Jump to content
tralalan

Accord + газова

Recommended Posts

Здравейте,попадна ми интересна оферта за honda. Колата ми трябва главно за пътуване извънградско, често, средно по 2000 км на месец. С този път, бензина не ме устройва, можете ли да ме посъветвате каква газова уредба да сложа, дали става с обикновена или газов инжекцион трябва? Колата е honda accord, '94 2.0 l, а двигателя е модификация CLS, т.е. отзад пише Accord 2.0 CLS. И още нещо, 4000 много ли са за такава кола, комби с климатик + пълен ел.пакет. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип аз не бих сложил газ на такава кола(но това си е моя гледна то4ка)!обикновенно газово,може да и се сложи,ама 6те прави доста проблем4ета,например:6те киха от време на време,което не е много приятно,за6тото може да пръсне някой мърку4 или да ти разцентрова дебитомера,което е доста фатално!газов инжекцион може6 да сложи6 за около 1000-1200лв.!това ти си прецени сам!колкото до цената,мисля 4е е нормална за тази кола!поздрави! :(:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

двигателя е по-скоро F20хх - пише хо на блока от страната на скоростната и можеш да си го видиш или да го извадиш по VIN много колеги казват, че наконкретно тази серия двигателя ( F ) им прегаряли клапаните от газта - до колко е вярно не знам и няма да споря - ако искаш да си поемеш риска да ти се наложи да сменяш глава след да кажем 50Х км или поне да я ремонтираш из основи - скачай ( аз мисля че риска премерен ) както във почти всяка друга ситуация със съвременен автомобил и газово - инжекцията е най-скъпия и най-културния вариант , но може да се направи да работи съвсем културно и със нормално газово със съответните емулатори ...П.П. колеги моля не почвайте пак със безсмислените и необосновани мнения ! нека отговорите да са само от хора , които или се занимават с последствията от газта или карат на газ и имат минимален хабер :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Такааааааааааааааааааааааа :( Газов инжекцион за 1200 лв. е меко казано подигравка дори и с Голф.Днеска малко пак дъфкаме на живо тая тема за газта. И ще кажа само няколко основни неща. За 2000 км на месец=24000 км на година не си заслужава да слагаш газова на тази кола, защото някакси ще ти се изплаща до към 16000-17000 км а може и повече километри. Защото такъв газов инжекцион е от порядъка на 2000-2400 лева с монтажа и реглажа. Като в цената включва и монтаж на аванс процесор и синхронизацията му с ECU-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се!не съм се доуто4нил-говорех за газов инж. втора употреба!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата charlie ако не се лъжа беше пуснал обява че монтира за ~ 1300лв инжекциони.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако търсиш икономия слагай газ, няма друг начин да спестиш от гориво, относно износване, повреди и т.н. може и да има, може и да няма. Ако е монтирана кадърно и се подържа колата, няма да се случи нищо страшно. Баща ми има едно рено11, 1.2, '85г. 400к киломентриа, 200к от тях на газ. В тая кола не се влагат никакви пари, главата е два пъти шлайфана, вследствие на прегрявания и изхвърляне на гарнитурата, приченено от теч във водната помпа. В момента е вдвижение, разхода извънградско е 7л. ГАЗ. И това е РЕНО, какво остава за ХОНДА?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за бързите и коректни отговори. Можете ли да ме ориентирате евентуално със сервизи и цени за въпросните газови уредби?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Цена за уредба и монтаж обикновенно дори самите сервизи дават само след като са видели колата :thumbs1: И ще предложат повече от един вариант. Адреса където аз си поддържам газовата (и почти цялата съм я сменявал там поради "грамотен" монтаж там където я сложих) е Иван Сусанин 28.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

веднага правя реклама на колегата Чарли :thumbs1: отидох при него - леки корекции + настройка и резултата е фрапантен :devil:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

веднага правя реклама на колегата Чарли :thumbs1: отидох при него - леки корекции + настройка и резултата е фрапантен :devil:

Имай предвид, че в високите може и да си "беден". Не можахме да пуснеме лог в движение , а ако пуснеме и ламда контролата - твойта както е настроена, би трябвало да си "хапе кайшката"... :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И колко ще ми излезе подобен ремонт защото от доста време карам F20A3 на газ и ми е интересно колко трябва да се бръкна ако леглата и клапаните някой ден дадат фира? По скоро ме интересува цената на частите не труда. :rolleyes:

Редактирано от uko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Charlie би ли пояснил малко тоя въпрос със гасненето на свободна при висока скорост. Колата не е Хонда, но проблема ми се струва същия. Как така да не е директен потока въздух?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с от прословутите двигатели F20B6 и метанов инжекцион BRC. Чарли, може ли да ми предложиш подходящ авансатор за него? Също и настройките ми трябва да се пипнат , имам и малко проблем с празния ход .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...