобила поне малко от малко, защото повече от "новите" шофьори само газ и даже не знаят от къде се отваря капака и много често освен висока скорост и заради технически неизправности стават катастрофи.4 Освен младежите които "юркат" колите си има и много други участници (пенсионери ,жени и други такива индивиди ) заради които се внася смут в движението .От които се насмитат някои по плахи хора незнаещи габаритите на колата си и хоп в насрещното или в съседното мпс . Нищо лично към жените просто наблюдения ако щете и майка ми...... 5 Корупцията и купените книжки ........И няма да приема изказвания от рода "и ти си от тия имаш книшка от "1 месец"..... купили са ти колата майка ти и баща ти......" и не знам си още какви подобни.

Редактирано от RikoV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хубаво е да се вземат мерки, но това е не правелня мярка. Нали има Шофьорски курсове, кадето трябва да се научиш да караш. Какви са тия глупости дай сега младите да не се качват в колата докато не навършат 30, ами старите, до 65 после пеша, така ще се малят значително автомобилите по пътищата и ще намалеят катастрофите. Даже имам предложение тия с четен набор да карат през четните дни, а другите през нечетните. Това са ГЛУПАВИ мерки, наложени поради безсилието и невъзможността да се реши проблема. Преди 3 дни патувах от Бургас за Казанлък, имаше поне 5 рискови ситуации, но всичките бяха породени не от млади, пияни или неправоспособни, от кофти пътища, натоварени до безобразие, пълни с автобуси и "тир"-ове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ilias

Хора недейте да сравнявате нещата в България с другите държави!Недейте да гледате на нещата в стил "ако на мен ще ми е зле, дай и на съседа да му е зле"!Мисля си и се надявам, че тези мерки ще създадат от младите шофьори много по добри такива от днешните "опитни".Аз съм ЗА!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ShEfA

Аз съм млад шофьор... и естествено, че ще съм ПРОТИВ. Защо ли? Защото всичките тук се изказват от мястото си на олегнали чичковци. Ако те бяха като мен, с книжка от 5 месеца, нямаше да говорят така. Да се поставят всички под общ знаменател е безумно глупаво. Напълно "за" е глупост, защото както има такива, които като вземат книжка взимат BMW M3 и първата вечер се разбиват в стълб, има и такива, които взимат книжка, купуват си жигула и превозват с нея домати за да се прехранват. Глупав закон, дори не съм го чел, само идеята ме отвръщава и кара да гледам с още по-голяма мерзост над политиците ни!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest guni

Аз съм за, но и много млади колеги тука дадоха логичен отпор на идеята. Според мен обаче трябва да се въведе и строг контрол на шофьорите над 60 години. Предполагам че много от вас са попадали на такива елементи които си нямат идея какво правят във колата, камо ли на пътя. Така че както си говорим за младите офьори нека да не забравяме и старите. Абе темата е мнооого голяма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest SweYo

аз съм ПРОТИВ , пристрастен съм (млад шофьор съм) но това може да се реши примерно с вкарване на още примерно 10 ч. кормуване (НОЩЕМ) при инструктора като си изкарваш курсовете ! според мен е приемливо !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Може би не съм се изразил правилно, под сравнения визирах изказванията за катастрофите в България и тези в чужбина.Колега ви каза как стоят нещата в Англия, аз мога да ви кажа как стоят в Германия.Един млад шофьор плаща доста повече от такъв с по голям стаж, като след време, ако няма произшествия започват облекченията!Като разучавах, колко ще ми струва да си регистрирам колата в Германия ми праснаха най-високата сума, въпреки че имам книжка от 5 години без произшествия (да чукна на дърво), но нямах в Германия, нямах препоръки от други шофьори и най-важното колата е Хонда Сивик (по немска статистика тя и Голф-а са едни от най рисковите коли карани предимно от млади хора)За мен тези методи са с цел да се създаде някакво уважение към законите (за институциите е друг въпрос) и да накара хората, още от вземането на книжката си да не тръгват с мисълта, че каквото и да стане, 20-те лева в джоба ще ги спасят.

Редактирано от ilias

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тва за вечерния час верно си е малко глупаво... и аз съм на мнение че трябва да им се вземат книжките на тия идиоти дето по цял ден "помпат" на фитнеса, ходят на даскало да мерят учителите със столове и вечерта като излязат на дискотека не им дреме на оная работа че се качват в БМВ-то (най-често срещаният магнит за русо :D) и може да утреят ако не само себе си, то и някой друг пешеходецпротив вечерният час съмно съм ЗА огромните ако щете абсурдни глобиоткакто превишаването с над 30км/ч значи 3 месеца без книжка нали се сещате колко от нас си позволяват да превишат с 50-60 км/ч примернощото като изскочи чичко полицай колкото и да намаляш все си в кюпадругото хубаво нещо е че доколкото знам вече почти всички радари са така направени че засекат ли те няма изтриванедори колеги глобяват и им пишат актове !!!ей тва му е майката. да няма как да дадеш рушвет (щото иначе глобите са само за нас "простосмъртните")п.п. един простичък примеркато си представя цяло лято да не карам и забравям за каране със 70 при ограничение 40, колкото и абсурдно да ми се струва на голям 4-лентов булевард в 12 през нощта и т.н. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

другото хубаво нещо е че доколкото знам вече почти всички радари са така направени че засекат ли те няма изтриванедори колеги глобяват и им пишат актове :whistle: ей тва му е майката. да няма как да дадеш рушвет (щото иначе глобите са само за нас "простосмъртните")

Само един простичък пример от мен по този повод. Пари прибират, но пишат актове на други - невинни :whistle:!Спечелих делото в съда, а мазните чичковци дори не се появиха на двете заседания :argue:  . Така че се в гъз че не се трият !  :ebanjeee:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам по еднопосочен път с 2 ленти със 72км. при ограничение 50

Хопа зад храста ми маха слънчогледа и му викам пиши

Сега ми излезе акта и е 100 кинта точно МАИКА ВИ ДА ЕБА ТОВА ДА НЕ СА 5лв.

От Габрово до Ловеч и обратно 4 часа

Тия знаци 30-40-50 извън града ги измисли пак тоя М....о дето е юрист а оглавява МВР -утре обущар ще прави метрото......

Ае че съм бесен :ebanjeee:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е Против.Не може всичките да се слагат под един знаменател,има някои които карат в пъти по добре от някои със стаж.За пореден път се убеждавам ,че някои в тези министерства се чудят каква по голяма Глупост да измислят. "Младежите да нямат право да управляват автомобил от 23 часа до 5 часа " как ще натрупат стаж тогава в нощното кормуване ? "Поставяне на задължителен знак "Млад водач" на предното и задното стъкло на автомобила " остана ли място по стъклата от стикери ? Газ,винетка ,гражданска ,преглед .Как стои въпроса тогава колата ако е семейна и младежа се е качил да по кара...всеки път трябва да си лепи стикер ли :whistle: А относно другите простотии - неправоспособен хубаво глоба, а правоспособния на който някой му е купил книжката.Не ми се изброяват и другите недомислици.Защо някой не хване да измисли нещо по проблема с пътната мрежа ,а само простотии.Това пътища ли са...осеяни с дупки и постоянно в ремонт,отделно нацвъкано с всякакви безразборни знаци и ограничения.Според мен дори и да приемат тази глупост ефекта ще е нулев. :ebanjeee:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е твърдо за въвеждане на тея мерки, само че не младежите без опит са виновни за всичко. Напротив 70-80 % от опитните шофьори са безразсъдни, особенно онези които на село нямат 1 сфетофар който да работи. Повечето на средна възраст си мисля че са най-добрит и правят каквото си искат. Да не казвам, че излизат само в неделя и тогава е най-опасно да се кара по пътищата на София. Докато полицията не вземе някакво решение да се държи адекватно с провинилите се и нарушилите закона няма как да стане. Минавам всеки ден пою 2 пъти през тунела на Люлин, там в двете посоки са сложили радар, така че всеки да ги вижда, освен аз и тея зад мен никой не намаля скороста. При ограничение 50 всеки влиза в тунела с 80-90-120. Аз силно се съмнявам че има камера там, но не подценявам ситуацията и не искам да ми дойдат сметки от по 500-600 лв на края на месеца само защото трябва да се съобразявам с нервноста на другите колеги. А и си спазвам ограничението поне там. Имам вече 9 години стаж зад волана, което не е много, имам и инциденти естествено без пострадали освен автомобилите, казвам ви не е приятно да си видиш смачкана колицата. Най се дразня, че никой в тоя град не дава мигач като прави маневра:ebanjeee:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно забраната за шофиране през нощта ми се струва адски тъпа, тогава движението е по-малко и определено на човек без опит ще му е по-лесно да се оправи, а и да направи някоя глупост вероятността да отнесе някой е по-малка. Вярно, че видимостта е намалена, но пък младите виждат по-добре. Силно съм ЗА увеличаване часовете за кормуване, изкореняване на практиката с купени книжки, връщане на полигона, ограничаване максималната мощност и маса на автомобила през първите няколко години от вземането на книжката, без значение дали си на 18 или на 40 години!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз подкрепям идеята за по-строги мерки. Само че съм по-съгласна те да не са само за част от шофьорите, а за всички изобщо. Наистина мисля, че по-драстични закони биха помогнали да се намалят фаталните случаи на пътя. Обаче от друга страна, увеличаването на глобите при извършено нарушение, няма ли значително да повиши и желанието на пътно-транспортните органи да прибират повече парици в замяна на това извършилите нарушение да се "разминат" с някой друг акт и т.н. Имам много познати, които непрекъснато ги спират за превишена скорост и бутат пари на съответното полицайче, което доволно се усмихва, прибира хонорара си и се отправя към следващата потенциална жертва. Аз лично не подкрепям подобно нещо. Щом са те спрели и са отчели нарушение, има си правилник и след като си го нарушил следва да се приложат съответните санкции, предвидени за него. Аз лично не знам някъде в закона да е споменато щом си извършил нарушение и органите на реда са го отразили, да следва да им бутнеш банкнота в ръцете и проблема е решен. Никога няма да дам пари на полицайче само за да се измъкна. Дори и да ме глобят, да ми пишат акт и т.н. (каквото там следва). Щом така е казано, значи така трябва да бъде. Моят баща също е полицай и знам, че ако нещо такова ми се случи никога няма да отиде да си ползва връзките или професионалното положение, за да ме "избави" от наказание. Както и аз никога няма да насърчавам корупцията, давайки пари на полицай. Аз на баща си не давам, пък камо ли на тях :ebanjeee:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая има едно недомислено нещо и то е определението за млад шофьор - такъв, който е взел книжка сравнително скоро. Ами тези, които имат книжка от години, но не са карали през това време и изведнъж се сдобиват с автомобил? Мерки трябва да има, но нека някой седне и помисли с главата си за да има наистина ефект. Напълно подкрепям колегата, който каза че ченгетата трябва да се грижат за безопастността по пътя, а не да изскачат из зад храстите за да ти лепнат глоба - но да не искаме прекалено много - все от някъде трябва да се започне :ebanjeee:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам дали ще могат въобще да приемат нещо такова.Доколкото си спомням преди няколко години имаше подобна мярка, че се дават по-малко точки на новите шофьори ама я отмениха като дискриминационна.Също така не разбирам защо ще я налагат само на младежите :ebanjeee: ами девойките? :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest miHo
Отговорено (Редактирано)

Не съм прочел какво сте писали всичките и не искам само ще кажа ....Да много удобно да изкарат младите виновни за бозоочието и безхаберието по пътя....дори и за пияните селяни дето се прибират по селата и се трепят....за големите батковци с 6-та серия дето летят по пътя или за тъпата овца с МЛ-а дето мисли че може да мине през всеки и всичко ...за безсмъртните чичковци с големите коли ...младежта излена най виновна...дайте да пикаме на тях щотот те се смотани и няма как да се опълчат...и аз ся да ви питам НИЕ ли сме ви виновни ВЕ...за кое ?...?Всички са под общ знаменател ли....?...Че аз смея да твърдя че карам доста по добре от доста хора който имат от по 10 години книжка....на 21 съм и имам над 100 000 зад волана....пътувам постоянно....върша си работата с това ...мин седмица минах 2200км за 6 дни.....от който половината през ноща....и като ми земат правото да карам...кво стана....Просто в тая Държава НИЕ който сме БЪДЕЩЕТО никой не ни ебава за ЖИВИ....а за ЖЕРТВИ....и ние си седим и траем и ни тече сопола и тва си му е....преди да пишете против или за помислете Младежите ли са ви проблема на пътя ?а?п.п. стига с тия че сме карали пияни....аз не съм се качвал никога пил на кола никога....а всеки от вас поне един път го е правилп.п.2 вие не сте ли били младежи шофиори а?та сега ?...абе немам думи

Редактирано от miHo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полицаят (милиционер) бе почти Господ, движението по пътищата си беше ПО ЗАКОН, верно - и тогава умираха хора, но сега е като бедствие, чума, война, апокалипсис:ebanjeee: Няма такова трепане бре, за каква Англия говорите, на глава от населението тук по пътищата умират повече хора годишно, отколкото в Ирак сигурно, а уж войната е там....

Колега, за 5 години война в Ирак американците имат 3 000 жертви, от останалите нации англичаните имат няколко стотици, другите са с по 10-20. В България на пътя на година умират по над 1 000!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се опитам да бъда кратък.Имам легален стаж от 7 години зад волана и поне още толкова нелегален - не се гордея с това, но благодарение на него мога да твърдя че карам добре.По отношение на темата - аз съм за въвеждането на по-строги мерки към водачите на МПС като цяло, а не поотделно, но също така съм съгласен с идеята за въвеждането на някакви обузначения по колите на младите шофьори /стикери, табели и т.н./, като плюсовете които виждам в това са, че по-старите шофьори ще гледат с други очи на такива коли и ще могат по-добре да преценят ситуациите. Другата страна на монетата е , ако тези символи за обозначение на младите шофьори са да речем персонално от типа на табелките който слагат по учебните коли и каквато и кола да кара6 трябва да си длъжен да си закачиш табелката на нея. Сега по-младите колеги ще ми теглят по една, но нека все пак да помислят над следното: ако тати ти е взел BMW M3 и натавана си му сложил едно голямо "М" например, дали би се фръцкал по улиците на софия и дали би правил пироети. Според мен, благодарение на тази табела тези шофьори биха се чувствали като пълни идиоти при правенето на разни "каскади" по пътищата. Хрумна ми идеята да се въведат табели и за шофьори които са хванати да карат в нетрезво състояние /да си карат с тях определен период от време/, а също така табели за опасни шофьори - пък да видим дали след това ще натискат толкова педала /да му се невиди, ако трябва да бъда честен и аз съм в тази графа, но какво да направя като десния крак ми е тежък - въпреки това в гръда гледам да карам с ограниченията ТЕ НЕ СА СЛУЧАЙНИ И НАИСТИНА МОГАТ ДА СПАСЯТ ЖИВОТ/ и по тоя начин куките ще си имат едно на ум като те видят с табела на покрива. Ама минуса му е че ще станем държава на "бакшишите" с тия табели по колите :ebanjeee: Дано да не съм ви отегчил много.Много безавариини километри на младите шофьори :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе моето мнение е, че трябва да има по-строги мерки, но не за младите водачи, а по принцип. В Турция ме пипнаха с 18 км превишение (88 при ограничение 70) и си платих на место 88 лири (=88 лв), защото получаваш отстъпка, иначе глобата е 120 и ако не я платиш на границата си висиш кат пич по 8-9 часа. Сега си следя ограниченията и ги спазвам. А в България имам над 600 лв глоби сумарно а съм платил към 70, не се хваля, но не е моя вината, че държавата няма пътища да си събира задълженията. Друга причина да не си плащам, е че не съм съгласен с методите на полицията, насочени срещу пълненето на бюджета и собствените си джобове, а не към осигуряване на безопасност на пътя - не е правилно според мен да застанат на 5 метра пред знака за край на населеното място, когато същото отдавна вече не се вижда и не са застрашени живущите в селото и да ми вика: "В населено място се кара с 50!". Ми застани в населеното място тогава!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да оправят пътищата,и да изкоренят корупцията:ebanjeee:Лъскавите големи возила не ги спират нали??За маршрутките просто нямам думи на ден поне 2 маршрутки ме засичат,такситата също.Градски транспорт са трагедия.И това е в столицата,показателно за цялата държава.За мотор има полигон за кола няма? вечер кои е карал с инструктор? аз не съм,както и не съм карал назад!??!Нужни са големи глоби към всички,ако ще да е Боико Борисов!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Morridina

