Еди Ведър 135 #81 Отговорено 30 Декември, 2007 ...за мен това е поредната глупава тема която успя да породи дразги между колегите всеки се опитва да НАЛОЖИ мнението си а не просто да го изкаже .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dotzula 0 #82 Отговорено 30 Декември, 2007 (Редактирано) Добре съфорумци, много разгорещена тема се оформи. Помолих ви да не се карате и обиждате, но вие го подкарахте другояче. При всичките изказвания от рода, че даден автомобил е направен да върви на бензин и ТОВА Е, успяхте да ме разубедите да сложа АЗОТ на ВТи-я си Благодаря още веднъж за мненията - оценявам ги!! Редактирано 30 Декември, 2007 от dotzula Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
АЛЕКС БУРДИН 1 #83 Отговорено 30 Декември, 2007 (Редактирано) С тази разлика че TYPE R купуваш за да караш два пъти в месеца. А дори и B16A2-ката обикновено си е дейли кар. Която на 3-5000 км си прави сериозен разход. А за това дали да слагаме или да не слагаме на TYPE R-а да слагаме газ ми прави и ти по 5000 км на месец с него и ти ще искаш газ за него. Просто казвам че когато караш много без значение дали караш 900 кубиков смарт или 6000 кубиково ауди газта е оправдана инвестиция. Аз също имам идея да си купя бегачка и газ едва ли ще и сложа защото ще я карам два пъти месечно до веднъж седмично, но повярвай ми почна ли да я карам всеки ден първо ще и сложа газ. Много от примерите които се дават тук са крайно неподходящи повярвайте ми. Докато изграждахме разширение на една досто голяма автомивка видях доста на брой коли които според масата е грехота да бъдат газифицирани, както и при човека при който си поддържам газовата. Като не става въпрос за B16A2 напротив. Говорим Порше Кайен, Ауди А8, С-Класа, БМВ 7-ма серия, МЛ, Г-класа и така на татък списъка е доста дълъг включва и бегачки и то доста - един Шевролет Корвет, Golf VR6 (Не бързайте да оплювате собс Редактирано 30 Декември, 2007 от АЛЕКС Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #84 Отговорено 30 Декември, 2007 Хайде стига с тези доводи че газта била екологична и т.н. че ставате смешни.пич ти поглеждал ли си пръчката на маслото на кола работила на газ 2000км и на кола работила на бензин 2000км ? аиде като погледнеш пак пиши Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest NASAKOTO.YAKATA #85 Отговорено 30 Декември, 2007 май не си схванал идеята ми за екологичността на газта. Пропан бутана гори малко по чисто от бензина, но него не можеш да го изкопаеш с лопата в арабско а се прави от нефт. Водород също не може да си изкопаеш отнякъде в достатъчни количества. Единствено метана като гориво може да претендира за екологичност. Донякъде и спирта, но спирт да слагаш в резервоара е разхищение след като може да го изпиеш Относно щеките -> "щеката за маслото" на електромобила изглежда най добре, но това не прави електричеството екологично защото пак трябват въглища за да го произведеш (ако не ми вярваш можеш да погледнеш в комина на някой ТЕЦ за да се убедиш). АЕЦ и ВЕЦ имат малък дял от добива Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest policeman #86 Отговорено 30 Декември, 2007 Много приказки се изприказваха тук Всеки си решава сам за себе си.Газ ,бензин има ли значение Най-важното е да сме живи и здрави!Аре мир и се кефете на Хондите си! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #87 Отговорено 30 Декември, 2007 Много приказки се изприказваха тук Всеки си решава сам за себе си.Газ ,бензин има ли значение Най-важното е да сме живи и здрави!Аре мир и се кефете на Хондите си! АМИН!И на всички Весела Нова Година, да сме живи, здрави, и с все по-нови и хубави Хонди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #88 Отговорено 30 Декември, 2007 Много приказки се изприказваха тук Всеки си решава сам за себе си.Газ ,бензин има ли значение Най-важното е да сме живи и здрави!Аре мир и се кефете на Хондите си! АМИН!И на всички Весела Нова Година, да сме живи, здрави, и с все по-нови и хубави Хонди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
charlie 0 #89 Отговорено 31 Декември, 2007 Весела Нова Година!Хонда Прелюд 2.00 135 HP направена лично от мен на газов инжекцион с Matrix инжектори и ЕКУ управление на базата на МегаСкуирт.Желаещите в този клас клас нека да заповядат да се пуснеме на 401 метра, аз ще карам само на газ. За догодина същата кола е подготвям за писта(за Италианското) със компресор и ще карам само на газ. Разбира се правя го за да си рекламирам сервиза, където вече започвам да конвертирам коли на газ, но само газови инжекциони.Айде весела и безаварина за довечера ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sCoff 38 #90 Отговорено 1 Януари, 2008 (Редактирано) ...за мен това е поредната глупава тема която успя да породи дразги между колегите всеки се опитва да НАЛОЖИ мнението си а не просто да го изкаже .... Сама по себе ли темата не е глупава, по скоро протича грозно. Карах Лада 2105 с двигател от 1500S разликата беше осезаема газ/бензин. След тази кола мнението ми за газта е От друга срана проблема бе в колата не в самото гориво. Газов инжекцион не съм карал. Не прочетох нито едно обосновано мнение срещу газта. Лично az съм сколнен да повярвам на колегата Al Capone Относно лъскавите возила с АГУ несмятам, че това е СЕЛЯНИЯ. Автомобилът би трябвало да показва някакъв социялен статус, също како жилището. В България естествено това не е точно така. Тук лицето Х живеещо в панелка в краен квартал, събира пари (с работа - малко съмнително) и си купува лъскаво возило. Това лице се превръща в кварталния дистарикат Ето това е селяния Тези лица естествено няма да сложат АГУ. Невярвам въпросните коли да се карат от такива келеши или бизнесмени от "сенчестия сектор". Хората направили това "кощунство" са хора знаещи цената на парите и са извадили 100 000 евро изкарани с труд, като създали фирма или бизнис и са започнали от нулата. Това се нарича предприемчивост а не селяния. Пестенето на пари не е СЕЛЯНИЯ Иначе съм съгласен, че на автомобил който се изкарва в неделя за да отиде някой на пазар или спортен автомобил, който не е всекидневна кола АГУ не му трябва. П.