Jump to content
-=Гиби=-

Ето ви статия

Recommended Posts

Ето една статия сканирана от Макси тунинг относно "лек" тунинг плюсове и минуси, надявам се да ви бъде полезна информацията. :lol: 1скан: http://i.data.bg/08/01/18/765476.jpg2скан: http://i.data.bg/08/01/18/765480.jpg3скан: http://i.data.bg/08/01/18/765483.jpg4скан: http://i.data.bg/08/01/18/765485.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това от 8мото издание ли е ?защото аз нещо немога да го намеря на обичайните места от които съм си го купувал до сега ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Geo_2000

Брой 1 за 2008 година с оранжевия Баварец на корицата. :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zarrick

Хубава статиика, мерси пич! Горе долу съвпада и с мойте шарлатански разбирания. Само с едно нещо не съм съвсем съгласен: "От средата на автомобила всичко, което се слага е за украса и за всичко друго, но не и за подобряване на вървенето.". Ами работа по окачване, спирачки, диференциали(за коли със задно или 4Х4), олекотяване и пр. манипулации??? Мисля си, че тяхната дума е доста тежка в тая материя.Но пък какво ли разбирам аз. Мнението ми на лаик не го налагам на никой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ибахти тоя как ги разбира...Само че от от без и със чип ралзиката беше 7-8 на колелцата... А филтъра, ми имаше ОГРОМЕН ефект, генерацията... не знам кой друг в БГ има Муген от край до край, но явно има и други, но не е като да е без ефект... Поне звук вади ако не друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

идеята беше да се копира снимката на компа и от там се зоомва колкото искате :Dпп ако искате статията за хондата в списанието само кажете :D

Редактирано от Geo_2000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Geo_2000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Де бе човек...слагай ги като за кьорави ора... :tooth:За желаещите като мен да видят по-големшко изображение...могат да си сложат една наставка "_orig" след номера му...вижте за пример първият линк.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мноого добре е барната хондата, но по двигателя май нищо не е правено. външният вид лъже :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zarrick

Даже според мен е прекаленно барната. Това вече не е кола която спокойно можеш да си караш всеки ден, а само за изложения. Само да и трепериш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В първата стаия за тунинга се споменава за нещо наречено въздухомер, някой може ли да даде повече информация за това устройство, както и кои Хонди имат такова по deafult, че ми стана интересно. Мерси!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами до колкото разбрах от самата статия, това е другия край на ламбдата... мери колко въздух влиза и компютъра коригира сместа. Виж вече за модел на Хонда не мога да твърдя нищо. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е нещото наречено AIR FLOW METER,дебитомер,масметър и т.н.Тая жичка която се споменава вас не ви засяга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bosch навремето масово ползваха такива боклуци, че дори и с клапи вътре. Да не ти си се случва да си с пълна инжекция и да ти гръмне на газ че струваха мама и тати. Ама какво да се прави, германска му работа, беше ерата на аналоговите ЕКУ-та :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересна статия наистина, но нали в краина сметка колеги от форума са измервали разликите от такива малки промени на диното?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И?В крайна сметка...Има ли смисъл от едно,единствено "леко тунингче" или ефекта е само за душата?Какво става,ако си сложиш качествен филтърен елемент и то в оригиналната кутия?Или само генерация?Спъва или напротив?Нещо доказано на дино?Нека някой,който е пробвал или разбира малко повече да обясни.То е ясно,че като се почне всичко трябва да се пипне.Но ако се прави на етапи,има ли ефект?Че от статията става още по-голям мармалад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bosch навремето масово ползваха такива боклуци, че дори и с клапи вътре. Да не ти си се случва да си с пълна инжекция и да ти гръмне на газ че струваха мама и тати. Ама какво да се прави, германска му работа, беше ерата на аналоговите ЕКУ-та :thumbs1:

Клаповите бяха едно време сега са със жица. На бащата на бавареца е със спортен филтър и таз джаджа (тип жичен) вече 50 000км си деяни без проблеми. :tease: За дали има смисъл. Ми има за едно 10-20 коня на колелата. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда,кво излиза,че си даваме парите на вятъра ли?Ники говори само за въздушен филтър и изпускателна с-ма.НО,има още промени и настройки,които не споменава,ама Емо ги припомни.Общо взето всеки сам решава какво да прави с колата си,много ясно,че катосложа един спортен филтър няма да излетя...

Но пък да завърша така.... ако леките подобрения от тук от там на атмосферен двигател не бяха смислени, защо тогава 160 конйови фабрични хонди продължават да се потят с мойто изстрадало 1.5 и то дори без спортен вал.

Ако дино теста ти показва над 140 к.с.,работата е ясна що ги потиш.При толкова стартове. :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офф,пък аз си мислех,че само на мен ми изглежда забавна и противоречива тая статиика :ph34r: Благодаря ви колеги,че се включихте.То излезе,че приложените от тестове диаграми за различните модели филтри на К&N са само за украса.Пък ориентировъчните конски сили са числа от ТОТО 1.А MUGEN са някви ентусиасти,които незнаят какво правят - даже спъват мотора.За мен е много по-важно мнението на изпробвалият.Явно има ефект,а не както е написано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Geo_2000

Обшо взето това беше целта на статията, да ги "нахраните" щото и на мен ми се струваха некои работи просто странни :cool: вероятното обяснения е тази статия да те накара да направиш цялостен тунинг на колата си и да им дадеш повече пари на Проспиид, предполагам наистина са много добри, но аз си вярвам на форумчето :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

целта ми не е била да "нахраня" Ники Златков или проспиид а да ви накарам помислите малко. Много неща от статията са абсолютно верни. Някои са нарочно леко изопачени. Просто четете между редовете и не приемайте нещата за чиста монета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...