Много от младите шофьори излизат умишлено вечер, когато движението е слабо, с цел да се учат да карат, защото часовете по кормуване са крайно недостатъчни. Излизат вечер, с цел избягване на ПТП-та и намаляване на опасността за другите и за себе си...За пореден път управниците се занимават с глупости, умишлено подбрани от периферията проблеми, изкусно извъртяни, за да напишат поредния безмислен закон, който после да поправят безброй пъти и да отчитат дейност... Нямам друг коментар, толкова по-важни неща има за решаване от това дали скоро изкаралите книжка да карат, че просто е нелепо. Не знам, не е това начинът според мен..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest skotie
Отговорено (Редактирано)

това си е тъпо. С това, че карат нощно време, младите шофьори не са виновни за катастрофите. Виновни са тези (млади и стари), които не уважават закона, себе си и останалите шофьори и карат пияни или просто карат рисково. С безумни мерки като тая за младите шофьори и нощното каране, нищо няма да се промени. Чисто и просто и полицаите трябва да се научат да прилагат закона, за да се научат някои да го спазват. Шофьорът трябва да знае, че ако наруши закона, шанса да няма санкция е минимален и може би ще започне да се замисля, а не както е сега - всеки кара като идиот, но в момента в който види катаджия става хрисим като ангелче. Като го подмине - пак идиота взима превес. В същото време обслужването в КАТ трябва да мръдне светлинни години напред, защото винаги ще предпочета да дам рушвет, вместо да си загубя 1-2 дена във висене по опашки. Аз пък имам малко по-различни мерки, които са също толкова безумни, но според ще решат по-добре проблема:1. До 21 години нямаш право да караш кола над 100 коня.2. До 26 години нямаш право да караш кола над 150 коня.3. За кола над 150 коня, трябва да имаш висше образование или 12 години стаж като шофьор.Или по-простата алтернатива - така нареченото административно наказание:1. Минаваш на червено - полицаят те спира, избива ти 2 зъба и те прави син около очите.2. Караш с превишена скорост - полицаят те спира, избива ти 2 зъба и те прави син около очите.3. От лента само за завой, продължаваш направо - полицаят те спира, избива ти 2 зъба и те прави син около очите.4. и така нататъкТака хем по-бързо ще се научат гамените да спазват правилата, хем ще ги разпознаваме отдалече.

Редактирано от skotie

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако някой от управляващите наистина искаше да направи нещо по въпроса и тези които предлагат законите отворят и прочетат една проста темичка в един обикновен форум (например ето тази) от всичките тези идеи 100% ще се получи нещо добро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...