П. Всичко е въпрос на личен избор и небъдете тесногръди и вироглави, като неприемате чуждото мнение. П.П.2 Айде малко плява и от мен Редактирано 1 Януари, 2008 от sCoff Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shkarcheto 0 #91 Отговорено 1 Януари, 2008 Колеги 4естита Нова Година Хайде да затворим темата,бих казал,4е във всяко едно от мненията има по нещо вярно. Най-малкото е сега да запо4нем да спорим кое е селяния,явно 4е в БГ има хора,които възприемат по разли4ен на4ин понятието обществен статус. Аз 4етох няколко пъти вси4ки мнения и да ви кажа 4естно,темата се разми някаде по средата. Бъдете здрави и си карайте колите, било то на безин, нафта, газ и т.н. има ли зна4ение......???????????????? На вси4ки фенове безаварийна 2008-а година. Наздраве!!!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
F18 Hornet 3 #92 Отговорено 1 Януари, 2008 Газта е за барбекюто ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
F18 Hornet 3 #93 Отговорено 1 Януари, 2008 Хората направили това "кощунство" са хора знаещи цената на парите и са извадили 100 000 евро изкарани с труд, като създали фирма или бизнис и са започнали от нулата. Това се нарича предприемчивост а не селяния. Започнали от нулата ? Я помисли пак ! Някои хора просто мразят истината ! Ти от тях ли си?Тези дето им се възхищаваш 98,5 процента са получили пари НА ГОТОВО !! по линия на бившата Държавна Сигурност щот са "наши хора" .Аре стига подгъзуване на тия мутри ве даеба .................. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bat_gogo 1 #94 Отговорено 2 Януари, 2008 (Редактирано) Ако ти е било толкова трудно да изкараш 100к лв. повярвайми няма да ги дадеш за лъскаво возило, а по скоро ще ги реинвестираш за да не ти е толкова трудно да изкараш следващите 100к, ако ли не, еми то не си бизнесмен а си пълен селски тарикат заслипен от парата, който си мисли че е хванал господ за брадата. Не случайно науката за правене на пари се нарича "икономика" и крие значението си в думата ИКОНОМИЯ, да пари без икономия не се правят, но не мисля че като дадеш 100к за лъскаво возили идва момента да се замисли как да икономисаш "Всеки си има собствен вкус" - казало кучето и си облизало задника. тъй че всеки си решава за себеси, тук сме да изразяваме мнение, а не да го налагаме Редактирано 2 Януари, 2008 от bat_gogo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CryoGen #95 Отговорено 2 Януари, 2008 абе много знаете вие кой какъв е, интересно като знаете от къде са им дошли парите на хората, защо не ги изкарате същите и виехайде някой да заключи темата защото отдавна умря, започна някакъв чат и чешене на езици Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OXYGEN 0 #96 Отговорено 2 Януари, 2008 Абе хора, 8 страници изписахте...Лично аз не искам да споря са преимуществата / вредата от газта. Всеки сам си решава и аз не бих карал вече на газ. Още повече на такава кола.А относно конкретния спор...хора, ама то самото заглавие е оксиморон...Толкова абсурдна комбинация, колкото дядо ви да си вземе Impreza WRX STI да си ходи на лозето с нея... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #97 Отговорено 4 Януари, 2008 Така е за съжаление Енженер Ганев е доказал че с "чук тел и пирони" няма невъзможни неща! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
charlie 0 #98 Отговорено 6 Януари, 2008 ето тук е истината!И аз се замислям (чисто теоритично, разбира се) за В16ка на газ, но с инжекция на течна фаза газ директно в колекторите ...Колега ти говориш за така наречените LPi системи. Питай гугала доста ще ти каже по въпроса, но има едно НО.Колеги са го правили и проблема е в газта която се предлага в БГ. Започваш да сменяш газовата помпа която е вградена в самата бутилка, а говориме за над ~250 долара. Течна фаза за сега само се ползва за студено палене и то в "корейските мерцедеси" (популярни сред таксиджиите).По прицип ако газовите уредби бяха от самото начало на принципа на инжекторите, нямаше да имат такава лоша слава изобщо.Ако някой те първа си е решил да минава на газ, трябва да си направи най-вече равносметка дали да поставя смесител или инжекция.Разликата в цената е почти двойна за инжекциона, но проблемите който нанася смесителя и самият принцип са в много пъти повече отколкото инжекторния принцип. Все едно да се спори кое е по-добре: Карбуратор или Инжекция?! От друга страна и крайно неточно да се правят настройки на кола, ако щете на бензин, ако щете и на керосин на място и да се форсира до дадени обороти. Нама нищо общо ако колата е под товар и нарсещия въздушен поток.За целта още неофициално ( в сервиза имаме проблем с отоплението ) правя дигностика на газ и на безин в движение. Поставя се датчик на аспуха и от двигателя се взимат обороти. Получава се на какви обороти каква смес прави колата. По този "лог" може прецизно да се настрой колата във всички режими, и т.н.За радувки на бира ето ГСМ-а ми: 08998 03330Айде с здраве и умната по тези лизгавица ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове