Jump to content
wwwolfish

С хидравлични повдигачи ли е Д16А8?

Recommended Posts

С хидравлични повдигачи ли е двигателят Д16А8? Ако не е,това означава ли,че чукането на студено е от неправилна регулировка на хлабините на клапаните?Защо тогава не чука след 2мин. работа,а си работи като часовник?Кое масло е за този мотор?Наляха ми 10В40 Мобил в сервиза на Омбре.Но веднага стана черно,защото не са промили сигурно двигателя.Даже се съмнявам дали е сменено...Благодаря Ви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда със хидравлични повдигачи няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

напълно нормално е да се чува леко тракане когато се запали студен двигател (особено когато темпиратурите са минусови), но като загрее трябва да спре. Това е така защото метала се свива от студа, а като загрее се разширява и уплатнява луфтовете. Затова не е хубаво и да я ръчкаш докато двигателя не е добре загрял!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда със хидравлични повдигачи няма.

Има !!! 100%

Лично Омбре беше изброил мисля два мотора в една тема, но не мога да я намеря точно сега.

 

Ааа ето я темата

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showto...

Редактирано от emod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rover-a ти не е с хидравли4ни повдигачи.

Ok,Благодаря Ви..Дано наистина е нормално,да почуква първите 2 мин. Мислех да сменя маслото,въпреки,че е ново,но преди това да промия двигателя.Но щом е така ще карам до следваща смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех да сменя маслото,въпреки,че е ново,но преди това да промия двигателя.Но щом е така ще карам до следваща смяна.

Промиването не е безкрайно наложително, но поне 2000км е редно да стои светло маслото... промито или не. А да не ме контрира някой, говоря от 6лв/литър за Фиеста до 25лв/литър синтетика, все е така...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest wwwolfish

Мислех да сменя маслото,въпреки,че е ново,но преди това да промия двигателя.Но щом е така ще карам до следваща смяна.

Промиването не е безкрайно наложително, но поне 2000км е редно да стои светло маслото... промито или не. А да не ме контрира някой, говоря от 6лв/литър за Фиеста до 25лв/литър синтетика, все е така...
При мен веднага стана тъмно.Това защо е ако не е защото не е промит мотора.Другата възможност е да са ме прекарали в сервиза на ОМБРЕ???????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш притеснения просто говори с Омбре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или просто може да са забравили даго сменят.Небързай да го обвиняваш (него познавам и него защитавам) , обади му се и говори с него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата "emod"

 

Ти лично виждал ли си отворен двигател на Legend 2.7 или 3.5, защото аз не съм, а и не знам някой във форума да има такъв двигател и да се интересува за клапаните му.

Разбира се че ще се намери все някой двигател да прави изключение.

На един модел на Хонда със 5 цилиндров редови двигател също са хидравлични, но във Европа е изключителна екзотика същият автомобил, даже не му помня името.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич, стига с тия излишни паранои. аз лично си смених маслото точно със същото и след 1000км стана черно като негърски г*з. недей така да плюеш омбре, ти ги изкара супер интриганти, чак и празна туба да ти дадат за камуфлаж ... тцтц. аз лично не съм ходил в тоя сервиз, обаче го препоръчах на приятел който от пловдив отиде до софия и е супер доволен. аз видях колата преди и след ремонта и също съм доволен. такава репутация не се прави лесно и е абсурдно просто да я рискуват за една туба масло !!! не че съм им адвокат нещо ама не си струва така да се пише из темите за доказалите се сервизи където хората работят добре че може би, едва ли не дават празни туби масло на хората и ги оставят да карат със старото масло. дайте да сме малко по-реални ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едит: грешка

Редактирано от Shadow^Dancer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С хидравлични повдигачи ли е двигателят Д16А8? Ако не е,това означава ли,че чукането на студено е от неправилна регулировка на хлабините на клапаните?Защо тогава не чука след 2мин. работа,а си работи като часовник?Кое масло е за този мотор?Наляха ми 10В40 Мобил в сервиза на Омбре.Но веднага стана черно,защото не са промили сигурно двигателя.Даже се съмнявам дали е сменено...Благодаря Ви.

ако не се лъжа Д16А8 беше двувалка,всички такива го имат този шум докато позагреят,а за 4ернилката е нормално прадполагам че не е на 70-80 000 км :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С хидравлични повдигачи ли е двигателят Д16А8? Ако не е,това означава ли,че чукането на студено е от неправилна регулировка на хлабините на клапаните?Защо тогава не чука след 2мин. работа,а си работи като часовник?Кое масло е за този мотор?Наляха ми 10В40 Мобил в сервиза на Омбре.Но веднага стана черно,защото не са промили сигурно двигателя.Даже се съмнявам дали е сменено...

Благодаря Ви.

[/quotдвигатела имам предвид :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото в ДВГ-то не е само за мазане а му е и пръв приятел относно "черната работа"по почистването и изхвърлянето на отлагащата се мизерия :rolleyes: ."Отмиващата" му функция е също основен фактор , така че бягайте далеч от масло което не почернява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези 3.3 литра идват малко повече - не знам защо - може да са смятани за по големи филтри или знам ли.

Вече наливам точно 3 литра със смяна на филтъра и нивото си е точно по средата.

 

Става дума за 14a7.

малко оффтопик, но мисля че ще е полезно...

отговорът се крие в д14

едновалките винаги задържат повече маслко от двувалките. Главата на двувалките се източва почти на 100%. Едновалките имат ванички в главата които се източват само ръчно като махнеш капака на клапаните. Затова и не влизат винаги 3.3л

 

wwwolfish, за потъмняването съм ти отговорил в другата тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не оспорва техническите умения на работниците в сервиза на ОМБРЕ.Именно заради това аз избрах точно тях да ми сервизират колата след покупката. Сори ,ако съм изложил на съмнение лоялността им ,но за това бъдете сигурни,че ми е даден повод. Не ги познавам по имена,както и не знам кой е ОМБРЕ,но с мен не се отнесоха както трябва и затова имам съмнения.Записах си час ,закарах колата и обиасних простичко какво искам.-Смяна на консумативи и цялостен преглед на техническото състояние на автомобила.Обърнах им внимание да проверят задните сприрачки и ръчната,защото в КАТ не ме пуснаха и ми задържаха малкиа талон поради проблем.Казах им да проверят и ходовата част и изобщо всичко и ако има нещо за смяна да ми го сменят. Закарах колата сутринта и ми отговориха,че като е готова ще ми се обадят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно имат отношение към Rover на мен ми свършиха работа - смяна на 2 тампона, но не бяха очаровани че търся техните услуги поне с това впечатление останах

Редактирано от fanaticeti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...отговорът се крие в д14... имат ванички в главата които се източват само ръчно като махнеш капака на клапаните. Затова и не влизат винаги 3.3л

10x. Това обяснява нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първоначалното почукване не знам какво да ти кажа - мисля че съм го чувал на почти всички двувалки от Д серията.Клапаните ти се регулират механично,кат на Жигулка примерно.А маслото зависи какво си сложил - някои масла имат свойството да ти отмиват мръсотията наслоена от предните масла... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, регулиране на клапаните и спира да почуква. Какво като е DOHC ;) А с 5W40 звучи най-мазно ;)

Редактирано от gin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...