Guest Al_Capone #41 Отговорено 2 Ноември, 2008 Или най-малкото е топлоустойчива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #42 Отговорено 11 Декември, 2008 Мисля темата е добре да бъде във важни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Chapstur 0 #43 Отговорено 12 Декември, 2008 (Редактирано) Ако искаш я ползваш, обира и то много фино. Ама това са бояджийски тънкости. Не всеки я ползва.Относно мястото за боядисване: Виждал съм много лоши и дори ужасни изпълнения и то в камера, и в същото време перфектно боядисани елементи в нормално хале.Моят капак на клапаните (на който по-горе има снимки) е боядисан на една маса, леко облепена със стари календари.Масата се намираше на средата на прашнот0о хале, в което до преди 20 минути се работеше с машинки и се пилеше яко кит...Просто около мястото за боядисване поръсихме хубаво с вода и стана перфектен.Хайде да не се впускам повече в подробности. Не е важен начинът, важен е крайният резултат.Защо не кажеш кой го е боядисвал?Не искаш ли да изкажеш благодарност към човека които в такива условия(без скъпи и модерни камери)ти е боядисал и колата Убииство? Редактирано 12 Декември, 2008 от PLAMEN_RALLY Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #44 Отговорено 14 Декември, 2008 Павката -Баро от гр.Видин ми е боядисвал капака на клапаните на предишната ми кола.Благодарности към него за това делоП.С. Що се отнася до колата, понеже беше боядиса много убийствено се наложи да я пребоядисвам пак, ама на друго място Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #45 Отговорено 14 Декември, 2008 явно съм голям индианец но след като свалих боята директно на алуминя пръснах един спрей ...и така 2 години си стои червен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #46 Отговорено 16 Декември, 2008 Митак, защо да си индианец? При домашни условия и така става Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #47 Отговорено 16 Декември, 2008 В пежо форум казаха нещо хитро - спрей за камини (топлоустойчив е и боята изглежда като шкурка, както е оригиналната на Б серията) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koksa_85 0 #48 Отговорено 2 Август, 2009 Аз пък моя реших да не го боядисвам (вече ми се струва малко банално)Реших да го излъскам получи се нещо между никел и хромАлуминият доби огледален блясък! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #49 Отговорено 2 Август, 2009 интересно е, пусни снимки ако може. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sa8o 63 #50 Отговорено 3 Август, 2009 1. Облепяне отвсякъде и запушване на всички отвори 2. Пескоструене до алуминий 3. Разлепяне, почистване и обезмасляване 4. Прахово боядисване зелена перла на 200 градуса 5. Измиване на пароструйка перфектно от останалия пясък от пескоструя ( най вече картерната вентилация) 6. 1 ден съхнене и пак почистване и обезмасляване 7. Прахово нанасяне на лак и изпичане на 300 градуса Немога да кажа колко пари излизат такива процедури, защото всичко съм го правил сам и не съм плащал. Снимката не е с добро качество и капака е прашасъл но може да се види за какво става въпрос 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koksa_85 0 #51 Отговорено 3 Август, 2009 (Редактирано) http://mail80.abv.bg/app/servlet/getwfsfil...mp;eid=45940156 Редактирано 3 Август, 2009 от koksa_85 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iceman 40 #52 Отговорено 4 Август, 2009 Цвета си е металик - база и лак, като се пръска базата - минава се шкурка на буквите и тогава лака. Резултата се вижда! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #53 Отговорено 4 Август, 2009 (Редактирано) Само на мен ли не ми отваря снимката ? http://mail80.abv.bg/app/servlet/getwfsfil...mp;eid=45940156 Редактирано 4 Август, 2009 от hondaracing Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
m.g. 65 #54 Отговорено 5 Август, 2009 как да ти я отвори като човека е дал линк към mail-a си... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TheDevilTwin 17 #55 Отговорено 8 Август, 2009 Моя е черен на цвят..не е боядисван до сега,така че това е оригиналния цвят!Имам снимки в профила,можеш да го видиш.Мда, B16A2, който да е червен и да не е боядисван допълнително, не съществува! Единствено B16B и останалите Type-R двигатели са червени стандартно. На мен лично ми харесва най-много грапавата матова боя... не, че лъскавите изглеждат зле, но някак си не е същото. D15-ките обаче са уникални... много ми допаднаха синята и златистата глава! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
m.g. 65 #56 Отговорено 8 Август, 2009 а кой твърди че е червен... черен си е написал човека Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TheDevilTwin 17 #57 Отговорено 8 Август, 2009 а кой твърди че е червен... черен си е написал човека Аз не споря, просто се съгласявам с изказването на Дилян Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #58 Отговорено 9 Август, 2009 Обикновен бял спрей-лак на на Дупли Колор а буквите със черен лак за нокти ,не е мръднал капака вече 3-ти месец. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #59 Отговорено 10 Август, 2009 PETE_TONG добре си се справил. Хареса ми. Ще видим аз каква ще я свърша. Златистото ми харесва много и може и да се пробвам и аз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Baspower 0 #60 Отговорено 13 Август, 2009 За феновете на лъсквото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilkocivic 1 #61 Отговорено 13 Август, 2009 Непрочетох никъде за затварянето на капака, трябва ли да се намаже с силикон или има ли смяна на гарнитура, или просто всичко си е ОК. По принсип от сузукито ми знам, че няма проблеми, при смяната на маслото винаги отварях капака да изсмучвам останалото масло от легенчетата, че там осатаваше доста и си го затварях. Сори за тъпия въпрос, но да съм на 100% Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #62 Отговорено 13 Август, 2009 Отварай мъжката,гарнитурата ти е гумена и става да се сваля по няколко пъти. П.П. Утре ще кача снимки как се заиграх днес със един червен спрей! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #63 Отговорено 22 Август, 2009 Малко се забавих със снимките,защото се тормозех със едни гадни бири на гадното море,но сега съм на линия Ето и резултата от 2 часа облепяне и 20 секунди разлепяне на тиксо П.П. Дано съм се справил! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iceman 40 #64 Отговорено 22 Август, 2009 Това ми хареса, нещо оригинално по въпроса! Евала за идеята и реализацията! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CiviC PoweR 46 #65 Отговорено 24 Февруари, 2011 Ето какво колегата "kalin asenov" направи с капака на клапаните ми: 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #66 Отговорено 4 Март, 2011 Аз минах капака с водна шкурка 600 ,после две ръце сребрист спреи за джанти Motip,след това две ръце металик на ацетонова основа не на водна и две ръце лак с втвърдител нормално разреден 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове