BLEIN MONO 148 #41 Отговорено 14 Декември, 2008 Според мен няма никакъв смисъл да се гадае какво ще се случи с този или онзи мотор, ако се скъса ремъка...Вчера ходих при една гадателка, тя хвърли боба и каза: - Синко, той боба не лъже, казва че за да не се скъса ремъка, и ти после да не си късаш главата, трябва просто да го сменяш навреме..... Успех на всички! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #42 Отговорено 15 Декември, 2008 гадателката каза също и да използваме качествени ремъци с установен произход да не спестяваме 10-15лв точно от ремък. на един познат опела скъса ремък на 6000 км след смяна. човека беше спестил 20-тина лева от ремък, но за сметка на това му се наложи да плаща за родил двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trabadura 0 #43 Отговорено 16 Декември, 2008 (Редактирано) КОЛЕГИ ТОВА Е НЕЩО НОВО ЗА МЕН.ИСТИНА ЛИ Е ЧЕ Д15Б2 ИМА ЗАЩИТА СРЕЩУ СКЪСАН АНГРЕНАЖЕН РЕМАК?ДОСЕГА СМЯТАХ ЧЕ ТАКАВА ЗАШИТА НЯМА.В МОМЕНТА КАРАМ С РЕМАК MITSUBISHI . (МАЙСТОРИ КОИТО РАЗБИРАТ) ЧЕ Е ДОБРО РЕШЕНИЕ. Редактирано 16 Декември, 2008 от trabadura Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondajapan 4 #44 Отговорено 16 Декември, 2008 (Редактирано) марката е mitsuboshi!а според мен гаранция няма за защита!всичко е на късмет! Редактирано 16 Декември, 2008 от hondajapan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #45 Отговорено 17 Декември, 2008 марката е mitsuboshi!а според мен гаранция няма за защита!всичко е на късмет!Ся за какво се изказваш неподготвен ? Точно д15б2 имат такава защита и тя е проверена многократно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lakomnik 1 #46 Отговорено 17 Декември, 2008 И като има защита карай до скъсване няма проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #47 Отговорено 18 Декември, 2008 И като има защита карай до скъсване няма проблеми Поредния пост не на място ай мислете малко като пишете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #48 Отговорено 18 Декември, 2008 колега пробвай с рекък Gates само 25 кинта беше сега най много да е 30 лв нема сми да си пробваш късмета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesho2 0 #49 Отговорено 14 Май, 2009 колега пробвай с рекък Gates само 25 кинта беше сега най много да е 30 лв нема сми да си пробваш късметаКолеги и аз съм с Gates. В едни форуми пише че се сменят на 60к, в други - на 100к км. Кои са по-близо до истината, или ще ми пожелаете късмет? !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #50 Отговорено 14 Май, 2009 марката е mitsuboshi!а според мен гаранция няма за защита!всичко е на късмет!Ся за какво се изказваш неподготвен ? Точно д15б2 имат такава защита и тя е проверена многократно Само не си залагай плитката,че отивам до сервиза да ти снимам първата ми глава Пазя си е за спомен и за някой много закъсал....Гори ли масло моторо и има ли нагар на клапаните.....става салата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #51 Отговорено 14 Май, 2009 марката е mitsuboshi!а според мен гаранция няма за защита!всичко е на късмет!Ся за какво се изказваш неподготвен ? Точно д15б2 имат такава защита и тя е проверена многократно Само не си залагай плитката,че отивам до сервиза да ти снимам първата ми глава Пазя си е за спомен и за някой много закъсал....Гори ли масло моторо и има ли нагар на клапаните.....става салата.Нема такъв филм.Не удря ако ще нагара да е 2мм.Подарявам глава ако някой ми донесе прецакана от скъсан ангренаж такава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Аз-съм споко 29 #52 Отговорено 9 Юни, 2009 Ще пиша в тази тема ,за да не отварям нова (която според мен ще е излишна,а пък тази ми се струва подходяща).Такааа...днеска ходих да ми сменят ангренажния ремък.До тук добре ...след около 7 часа работа го смениха(заедно с другите ремъчета).Казаха ми да запаля,запалих всичко нормално ,но след като загря и оборотите си паднаха до нормалните (800 ++) забелязах ,че колата почва да губи обороти.На един светофар изгасна ,после докато я паркирах пред блока пак.Нарочно я оставих да поработи слязах от колата и зачаках.Ауспуха издаваше звуци(пукане) ,който не съм чувал преди (или не съм им обръщал внимание) и така за 2 -3 мин и пак изгасна.Преди да тръгна от сервиза ми казаха мче пукането било от свещите,но 11 часа, преди да утида при тях нямах такива проблеми?Според вас от каде идва проблема...нещо не са монтирали както трябва или са наистина свещите.П.П колата е Civic hb D15B2 5g .П.П2 сори ако съм объркал темата . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ianev 10 #53 Отговорено 10 Юни, 2009 Спорем мен е в делкото т.е регулиране-не в самото делко!Когато са ти сменяли ангренажа,може да е избягал 1/2 зъб.Сега имаш закъснение на подаване на искрата,горивото се възпламенява късно и ти го чуваш в гърнетата!Иди на 1 Елкон за центровка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #54 Отговорено 10 Юни, 2009 (Редактирано) Ауспуха издаваше звуци(пукане) ,който не съм чувал преди (или не съм им обръщал внимание) и така за 2 -3 мин и пак изгасна.Преди да тръгна от сервиза ми казаха мче пукането било от свещите,но 11 часа, преди да утида при тях нямах такива проблеми?Според вас от каде идва проблема...нещо не са монтирали както трябва или са наистина свещите.Питай майсторите от сервиза как това пукане / каквото и да е... / е от свещите.Колата върви ли по същия начин, както преди смяната на ремъците ?Спорем мен е в делкото т.е регулиране-не в самото делко!Когато са ти сменяли ангренажа,може да е избягал 1/2 зъб.Сега имаш закъснение на подаване на искрата,горивото се възпламенява късно и ти го чуваш в гърнетата!Иди на 1 Елкон за центровка!Как и от къде ще избяга тоя половин зъб ??? Редактирано 10 Юни, 2009 от sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Аз-съм споко 29 #55 Отговорено 10 Юни, 2009 (Редактирано) Еми днеска я закарах,казах му какво става с колата.Изхара свещите и каза ,че 3 са за смяна .Та утре ще компувам NGK BKR6E-11 така ме посъветва един колега.Иначе вървежа на колата си е същия ,просто когато изключа от скорост оборотите почват да играят яко и след време изгасва.Сега като я настъпя малко се чуват някви звуци,но ми казаха ,че са нормални(ремъците биле нови и им трябвало малко време да се обтегнат или нещо такова).П.П сега се сещам ,че преди издаваше същите звуци от ауспуха(пукането) ,но само при студен двигател. Редактирано 10 Юни, 2009 от vi4o0o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #56 Отговорено 10 Юни, 2009 Ремъците нямат нужда от време да се "обтягат" или каквото и да било.Какви звуци чуваш, защото ако е виене, значи някой ремък е пренатегнат, което не е препоръчително ?Това с пукането дали не е гръмване в ауспуха, защото не те разбирам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alexander nikolov 0 #57 Отговорено 15 Юни, 2009 скасах ремак на акорда f20b6 и ремонта беше 1400 лева. бяха се изкривили клапаните. един клапан струва точно 105 лева. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #58 Отговорено 16 Юни, 2009 (Редактирано) Ще пиша в тази тема ,за да не отварям нова (която според мен ще е излишна,а пък тази ми се струва подходяща).Такааа...днеска ходих да ми сменят ангренажния ремък.До тук добре ...след около 7 часа работа го смениха(заедно с другите ремъчета).Казаха ми да запаля,запалих всичко нормално ,но след като загря и оборотите си паднаха до нормалните (800 ++) забелязах ,че колата почва да губи обороти.На един светофар изгасна ,после докато я паркирах пред блока пак.Нарочно я оставих да поработи слязах от колата и зачаках.Ауспуха издаваше звуци(пукане) ,който не съм чувал преди (или не съм им обръщал внимание) и така за 2 -3 мин и пак изгасна.Преди да тръгна от сервиза ми казаха мче пукането било от свещите,но 11 часа, преди да утида при тях нямах такива проблеми?Според вас от каде идва проблема...нещо не са монтирали както трябва или са наистина свещите.П.П колата е Civic hb D15B2 5g .П.П2 сори ако съм объркал темата . Бегай от тия "майстори" не са ти зацепили ремаъка кат хората бедна смес и тия детонации са от неизгорелия бензин .Ремъка не се напасва с времето това са пълни глупости или е или не е зацепен като хората. Фърли им един бой на майсторите и не се връщай повече при тях като н разбират да не пипат Поне ти е лесно имаш миамото, драгич сигурно има и други да ме извиняват хора които знаят какво павят то Хондата не е като другите коли требе си разбиране Редактирано 16 Юни, 2009 от krasimir_01 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове